-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95947 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Elolvasva a válaszodat ezen őszintén szólva nem is csodálkozom.
Feltételezek egy értő olvasást figyelembe véve a válaszaim bekezdések szerinti tagolását is, ahogy te magad sem ömlesztve fogalmazol.Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Nem, ez az állítás most olvasható először. Te azt írtad az SS könnyebben "behúzza a sötét oldalra" a kezdőket.
Lehet erre gondoltál, de én csak azt láthatom amit leírsz és én csak arra és csakis arra reflektálok.
Nem foglalkozok azzal ki mit képzel bele a sorok közé.Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Nem. Nem "erre". Hanem a hsz. második bekezdésére, ami a "hülye biztosítókkal" indít, amivel igazából nem is tudom mit akartál mondani: azért hülyék, mert állításod szerint egy kezdőnek nagyobb díjakat számolnak fel?
És erre írtam én a barátom példáját, ami cáfolja ezt az állítást.Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Ha személyeskedni szeretnél, akkor rákontráznék erre avval, hogy neked meg javítanod kéne még az érvelési technikáidon: a statisztika kártya kijátszása nagyon hatásos pszichológia trükk, de csak egy trükk marad statisztikai adatok nélkül.
Ajánlom a disputát figyelmedbe, elég jó készségfejlesztő.Aztán: milyen biztosításról beszélünk?
Mindkettő 3rd party kiegészítő szolgáltatások nélkül, és mindkettő a legolcsóbb ajánlat volt, amit az ER6-ra a Bikesure, a CBR-re az MCE szabott meg.Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: ...
Rendben, tekintsük át mit írnak a fiatalokról (!= "kezdő").
Data on British drivers shows that:
Drivers aged 16-19 are a third more likely to die in a crash than drivers aged 40-49 [2].
One in four 18-24 year olds (23%) crash within two years of passing their driving test [3].
Young male drivers are involved in many more crashes than young female drivers [4].
16-19 évesek 33% nagyobb eséllyel baleseteznek, mint a 40-49 évesek. Valamint két éven belül a 18-24 évesek negyede. Nincs ebben semmi meglepő, csupa közhely. Viszont keresztkérdés: Milyen motort hajtanak a 16-24 évesek? (Hint: nem nagy köbcentis SS-t.)
És akkor nagyvonalúan eltekintettem a ténytől, hogy ezek autós felmérések, nem motoros.Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Ha már ilyen kedvesen kiragadtál egy neked tetsző részletet, akkor én meg felhívnám a te figyelmed a felmérés egészére! A bekezdés címe úgy szól, hogy Gyakori Kockázatos Viselkedések.
Ami alatt a gyorshajtás csak az egyik a négy közül.
Ha elolvasod újra amit írtam:
"Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is."Nap mint nap találkozok az úton 20 éven aluli hülyegyerekekkel 50/125 motorokon jampizni, mert azt hiszik menő amit csinálnak. Ezek a viselkedésformák épp olyan veszélyesek a kisköbcentis gépeken is, mint a nagyokon. Főleg ha számításba veszem, hogy egy Looser táblás 125 cc géphez nem követelmény a Kresz vizsga, akkor ami engem illet én messzire elkerülöm ezeket a menőarcokat mielőtt még engem is veszélybe sodornak. És hogy visszakanyarodjak az elejére: nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Ezt alátámasztandó keresgéltem én is úgy másfél percet és ugyan köbcentire levetítve nem jött fel találat, de itt egy érdekes jelentés motorosokra vonatkozóan.
Ebből látszik, hogy a fiatal korosztály valóban a leginkább érintett a balesetekben, ugyanakkor a végén tételesen levezetik mik okozták a baleseteket. Ott az látható, hogy az esetek csupán 5%-a vezethető vissza gyorshajtásra (ezt érvnek még mindig nem fogadom el, hisz bármilyen motorral túl lehet lépni a sebességkorlátot), és az esetek 9%-a vezethető vissza egyszerűen tapasztalatlanságra, ami egy kezdőt jellemez. Egy jelentős 36% esetében nem vontak le konklúziót. Aztán a maradék 50% meg ilyen-olyan balfaszság miatt következett be, ami nekünk most nem érdekes.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz etnies #95950 üzenetére
Akkor OK
Meg mertem volna esküdni hogy az AGV oldalán olvastam ezt az optikailag korrekt dolgot, még vásárlás előtt örültem is neki hogy ez milyen jó dolog.
Most előbányásztam a sisak füzetét is, abban sincs egy szóval sem említve hogy optikailag korrekt lenne akármi is, se a weboldalon, se korábbi bemutató videókban, szóval nem tudom hogy miért erre emlékeztem. Ezzel szemben most felmentem a Shoei oldalára is és ott büszkén hirdetik hogy a plexijeik teljesen torzításmentesek.
Ezekszerint lehet hogy torzít, amit én nem látok, de hosszabb távon biztos zavaró és ezért megfájdulhat tőle a fejem.Az én elméletem az lett volna, illetve még továbbra is tartom ezt az elméletet hogy a beépített napszemüveg nem takar mindenhol. Alul marad egy elég nagy sáv ahol nem fed. Sokkal távolabb is van az arcomtól mint egy rendes napszemüveg, és az orrnál is marad egy kis rész ahol beszűrődik a fény. Ezeken a sávokon (de főleg alul) elég sok fény jön be, de mivel én a napszemüvegen keresztül nézek át, ezért ki vannak tágulva a pupilláim, emiatt a kitágult pupillákba alulról meg az orrnál jóval több fény jut be.
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.Ezt azért gondolom így, mert amikor Ray Ban Wayfarert hordtam akkor is megfájdult a fejem kb 1 óra után, mert ugye az nem követi az arc formáját és a szemüveg körül mindenhonnan jött be a többletfény. Az Oakley Jupiter Square-emmel nincs ilyen gondom, az teljesen követi az arcformát, egész nap után sem fáj benne a fejem.
Szóval ez az én elméletem, de nem értek hozzá. Az is lehet hogy hülyeség, de lehet hogy emiatt van, vagy emiatt is és még torzít is, vagy csak simán torzít, hát most már tököm se tudjaAzt viszont tudom hogy a következő sisakom Bell vagy Shoei lesz, és kipróbálom a fotokrom plexijüket.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz zgospel #95956 üzenetére
Az én elméletem az lett volna...
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.
engem ugyan ennyire nem zavar, fejfájásom nem lesz tőle, de ha tényleg vakító napsütés van, akkor ezek a beszűrődő fények nekem is szembántóak. főleg úgy, hogy erős fényre egyébként is érzékeny a szemem. -
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #95960 üzenetére
Double facepalm.
Napszemcsis kérdéskör:
Biztos vagyok benne hogy a beszűrődő fények miatt fáj a fejed, ill. Lehet hunyorogsz is miatta és akkor az is rásegít.
Tudom ajánlani a sötétített plexiket, elképzetelhetetlennek tartom a motorozást máshogyan, én kizárólag azt használok mióta motorozok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95960 üzenetére
Tekintve, h te indítottad a vitát; én meg konzisztensen megcáfoltam az összes megalapozatlan érvedet elhatárolódva a te személyeskedéseidről, és még ezek után is lököd ezt a gáz stílust...
Nagyon szeretek vitatkozni ha az konstruktív jellegű, de te leadtad a színvonalat amint kifogytál a patronból és így már nem tudlak komolyan venni.
Ennyit rólad, mehetsz duzzogni![ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Nem motorozok sötétben és szürkületben sem. Nemcsak ez miatt hanem a számos egyéb veszélyforrás miatt sem.
Jópár külföldi túrával a hátam mögött is mindig úgy terveztük meg hogy ne kelljen sötérben motorozni.
Tavaly ősszel mivel korábban sötétedik, volt az első olyan hogy tudtam hogy lehet egy nap belefutunk a szürkületbe emiatt vittem víztisztát.
De tavasszal és nyáron el sem viszem. Soha.Vendingo: nappal soha seholnem tud olyan sötétlenni, az erdömélyén szakadó esőben sem hogy ne látnék 100%-osan a plexiben.
Alagútban sem.
Ellenben a többieket gyakran látom mennyit szívnak főleg amikor eső után kisüt a nap és csillog minden.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95971 üzenetére
Nagyon siet!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Mentolka
senior tag
Én egyszer kölcsönkaptam egy bukót, amin sötét plexi volt (ráadásul kicsit karcos is). Hááát...fényes nappal se volt jó, estefelé pedig halálosan önveszélyes.
-
akos727
senior tag
Szerintetek az lehet, hogy nem lesz az igazi a motorom, ha radobok egy sport kéményt? Pontosabban egy Sebringet egy 1200-es mk1 Banditra. Új szerelőm szerint kétesélyes a dolog, szerinte mivel nincs fojtás a sportban, így eséllyel durrogni fog, alapjárat bizonytalan lesz, autópályázásnál is hülyéskedni fog, esetleg bizonyos tartományban rángatni, stb. Sík tolattyús karbival más lenne a helyzet szerinte. Tapasztalataira alapozza a dolgot, de nekem érdekes lenne, ha nem lehetne beállítani hozzá a motort. Mennyi karbis régebbi motor mászkál sport csővel..Családban lévő utolsó karbis R1 is Akrával közlekedik, talán fúvóka csere volt, de már nem emlékszünk pontosan.. Amúgy egy ugyanilyen Banditról lett levéve és a tulaj elmondása szerint nem volt vele semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95977 üzenetére
Igen, lehet, ha semmit nem allitasz hozza.
Bizonyos fordulatszamokon valoban hulyeskedhet.A siktolattyus karburatorral nem azert lesz jobb, mert siktolattyus. Ha atfuvokaztatod a gyari, CV karbit, azzal is lehet jo.
A siktolattyus karbikat versenyre szoktak hasznalni, mert nem kell megvarni, mig felmennek a vakuumtolattyuk, amik meg utjaban allanak a gazoszlopnak. Hogy a motor ilyen alacsony gazsebessegnel se fulladjon, a siktolattyus karbikon van egy teljesitmenyfuvoka, ami hirtelen gazadasnal benzint spriccel a szivotorokba. A gyari CV karbi ilyenkor siman nem emeli fel a vakuumos tolozarat, azaz nem tudsz nyelgazt huzni, barmit csinalsz.Az, hogy mennyi motor maszkal nyitott dobbal, semmit nem jelent, az emberek 90 szazaleka nem tudja, hogyan kell viselkednie egy jo motornak. Rengeteg ilyen motorral talalkoztam, ahol nem erezte a tulaj, hogy torpan, csuklik a motorja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95980 üzenetére
Alapvetően Sebringgel akartam vinni a szezon előtti felkészítésre, de miután megkérdeztem, azt mondta inkább gyárival vigyem. Karbi tisztítás, szinkron, olaj-szűrő csere, stb mind tervben van. Előző tulaj is felrakás után kért szinkront és semmi problémája nem volt, jobban ment a motor elmondása szerint. Új szerelőm versenymotort is készít fel, igaz supermotot, viszont egy régi nagyon jó motorszerelőm ajánlotta (akihez sajnos nem tudom vinni), ezért bízok az emberben, de fura, hogy ezt mondta. És ha már megvettem és jónak kell lennie, mindenképpen az uj kipuffogoval vinnem felkeszitesre.
[ Szerkesztve ]
-
[link]
Biztosítás motorosoknak. Valakinek esetleg van már?És még vissza sem olvastam, na nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95966 üzenetére
"Why do motorcycle accidents happen?
• Contributory factors provide an insight into how and why accidents occur. The factors are
largely subjective as they reflect the opinion of the reporting officer, therefore they should
be interpreted with caution. A maximum of six factors can be recorded for each accident.""önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95981 üzenetére
A szinkronnak nincs koze a kipufogohoz. Amint meghuzod a gazt, a szinkronnak nincs jelentosege. Alapjaraton van csak ertelme, sehol mashol. Az nem utanallitas.
A karbipucolasrol meg az a velemenyem, hogy addig minek, amig nincs mit pucolni? Ha meg mar van valami a rendszerben, az azt hozza magaval, hogy nem fog jol mukodni a karbi. Amig ez nincs, addig nincs szukseg ilyesmire.Illetve nem egy motoron ultem, amivel a tulaj szerint semmi problema nincs, aztan egy normalis atmenet nem volt motorfek utan finomgaznal. Nem tert magahoz masodpercekig. Es nem erezte ezt a tulaj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #95986 üzenetére
Kb pár éve amikor utánanéztem én is azt találtam. Plusz azt hogy ez igazából egy sima balesetbiztosítás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
A motor sokat állt tavaly, konkrétan 200km-ert ment összesen, én még ősztől beleraktam 100-at. Bemelegedés után az alapjárat olykor magas marad, illetve lassan ejti le a fordulatot 2-3 ezer után. Ezeken talan fog segíteni a szinkron. Első szezonom lesz vele, így jobbnak látom, ha kap egy fullos pucolást.
-
dellfanboy
senior tag
válasz akos727 #95990 üzenetére
ha a motor alapbol nem uzembiztos, miert akarsz ra rogton tuning kipuffot??foleg ha elso szezon. mi a celod?
Bemelegedés után az alapjárat olykor magas marad, illetve lassan ejti le a fordulatot 2-3 ezer után
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pocee
senior tag
válasz KoVee84 #95989 üzenetére
rohadt műveletlen vagy,hogy nem ismered fel a francia nyelvet...
annyit írt,hogy baromira szégyenli magát,amiért rendszeresen magas lóról beszél és ha nem tudja megvédeni alátámasztott bizonyítékokkal magát akkor bedobja az internet meganonplusultra varázslatát a lefitymáló "facepalm" kifejezést...mondjuk sztem úgy lett volna teljes ha alálinkel egy frankó gifet is...de mit vár az ember manapság
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95990 üzenetére
Ez altalaban keverekbaj, ezen szinkron nem segit, mellyebbre kell menni, uszoszint meres, valamilyen tomitetlenseg pl a fojtoszeleptengelynel, legrosszabb esetben valami el van kendozve egy magasabbra allitott alapjarattal, ami beesik.
Ezt mindenkepp meg kell neznie egy szerelonek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
Lehet hülyeséget kérdezek de nem úgy kéne beállítani a szinkront, hogy nemcsak alapjáraton hanem meg kéne nézni félgázon meg telin is és úgy összelőni?
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem a GT veloce-hez konkrétan ilyen van. Irridium gold.
Amit ezért szeretek mert irridiumos is, valahogy kontrasztosabb marad minden mint a sima Tinted-ben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95994 üzenetére
Nem tudom, hogy magasabbra van-e állítva, mert nem az van, hogy melegen mindig fixen felmegy az alapjárat. Közös ismerősünk volt az eladóval, így szerintem (inkább remélem) nincs elkendőzve semmi.
dellfanboy: Most viszem beállítani, így szeretném, ha az új kipufogóval lenne jó a motor, mert azzal szeretném használni, nem a gyárival. Ezzel a motorral lesz első szezonom....
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95997 üzenetére
en sem tudom, talalgatni lehet forumon keresztul, ne vegyel semmit keszpenznek, csak iranymutataskent irtam.
(#95995) Horvi
nem, a szinkron lenyege az, hogy ugyanannyira fojtsd meg mindegyik hengert.
belathato, hogy csak zart fojtoszelepallasnal van ennek barmilyen szerepe, nyitott fojtoszelepnel elhanyagolhato hatasa van a gazoszlop meretere, vagy a henger fojtasara.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Igen az megvan, hogy egyformán kéne fojtani őket, csak azt hittem több jelentősége van a dolognak nagyobb gázálláson. Köszi az magyarázatot
Hello darkness, my old friend...
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Jah persze, látni kell a dolgot, fórumon keresztül torpedózni lehet max. Köszi a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Noble Chair EPIC
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen