-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93432 üzenetére
Ezek krossz motorok versenyzokkel tesztelve. En itt sem latom azt a hudenagy kulonbseget, amiert 4T hez rohannek. Ez elenyeszo az uzemeltetesi koltsegekhez kepest. Ezen semmit nem sporolsz.
Runner fejeben az van hogy egy rotax 122 12 l eszik szazon.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laca1212
őstag
válasz
Geresics #93473 üzenetére
Jah..én is...csak nem biztos, hogy jut. Személyes átvétel nálam nem játszik.
"Megrendelésedet ugyan a webáruházban is le tudod adni, de mindig a személyes vásárlóké az elsőbbség, így az interneten megrendelt termékeket csak nap végén, az addig megmaradt készletből, érkezési sorrendben tudjuk teljesíteni."
[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
válasz
Geresics #93599 üzenetére
Uhh, majd elfelejtettem!
Az egyik legjobb beruházásom a Shox aláöltörző volt eddig (alulra és felülre)!
Amikor vettem ez volt a legolcsóbb, és ennek volt egyedül olyan a kialakítása, hogy az eleje "szélzárós", a hátulja meg "lélegzős"! Hideg hegyekben, és hajnalokon/estéken bizony életmentő cucc!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #93599 üzenetére
Kinek mi, de amit ott vettem szinte minden elhullik egy szezon (11-12.000km) alat, kifoszlik, nyílik a varrás mentén, kikopik a hálos rész, kesztyű az ujjak végén szétnyílik és mivel belül varrót még csak meg se lehet home patchelni. Shoxos árakból Superzone és akciósan összevadászni inkább a Berik / Mugen / Arle cuccokat.
Shoxban a prímet fater cordua nyári nadrágja vitte, boltba csak furának tűnt (akciósan naná nem maradhatott ott...) de motoron érezhető volt, hogy elszabták a szárakat (volt bennük pár centi) fél délelőttös móka volt cseréltetni.
Kelomotornál is jó cuccok szoktak lenni!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #93602 üzenetére
Shoxból se a legalsó polcra gondoltam.
Hogy a Shox Start szétmállott oké. A Factory Evo viszont már picit tartósabb kéne legyen. Kesztyűből meg nem mondom mennyi és milyen volt ott rohad a láda aljában majd megnézem.... De a kesztyűből sikerült Rainers Octanet is megenni... (3,5év átlagban 10k / év volt Shox, Rainers, most Mugen utóbbi messze jobb állapotú a fehér színe ellenére is mint az elődök!)Spidiből csizma volt csak a lábamon, tapasztalat nulla, nem volt jó kicsi lett vagy a túl magas rüsztöm nem adta ki.
Ekkora távot egy szuszra nem mentem szakadó esőbe se tervezem, gatya rohasztó időben is vagy reggel kora délelőtt vagy este ülök fel.
Túl kényelmes vagyok.Shoxban ami csillagos ötös az a kiszolgálás és a DID nittelő.
Keloban is marha türelmesek a srácok, Szonebanbmeg végképp.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz
Geresics #93723 üzenetére
Van egy appom ami azonnal csörgeti a telefonom ha valaki bebaszós lájvot streamel
Na jó nincs, de így belegondolva ez egy piaci rés. Az appon keresztül lehetne tolni a donétet, az app meg leszedne 5% sápot.Adom itt nektek a milliárdos ötleteket
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz
Geresics #93741 üzenetére
Manapság túraendúró szegmensben a súly-lóerő aránnyal vannak bajok. Hiába gyártanak 100-150 lovas túragépeket, ha az első homokpadon elfekszik a 230 lovas gép.
Nekem az AT ereje tökéletes, bőven nem használom ki ezt se, de a 230 kilós súlyával nem tudok kibékülni.
Öröm lesz majd felállítani, ha egyszer eldőlök vele.
A legnagyobb gond amit sajnos saját magamon tapasztaltam meg, hogy úgy alászorulhatsz, hogy önerőből le nem szeded magadról. Én próbáltam kicsit kiemelni, hogy kihúzhassam a lábam, de meg se moccant.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #93741 üzenetére
Sajnos ilyenek nem is voltak soha, 400 cm3 gép volt az XR400R személyében.
De az ugye nem 48-50 paci, régebben azért voltak könnyebb gépek amik nem voltak üzemórásak igaz +cm3-ben, Kawasaki KLX650R vagy Honda XR650R.
Vagy ami nekem van, KTM SC620, 118kg szárazon és mellé 55LE/60Nm.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93741 üzenetére
Most lattam a sportmotoron, hogy hulyeseget csinaltal, es kimentel a ligeti krosszpalyara. Namost ott megfordulok viszonylag gyakran, szoval ird mar le, hogy mivolt a beugro, vagy hogy lehet oda bemenni, stb. A videot nem szeretnem megnezni, mert figyelemhianyos vagyok, es ha liam neeson lanyat nem raboljak el, akkor a telefonomert nyulok 30 masodpercen belul, majd elkezdek forumozni, meg mindenfele motoralkatreszeket venni ebayen, utana meg elvesztem a fonalat. Saccolom nem szabaditasz ki senkit a videoban, nem nyelezed le a pegasot egy dobbanton, csak elesel. Megsporolnam a draga idomet.
Azert koszi!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93772 üzenetére
kosz! cserebe megneztem a videot...
eleg fura krosszpalya, alig van kanyar, csak ezek a dobbantok, azok se valami nagyok. igazan lenyelezhetetted volna az egyik kisebb fajtan, akkor joval tobb bazmegolas es eletkozeli elmenyed is lett volna.
vagy legalabb eleshettel volna. evil knievel is direkt bevezette a produkcio vegen a focielesest, mert akkor folyik a ver.es kellene venned egy normalis motort vegre. meg normalisan kellene motoroznod is. akkor tegyel fel videot ha ezek rendelkezesre allnak.
asszem ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93793 üzenetére
Ne szopass mar, ez most komoly??? Ez igy fasza? Igy kell csinalni?
ez a video kimeriti a BALFASZ fogalmat.
Tenyleg nem latod? (Jah varj, te is hasonlokat toltesz fel, kb tizzel atmesz egy bukkanon, es elkezdesz karomkodni. Az, hogy ezt igy leirom, nem magam minositem mekkora kiraly vagyok, attappsva rajtad. Nehogy mar ez legyen a fasza, az isten szerelmere. En vagyok a gyoker? Tenyleg?)
En szemely szerint nekimentem volna labtarton allva, lenduletbol, jol hatrarakva a sulyomat, nagygazt huzva akkor, ha elerek a domboz, hogy ne fejeljek bele az arokba. Akarmennyire 300 kilos motor, ezt mashogy nem lehet csinalni.
Lehet elestem volna husszor, de buszkennem a labammal pipiskednek, ez itt nem mukodik, aki igy csinalja az kurvara nincs kepben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #93858 üzenetére
Ezek tendenciák, amiről beszélsz. Arányosan nőnie kéne akkor a fogyasztásnak. Ami talán meg is figyelhető a grafikonon. Viszont ami egyértelműbb ennél, hogy két egymást követő tankolás alkalmával mekkora különbségek jöttek ki. És azok között a tankolások között nem volt óriási változás a környezeti feltételekben, se az amortizációban. Vagy mikor prémium után hugylét tankoltam, akkor hirtelen kánikula lehetett, vagy visszaépült a gumi?
Az olaj és légszűrő az elején ki volt cseréje, ezek nem változtak mostanáig. Guminyomást meg általában minden tankoláskor ellenőrzök.
Novemberben (ekkor már csak prémium ment bele) volt egy komoly szervizelés. Új gyújtótrafók, új gyertyák többek közt. Semmi változás. Egy-két hete kapott 5w-30 Motul 7100-at. Erre se reagált még különösebben a fogyasztás.
A hideget aláírom, pár perccel tovább dúsít, de kb ennyi.
Nem magyarázza ez sem a két egymást követő tankolás közti különbséget.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #93860 üzenetére
Ez egyáltalán nem számít, a napló km óra állást kér és tankolt mennyiséget. Nem abból átlagol, h mennyire rakod tele.
Én számlálót nem is használok, régebben a láncfújáskor nulláztam, de most már olajozó van.Egyébként meg mindig ugyanott tankolok, ugyanannál a sorszámú kútnál.
Az elektromos fogyasztókkal viszont elültetted a bogarat a fülembe. Ugye a led szalagok azért felvesznek.néhány ampert, viszont pár égő ledre lett cserélve így ez se hiszem, h nagyon elnyomná a mérleg nyelvét.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #93862 üzenetére
Mert miért is? Lehet átlagot számolni ha literenként tankolsz is.
Beletöltött mennyiség 0,01 liter pontossággal, osztva az odometer növekményével az utolsó tankoláshoz viszonyítva. Tankolástól tankolásig mérsz (ha naponta kétszer tankolok másfél litert hobbiból úgy is jó - persze ilyen rövid úton az odométer pontatlansága nagyobb hibaszázalékhoz vezet), nem pedig teli tanktól üres tankig. Előbbi egzakt, utóbbi szubjektív.Az "egy tank" benzin mint mennyiség, teljesen irreleváns.
Gondolom azt nem jegyzed fel, hogy 15,43L vagy 15,74L ment bele neked csordultig, oldaltámaszon vagy felállítva.Ez a proli módszer, ezt inkább hagyjuk!
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #93866 üzenetére
Igazad van. Ez nem egy egzakt mérés.
Akkor ha ezt megbeszéltük, akkor fordítsunk figyelmet a két benzinre! Tegyük fel mindig egy decin belül tankolok, van egy max szint jelzőm a betöltőnyílásnál.
Ekkor feltételezek kevesebb, mint 1% mérési hibát átlag 14L-es feltöltésnél.
Az odometer 1 mérföldes pontossággal számol, ami az én átlagos hatótávolságommal nézve tankolásonként szintén kevesebb, mint 1% hiba. A kettő együtt felfelé kerekítve egy tizedesjegyre 1,5% hiba.
Szóval tessék e szerint tekinteni az adatokra! -
Teasüti
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz
Geresics #93885 üzenetére
1L plusszban állati sok, ahhoz nem is tudom, milyen eszetlen ámokfutó módba kéne kapcsolnom az SV-n az elalvós módhoz képest... Persze, lehet, csak az SV ilyen, hogy nem igazán hatja meg, mennyire megyek vele lendületesen. Nyilván bizonyos határok között.
Próbáltam egy időben faragni kicsit a városos ingázós fogyasztásból, és nem igazán hatotta meg, ha alig nyúltam a gázhoz, de azért se büntetett nagyon, ha rendesen megcibáltam.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Geresics #93889 üzenetére
Nagyon profi táblázat.
Adattartalmában elég hasonló az enyémhez, csak az nincs szépen formázva, csak írom az adatokat, ő meg kalkulálja a kalkulálnivalót.Én amúgy sosem írtam, hogy a fogyasztás nem lenne felhasználásfüggő, sőt, épp ellenkezőleg, szval egyetértünk.
Én első olvasatra nem látom a táblázatodban a +1L-t, de az tény, hogy a Pécs-Graz távot nem annyira szerette a motorka.Nyilván te jobban látod, nekem csak a kommentek vannak a táblázatodból, de te tudod, pontosan mikor mit kapott.
-
HSM
félisten
válasz
Geresics #93891 üzenetére
Hehe.... A fenntartási költséges táblázat nálam megmaradt eddig ötlet szintjén, de el vannak rakva a szervíz/alkatrész számlák, ha egyszer... De úgyse fogom szerintem megcsinálni...
(#93894) tboldi: Próbáld máshogy megközelíteni a kérdést... A motorszerető ember próbál az anyagi lehetőségeiből a lehető legtöbbet motorozni!
(#93896) geresics: Én csak simán utálok tankolni. A mostani vassal átlag 245km-t megyek el egy tankolással (milyen jó a táblázat
) ez még nem az, amivel elégedett lennék, de már oké. Ez 17L-es tank és átlag 5,27L-es fogyasztás. Asszem a hajam tépném egy 9L-t kérő sportmotorral, többet állnék a kúton, mint amennyit a motorn ülnék...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Geresics #93891 üzenetére
Egy ideig én is írogattam a hobbikra (előbb fotózás, aztán a motor, mostanában megint inkább a fotózás) költött összes pénzt, aztán felhagytam vele, mert ha az asszony kezébe jut, akkor elevenen megnyúz. Jobb a békesség és a dugipénz....
"Miért nem megyünk nyaralni, miért van 18 éves kisutónk, mikor lesz már új konyhabútor..."[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok