-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94498 üzenetére
Akkor mi az a liquid gasket?
-
Topiccsendőr
addikt
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #94498 üzenetére
Csak kérdezem :
Ha egy tömítést tömítőpasztával (vagy ragasztóval, vagy ahogy hívják) raksz vissza és tömít rendesen, tehát ellátja a feladatát, akkor az miért nem jó? Most nyilván nem hengerfejre gondolok ahol számít a vastagság, hanem pl egy oldaldekni vagy egy szelepfedél.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #94499 üzenetére
amikor én a 400ezret érő krosszra fél milla felett vertem rá gyári alkatrészből akkor sznob buzi voltam,meg hülye is,DE nagyon boldog...
szerk:szóval én megértelek
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
Mert a pasztával bekent tömítést ahogy Pl: húzod meg az olajdeklinél szét nyomódik, és simán beleeshet az olajba, onnan meg esetleg valamilyen olajnyílásba bekerülhet, eltömíti és nem kis galibát csinálhat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
-
vendingo
veterán
Ez jó árnak számít?
-első teló szim. 43X54X11 1pár 2630,-
-teló olaj 10W 1L 3290,-
-gyújtó gyertya DPR8EA-9 4db 4920,-
-karburátor szinkron + diagnosztika
-szelephézag ellenőrzés + állítás
-munkaóra kb. 10óra 50000,-Na meg benzinpumpa csere, kormány magasítás, de ezekhez viszem az alkatrészeket.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Polemius
aktív tag
Ez momentán nem igaz.
A telefonomat nem tudom kesztyűben nyomkodni, pláne nem motoros kesztyűben.
A Ridert meg simán.Szerk: mint pl ezen a videón is látható.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Polemius #94509 üzenetére
Én a ridert sem tudom nyomkodni kesztyűben, meg a telefonomat sem.
Csak ha vékony nyári bőrkesztű van rajtam, az ujjbegynél (tehát nem a csúcsnál). Azzal viszont mindkettőt. Lehet hogy hangyafasznyit érzékenyebb a rider, de az biztos hogy téli kesztyűvel semennyire sem lehet nyomkodni.
El lehet menni boltba, ki lehet próbálni kinek mennyire megy az x y kesztyűjével mielőtt valaki megvenné.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az xRider érintője rezisztív (nyomásra érzékel), a telefonoké meg kapacitív (érintésre izgul).
(#94512) BoB: akkor bocs. Sry... Motorra, kesztyűhöz praktikusabb a rezisztív - nem tudom miért döntött a TomTom így.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #94498 üzenetére
azért ez így nagyon korrekt
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94502 üzenetére
Volna egy kérdésem a szakmával kapcsolatban.
Lehet olyan kéréssel fordulni a szerelőhöz, hogy készítsen jegyzőkönyvet az elvégzett munkáról, ellenőrzésekről, mérésekről? Ugye alapesetben kapok egy számlát a költségekről, ami semmit nem árul el a motorról. Jobb esetben konzultálnak velem mi a helyzet, de ugye csak nagyvonalakban, hisz nem fog senki beszámolni róla milyen értékeket mért ki a gépen. Szóval jegyzőkönyv.
Általános értelemben van erre lehetőség? Vagy ha lemegyek a helyi szervizbe, akkor értetlenül fognak csak nézni rám mi a f.szt akarok? -
Topiccsendőr
addikt
Ha egy tomiteshez az van a gepkonyvben irva, hogy minden szetszedes utan csere, akkor azt le kell cserelni.
Meg lehet csinalni ugy, hogy tomitsen ezeket is, ahogy meg is szoktak. Gyarilag van egy vekony zsiros-grafit reteg, hogy ha leszeded, semmi dolgod ne legyen, csak egy ronggyal torold el a tomitofeluleteket. Ha kinyomod sziloval, azt meg kapargatod, ha jo vastagon nyomod, be tud kerulni olajfuratba, stb. Kicsi az eselye, ha nem vagy idiota, de egy zsiros feluletre en eleve nem nyomnek pasztat, es a yamahanak pont olyan.
Hengerfejtomites az lemez, ott nem lesz vastagabb a szilotol, csak kinyomja a vizfuratokba, ahogy oszehuzod, es uszkalni fog a buvarruha a hutorendszeredben. Az a kedvencem.Ahova nem irja a manual, oda nem kell nyomni. Ha meg nincs penz tomitesre, el kell gondolkodni, hogy mennyiert veszunk motort. Vagy hogy veszunk-e.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94520 üzenetére
Full szervizt szeretnék, és megnézetni mindent, amihez hozzá lehet férni egy szelepfedél alatt: szelepek, vez. tengely +csapágy +lánc. Belenézhetnének a hengerbe, ha van szkópjuk, kompresszió, stb.
Ezúttal nem fognak lebeszélni róla, még mindig beteg súrlódó hangok jönnek a blokkból amire azt mondták jó az úgy (szerintük a túl feszes lánchajtás adja a hangot, de nem). A vez. láncfeszítők halálban vannak, a nyakamat rá.Minderről viszont jó lenne, ha dokumentációt készítenének.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #94520 üzenetére
A kocsimat vittem futóműveshez átnézésre. Lézerrel mért mindent, az eredményt kinyomtatta, kezembe nyomta, nem érdekelte értem-e, hogy mi van odaírva. Egy helyen állított rajta minimálisan, ott mutatta, hogy a papíron ez az ilyen volt, az meg az ilyen lett rész...
Szerintem aki nem így csinálja, az nem jól csinálja. Mi alapján állít valamit?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94521 üzenetére
ez sztem egy vagyon lenne egy ilyen felmérés órábérben,főleg kint,meg miért csinálná meg,hogy legyen egy papír ami alapján még felelősségre is vonhasd mert leírt valamit,ha már így vizsgáltatod akkor már egyből cseréltesd ami olyan és nincs miről beszélni...
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94521 üzenetére
Full szerviz meg mindig nem mond nekem semmit
Nem tudom elkepzelni, hogy te full szervizt akarsz, mert az annyiba kerul, mint a motorod.Szelepeket csak kompresszio es vesztesegmeressel fogjak megnezni, azaz bontas nelkul, csak a tomitettseguket, az, hogy mennyire van elverve, a tomitofeluletek mennyire szelesedtek, a szelepvezetok mennyire koptak ki, stb, meg mindig nem fogjuk tudni.
Veztengelynel butyokatmerot neznenek, de ha nem latnak feluleti kopast, meg se merik. Csapagyhezagot tudnak merni, szelephezagot.
Hengerbe bele lehet nezni, de az sem meres, nem latod az alakhibat a hengerben, azt bontasos vizsgalattal lehet ellenorizni. Talan azt latod, hogy hol tunt el a honolas, ennel meg nem pereg a nikaszil. Az a 600RR nel es 1000RR nel fordul elo.
Egy vezlancfeszitod van csak, es tehervaltasnal jonne elo, ha nem feszitene. Azt lehet megnezni, mennyire nyomta ki, azaz mennyire van megnyulva.
Ez az egesz meregetes, amit felsoroltunk, eleg horror penz lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94522 üzenetére
rossz pelda. Motornal ezt hogy vitelezed ki? Mit nyomtatsz ki?
En nem szerettem sosem kiseloadast tartani, hogy mit miert csinalok, mert nem volt ra idom, ott volt egy rakas motor meg, es ha nem bizik abban, amit csinalok, akkor ne magyarazkodjak mar a penzemert.
Tudom, hogy egy szatmari az meg belemegy a cionista ellenallas es a marson levo piramisok kapcsolatba is... En nem ezert kaptam a penzt.Ha megker ra, hogy mutassam meg, mit mertem, termeszetesen bizonyos foku hozzaertest feltetelez, megmutatom az ugyfelnek (bar legutobb, amikor ilyet csinaltam, kosarban elvitte a szetszedett blokkot, mert draga lett volna megcsinalni), de nem fogom kikepezni motorszerelesbol, csak ha fizeti azt az orabert is. Amugy is altalaban ha egy hozzanemerto tanacsot ker, kb teleszarja azt, amit mondasz neki, ha nem tudja osszeegyeztetni azzal, amit o elkepzelt a rozsaszin buborekjaiban.
Szoval ha fenykepeket kell csinalni ahhoz, hogy megbizzanak bennem, akkor koszi, de en ebben nem hiszek. Tudom, hogy a sok gyoker szerelo miatt van ez, hogy bizonyitanod kell, hogy dolgozol, de ilyet en nem fogok soha csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nyogo83
senior tag
válasz Geresics #94522 üzenetére
Ez azert annyira nem relevans pelda, mivel a lezeres futomuallitasnal sokszor alapbol a szofver generalja a mert ertekekbol az "elotte-utana" dokumentaciot, szoval az annyira nem a futomuves erdeme.
Kb mikor bevizsgalasra/tisztitasra beadsz egy injektort, gepbe berakjak es automatikusan kinyomtatja az elotte/utana mert ertekeket.Kicsit off: Arrol nem beszelve, hogy sokszor pont a lezeres futomu allitassal lehet a legnagyobbat bakizni, mert sok helyen egy gyengebb kepessegu csimpanz is megtudja csinalni amit a gep ir, viszont nagyban fugg attol is, hogy a szaki ismeri-e az adott futomutipus beallitasat es trukkjeit. Ebbol adodtak mar problemak, mikor gep szerint beallitotta viszont tovabbra is felrehuzott az auto - " Ez uram ilyen" pingvinezessel feladta.
Vagy szinten a gep alapjan beallitotta az egyenesfutast, viszont a kormanykozep nem volt pozicioban elotte. A kormanyt akarta leszedni, hogy "egyenesbe" allitsa a futomuhoz.Szoval a fenti dolgokkal csak azt akartam szemlelteni, hogy hiaba kapok doksit rola hogy "Kedvesuram feszes ez, itt vannak a papirok", ha a vegeredmeny nem tukrozi.
Ertem en hogy mit szeretnetek, de az ugyfel sokszor nemvaloszinu hogy megfizetne azt a plusz dokumentaciot/magyarazatot amit elvar olyan reszletesen.
Vagy Taschnerhez kell vinni, o ingyen dokumental
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #94525 üzenetére
és (#94526) nyogo83
én kérek elnézést, csupán szemléltetni próbáltam, sorry!
A motorom még nem járt szerelőnél, azt inkább én csinálom, mert egyszerűen nem bízok a pécsi szerelőkben, és eddig kis utánajárással én is mindent meg tudtam csinálni. Majd akkor leszek bajban, ha olyan feladat jön, amit nem fogok tudni megcsinálni, de ezen a hídon majd akkor megyek át, ha odaérek...
Amúgy Tasi videókat hogy bírjátok nézni? De komolyan! 3 videót néztem eddig végig, "mert biztos jó", de egyikben a régi Suzukikat isteníti, a másikban a Mercijét, a harmadikban pedig azt magyarázza, hogy csak azért vállalt el egy motort, mert a srác csaja bitangjól nézett ki...
Közben elmondta, hogy ezt-meg-azt megcsinált, de a videón nem szerelt, csak mászkált, magyarázott, meg a strandpapucsos zsiradék ment egy kört egy sportgéppel a földes úton, és közölte, hogy húdejóhangja lett...
Én fogtam csak ki 3 szar videót, vagy mind ilyen?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
Ebben a szakmában (és úgy kb minden szakmában, kivéve az orvosokat) ha műhibát vétesz aminek végzetes következménye van, akkor rács mögé tesznek.
Ennek tudatában egy szerelési jegyzőkönyv egy vizsgálat során lehet épp úgy bizonyíték az ártatlanságodra, mint a vétkességedre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94524 üzenetére
Ahogy olvasgatom az itteni szervizek oldalait, full szerviz az csupán egy a manual szerinti intervallumos nagy szerviz, amikor tételesen végigmennek az összes ellenőrizendő/cserélendő dolgon. Nem egy nagy durranás.
A legtöbb helyen fix áras a történet, átlag 170£ körül megy.Blokk szinten az én könyvem egyedül a szelephézagot írja elő. Mivel ismeretlen előéletű, ezért éppen ideje átvizsgáltatni tüzetesen. Főleg, h idén túrázni is szeretnék. Ne egy repedt benzincső vessen véget neki, mert x éve nem nézett rá senki.
Ha meg már lent van a szelepfedél, akkor lesz még egy-két extra kívánságom.
Olajat amúgy le kell cserélni, ha érdemben hozzá akarsz nyúlni a vez. lánchoz?Jó hát olcsó biztos nem lesz. Eleve az már 100£ kb mire leveszik a szelepfedelet. Persze új tömítésekkel értendő, meg ahogy kell. Csak OEM alkatrészekkel dolgoznak és kb 50 £/h munkadijjal.
Ha végül kijönne egy vez. lánc csere, akkor a köcölékkel együtt az olyan 270£ csak anyagáron. Kormánycsapágyra 120£-os ajánlatot kaptam munkadijjal együtt (be van verődve, nem engedik át műszakin mégegyszer).
És mindezek tetejében műszakit is kap, szóval még amit találnak.De úgy akarom visszakapni, h csak tankolni kelljen bele egy-két évig.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #94506 üzenetére
Akkor sokat kentél rá
Persu
Értem én, a hengerfejet írtam is hogy nyilván nem.
Egy kuplung deknit viszont meg lehet kenni vékonyan, hogy ne nyomja ki, de tömítsen.
Most itt nem az anyagi oldala számít, elméletben vagyunk.
A gyártó nyilván azért ír új tömítést mert az bevételi forrás.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94529 üzenetére
Olajat nem kell vezlanchoz cserelni.
Maga a 170£ egy szelephezag meresert szerintem nem horror.
Nalad a tank levetelehez pl nincs is gyorscsatlakozo a benzinpumpan, ott meg rez tomitogyuruket is kell cserelni egy tanklevetel alkalmaval, es meg idobe is telik. Nem nagy dolog, de nem annyi, hogy szethuzod, lentvan kesz.Vagy kikoti gumipokkal, es megtori a benzincsovet
Sajnos egy oreg motornal barmi kijohet hasznalatnal. Termeszetesen kicsi ra az esely, ha karban tartatod, de oreg motor az oreg motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. A gyarto azert irja oda, mert igy a legidealisabb. Termeszetesen sok penzert.
Illetve amit irtam az elozo hszben is. Zsiros grafitos feluletet bepasztazol? Ami a csavarfuratoknal mar malik az elso levetelnel?
Es legkozelebb kapargatod a blokkodrol a szilot?
Termeszetesen meg lehet csinalni. Csak paraszt, es vannak hatranyai egyertelmuen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz nyogo83 #94526 üzenetére
Én emailben kérek árajánlatot a szerelőmtől, vagy elviszem hozzá a motort. Ha valamelyik alkatrész ára nem tetszik, akkor megpróbálom beszerezni én, de többnyire minimális difi szokott csak lenni.
Minden esetben készül kép: ha szerelés közben fedez fel hibás alkatrészt, a kiszerelt, szétszedett, összerakott alkatrészről, és végső kész állapotról, amikor mehetek érte.Pl. legutóbb felfedezte, hogy nem gyári a fesszab, már jött is az email meg a kép.
Telóolaj csere: kiszerelt telóról , szétszedett állapotról, és az összerakott állapotról is jön a kép.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #94536 üzenetére
Mennyire stabilok manapság az iGo progik? Én régebben szívtam velük párszor: összeomlott, meghalt...
Garmint elindítottam és működött. Soha egyetlen probléma se volt vele, több 10 ezer kilométeren át navigált úttalan utakon a világ végén is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #94537 üzenetére
Ez itt OFF lesz, sőt warez: attól függ, milyen törésűt sikerül szerezni (ugye évek óta csak a saját vackaira adja ki a szoftvert, külön nem megvásárolható sajnos). Az enyém most jó az xRideren (Primo Truck), csak akkor fagyott, amikor a BT-s sisakkihangosítóval próbáltam használni. Anélkül soha, így ki is b@ctam a headsetet a bukóból.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #94538 üzenetére
Na ez az, megint csak mókolás, amit utálok. Nekem csak tiszta szoftvereim vannak, nincs is velük semmi gond, de sok esetben vásárlás előtt virágboltival szoktam kipróbálni a dolgot. Legtöbbször volt valami difi, ami az eredetinél nem jött elő soha.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #94539 üzenetére
Motoros navigációt nem tudsz venni IGO-val.
Autósból is csak baromi hitványát (Navigon), amit meg nem vennék. Hogy miért döntött így a cég, azt nem tudom. A kocsiba most karácsonykor vettem egy nagyon akciós árú TomTom-ot, természetesen lifetime térképfrissítéssel, azt jobban is szeretem mint az IGo-t. A új, immár androidos telefonomra meg megvettem 12,99 Euro-ért a Sygic-ot, de ez csak tartalék, utálok telefonnal navigálni. A céleszközök híve vagyok, bár tudom hogy manapság ez már nem divat.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #94519 üzenetére
Mert ha logikusan végiggondoltam volna,a vételárból és amit rávertem sokkal fiatalabbat tudtam volna venni,de nyilván nem számítottam arra,hogy össze fog omlani,így eladni meg már nem lehetett volna,kiganézni előtte megint csak nem akartam magam alól,így ördögi kör lett.de mindegy én boldog voltam a tudattól,hogy full gyári full generált csináltam,csak nyilván eladásnál nem jött vissza a ráfordítás,de baráti körben ment el,mivel ahogy felröppent a hír,hogy eladó azonnal lecsaptak rá,mivel tudták hogy lett felújítva...
Mr.Brightside
-
etnies
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #94537 üzenetére
Utoljára 8.3-at használtam egy Wayteq X8xx navin. Soha nem volt vele gond.
Manapság viszont kizárólag Gmaps. Annyi mindent tud, hogy néha beszarok neki. Mindig naprakész mind a térkép, mind a POI adatbázis (ez verhetetlen előny), sokkal pontosabban navigál, gyorsabb reakcióidő (Android egyik előnye), sokkal használhatóbb a hangnavigáció, forgalmi információt is figyelembe veszi és tök ingyenes. Bármit megtalál bárhol, ismeri a tömegközlekedést és zökkenőmentesen eljuttat még lábon is bármilyen járaton akárhány átszállással (járatinformáció közvetlenül az alkalmazásban).
Kiterjedt étterem és kávézó (és bármi egyéb) keresés, webes integrációval, értékelésekkel, és a navigáció kezdetén még a nyitvatartási időre is figyelmeztet érkezés szerint.Ezek után ha vissza kéne mennem egy hagyományos offline térképe, hát hamar úgy érezném a múlt évszázadban vagyok.
A térerő általában nem probléma, roaming díj sincs, mobilnet meg annyi van el se tudom használni.
A harmadik világba meg nem megyek amúgy se.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #94528 üzenetére
Értem a felelősség felvetését,lehet félreértettem elsőre,hogy azt akarod leíratni mit mértek adott esetben,ezért nem értettem,mert ennek nem sok értelme lenne,ha meg az elvégzett munkát akarod papírra vetetni,az sztem munkalapként van jelen...
Ha kicseréltetsz valamit és ezt hivatalos jegyzőkönyvbe vetetnéd,majd 200km után beszarik a cserélt alkatrész,vagy a környékén valami mire mész a jegyzőkönnyvel? hogy kezded el bebizonyítani,hogy nem anyaghiba lépett fel az új alkatrészben vagy,hogy nem a gépgyilkos stílusod miatt halt el...
Egy gyertyacseréből meg nem sűrűn lesz végzetes következmény,vagy szelepleszakadásból.
De lehet továbbra is én értem félre a jegyzőkönyvkészítettés miértjét.Mr.Brightside
-
Teasüti
nagyúr
Egyetemen volt egy tárgyunk: anyagvizsgálat.
Itt laborkörülmények közt lehet megvizsgálni meghibásodott gépalkatrészeket, akár szövetszerkezet szinten.
Pl váltómű fogaskerék, törött fog. Milyen töretfelület: csiszolt, vagy durva? Hány százalékban csiszolódott fel, hány százalékban látszik az érdes kristályos szövetszerkezet? Ha a felület nagyobb részén kagylós törés látható, akkor abból lehet következtetni a dinamikus igénybevételre, üzemszerű terheléssel. Ha nagyobb felületen durva kristályos a töretfelület, akkor hirtelen tört el, ez túlterhelésre utal. Honnan indult a repedés? Van-e gyenge pontja az alkatrésznek, pl éles sarkok, kisebb keresztmetszetek, stb. Ebből tervezési hibára lehet következtetni. Vegyünk csiszolatmintát és vizsgáljuk meg a szövetszerkezetet, megfelel-e az anyagminőség az elvárásoknak? Ez anyaghibára, gyártási hibára, tervezési hibára utalhat. Van-e egyéb sérülés az alkatrészen? Pl gödrös fogfelület, vagy rendellenes kopásminta, ez utalhat elégtelen kenésre, utóbbi meg szerelési hibára vagy géphibára. Ilyenkor képbe kerül az alkatrész helye, meg kell vizsgálni a váltóművet hasonló alapossággal.A tárgy fő témája az volt, hogy a vizsgálat eredményeként következtetnünk kellett a meghibásodás legvalószínűbb okaira. Ebből jegyzőkönyvet kellett készíteni, amiben rövid bevezetőben ismertettük a vizsgálat célját és mikéntjét, a mérési eredményeket, majd a végén rövid konklúzióban vázoltunk fel egy szakértői véleményt. Lényegében ez a három elem kell benne legyen egy mérési jegyzőkönyvben.
Szóval elhiheted, hogy be lehet bizonyítani elég sok mindent. Egy bírósági eljárásban nagyon is elképzelhető, hogy szakértői véleményt kérnek.
Amúgy meg úgy tudom a szerviz garanciát vállal a munkájára. Egy dokumentáció nekik is lehet érdekük, ahogy nekem is. A szerviz is könnyebben védi az álláspontját a "gyerekek, ezt elqrtátok" panaszokkal szemben, ha van róla jegyzőkönyv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban