-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
borzalmasan lassan előzött, és olyan holttérben volt, ahol esélytelen volt a kocsinak látnia. én se láttam volna, ha a kocsiban ülök, hogy elkezdett előzni, max a hiányát, hogy "hopp, hova lett", de addigra már kiütöm én is.
a tanulópénz mindig drága, ezentúl tutira lendületesebben fog előzni -
ath
senior tag
válasz Chrys_ #73085 üzenetére
nem. motoros beidegződés miatt kifejezetten hátranézek, de az én megítélésemben a videón a b-c oszlop takarásában lehetett, amikor elkezdett előzni.
azért írtam, hogy ilyen előfordulhat, mert van egy elég kellemetlen élményem a szent istván körúton. autóval mentem normál tempóval 60 körül, a szélsőbe akartam kisorolni. index ki, tükrökben nem látok semmit, kinézek jobbra, sehol senki, elkezdek sávot váltani, és elhussan egy robogós heves ökölrázással. tényleg nem láttam, fogalmam sincs honnan került oda, azon a részen nem volt kereszteződés. -
ath
senior tag
válasz IMIIKE1998 #73124 üzenetére
Valahol elzart teruleten nem tudsz menni? Hatar, lakopark, ilyesmi? Ha ott parszaz meter utan sem erzed, akkor ne eroltesd, mert ha megijedsz egy forgalmi helyzetben, megint perec lesz. Az elso nagy esesem utan nalam is kerdeses volt, en igy kezdtem ujra.
-
ath
senior tag
használ valaki stahlbus légtelenítő szelepet? mi a véleményetek ezekről? [link]
-
ath
senior tag
az bontás.. fogalmam sincs mi van vele. úgy mentünk nyaralni, hogy szeptember elején jöttünk vissza, most meg már hova csináltassam meg? mire sorra kerül, szétszedik-megcsinálják, stb, ennek a kései nyárnak bőven vége. Tasi csak a széthúzásra 60at mondott, úgyhogy inkább alkatrészbe ölöm a pénzt, jó lesz ezt később is megcsináltatni ki van nézve már jó sok minden
-
ath
senior tag
Valami hasonlo a cel. A muszakit szeretnem megtartani, hogy utcan is mehessek, a palyara limitalast nem tudnam tartani. Egy horvatorszagi kanyar nekem is tervben van, iden nem fert bele idoben, jovore mindenkeppen.
A tervek szerint kap egy teljes villaszelepelest (gold compression/rebound), brembo rcs19 fofekhenger, carbon dekli es vazvedok, palyaidom ami szeretnek sajat terv alapjan fenyezni. Ha a mostani ebayes aukcio jol zarul, akkor ohlins rugostag, meg esetleg brembo m4 monoblock feknyereg kesobb.
A legfontosabb viszont a jo gumi lesz -
ath
senior tag
válasz yodamastah #73432 üzenetére
Jah, kb rajottem a palyazas sokkal jobbnm tetszik, mint a sok kozveszelyes autos kozott motorozni, de futon hozni-vinni allandoan tul maceras lenne.
Vallad? -
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #73464 üzenetére
a gearingcommander-en a 2013-as tényleg max 60-at ír 4000-re.
mondjuk én legutóbb az ötös főúton a gixerrel 40 körül jöttem vészvillogóval, senkit nem zavartam akik kielőztek szóval egy kevésbé forgalmas főúton 60-al elkaristolni 800 km-t nem a legjobb, de azért nem is olyan halál. -
ath
senior tag
válasz runner 125 #73494 üzenetére
ez marhajó, főleg az a 80-as tábla a háttérben
SymbianOS: az pont egy nem túl jó ASMR, szerintem ennél a csajnál sokkal jobbak vannak
-
ath
senior tag
sokáig azt hittem csak valami nagyon buta amcsi, aztán 3.50-nél megvilágosultam more [link]
-
ath
senior tag
válasz Lomha 8V #73542 üzenetére
Hogy? Eloleget kernek? Raadasul vezetekes szam van megadva. Tenyleg nem tudom elkepzelni ezzel mit/hogy akarhatnak
Symbi, ez nagyon biztositasi csalasnak tunik.. kommentekben is ezt irjak. Stoptablanal nem all meg, hanem atgurul, az elsobbsegadasnal meg megall, amikor siman kiferne. Gyanus
-
ath
senior tag
válasz Something_ #73807 üzenetére
hogy ment, milyen volt?
-
ath
senior tag
válasz Something_ #73812 üzenetére
van most időd edzeni járni, hogy tavaszra már jó legyen
más. pascalplast vagy sp-composite? 75€ elég sok eltérés, a szlovák ennyivel jobb lenne, vagy a magyar ilyen olcsó?
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #73851 üzenetére
Mennyire birjak ezek az odaverest? Jo-jo, a csuszast toleraljak, de ha ugy csattan az oldalan, nem torik konnyen?
-
ath
senior tag
igen, yoda ezt írta, hogy van benne fém, de a pascalplast oldalán erről nincs semmilyen említés.
én a http://fima-racingparts.de/ oldalon néztem ki ilyen védőket, olcsóbb egy kicsivel, mint a pascal, cserébe (szerintem) jobban néz ki (nem mintha számítana, de mégis ), csak itt nincs Z-re. -
-
ath
senior tag
-
ath
senior tag
válasz dellfanboy #74244 üzenetére
instant love csak az a böszme kipufogó nem tetszik
-
ath
senior tag
válasz Something_ #74263 üzenetére
a bukóba belülre rögzített telefonnal
bocs ;D -
ath
senior tag
válasz Something_ #74265 üzenetére
örök hála runnernek [link]
-
ath
senior tag
-
ath
senior tag
válasz Chrys_ #74965 üzenetére
nekünk is fűtetlen a garázs, de nem találkoztam eddig párával. mondjuk arról nem esett szó a környezet mennyire párás, nálunk szerencsére nem csapódott le semmi. azt mindenesetre jó tudni, hogy van ilyen. és itt jön képbe kcsa ajánlása, használt már kocsiban valaki ilyet? nem tudom csak az astra szereti benntartani a párát, vagy más kocsi is, de rengetegszer alig látni ki ha azt mondjátok hasznos, beszerzek ilyet.
-
ath
senior tag
azért az nagyon nem mindegy, hogy HH dry, vagy warm.. amit itt a legtöbben vettünk, az dry, az jóhogy nem fog melegíteni, nem arra alkották, hanem a könnyed/szellős viseletre, hogy ne izzadj annyira és ne is tapadjon rád.
aki télen motorozni akar, annak a warm széria kell. -
-
ath
senior tag
ilyen nehéz lenne a meglévő villáktól megválni, és némi ráfordítással másikat venni? nem tudom mekkora a kereslet SV villákra, de csak nem lehet olyan horror eladni. K5 GSXR1000 komplett villa, villahíddal, meg a kiflikkel 150e képesmotoron, szvsz olyan hű de sokat nem kéne különbözetként kifizetni
-
ath
senior tag
szerintem neked első körben ki kellene tűznöd egy célt a ráfordítható keret függvényében. ameddig túl sok a bizonytalan tényező (van e pénzem, mit is csináljak, csináljam e egyáltalán), addig nem jutsz előrébb.
amit olcsón megúszhatsz, ha teszel bele egy súlyodnak megfelelő rugót (~30e újonnan, de sok használtat is árulnak), plusz veszel rá egy átalakítót, amivel radiális féknyergeket lehet rátenni. ez az adapter sem vészes áron van (~20e, [link]), a hozzá való féknyergek párban megint nem vészes áron mozognak (~30e). máris drasztikus a változás. szelepeléssel, emulátorral nem foglalkoznék, ahhoz szvsz nem úgy használod.Mike, ezen felröhögtem de nagyon
-
ath
senior tag
én fontossági sorrendben hátrébb sorolnám az emulátort. első a rugó, aztán a féknyereg. viszont arra megint csak figyelni kell, hogy ha a féknyerget cseréled, akkor a munkahengered maradhat e. ezt neked kell kiszámolni, hogy az áttétel lehetőleg 27 köré essen. ha nem, akkor azt is cserélni kell.
emulátort tőlük láttam a legolcsóbban, egyébként én rendeltem most tőlük compression és rebound kitet is, meg korábban mást is, nagyon korrektek.
összességében jó dolog a személyre szabás, de drága. hogy mi fér bele, megéri e a ráfordítást, egyedül te tudod. -
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #75282 üzenetére
nem gyártói ajánlás, hogy kb 4-5 évente le legyen cserélve a bukó a belseje öregedése miatt? gondolok itt szivacsra, meg az ütéselnyelő rétegre.
CyberPunk666: nekem Shark van, szemüveges, szeretem. ár/érték arányban szerintem jó, 70e körül rémlik.
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #75307 üzenetére
publikus, hogy miért? a vállad lenne az oka? gyógyul?
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #75326 üzenetére
ejnye, jobbulást! nálam sok változtatásra vár a motor, a dolgok nagyja már beszerezve vagy még épp úton. Tasitól holnap hozom el, aztán ahogy időm engedi kezdem el a bütykölést.
jó lenne minél többen minél többször pályázni, én nagyon várom a következő szezont
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs