-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94521 üzenetére
ez sztem egy vagyon lenne egy ilyen felmérés órábérben,főleg kint,meg miért csinálná meg,hogy legyen egy papír ami alapján még felelősségre is vonhasd mert leírt valamit,ha már így vizsgáltatod akkor már egyből cseréltesd ami olyan és nincs miről beszélni...
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94521 üzenetére
Full szerviz meg mindig nem mond nekem semmit
Nem tudom elkepzelni, hogy te full szervizt akarsz, mert az annyiba kerul, mint a motorod.Szelepeket csak kompresszio es vesztesegmeressel fogjak megnezni, azaz bontas nelkul, csak a tomitettseguket, az, hogy mennyire van elverve, a tomitofeluletek mennyire szelesedtek, a szelepvezetok mennyire koptak ki, stb, meg mindig nem fogjuk tudni.
Veztengelynel butyokatmerot neznenek, de ha nem latnak feluleti kopast, meg se merik. Csapagyhezagot tudnak merni, szelephezagot.
Hengerbe bele lehet nezni, de az sem meres, nem latod az alakhibat a hengerben, azt bontasos vizsgalattal lehet ellenorizni. Talan azt latod, hogy hol tunt el a honolas, ennel meg nem pereg a nikaszil. Az a 600RR nel es 1000RR nel fordul elo.
Egy vezlancfeszitod van csak, es tehervaltasnal jonne elo, ha nem feszitene. Azt lehet megnezni, mennyire nyomta ki, azaz mennyire van megnyulva.
Ez az egesz meregetes, amit felsoroltunk, eleg horror penz lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94529 üzenetére
Olajat nem kell vezlanchoz cserelni.
Maga a 170£ egy szelephezag meresert szerintem nem horror.
Nalad a tank levetelehez pl nincs is gyorscsatlakozo a benzinpumpan, ott meg rez tomitogyuruket is kell cserelni egy tanklevetel alkalmaval, es meg idobe is telik. Nem nagy dolog, de nem annyi, hogy szethuzod, lentvan kesz.Vagy kikoti gumipokkal, es megtori a benzincsovet
Sajnos egy oreg motornal barmi kijohet hasznalatnal. Termeszetesen kicsi ra az esely, ha karban tartatod, de oreg motor az oreg motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94528 üzenetére
Értem a felelősség felvetését,lehet félreértettem elsőre,hogy azt akarod leíratni mit mértek adott esetben,ezért nem értettem,mert ennek nem sok értelme lenne,ha meg az elvégzett munkát akarod papírra vetetni,az sztem munkalapként van jelen...
Ha kicseréltetsz valamit és ezt hivatalos jegyzőkönyvbe vetetnéd,majd 200km után beszarik a cserélt alkatrész,vagy a környékén valami mire mész a jegyzőkönnyvel? hogy kezded el bebizonyítani,hogy nem anyaghiba lépett fel az új alkatrészben vagy,hogy nem a gépgyilkos stílusod miatt halt el...
Egy gyertyacseréből meg nem sűrűn lesz végzetes következmény,vagy szelepleszakadásból.
De lehet továbbra is én értem félre a jegyzőkönyvkészítettés miértjét.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94549 üzenetére
nem gondolnám,hogy polgári peres ügyben egy eltört tengely vagy szakadt szelep miatt ilyen szintű vizsgálat indulna,hacsak nem egy repülőből estek ki,és remélem nem gondolod Te sem,hogy a motorod miatt ilyen volumenű vizsgálatot indítanál,vagy megérné,mert ha 170fontért csinálnak szelephézag állítást Angliában,akkor gondolom egy igazságügyi szakértő egy ilyen vizsgálatért még a 170fonton felül biztos kér még egy 3000ft-os vodafone feltöltőkártyát... de lehet nagyon keveset mondtam...
Mellesleg nem tudom jártál e már bíróságon ilyen ügyben,mert én igen...
Mi kértünk egy igazságügyi szakértőt aki azt írt le amit akartunk,az ellenfél szintén kért egy szakértőt aki meg azt írt le ami nekik kedvezett,majd ezek elkezdtek vitatkozni a tárgyaláson,majd a bíró akinek fingja sincs semmiről,döntött...de ezek nagyon dobják a költségeket amiket ki kell fizetni előre,ha Te buksz akkor mindent fizetsz...
Ha csak a szerelőnél vernéd a tamtamot,hogy "bazz most lett cserélve" akkor simán széttárja a karját,hogy ez nem az ő hibája...vagyis a mai mentalitások alapján ezt gondolom,tisztelet a kivételnek.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94557 üzenetére
jó baszki a fék az fék,ezzel minden szerelő tisztában van,gondolom ennek megfelelően oda is figyelnek erre,motoron ezzel szinte ki is merült a végzetes műhiba lehetősége,talán még első,hátsó tengely rögzítés,hozzáteszem ahonnan indultunk az a blokkról szólt,nem futóműről,de mindegy is,mint a látod a topicból elég sokan otthon megcsinálják maguknak...ha netán baj lenne majd saját magukat perelik
volt már ilyenre példa a történelem során...szerk:azért egy nyomozás elég összetett...szerintem a sebesség vizsgálatával kezdődhet,illetve,féktáv(ha van)ha kiderül,hogy 200al mentél mielőtt fát értél,szerintem a rendőr lesz a legboldogabb,hogy megoldotta a problémát,esetleg ha nem a Te forraltad szét a féket és azért ment el...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #94657 üzenetére
akkor a kipuffban lévő gázoszlopon egy nyomáshullám fut végig hangsebességgel (ez adja a hangot, amit úgy szeret itt mindeki).
Tegnap én is élveztem ahogy az egész erdőben dübörgött, vízhangzott a kicsike, mintha vihar jönne, dörgött az ég.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #94718 üzenetére
én a SENA 10S és az Interphone azonos tudású modellje között vacilláltam. Aztán körülnéztem YouTube-on, és azt láttam, hogy az összes nagy világjáró SENA modellt használ. Gondoltam, ha nekik jó, nekem is az lesz - így ezt vettem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #94974 üzenetére
Azaz, windstopper, köszi!
Konkrétan ez a felső, de az alsót nem látom már!
A dzsekim szellőzőjének a zippzárja tönkrement, alulra pedig a motoros farmert húztam (mert abba nem rohadok bele ), és bizony voltak napok, amikor jól jött ez a hegyekben!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #94981 üzenetére
A Bulgária-Isztambul-Ázsia 10 napos túrára csináltam egy pakolási listát, kiindulásnak jó lehet...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #94987 üzenetére
Egyébként egy nagyon jó szerkezet a kanálgép. Én minden ilyen túrára,nyaralásra viszem. Valamiért tökre szeretem, pedig katona se voltam.
Amúgy milyen főzési lehetőséget javasoltok? Ilyen kis eldobható palackos nyavajára gondolnék, de van valami javasolt szerkentyű?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95209 üzenetére
Megfogtad a lényeget, bocs hogy nem mértem le csak mondtam közelítőleg valamit De ok, akkor hasogassuk a szőrszálat. Az lett volna a lényeg hogy nem az egész nadrág van megerősítve, általában csak térd és fenékrészen szokták, pl a drága Alpinestars farmerokat is ha megnézed csak térdnél és fenéknél kevlárosak.
Én estem kb 20-25-tel Simsonnal aszfalton, utcai farmerban, kb semennyit se bírt, a lábam lehorzsolódott a farmer meg mehetett a kukába.A videókat most nem tudom megnézni, majd este megnézem őket.
"Szóval kérdezem én ki mire alapozza azt a sületlenséget, hogy a motoros farmerek nem nyújtanak jó védelmet?"
Szerintem olvasd el mégegyszer, mert ezt te magyarázod bele (vagy túl).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95212 üzenetére
Ezt most már nem értem Nem kell megsértődni.
Legközelebb ha azt írom valamire hogy 5-10 perc azon is fel fogod magad húzni? Mert kb ilyen jelleggel írtam a fél másodpercet. Pont nem érdekel hogy fél, 1 vagy 3 mp-et bír ha 130-nál elesek, aznap este már szar lesz fürdeni ígyis úgyisVagy te ha elesel motorral akkor csak a térdeden és a seggeden csúszol ahol bevarrták kevlárral?
Melyik állítás a baromság? Komolyan kérdezem, nehogy felhúzd magad rajta.
Vagy te most azt hiszed hogy én lefitymáltam a motoros farmereket? Mert akkor rosszul hiszed.A kellő védelem meg kb olyan hogy a motoros cipőm is megfelel a szabványnak, meg a sportcsizmám is, mégsem kérdéses egy másodpercig sem, hogy a csizmám sokszorosan (direkt nem írok számot most már ) jobb védelmet nyújt. Farmer vs bőr ugyanez.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95224 üzenetére
OK, akkor jó
Az az érzésem hogy te nem olvasod el amit én írok, vagy csak átfutod, vagy ilyesmi. Te írtad hogy a közönséges Denim divatfarmer, arra írtam hogy az már azt se bírta hogy 20-szal elestem, tehát releváns. Vagy ezalatt nem utcai farmerre gondoltál?
Nem írtam baromságot, a térdnél és a fenékrésznél van kevlárerősítés a motoros farmerekben, ott faszán fog védeni. Ahol nincs erősítés csak a sima farmeranyag az miben különbözik az utcai nadrágtól?
Egyébként a kamion alatt átcsúszós videón pont a térdén és a seggén csúszik végig a faszi, szóval tökéletes lett volna neki isTe fennakadtál az időintervallumon amit hasraütésre leírtam, meg hogy ahol nincs megerősítve az anyag ott nem lesz túl nagy védelem. A kontextuson és a többin meg átsiklasz és lovagolsz azon hogy "baromság". Nehogymár baromság legyen hogy egy bőrnadrág jobban véd mint egy motoros farmer
És ne szerkeszd már át mindig a hsz-ed mert hozzáírsz egy csomót az eredetihez
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95227 üzenetére
Ha egy kocsisor koze bemegyek, meg ne haragudj, de nem fogom 3000 nel csusztatni a kuplungot es hatsofeket huzni, mert marpedig igy kell bemenni a kocsisorba, mert igy tanitja a safety es ez van kobe vesve, es ha nem igy csinalod, akkor nem tudsz motorozni. megoldom egyensulybol.
Tudom, hogy bolyat kerulgetni igy a legjobb, amit alairok, de az utakon nem bolyak vannak. Es hozzateszem, hogy vannak utcan szituaciok, amikor hasznodra valik. De nem 5-10 nel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Teasüti #95224 üzenetére
A személyes véleményem meg, hogy a 4-es zónára én se tennék extra védelmet, mert minek? Nem a bokámon fog csúszni a testem, de még csak nem is a belső combomon.
ha beszorul a labad a motor es az aszfalt koze akkor mi fog tortenni?vagy szolsz neki hogy ne a bokamon csusszal mar es a belso combomrol is ugorj le?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95234 üzenetére
3000 nel csusztatott kuplunggal. Hatsofekkel √2 vel. De tokmindegy.
Sajnalom ilyesmire a kopolamellamat, nem erzem szukseget, hogy igy menjek be ket kocsisor koze, mert minek?A vita onnan indult, hogy ez a ket tokfilko eleteben nem ult fel endurora sportmotor utan, mert nem lenne vita. En csak annyit mondtam varosban haladaskor, hogy a sportmotort egyszeruen stabilabbnak lehet erezni.
Erre mindketto elkezdett okoskodni ugy, hogy fotelben ultek: hat az nem ugy van, mert ha csusztatod a kuplungot, es hatsofek nyomassal mesz be a kocsisorok koze, akkor ez nem igy van.sportmotornal erre nincs szukseg, annyira lent van a sulypont, es annyira nem csinal semmit a futomu, egy himbilimbi enduronal, meg hompolyogsz, amint hozzaersz valamihez. Ezt a kulonbseget mereszeltem leirni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #95209 üzenetére
Tessék.
Ez egy sokkal inkább valós körülmények között végrehajtott teszt. Mint az hogy egy karon 0,5kg ránehezedő nyomással valamit végigdörzsölnek egy csiszolópapíron.
Amit te nézel az az, mint a VW-él a laborkörülmények között mért dízel fogyasztás/károsanyag kibocsátás.
A teszten persze átmegy meg lehet mutogatni, de a valóságban meg dupla annyit fogyaszt az autód. Köszönőviszonyban sincsen a valósággal.
Ha abban a farmerban benne van az ember súlya is (mint itt a baba súlya 70kg), semeddig nem bírja ki. Csak nézd meg a videót, még a legdrágább cordurák is szakadnak mindenhol. Nem csak egy, több is. Akkor szerinted ezek a sz@ros farmerek mit védenek?
Míg meg lehet nézni a legolcsóbb bőr is átmegy a teszten.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #95262 üzenetére
Gondolod hogy a csodafarmer ugyanilyen szinten megvédte volna a babát mint a high end cordura, vagy a low cost bőr? Illetve azért ott a corduráknál volt amelyiknél a fél válla ki volt lyukdva az azért nem érme nagyság.
Én nem mernék elesni semmilyen farmerben még 50km/h- val sem.
A lényeg a lényeg, nagyon erős azt reklámozni hogy a farmer is elég kól véd. Mert nem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95533 üzenetére
1200 gs??? az szarazkuplungos.
ez olajfurdos.
a qr kod szamat be tudod irni?
z123456789
mindig le kell cserelni a tomitoalatetet. erdekes modon 20Nm t ir az olajleeresztore. ez a csavaratmero ennyire kicsi? csak mert az en motoromnal 45 Nm el kell meghuzni...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95539 üzenetére
es baszki tenyleg, 2015 tol olajfurdos kuplungja van...
nincs valahol a szamlan egy olyan szam, hogy 21 21 8 529 xxx ?ha vadonat uj alkatresz, egy picivel dragabb, mint a valtokarod, ugy 1000 euroval. szoval visszakuldod?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
válasz Teasüti #95541 üzenetére
Akkor irány az ebay szerintem, és passzold is tovább, vagy valakinek akinek kell.
Az idei motorozásod biztosítva van anyagilag."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95765 üzenetére
Kb idáig olvastam
"Az ásványi a csereperiódus közeledtével már nem teljesíti a specifikációkat. "
Definiáld légyszíves a csereperiódus fogalmát. Mert ahány motor, annyi periódus van + ezerféle felhasználási forma.
Pl egy városiban, rövid távon használt motort jobban öli az olajat, mint egy túramotor, amivel napi 4-700 km-et mennek.
"F4 az minden csak nem rakéta. Meg lehet halni 50 cc-n is."
Na ja, csak jobban kell érte küzdeni. Tudod a sebesség öl és az egyikkel hamarabb vagy százon, mint a másikkal 20-on.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
emre
veterán
válasz Teasüti #95879 üzenetére
Elég keveset......
Egy kollégám vett ultrahangos tisztítót, asszem 3-5 liter körülit, mert motorfűrészekkel javításával is foglalkozik.
Most meg nyafog, hogy drága bele a benya.(#95877) geresics
Linkeld pls, vagy pontos típus.
Megvan, hát én nem várnék csodát tőle, pedig a würth tömítéseltávolítóját használjuk néha.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95898 üzenetére
Könnyű mondani, hogy hogy az ember vezeti a motort és nem fordítva.. Egy kezdőt simán behúz a "sötét" oldalra egy SS, mert a 100 alatti menést vánszorgásnak fogja érzeni.
A biztosítók is hülyék, mert a fiatal/tapasztalatlan sofőröknek sokkal nagyobb díjat számítanak fel. (Angliában a sofőrt és a járművet együtt biztosítják) A statisztika sajnos nem hazudik.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest