-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
válasz
polimorf #43821 üzenetére
"Mindössze azt mondtam, hogy nem mindenki teheti meg, és, hogy olcsó cuccokkal is lehet jót és jól motorozni."
én nem írtam sehol az ellenkezőjét, pont az utolsó pár sorban arra mutattam rá, amit te is írtál, hogy nem feltétlen kell sokat költeni
az a baj itt, hogyha előjön a motoros ruha téma, akkor mindig elkezdődik az olcsó - drága téma, és valahogy mindenki elbeszél a másik mellett
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #43831 üzenetére
szerintem sok sisaknál valóban a márkanévért fizetünk elsősorban többet, mert egy sisak előállítási költsége nem lehet nagyon magas
nyilván nem mindegy, hogy milyenek a felhasznált anyagok, a külső héj, vagy a bélés
egy színes plexiért képesek elkérni akár 100€, ami szerintem is pofátlanság, holott az tömegtermékbiztos, hogy a fejlesztés elég sok pénzt emészt fel, de akkor is
az én tapasztalatom, hogy a drágább sisak belső anyaga tényleg jobb, a zajvédelem is, és a légellenállás
ha valaki ezekről lemond, az mehet olcsóbbal is
a fő, hogy kényelmes legyentöbb teszten is kijött, hogy az olcsók is hozzák az előírt normákat, az más kérdés, hogy ezek mennyire elétszerűek
-
Type-R
őstag
válasz
-Mosquito- #43854 üzenetére
azt tudod, hogy ha a daytonád szétmégy (pl varrás), akkor visszaküldheted a gyárba, és ők megcsinálják, persze pénzért
-
Type-R
őstag
válasz
fattyu #43992 üzenetére
szerintem, ha ilyen tempóban fejlődnek a motoros, kabátba integrált légzsákok, akkor ezek a dolgok pár év múlva már elavultak lesznek
az alpinestars idén dobja piacra a két utcai légzsákos kabátját, igaz ehhez képest horror áron, de szerintem pár év alatt, ha a technológia elterjed, akkor olcsóbb lesz -
Type-R
őstag
-
Type-R
őstag
-
Type-R
őstag
válasz
fattyu #44084 üzenetére
nálam pl első éveb úgy nézett ki, hogy csak minden második hétvégén tudtam motorral ülni, ez volt az első motoros évem, és kb 6000km-t mentem egy év alatt
közben elhagytam a rendszámomat, és mivel külföldön dolgoztam, ezért az újat se volt egyszerű elintézni, így 2 hétvége kiesett, 2013 augusztusa full esős volt, mégint 2 hétvége ugrott
2014-ben már 8000km-t bele tennem, de ezt is úgy, hogy csak minden második 7vége, igaz, amikor svájcban voltam, akkor a bérelt motorba is bele tettem egy 1000km-t, így a 2014-es évemet 9000-el zártamreméljük idén meg lesz a 10000km/ éves célom
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #44209 üzenetére
én februárban megyek a safety-hez fedett pályásra, mert most 10000el olcsóbb, és márciusban valszeg megint egy 2 naposra
-
Type-R
őstag
van itt valakinek alpinestars smx plus csizmája?
-
Type-R
őstag
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #45100 üzenetére
nagyon szexi
ha kétrészes bőrruhát veszel, akkor annak vannak előnyei
passzol a nadrág a kabáthoz
olcsóbb egyben venni, mint külön, főleg ha akciósa másik, hogy még be kell törni a bőrt, ehhez kell egy kis idő, mire puha lesz, és hozzád tágul
én is most szenvedek a kabátban, protektorral, mert még nagyon új az egész
[ Szerkesztve ]
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #45110 üzenetére
ismerem
nálam meg fordítva volt
a missile-ből 54-es kellett volna, a motegi 2 részesből meg jó volt az 52 nadrágha már most feszül, akkor a gerinc-mellkas eleinte szorítani fog, talán először a gerinchez kellene hozzátágítani, és ha már kényelmes akkor jöhet a mellkas
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #45129 üzenetére
eladtam a bőrdzsekimet, és vettem egy 2 részes motegit
a missile inkább az utcai modell, amit 2014-ben dobtak a piacra, ez váltotta a gp plus gatyát
a track meg kicsit régebbi, és full perforált, és ahogy a neve is mondja, pálya orientált a modell -
Type-R
őstag
válasz
Something_ #45148 üzenetére
ahogy fentebb is írták
a pálya ruhák motoron ülve kényelmesek, az utcai ruhákban azért lehet sétálni is -
Type-R
őstag
válasz
Something_ #45265 üzenetére
ránézésre összecipzározható
ha jól tudom, mind két márka ykk cipzárt használ, max a hosszal lehet gond
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46004 üzenetére
mi a baj a piros ducatis ponyvával?
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46008 üzenetére
én eddig azt hittem, hogy a Ducati felírat elrettentő, mert az zörög, csörömpöl, és állandóan tönkre megy
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46011 üzenetére
pfff
-
Type-R
őstag
válasz
StoneBridge #46064 üzenetére
én nagyon puhának éreztem az első teleszkópokat az MT-09-en, fékezésnél nagyon bólogatott
a gázreakció meg nagyon agresszív, A meg STD módban, B-ben nagyon kezelhető, és kellemes -
Type-R
őstag
válasz
StoneBridge #46076 üzenetére
én az mt09et akrával vezettem, az úgy már egész szépen szólt
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46185 üzenetére
ennyi pénzért, szerintem simán jó a kamera.
a sisakra rögzítés, viszont itt se jó (ahogy a goproná se), mert a tükröződő plexi zavaró sajnos
viszont a gopro-nál az az előny, hogy ha átrakod a bal oldalra, akkor nem lóg annyira bele a plexi -
Type-R
őstag
válasz
sznorbert86 #46207 üzenetére
nem kell fosni
az egy nagyon kulturált, könnyen kezelhető kis motor
a 105 lóerő amúgy is csak a felső fordulattartományban jön elő
szerintem egy ideális kezdőmotor -
Type-R
őstag
válasz
Daywalker #46211 üzenetére
azok az emberek, akik nem motoroztak még, és nincsenek benne a témában, azoknak igenis meglepő lehet, hogy olyan teljesítmény adatokat látnak, ami mondjuk az átlagos családi autókra jellemző itthon
én 800as Monsterrel kezdtem, ami kb 75 ló, viszont okozott egyszer-kétszer meglepit
haver egyből egy zsír új Z800-al indult, nem volt gond
másik haver meg most vett kezdőmotornak egy xjr 1300as (2005), és nála sincs gondvannak, akik kicsit óvatosabban, és ez így jó
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46644 üzenetére
szerintem random fognak mérni
az új funkciókat (telefonálás, öv be van e csatolva) csak szemből tudják használni, de a gyorshajtást lehet úgy is mérni, hogy hátulról kapnak le
engem itthon eddig 4x kaptak el gyorshajtás miatt, és ebből két fotó az autó hátuljáról készült
-
Type-R
őstag
válasz
canniball #46704 üzenetére
én egy Kriega R25öt használok
a mellkasnál van két csatt, amit kesztyűben is könnyi használni, fel és levételnél is
én egyszer beállítottam a méretemre a táskát, és azóta úgy van
használtam a táskát bőrkabátban, és textilkabáttal is, eddig nem volt vele gonda Kriega-nak az az előnye, hogy leveszi a terhelést a vállról, így ha egész nap rajtad van, akkor se fáradsz el,
ellenben a többi táskávalnegatívumnak a magas árát tudnám megemlíteni
-
Type-R
őstag
válasz
Something_ #46854 üzenetére
nézd meg a képeket a motorjáról, és akkor rájössz, hogy miért is tudta átszúrni a fékkarral a kezét
a másik, hogy ezek a srácok meg általában csak olyan kesztyűt hordanak, amit csak a csuklónál lehet meghúzni (street/short) -
Type-R
őstag
válasz
Ferdzsoo #46838 üzenetére
tegnap este végig olvastam az általatok belinkelt "olajos" cikkeket, és még rákerestem a neten hasonló cikkekre
találtam egy BMEs jegyzetet, amit egy proff/ előadó írt, és ott pont megcáfolja, hogy xxW40 alá menjünk, igaz ott is inkább szgk-ben használatos olajokra tért ki
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Playseat challenge
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm