-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na végre lépett a biztosító, de csak részben. A panaszomat csak most továbbítják mások felé. Mire ezek idejönnek megnézni már a gumik is mások lesznek. Legalább a befizetett biztosítási díjat jóváírták, igaz neten még nem jelzi.
-
Szépség.
[link] -
Na akkor ma mindenki ki egy körre mini karácsonyfával a csomagtartón. Dudál villog énekel.
-
Gyöngyös: Verőfényes napsütés. Jelezték h ma lehetett menni pár gondtalan kört...
Dunakanyar: Nyálka, köd, permet eső-köd keverék.... -
Játsszunk olyat, mint anno suliba. Húzunk egy üveggömböl és akit húzok annak adok ajándékot. Én egy pár méregdrága gumit kérek előre jelzem. Én max tankpaddal tudok jönni, csóró vagyok. Fúú anno ez mennyire gáz dolog volt, hamar be is szüntették. 1x a leggazdagabb gyerek a legcsóróbbat húzta és fordítva.
-
A váratlan fordulat.
-
válasz yodamastah #30033 üzenetére
Jó példa arra, hogy jól néz ki de borzalmas előélete volt?
Integra!
yodamastah! Valakinek biztosan fog kelleni. Ránézésre szép.
[ Szerkesztve ]
-
No igen.
Szoktam olvasgatni hirdetéseket és vannak érdekes megfogalmazások. Pl: Gumi 80%-os hátul, elől 30%. Ránézésre is (HD kép) totál laikusként: Hátsó 2000km, első azonnal cserés.
Nem titok, de a GS-ről is vezetek saját szervizkönyvet. Ez annyit takar, hogy minden lényegi történés benne van dátum, km óra állás szerint. Képek videók számlák - bármi. Benne van november 8 is. Az h felborult, mik sérültek és azoknak a kb 3 hét alatti kijavítása képekkel mindennel. A robogónál jól jött, talán ennél is fogja valaki értékelni.(#30046) Feree13! Dimenziók.
canniball! Megint itt a szomszéd kutya, szerinted mit csináljak ha már úgy le lettem órdítva? Első gesztusnak becsuktam a macskákat.
[ Szerkesztve ]
-
Bedobom mint lehetőséget hátha.
Ismer valaki jó hegesztőt a Dunakanyarban? A kormány végállásért felelős kiálló vasdarabot kellene meghegeszteni (erősíteni, mert repedt). Lenne aki meghegeszti nekem, de kényes a téma, mert előtte eléggé el kell szigetelni a környezetet ugyanis nem bontható le onnan semmi. A pálca is csak egy résen fér be és ahova vinném ott nem lenne idő a minimális bontásra-elszigetelésre, az meg úgy nem jó.
[link] - ott középen a probléma. Már próbálkoztam és elég időigényes az elszigetelés és nem is biztos, hogy gumival kéne.
Tehát egy hely kéne ahova elmegyek, szépen megcsinálom az elszigetelést majd valaki szépen meghegeszti nekem max pár ezerért. -
válasz Bogyó bá' #30056 üzenetére
Na ne má az marha nagy macera. Azt sem tudom pontosan mit kell lekötni.
Lánggal meg azért nem lehet, mert nem fér oda.
Bááár ha a fényszórót el tudom távolítani akkor jó lesz a láng is. Csak hát ott fut össze csillag alakba minden kábel és ha kiveszem a csavarokat akkor sem mozdul el onnan. Ott is annyira lehet elhúzni, hogy egy pálca fér csak be.[ Szerkesztve ]
-
Akkor inkább több időt fordítok rá, de lebontom a teljes fényszórót és még jobban hozzáférhető, akár már lánggal. Megmondom őszintén ez a legbosszantóbb "hibám". Idegroham szint ha rágondolok. Látom a bajt és a megoldása rohadt módon macera. Már a kezdetekkor láttam, de jobb megcsinálni, mert ha letörik nehezebb megoldani.
-
válasz -Mosquito- #30059 üzenetére
A lánggal nem is számoltam és ahogy elnézem még úgy is menne a láng, ha csak végpontig elfordítom a kormányt és felkötöm a két gázbovdent. A pisztolytól függ elfér e. Ha jól rémlik a főnökömé el fog.
-
válasz Bogyó bá' #30064 üzenetére
őőőő meg nem néztem közelről ,de az íves gép az egy legalább 30éves dög. Legalább. Mellkasig ér, rohadt hangos (venti). Tehát itt nincs és nem is lesz a ma már szinte alapvető cipős doboz méretű 21.századi kivitel.
Az áramot is úgy saccra állítjuk, mert hát nem épp mai és kissé pontatlan. -
válasz -Mosquito- #30067 üzenetére
Ki van zárva, hogy ott a fényszórón kívül bármi lebontásra kerül, akkor inkább betolom a dunába vagy megy a suzukihoz és oldják meg. A festés is gondot fog okozni. Inkább a láng felé megyek ha már bontani kell.
Ha nincs körülötte az a sok gumi akkor van ott hely. 4mm-es a gumi és két oldalon van + nem simul oda. Valami vékony de hőálló anyag kéne.Azért örülök, h nem most kell ezzel foglalkozni. Van még rá idő. Hm hm az is h lehet h átviszem a szomszédba (szó szerint). Ott karosszériát javítanak és vérprofi az fazon. A tag lányát ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #30075 üzenetére
Néztem angliai motorozást yt-n. Halál ez a közlekedés. Biztos csak megszokás.
Más: Gyöngyösön tök jó idő van. Gyá!
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #30094 üzenetére
Ha hornetet veszel lemegyek hozzád!!!, az az álmom. 2007-es injectoros, de tudom, h olyanom soha nem lesz. 2004-es hófehér is megteszi majd.
-
12 fok van kint fiúk. csak mivel tegnap esett így minden tiszta víz.
-
Menjek ne menjek? Nem tom milyen a főút, ha nem egymerő víz akkor mennék. Amúgy is van dolgom és motorral pikk pakk elintézem.
[ Szerkesztve ]
-
Ezt nem lehett kihagyni!
-
90Km sikerált és tankoltam is + a kannát is teletöltöttem. Az oltáron feláldoztam a motor tisztaságát azért, hogy mehessek, de utána lemostam. Mintha mi sem történt volna. Voltak vizes szakaszok, de nem volt vészes. Az új kesztyű és térdmelegítő is vizsgázott. 1x éreztem, hogy baj van a hátsó gumival akkor viszont kiült az arcomra az úr isten fej. Visegrád Szentgyörgypuszta után kicsivel van egy rész ahol ilyen világos az aszfalt, kicsit vaj szín felé megy. Egy nyamvadt buszt akartam kielőzni és nem sikerült. Egyszerűen amikor elkezdtem intenzíven gyorsítani fogta magát a motor és a segge elkezdett szitálni és pikk pakk 10000-et forgott, de nem gyorsult. Félreálltam egy buszmegben mondom megnézem már mi ez. Semmi. Aztán visszafelé rájöttem mi a baj. Az aszfalt (meg a gumi ), a feketén nem csinálta, de azon nem lehetett vele gyorsítani. Gumikopás ide gumikopás oda ha nagyon megfontoltan megy az ember nem lesz baj, persze ez ad az élménynek. Ha több meleg nap lenne januárban akkor már akkor elvinném cserére.
4 óra alatt össz 3 motorost láttam.bogyo112! Én lassan botorkáltam, de jó volt. Visegrád és endre között.
[ Szerkesztve ]
-
Műszaki vizsgán jól tudom, hogy nem kötelező nekik megnézni a kipuf hangját csak ha ők úgy ítélik meg, hogy hangos? És azt is jól tudom, hogy alapjáraton és valamivel felette mérnek?
-
válasz zsolt19900 #30116 üzenetére
Én is megnézném, de nem sátoroznék le 1 hétre. Bár valószínűleg 20 év múlva is ugyan ez lesz ami most van.
-
Hát fiúk a kormány körüli hegesztés tegnap kurva egyszerűnek tűnt, de ma reggel rájöttem, hogy ez már túllép a házi körülményeken. Ott ahol a probléma van található gumi tömítés is ami 1300 fokon el fog illanni és generál nekem egy újabb hibát. Pontosan azt érzem mint a robogónál. Belököm a Dunába, de előtte felgyújtom. Már fix h nem lesz első gumi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Polemius #30168 üzenetére
Nem így ahogy van. Ma már azt mondom, hogy a jogsi pár órája arra elég, hogy el tudj menni A-ból B-be valahogy. Nem is értem, hogy éltem túl ezt a 3 hónapot a GS-el. Ennyi idős a jogsim is. Előtte robogóztam 1évet. Volt balesetem novemberbe. Kb 1hete jut néha eszembe és kizökkent a nyugalmamból egy-egy pillanatra, de még mindig max ennyi.
Eltervezel vmit és nem úgy lesz. Pl 2012be még kizártnak tartottam, hogy én váltós motort veszek. 2012 elején még azt is, hogy én motorozok. Emlékszem a kósza gondolatra, hogy jó lesz melóba járni,többre nem kell. Meg arra, hogy nem járok én a papírok miatt,rendszám stb. Aztán ez is megtörtént.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen