Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #94524 üzenetére

    Ahogy olvasgatom az itteni szervizek oldalait, full szerviz az csupán egy a manual szerinti intervallumos nagy szerviz, amikor tételesen végigmennek az összes ellenőrizendő/cserélendő dolgon. Nem egy nagy durranás.
    A legtöbb helyen fix áras a történet, átlag 170£ körül megy.

    Blokk szinten az én könyvem egyedül a szelephézagot írja elő. Mivel ismeretlen előéletű, ezért éppen ideje átvizsgáltatni tüzetesen. Főleg, h idén túrázni is szeretnék. Ne egy repedt benzincső vessen véget neki, mert x éve nem nézett rá senki. :D
    Ha meg már lent van a szelepfedél, akkor lesz még egy-két extra kívánságom. :K
    Olajat amúgy le kell cserélni, ha érdemben hozzá akarsz nyúlni a vez. lánchoz?

    Jó hát olcsó biztos nem lesz. Eleve az már 100£ kb mire leveszik a szelepfedelet. Persze új tömítésekkel értendő, meg ahogy kell. Csak OEM alkatrészekkel dolgoznak és kb 50 £/h munkadijjal.
    Ha végül kijönne egy vez. lánc csere, akkor a köcölékkel együtt az olyan 270£ csak anyagáron. Kormánycsapágyra 120£-os ajánlatot kaptam munkadijjal együtt (be van verődve, nem engedik át műszakin mégegyszer).
    És mindezek tetejében műszakit is kap, szóval még amit találnak.

    De úgy akarom visszakapni, h csak tankolni kelljen bele egy-két évig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák