-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Something_ #39966 üzenetére
Az semmi, anno amikor én jártam tanfolyamra, az egyik csaj a vasúti átjáróban beszorult a motor kerekével a sínek közé (ez még a régi fajta megoldású volt, hogy a két sínszál közé tettek még két darabot és azoknak a közét aszfaltozták ki, ezek közé szorult be) Máig nem értem, hogy sikerült összehozni, nem voltam ott, csak az oktató mesélte.
Akivel meg vezettem, kifogyott a benzinje a lámpánál, az oktató meg osztotta a wokitokiban, hogy mit szerencsétlenkedik már, no comment...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sík terepen a 125-ös CBR tud annyit simán. Előzni azért nem nagyon kell vele.
#40000: Mennyire semmi köze az eredeti koncepcióhoz ezeknek a kerekes rekamiéknak. Nem akarok ezzel senkit megsérteni akiknek tetszik de szerintem is bűn ronda, egyetemben a hasonló Harleykkal. Ha ingyen adnák, sem kéne. Az első Goldwingek viszont gyönyörűek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Kell pörgetni igen. Helyén kell kezelni a dolgokat. Kb. olyan motor kéne itt egyeseknek, ami:
-keveset eszik (3l körül)
-kis cm3-s, olcsón fenntartható
-200-at legalább megy
-nem kell pörgetni
-kényelmes, megbízható
-nem kerül sokba
...125-ös ennyit tud, keveset eszik, olcsó üzemeltetni, cserébe nem azzal fogja az ember az 7-es BMW-t lenyomni. Nagyobb motor többet eszik, sokszorosa a fenntartása, alkatrészárak az égben (magyar fizetéshez), cserébe lehet vele haladni "elég dinamikusan". 50-es rotyogó meg még ennyit sem megy, cserébe annyiba kerül kompletten mint egy sportmotorra két féktárcsa megy egy láncszett... Nem olyan bonyolult dolgok ezek...
Úgy általánosságban írtam, nem konkrétan Neked.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DonThomasino #40062 üzenetére
15-20k körül én egy Frank Thomas XTI-t néznék az angoloktól (ebay, amazon, stb.) Dupla tépőzár (mandzsetta?), összevarrt gyűrűs-kisujj, (ránézésre) normális csukló védelem. Ebben az árkategóriában szerintem ennél jobbat nem kapni, a nagy márkáknál is ez már a 30k fölötti kategória.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #40169 üzenetére
Az mondjuk bennem is felmerült, ok, hogy korrupt a vizsgabiztos (dehogy ok) de hogy párezer Ft-ért kienged valami ön és közveszélyes balf@szt a forgalomba, ahol adott esetben beledurrant a családi autóba, hát nem tudom az ilyen hogyan számol el magának. Ha van ilyen. Felénk sem volt ez jellemző egyik jogsimnál sem és mástól sem hallottam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Egy szóval sem azt mondtam, hogy oda-vissza cikázok a sávok között mint valami hülye akciófilmben de most képzeljük már el a szituációt, mondjuk 50-es megengedettnél haladok a külső sávban 50-nel, a belsőben meg a sok gyökér bedugul aztán ott szötymörögnek amennyivel tudnak. Erre az a megfelelő megoldás, hogy én is visszalassítok az ő tempójukra, hogy véletlenül sem haladjak el egy autó mellet sem, aztán szépen vonatozunk mind a két sávban 35-40-nel. Ugye, hogy nem életszerű? Elméletben a jobbról elhaladásnak sem szabadna veszélyesebbnek lennie (párhuzamos közlekedésről beszélünk) mint ha balról elmennek melletted, mivel a jobbra sorolónak is ugyanúgy kutya kötelessége lenne meggyőződnie ennek biztonságosságáról.
Ha összevissza mennek az emberek, mint a vakegér, tök mindegy éppen milyen szituációban vagyok, mindegyik veszélyes lesz. Szabályos keretek között nem szabadna, hogy veszélyesebb legyen. Ne jöjjünk itt olyanokkal, hogy nem számítanak rá. Bele kell nézni abba a rohadt tükörbe minden irányváltoztatásnál, többször is. Hangsúlyozom mégegyszer, a megengedett sebességhatárokon belül értem a jobbról elhaladós dolgot, nem 3. nyélgáznál.Más: sajnos nagyon rossz szezon volt az idei, az egyik (távolabbi) ismerősöm egy lábbal, fél vesével fekszik a kórházban több hete, talán még mindig nem ébresztették fel, a másik nemrég került oda, ő úgy néz ki, "megúszta" pár törött csonttal, mindkettő motoros baleset. Úgyhogy vigyázzon mindenki, a motort össze lehet kalapálni, az embert már sokkal nehezebb...
Amúgy apám mozdonyvezető, tudna ő is mesélni a vonat elé ugró öngyilkosokról meg hogy utána még a mentős, rendőr is rosszul lesz. Csak nem nagyon mesél...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ne törj senki felett pálcát, egyszer te is kerülhetsz húzós szituba. Az hogy te betartod a szabályokat, nem véd meg mindentől. Nem tudom, a részeg Hayabusás hogy jön ide de jó nagy marha, aki ilyen mögé még fel is ül (amúgy a forgalomban egykerekezőket én is lerúgnám legszívesebben a motorról, ahogy eddig tapasztaltam, ez inkább a supermotós hülyegyerekek szórakozása). Vagy ott van pl. a már itt is említett Molnár Dénes (a 600RR topicban szokott tevékenykedni), kiugrott elé egy vad aztán annyi. Az ilyeneket szinte lehetetlen kivédeni aztán a többi már nem rajtad múlik.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mint írtam: elméletben nem szabadna veszélyesebbnek lennie. Viszont sajnos valóban sok a gyökér/rutintalan/elmebeteg az utakon, így ugrik az elmélet. A hétvégi sofőrökről: az, hogy bénázik a gépkezeléssel, lefullad, szötymörög mert bizonytalan, az csak egy dolog, de az elméleti részt akkor is ismernie kell(ene), mikor kinek van elsőbbsége, telezöld melyik idegen bolygóról került ide, stb. szóval azért ott is sántít, hogy mert keveset megy.
stifi: így még rosszabb hallani a történetet, bár ez mindegyikre igaz. Arról nem szólt a fáma, hogy mennyivel ment, lehet, hogy megússza, ha lassabban megy de neki ez már mindegy. Kicsit amúgy ilyen téren is megy a képmutatás, ajánlgatják (itt is) a 600-as, 1000-res meg még nagyobb gépeket de gondolom mindenki mindig betartja a sebességhatárokat...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #40277 üzenetére
Nézd meg egy ezresre ugyanerre az évjáratra a "súlyadót", az is vicces. Ha meg egy évvel öregebbet írsz be, majd egy húszassal olcsóbb...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #40283 üzenetére
kW-hoz ne LE-t írj. Vagy az M1-es Yamahát nézted?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #40285 üzenetére
Jó, már leesett, te az átírást mondod, én meg a teljesítményadót.
Egyébként, most, hogy nézegettem van ez az oldal, meg mondjuk ez, kipróbáltam 2007-tel meg 132 kW-tal, és tök mást ad ki.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz AndrewTdi #40293 üzenetére
Ez megint az a szituáció, hogy kell a pénz gyorsan? A többi 1,2-nél kezdődik, adja olcsóbban, mondjuk 1-ért, vagy akár 900-ért, az is feltűnő ár, aki ilyet akar, arra is tuti ráugrik, de ennyiért? Sehogy sem reális.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez még egy szezont kibír, csak át kell fordítani a lánckereket, hogy egyenletesen kopjon
DonThomasino: millió márka van rengeteg modellel, angol, német ebay-en elég jól le lehet szűkíteni a kritériumokat, aztán válogathatsz kedvedre. Szerintem érdemesebb a kevésbé marketingelt márkákat nézni, hasonló vagy ugyanolyan minőséget megkapsz mint a nagyoknál, csak olcsóbban.
Eddig egy Richa T-Pro-t használtam, nagyon kényelmes, meg szerintem elég jó védelmek vannak rajta (titán protektor a "bütyköknél", csúszó bizbaszok a tenyerén, összevart gyűrűs-kisujj), meg tényleg minőségi anyagokból van, nem ilyen szétmállós. Szerencsére még nem kellett élesben tesztelnem. Volt egy darabig egy olcsóbb Spidim, amit ugye sok helyen dicsérnek, jó volt az is csak mindig megfogat a kezem, azért az elég gáz szerintem egy ilyen márkától. Nemrég sikerült szereznem bomba áron egy zsír új Held Titant, na az is egy brutáljó kesztyű, csak boltban baromi drága.
Alpinestars is jó amúgy, csak nagyon hamisítják, arra vigyázz, csakis megbízható boltból, apró szerintem felejtős.Más: Ha már 1000RR. Kicsit olvasgattam róla, állítólag az SC59 2011-ig komoly problémákkal küzdött motorikusan, 2008 hónolási problémák gyártástechnológia miatt, -gondolom ebből adódóan- túlzott olajfogyasztás, 2009-2010 kuplung és főtengely problémák, ebből kifolyólag visszahívások és csere (már amelyikben cserélték). Ment is a sumákolás a kereskedők részéről. Azért a nagy Hondától nem ezt várná az ember. 600RR PC40 első évjáratainál (hurrá) meg a Nikasillal kínlódtak, ott is ment a ködösítés.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz ujskodas #40416 üzenetére
Jó kis gumik azok, nekem is ilyen volt az előző, esőben azért óvatosan vele, volt, hogy néha-néha megcsúszott. Az is Made in China amúgy? Zellerék az olcsóbb gumik gyártását átvitték Kínába, már az enyém is az volt
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A legenda: [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
BikeLift-ből lehet kapni külön adaptert, bár nem lepődnék meg ha a többi márka emelőjéhez nem lenne jó (bár egy kis fúrás faragással orvosolható). Viszont ha már emelőszem, érdemes hozzá szerintem rakni hátra tengelygombát is, ha úgy alakul az érjen le előbb, ne az emelőszem. Egy szerencsétlenebb esésnél volt, akinek konkrétan letépte a villa alját.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Valahol olvastam, hogy az eladott motorok között egyre nagyobb százalékban vannak jelen a (kapcsolható) automata váltós motorok, szóval növekvő a tendencia. Amúgy nekem sem kéne, autóban sem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz yodamastah #40761 üzenetére
Igazából sok racionális alapja nincs, ezt szoktam meg, váltok ahogy én szeretek meg ahogy szerintem jó, kb. ennyi. Ültem automatásban is, nem győzött meg. Tepsitelefont sem veszek, mert rühellem az egész koncepciót, más meg százezreket ad érte...
A jó kis 1.9-es szívó dízelt úgysem tudná egy automata jól kezelni Lomha mindenhogy, de én szeretem.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Valaki itt közelebbről nincs barátságban a Ducatikkal?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ma néztem egy Ducati 1098S-t, Brembo elől-hátul, Öhlins, minden kutyafüle de az olajhűtő alatt a földön állt az olaj Amúgy szép motor nagyon meg biztos durván megy, hasalósabbnak tűnt mint az RR. Volt egy Gixxer, Marchesini felnik, Brembo nyergek (a pumpa viszont a gyári...), Lightech lábtartó, azon is minden kutyafüle de annak meg az eleje nem tetszett, olyan "ipari". Volt Kawa ZX6-os 2007 körüli, annak meg a lengővillája tűnt egy kicsit spórolósnak. Szóval megállapítottam, hogy az RR-em tetszik még mindig a legjobban és elmotoroztam a naplementébe
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #40821 üzenetére
Nincs nekem velük gondom, tetszenek nagyon, de egy 6 milliós motor alatt ne álljon már az olaj 848 is csinos gép.
bogyo112: a 08-as 1000RR meg gyárilag eszi az olajat, nem is gyengén, úgyhogy a Honda sem tökéletes
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Akkor borulásérzékelő Sportmotorokon tuti van, haver sajnos nemrég tesztelte is de akkor ezek szerint csak azoknál számolnak a gyártók eséssel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #40982 üzenetére
Egy jó gumival lehet azért elég nagy sebességig boldogulni vizes aszfalton. Amiket leírtak azon kívül még a fényesre koptatott aszfaltra meg a javítás címszó alatt kiöntözött bitumen foltokra figyelj, azok is tudnak csúszni rendesen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sportmotor általában hamarabb leeszi a hátsót, kb. egy első kibír két hátsót (vagy pont nem, hogy szívassa az embert) így az ember sajnálja levetni ($) az elsőt ha még van rajta futófelület bőven, persze párban lenne a legjobb cserélni. Viszont az azonos márka/típus elől-hátul szerintem ajánlott, pláne ha valami spécibb, több komponensű gumiról van szó. 125-ösön mixeltem én is a gumikat, ott semmi probléma nem volt belőle de ilyen 600ccm meg felette azért -gondolom én- már nem ajánlott.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41058 üzenetére
Úgyis nagy Dainese-os vagy, Dainese D-air
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #41132 üzenetére
Le lehet csak szerintem nem egy egyszerű forma (bár nem vagyok fóliás), nem biztos, hogy meg tudják szépre csinálni. 20-as körül lehet kapni utángyártott, jó minőségű plexiket (MRA, Puig, Zero Gravity) mindenféle színben ha nagyon zavaró.
Guminyomás: én is 2 bar körül használom az M7-eseket, utcára szerintem így nagyon f@sza, a gyári Dunlopokra valami 2,7 bart írnak a lengővillára, mondjuk az is érdekes, hogy két személyre is ugyanazt ajánlja, mint egyre.
Ezekkel a benzinkutas meg pumpás mérőket amúgy érdemes fenntartással kezelni, tapasztalatom szerint 2-3 tizedet is tudnak csalni. Aki komolyabban odafigyel a guminyomásra, érdemes szerintem vennie egy normálisabb mérőt, autónál is jól jön.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #41200 üzenetére
Azért ne drótkefével ugorjon neki senki a féknyergeknek Esetleg a nyerget tartó csavarok megtisztításánál lehet haszna ha be voltak kenve csavarrögzítővel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Azért nem biztos, hogy a karmantyúknak jót tesznek ezek a mindenféle oldószerek. Én leszedtem a féknyergeket fékcsövestől, csap alatt lemostam fogkefével meg sima konyhai mosogatószerrel, lefúvattam kompresszorral aztán úgy vissza. A fém fékcsövek, Brembo pumpa meg a szinter betétek jótékony hatásaként elég jelentőseket lehet fékezni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
Az igazán nagy orkánokban (amikor már a kocsikat is löködi) párszor engem is megijesztett már az RR de a kisebb szeleket fel sem veszi. Ha nagyon lökdös, kicsit összébb görnyedek meg gyorsítok aztán úgy egész elviselhető. Kamionokkal valóban vigyázni ha a szél felőli oldalon jönnek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #41264 üzenetére
A Polemius által linkelt eszköz azért jó, mert lehet rá nyomatékkulcsot tenni és gyári értékre meghúzni, akkor tuti jól lesz, nem csak hasra ütés szerűen. Pl. a K&N (aka tunying légszűrő...) olajszűrőkön van hatlapfejű rész amit szintén meg lehet húzni nyomatékkulcsal. Amúgy én is kézzel szoktam meghúzni, félbe hajtott csiszolópapírral vagy valami gumiköpennyel meg lehet húzni becsületesen, nem csúszik el az ember keze, eddig nekem még nem volt probléma.
Bilincsel meg dróttal valamihez a közelben hozzá lehet rögzíteni és akkor tuti nem lazul le.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #41278 üzenetére
Szerintem valami túra gumi erre. Metzeler Roadtec, Dunlop Roadsmart vagy hasonló.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Villanyszerelés
- Nyaralás topik
- Külpolitika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kupon kunyeráló
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs