-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #10649 üzenetére
Elszakad kicsereled. Sima damil van benne, jo vastag. Szerelheto.Eddig 3at estem ebben a csizmaban, nem szakadt el. Ami serult eddig oldalt elegge elkoptattam a csavarokat meg a szellozo nyito mechanika is kicsit szetkopott. De meg mukodik minden funkcioja, es egyben van a csizma. 3-4 ilyen esest meg tuti kibir. Ami gyenge ezen a csizman, az a zippzar fogantyuja. MIndket oldalon mar letort, es drottbol hajlitgattam ra fogantyuy. Ez tenyleg gagyi. Szerencsere a zippzar maga jo eros.
-
tutis
őstag
válasz Archer #10668 üzenetére
Akinek meg nem tellik sidire annak kína [megoldja]
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #11563 üzenetére
Nézd, ezzel úgy vagyok, hogy optimális esetben nem kell rajta olyan dolgokat csinálni, amihez mindig márkaszerviz kellene. Olaj stb csere máshol is mehet. Ha meg olyat kell, akkor elmész Pestre...de nagyszerviz 24 000 km-enként esedékes...mondjuk egy szelephézagot vagy pillangó szinkront, egy telóolaj cserét máshol is megcsinálnak. Szerintem egy kicsit túlparázod. Ha meg perec van, úgyis tréler
Félre ne érts, akik Pesten laknak, azok azt hiszik, hogy Pest a világ közepe, minden más Mordor, itt meg minden van. Hát nincs Szerintem ha keresnél, ott is találnál a környéken egy jó szervizt, aki megoldja a problémákat. A márkaszerviz sem mindig megoldás minden problémára. Sőt, egyesek képesek 100 km-eket
autóznimotorozni a jól megszokott szervizhez. Én is Esztergomba hordom többnyire, de idén gumit cseréltettem, így most ott cserélték az olajat, nem mentem Esztergomba. Légszűrőt magam takarítom stbstb. jövőre veszek egy olajszűrő leszedőt is, akkor azt is magam csinálom.Én azt mondom, Triumph...engedj a vágyaidnak, mert később megbánod és csak ácsingózni fogsz utána. Nyáron voltam Bécsben, engem is alig lehetett elrángatni a Triumph szalon kirakata elől...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Archer #11560 üzenetére
alapvető bökcsesség hogy érdemes egy kis pénzt félrerakni..
szar egész szezonban a garázsban nézegetni a vasat pénzhiány miatt...a daytona jó motor, vezettem már olyat, tetszett. de a 600f után utcára nem kéne, túl sportos. pályamotornak venném, durva lenne!
gsxr-hez minden van és olcsó, igénytelen motorok (a szó jó értelmében), sokan tudják szerelni is.. de ha daytona kell, miről beszélünk? vegyél egy szépet és jót, vigyázz rá és nem lesz gond, szeretni fogod.. jó szerelő kell nem márkaszerviz, itt vagy más fórumokon csak kisegítenek ha baj van.. hameg ez elriaszt, ott a többiNincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #11560 üzenetére
Volt egy 2000 es es egy 2005 os r6 osom. A 2000 esben egy kuplung kapcsolot kellett kicserelni, mielott osszecsuktam, a 05 ben meg semmit. 33000 km volt benne es nyomtam a szemet rendesen mindkettonek. Iden adtam el a 05 oset. Krvajo motor. A 05 a legnyomatekosabb a 600 asok kozott. Ennyit tdok mondani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #11563 üzenetére
En r6 ra szavaznek monoblokk sumitomo, brembo fofek miatt. Az elejevel baszakodni kell, mert tul puha, a segge nagyjabol elfogadhato. Be kell engedni az elejet a kiflibe es felkemenyiteni akkor elviselheto lesz, de egy 600 rr sztm nem karrier.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
-
stifi
senior tag
válasz Archer #13858 üzenetére
nekem még mindig ez a kedvenc hatszázas szupersport motorom (a sajátom után)
múltkor kakucson egy srác oda is adta a sajátját hogy menjek vele pár kört, teljesen másra számítottam, biztos hogy utcára észérvekkel nem való annyira sportos. szerintem (legalábbis egy cbr600f után) nagyon szélsőséges sportmotor, de ha lenne pénzem tuti ilyennel pályáznék, vagy ha állna a garázsban egy tuti leszarnám hogy kényelmetlenami a hirdetést illeti: gáz hogy hiányzik a második kulcs de amúgy ezeknek a kulcsa egy vicc, nem sokkal komolyabb egy postaládáénál. az adásvételin rajta lesz a címed is, vigyázz rá mert a legrosszabb ha saját lábán viszik el tőled :\
műszakin bármi átmegy, csak pénz kérdése. szerintem a dob helyett egy új kulcs+zár kéne hozzá, vagy egy kutyás őr a kertbea kilóméter pedig erősen tájékoztató jellegű, senkinek sem hinném el hogy ennyi. remélem friss olajat minden évben kapott és nem a gyárival megy.
hovatovább lehet az egészet a halálból építették újra és a bontott cucchoz csak 1 kulcs volt, és ezért ennyi a km.. ki tudja. lássa szerelő!, nagyon szép motor!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Archer #13864 üzenetére
nem paráztatni akarlak, ha minden írott és íratlan szabályt betartanánk adásvételkor akkor soha sem jönne létre 1 sem
de azért jobb felkészülni. például abba a szervizbe se vinném átvizsgálni ahova eddig járt. az én motoromra se mondana senki egy rossz szót sem a megfelelő szervizekben ahol visszatérő vendég vagyok. más kérdés hogy én nem titkolnám el hogy csúsztam vele, aki ezt nem bírja feldolgozni az vegyen rollert.az adásvétel leginkább emberismeret. ebben a faktorban van a legnagyobb kockázat. miért van kereskedésben fotózva a vas? bizományos? a tulajjal beszéltél vagy egy nepperrel? vagy a nepperé a motor? biztos hogy csak azért akarja eladni mert neki túl sportos? jól hangzik hogy túra vagy endurora akarja cserélni, de nem csak azért írták oda mert be tudnak helyette mást számítani, és csak szabadulni akarnak tőle?
számtalan kérdés van, meg kell nézni mert a képeken patent. figyelni kell az eladóra, és csak akkor vedd meg tőle ha megbízol benne. ha hezitálsz, inkább hagyd.én mind a kétszer jó eladót fogtam ki, szerintem ezen nagyon sok múlik!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz Archer #13864 üzenetére
Én mondjuk azt se értem hogyha valaki nem motorfan, miért megy ki külföldre motorért vagy hozatja be külföldről..Annyival olcsóbb volt kint? Mert szerintem nem, egy ilyen motor kint kb 4500 font, vagy sokat bukik rajta a csóka vagy valami nem kóser..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
lujo10
aktív tag
válasz Archer #13864 üzenetére
Nekem is 1 gyári kulcsom van, + 1 másolt (elvileg a másik gyári is megvan valahol, mert elraktam, de már egy ideje sehol sem találom), ha most adnám el a vasat csak így tudnék vele kulcsokat adni, (lehet, hogy később is). Tehát részemről ezzel a kulcsdarabszám kérdéssel úgy vagyok mint Csapajev elvtárs - lesz@rom.
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
NINJA_V
tag
válasz Archer #13872 üzenetére
Az exup valoban problemas volt ezeknel, szeret berozsdalni/berohadni...erdemes odafigyelni ra, foleg ha ennyit allt, en nem a kulcson aggodnek...daytonaban amugy sincs immo , hanam inkabb az allason, benzin szivattyu szereti ilyenkor felmondani a szolgalatot, de ha normalisan kitakaritottak akkor nem lehet nagy baj. Sajnos hatulrol nincs normalis kep, de valszeg TOR kipufogo van rajta, (gyari race) ha valoban ez akkor valszeg a map is..
Angliabol van a motor vagy olaszbol?[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Archer #13878 üzenetére
Prizmat nem tudom, lattam mar europain is...ha angol azt gyorsan megtudod, mert mashogy all a fenyszoro
Benzinpumpa az szopatos is tud lenni...megy, jar siman, elforgatod 9-10 fole, nem akar kiforogni, nem ugy szol... egyszeruen leesik a benzinnyomas...
Persze nem azt mondom, hogy ennel is ez van, csak mint sokat allt motor eseteben elofordulhat..[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Integra
titán
válasz Archer #14004 üzenetére
gumi 80k, ez alap.. folyadékok meg minden más lötty csere, villából porvédővel meg egyéb cserével már 150k, eddig ok.
de mi az amit nem gyárival javítottak? mert ha csak idomnál, akkor szarjad le, úgyis csúszni fogsz te is vele de mechanikai, motor részeket gyárival illik mindig....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #14546 üzenetére
"Úgy tudjuk, amikor a másik motoros rendőr társának próbált segíteni, a gázoló hummeres vágóeszközzel a kezében szállt ki az autóból, emiatt hallhattak a környékbeliek több lövést. Ezeket ugyanis önvédelmi célból a motoros rendőr adta le. "
Ezek alapjan jogos is lehet a lovoldozes.
-
tutis
őstag
válasz Archer #14684 üzenetére
Egy 600rr-t tudok ajánlani, gyári hansspree fényezésssel és garantált km-el (ha jól emlékszem kb 8ezer), 1-2 éve csak áll a motor, idén ha jól tudom 1 métert nem ment, tavaly is csak pár km-t. 2007-es vagy 2008-as évjárat, tehát az új széria. Napokban fog felkerülni a netre a hírdetés..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #14684 üzenetére
"Külföldi fórumon olvastam olyat, hogy valaki szerint a nagy H összeszerelési minősége meg az anyagok messze jobbak mint a zöldeknél, ebből mennyi lehet igaz? "
a környezetemből kiindulva, a tanárom szétszedte az integra féle 600 RR jét 2000 pályakm után, és nagyon csúnya volt az amit látott, dugattyúk úgy néztek ki, mint amik megszorultak, illetve hogy pl pont az a széria szereti a kopásálló réteget csak úgy ledobni a hengerfaláról...
butaságnak tűnik ilyesmiket kijelenteni.
mindenhol van szar. kérdés, h te kifogod-e.
de ez hogy az anyagok messze jobbak. persze, a honda hengerfeje gyémántból van
azért ilyenkor belekérdeznék az embertől a dolgokba, h ugyan mire gondol, amikor ilyeneket kijelent, biztos bambulna, mint auchanos ponty a szatyorban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14684 üzenetére
Most nézegetni fogod vagy motorozni? Lassan el kéne dönteni
Ha pályázni fogsz, biztos lesz perec, elcsúszás, akkor pedig már mindegy lesz, hogy néz ki. Ha pályaidomot dobsz fel, akkor meg nem mindegy milyen minőségű a gyári és mekkora hézagok vannak? Az ER6 példát nem értem, F vagy N verzió? Rohadtul nem mindegy, bár az nem éppen a drága kategória.
Igen, volt a kawánál olyan széria, aminek a kerekén vékony volt a festék. Az enyém pont ilyen, de kb leszarom, hogy 14 évesen le van picit pattogva a festék a felniről pár helyen. De inkább jöjjön le a festék a kerékről, mint a hengerfalról az a bizonyos réteg - ha már a sztereotípiáknál tartunk. Ja, hogy az utóbbi nem látszik? Na, nem köcsögségből írom ezeket, csak az ember hajlamos olyan dolgok alapján dönteni, amit lát, amit meg nem lát, az olyan, mintha nem is lenne. Klasszikusokat idézve: attól, hogy homokba dugod a fejed, az élet még seggbe b.sz. Remélem értem a párhuzamot
Csatlakozom Persu véleményéhez. Nézd meg milyen futómű és fék van alatta, a többi csak festék és matrica kérdése.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #14738 üzenetére
de szépek basszus de valahogy magamat nem tudom elképzelni a "guggolós" masinákon
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #14738 üzenetére
körül akarod járni?
suzuki.
GSXR 1000 K0-K3 váznyak repedés. TL 1000R-S lengővilla reped, a rotációs csilapítónál. Hajtókar, hengerfej problémák. SV, DL kuplungkosár problémák. K4-K5 GSXR 750 hajtókar, főtengelycsapágy problémák.
K4-K5 GSXR 600 másdolagos fojtószelep problémák, K6-K7 600-750 fesszab, állórész bajok.honda.
1000 RR olajevés, lehúzógyűrű problémák, hengerfal problémák. 04-07 blade. állórész bajok 900 RR ugyanez, 929 ugyanez. 02-03 blade blokköntvény bajok. gátrepedés. 2000 ig tulképp bármelyik honda fesszabályzós tud lenni.kawasaki.
ZXR 750 szelepek, hengerfej problémák, repedés . 07-08 ZX6 vezlánc feszítő probléma, ZX 636 03-04 vázrepedés.yamaha.
R1 hengerfejtömítés, 02-03 állórész bajok, leég, váltó 2 es től felfele váltófokozat bajok.aprilia.
RSV nél 50 A es inditórelé kicsi a legalább 65-70 A es indítóáramhoz. a generátor három fázisa kontaktos tud lenni, le tud égni az állórész. szabadonfutó problémák. hátsó fék levegősödik. kuplung levegősödik. Odometer nulláz, ha az immo kulcs bent marad a gyújtáskapcsolóban akku kivételnél.
műszerfal kontaktos tud lenni, ilyenkor nincs napi km számláló memória.csak néhány amiről én tudok, és gyakrabban előjön.
van több is. Ez alapján nem vesz motort az ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #14738 üzenetére
Azért ne vegyünk mindent/mindenkit egy kalap alá,a CB-t(2008as évvégi) 3600 km-el vettük apám egyik legjobb barátjától,aki nagyon vigyáz mindenére,ő tuti nem tekergette és szervizelte is komolyan.
Szóval tény,hogy el van kurvulva a piac,de vannak még csodák....szerencsémre...Mr.Brightside
-
Tomate
veterán
válasz Archer #14808 üzenetére
Vettem, de a dátum még nincs az adásvételin. Értem. Szóval ráírom a dátumot, kifizetem az átiratást, elviszem vizsgáztatni (bárhova?) kötök egy kötelezőt és kész is?
(mondjuk nem tudom mennyire befolyásolja a történetet ha törés miatt lett forgalomból kivonva kb 2 éve) -
Daywalker
addikt
válasz Archer #14819 üzenetére
Igaz-igaz. Mindent alaposan körül kell járni. Ami nincs az ember nevén, az olyan, mintha nem is lenne. Egy ilyen dologba pénzt borítani felelőtlenség. Most nem kioktatni akarok bárkit is, csak néha igen drága tud lenni az a tanulópénz:/ Ettől a biankó adásvételitől meg kiráz a hideg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz Archer #14837 üzenetére
Szombathelyi a srác. 2000 km-el vette egy vállalkozótól, akinek kellett a zsé, ezért adta el. Srác megvette még 2008-ban, 2009-ben még járt vele, 2010-ben meg már csak párszor ment vele. Szinte második éve a garázsban áll mert kisgyerek született akkor, se ideje, se nagyon pénze motorozni.. Ráadásul a srácnak van egy számomra hülye hobbija: skoda tuning Van egy régi skodája, abban van egy új skoda motor, vems tuning, gsx-r750 szívótorok vagy mi, 100-as oktánszámú benzinnel megy csak meg ilyen marhaságok..Motorozni nem tudom felcsalni ide, de a kurva skodára meg költ rendesen, úgy hogy azzal is jó ha évi 1-200 km-t megy
Matrica meg a jobb oldalon ott van a lengővillán, balon meg szerintem nem kellene lennie..Fényezve az alsó idom volt, 1x eldőlt a motorral kb 10km/h-val, azt javította ki. Már nem emlékszem, talán a bal oldalára dőlt, az oldalidomon is van pár kavicsos pötty, de ha jól tudom azt is nagyjából eltüntették. Motorikusan 100%-os, óra 1000% hogy nem volt tekerve..az idomokat nyugodtan le lehet venni bármilyen sérülést lehet keresni a motoron, nem lesz úgyse. nem mondom hogy karcmentes, mer ugye volt ez az eldőlés, de legjobb tudása szerint megcsinálta, ráadásul teljesen átnézhető a motor kívánság szerint..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14837 üzenetére
Ehh, de nehéz veled, nem mondták még ? Használt motor, nem új A lényeg a használt szócskán van, amivel bizony együtt járnak a használat (ami nem feltétlenül egyenlő a pereceléssel) nyomai is. Meg azért egy közel 5 éves motorról beszélünk. Vegyél újat, az patika állapotú lesz, amíg úgy nem jársz, mint ez a szerencsétlen: [link]
Persze amúgy viccelek, válogass nyugodtan, most jön a tél, egyre olcsóbbak lesznek a vasak, tavaszra meg talán lejjebb is mennek. Nekem tuti nem lenne türelmem Meg időm sem. De most inkább pénzem nincs
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Archer #14849 üzenetére
Gondolkozom egy második motoron, de a gondolat fázisnál még jó ideig nem fog tovább jutni.
Kéne valami, amivel kirándulhatnék aszfaltozatlan utakon is. A Ninja erre nem igazán alkalmas kétszer már majd' eldobtam laza talajon.
Viszont: nem böhömnagy túraendurot keresek, hanem kisebb-könnyebbet, ez nehezíti a kérdést. Maradjon 150-160kg menetkész tömeg alatt, párszáz km-re / pár óra motorozásra is elviselhető üléssel és valamelyest pakolhatóan. 100-110kmh-t tudjon, hogy az utakon ne kerülgessenek folyton. Nem átalakított üzemórás versenymotor, hanem inkább megbízható, tartós, jó értelemben igénytelen darab kell. Lehetőleg 2000 utáni, árban 400k alatt. Tippek?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
NINJA_V
tag
válasz Archer #15164 üzenetére
Valtermoto villas emeloi nagyon gazok...ossze-vissza kell hajlitgatni meg tekergetni hogy jo legyen. Semmit ero sztem...sokkal jobb egy olyan, aminek lehet a villajat oldaliranyban allitgatni.
Ha csak egy motorhoz kell huzamosabb ideig, es nem raksz ra masikat, akkor elviselheto, de ha ezer felet szerel az ember akkor nulla...
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #15167 üzenetére
Itt többen is rendeltünk a sportmotor.hu-ról első-hátsó emelőt, ami nem is drága, de állítható és teljesen frankó, stabil - egész télen ezen van a motor. Emelőszemet is kérhetsz hozzá. Olyan emelője is van a srácnak, ami kormánynyaknál emel.
Szerintem nem kell csicsázni, a bike lift elég drága, hacsak nem szervized van, ahol napi 10x raksz fel és szedsz le motorokat, felesleges locsolni rá a pénzt. De ez csak az én véleményem, hallgassuk meg a többiekét is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
stifi
senior tag
válasz Archer #15215 üzenetére
arról nem is beszélve hogyha az eladó jelenti de az új tulaj nem, úgy kivonják a forgalomból és még meg is büntetnek hogy nyekkensz a sok számot tartalmazó csekktől...
amikor én eladtam az enyémet az új tulaj nem iratta át magára, kaptam is levelet hogy akkor most szépen kivonták a forgalomból, de mivel én már eladtam és leadtam a papírt, csak tájékoztatásként küldik ezt az apró információt...
még jó hogy nem gyorshajtásos csekket küldtek, akkor futhattam volna pár kört az ügyben mire tisztázom magam...
és holnap reggel tárgyalás a tavalyi balesetem miatt, úgy izgulok (szerencsére már nem sántítok és a kezem is meggyúgyult, nem kell a bírónak elmagyarázni hogy igazából esni-kelni szoktam mostanában a motorral
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Archer #15223 üzenetére
Aha, mocsok drága.
A vertigo-n viszont nem látom azt, hogy sokkal többet tudna mint amim most van:Gondolom a bokavédelemben térnek el ezek egymástól, állíthatóság, meg hogy mennyi dolog cserélhető az egyes modelleken, de nem tudom, mi az ami elengedhetetlen egy versenycsizmán? Milyet keressek az 1000 fajtából? Nem feltétlen fizetnék ki egy teljes ruha árát egy csizmára, de a bokámat is jobban szeretem egyben.
Integra: Már-már tesztelő is lehetnél nektek mi is van?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen