-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Teasüti #86081 üzenetére
Ha ropog akkor a lánc már kuka, mivel valószínűleg szárazon kenés nélkül futott, és a ropogás a csapok, görgők kopásából adódó méretvesztés miatt van. Legalább is a mezőgazdasági görgős láncoknál ezt tapasztaltam. Ott mondjuk nem gond mellétenni a tartalékot, és ha megadja magát csere, mert kiszámíthatatlan mikor fog valamelyik beállni és elpattanni.
Ja a lánc feszesség állító műszerhez nem értek.
Olyan gondolom formán belövöm, aztán ráülök, és szólok az asszonynak, hogy nézze meg terhelés alatt mennyit játszik, ha megvan kb. 2 cm akkor úgy hagyom. Én inkább lazára szoktam állítani, mert ha beül a gép akkor úgy is feszülni fog, tehát a természetes nyúlástól eltekintve hosszabb nem lesz.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #86114 üzenetére
Ha lassu temponal a lanc miatt rngat a motor, ott mar nagy baj van. Azt nagyon keves esetben csinalja lanc. Leginkabb a kis forgattyus lendtomeg okozza.
Ekkora kulonbsegek nincsenek o gyuruk kozott szerintem, a lenyeg, hogy legyen o gyurud, az alakja mar szinte mindegy. Az o gyuru nelkulihez kepes joval nagyobb az elettartama.
Mas:
Fel akartam rakni androidra a granturismo6 track editor palyaszerkeszto gps szoftveret, hogy majd beviszem euroringet, kakucsot, kecskemetet a jatekba, erre meg 6.0.1 hez mar nem jo. Pedig mekkora lett volna, ha csupan azzal, ahogy megyek valamelyik palyan, beviszem... Na mindegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #86212 üzenetére
2011 es gép 40k km-el.
Ennyi idő alatt kampec a rugó? Komoly...
Rugóhosszmérés = telószétszedés + akkor már szervíz gondolom..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #86569 üzenetére
Jó, kicsit felbasztam magam a váratlan költségeken. Nem is annyira a márkát írom le, inkább a használt járműveket. A következőt szalonból fogom kitolni...
Aztán majd ahogy jönnek az első rozsdafoltok, úgy adom is majd el.
Vagy én leszek az egyetlen gazdája és pedáns szerviztörténete lesz.[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #86619 üzenetére
Még KV előtt vagyok, és nem működik a szarkazmusdetektorom, szóval lehet, hogy csak vicceltél, de ha nem, akkor most tényleg azt mondod, hogy mi hibánk, hogy nem mondtuk, hogy vidd el kivizsgálásra a verdád?
Ja egy ideális világban oké, de hogy adom be a kereskedőnek, hogy vigyük el állapotfelmérésre?
Jó napot, érdekelne ez az eladó motor. Mindenek előtt elvinném egy szerelőhöz átnézésre. Van akadálya? Nincs? Köszönöm! / Van? Akkor köszönöm, már nem is érdekel...gari alatt miért nem jutott eszembe full szervizre vinni
Bízom benne, hogy csak a KV hiánya miatt gondolom úgy, hogy nekünk kellett volna szólni!Megyek is, iszom inkább egy KVt...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lomha 8V
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #86652 üzenetére
Brgiéciolt felekeversz forróvízzel, majd bepermetezed egy szórófejes pumpával. Esetleg veszel kifejezetten motortisztítót (Autoglym-et használok, az jó cucc), a leggazdaságosabb nyilván az előbbi.
Szükség esetén valamilyen kefével benyúlsz és megdörzsölöd amennyire tudod, aztán simán slaggal levereted, nem kell nagy nyomás, sőt, blokkot nem is célszerű azzal megkínálni.
Egyébként minden típusra lehet kapni tök visszafogott, nyers, fekete műanyag sárvédőtoldatot, ami egy idomos gépen kb. nem is látszik, én is raktam a VFR-re, baromi sokat megfog, nem veri össze a blokkot és a leömlőket.
Ebey-ről pár ezres, meg kell pucolni a sárvédő hátsó végét belül, majd szélvédőragasztóval fel kell nyomni. Soha nem fog leesni.A helyedben ha már így jártál én elvinném valahova és rendberakatnám, mert látszólag elhanyagolt a motor műszakilag is, sajnos.
Gabo
Nyilván nem a 650-es 80 lovast ajánlottam Persunak , hanem az új Fireblade-et, 5,950M-ért.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #86652 üzenetére
A burkolt motorjaimon évente egyszer leszedtem a burkolatot és alaposan lepucoltam alatta. Ezt a tiéden láthatólag sosem végezték el. Az, hogy nem vagy hajlandó kézzel csinálni... most erre mit mondjak? A lambda szonda nem biztos, hogy mindig része volt a motornak, ha pl. streetfighter motornak használták egy darab üres, 20 centis csővel. Persze bármi lehet, én csak tippelgetek, de ez a motor nem néz ki jól. Megkapta már az élettől a magáét.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #86652 üzenetére
A lambda csak a kornyezetvedelmi eloirasok miatt van motorokban, nem azert, hogy barminek utanaallitson. Pl kipufogo. Sajnos.
Pl ha veszel egy o sensor delete kit-et az f4 re, akkor is menni fog tole, kb jobban, holott atkurod a motort, hogy mindig a sztöchiometrikus aranyt lassa.
Ettol fuggetlenul, a te esetedben nem a leomlokbol allapitanam meg a kevereket
Drz 400 nal 1 mm el alacsonyabb uszoszinttel alapjaraton izzitotta a leomlot, az meg nem szegeny meg, mig ha visszaraktam az uszoszintet 1 mm el feljebb, akkor mar nem. A szegeny keverek a dugattyut is kinyirja, szoval altalaban van ott mar mas problema is ilyenkor.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #86800 üzenetére
Lehet, hogy ebayen is, de nagyon drágán. Autóba próbálgattam mindenféle ledeket, helyzetjelző, féklámpa, hátsó ködlámpa, tolatólámpa, rendszámvilágítás már ledes, de indexből nem találtam még normálisat, pedig mindig a drágábbak közül szemezek (nem a gyors villogás a probléma, az megoldható lenne, hanem a fényerő hiánya).
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #86803 üzenetére
Nekem azért vannak jó tapasztalataim is. Fehér lámpákból a meleg fényűt szeretem, ez erősen bekorlátozza a választékot, de így is találtam olyan helyzetjelzőt, ami fényesebb, mint a 16 wattos üvegfejű (ami 350 lumen papíron), a gyári 5 wattosról nem is beszélve. Az már más kérdés, hogy sajnos akkor is kiégnek, vibrálnak 5-10 ezer km után, ha nem ég mellettük semmilyen más izzó, ami megsütné őket.
A féklámpám is sokkal fényesebb, mint a 21/5 wattos izzószálas, viszont jóval kisebb a lépcső a két teljesítményszint között, így pótféklámpa nélkül motorra lehet nem merném feltenni. Élettartamban is bevált, legalább 15 ezer km-t futott, mire az egyik oldal elkezdett villogni.
Még kísérletezek más típusokkal is, de ahol jó volt a különbség, ott a fényerő nem érte el a kívánt szintet. -
emre
veterán
válasz Teasüti #86881 üzenetére
Vidd el olyanhoz aki ért hozzá, és/vagy van neki csavarkiszedő és/vagy menetjavító készlete.
Ez valszeg egy jóféle kiszedő készlettel is benn marad, és ki kell majd fúrni.
De egy acél csavart alumínium házban pontosan mekkelni nem háztáji munka.Munkahelyemen ilyesmi kiszedőt használunk:
(#86882) dugynok
Az meg a hegesztés mellett fog eltörni, és mindig kisebb csonk marad.
(#86886) AllTheBest
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
válasz Teasüti #86919 üzenetére
Felejtsd el a wd40 -et már! Jó cucc, de nem erre. Használj oda való anyagot, réz paszta, hőálló zsír (fék betétekhez néha adnak)
Csavar lazításra se jo wd40, lehet emiatt törted el.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
emre
veterán
válasz Teasüti #87031 üzenetére
A leömlők alatt van új tömítő gyűrű?
Ha annyi van benne meg fog rogyni a cső.Én mondjuk mindig lazán állítom össze a kéményt, és miután helyre igazítom utána húzom meg a csavarokat..
Egy kép sokat lendítene a helyzeten.(#87036) Teasüti
És ha a barátod a markolatot a kicsi kezével rászorítja a gázkarra akkor is körbefordul?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #87036 üzenetére
Ketkabeles, a masik kabel a visszahuzo, nem kellene tudnod visszahuzni, mar csak emiatt is. Ahova a ket bovden dio beul, az a muanyag pedig nekiutkozik a kapcsolodoboznak, igy ha az eltorik, nincs kapcsolat a gazkar es a poti kozott, es ahhoz nagyon ossze kell am torni. Meg akkor tudsz ilyet csinalni, ha a gazkar nincs egyaltalan a helyen, bent a kapcsolohazban, hanem mellette van.
Tehat ha csak a markolatgumi csuszik, akkor bsszal le ket nagy pofont a haverodnak, hogy generaltal 10 hszt feleslegesen.
Ha meg megsem, akkor viszont nagyon kivancsi vagyok...
Esetleg el van szakadva a masodik bovden...
Szedd szet es nezd meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #87253 üzenetére
Voltak gondok a bovden feszesseggel? A gumimarkolat fiasko utan felve kerdezem meg, hogy netan a gazbovden holtjatekrol van most szo? amit esetleg sikeresen elharitottatok ? (ez arra szolgal, ha elforditod a kormanyt, ne uvoltson a motor)
Amugy a legfeszesebb markolatot is egy pillanat alatt fel lehet rakni a kormanyra. Fogod a levegopisztolyt, alafujsz, es felszalad. Csak az utangyartott szarokat kell ragasztani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #87269 üzenetére
Ragasztani kell - adják is hozzá a pillanatragasztót.
Előtte viszont gondosan állítsd be / kísérletezd ki a pozíciót (merre is fog menni a mazzagja, főleg a gázkaré) mert éppen a ragasztó miatt csak egy próbálkozásod van.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Teasüti #86881 üzenetére
Nincs kedvem még azt is kikeresni milyen motorod van, de leömlő csavarokat találtam. (Már ha még aktuális)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen