-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Szeretném lecserélni a Kawasaki Zephyr 400 - as kedvencem.
Keret:1-1,5 milla névre írva.
Átlag 58-61 kg -174cm vagyok, (ahogy szokták mondani "szikár parasztgyerek")
Elsősorban munkába járás BP városi forgalom.
Mindenképp fontos, hogy 2 oldalsó és hátsó doboz felszerelhető legyen rá, dobozonként kb 10-15-20kg ig megszoktam pakolni.
Utassal ritkán megyek.
Sokat túrázok hétvégente, vagy akár hét közben is.
Ha megoldható akkor jó legyen a szélvédelme, vagy ha nincs hozzá fejidom akkor utólag feltudjak rá barkácsolni valamit.
A leges legfontosabb, hogy nagyjából egyenes derékkal tudjak vele menni, mivel 3 gerincsérvem is van. Tankra rádőlős, derékból megtartom magam sportmotorok kizárva.
Tudom, hogy a majmot etetni kell, de ha lehet akkor olcsó és beszerezhető legyen hozzá az alkatrész.
A klasszikus régi gépeket kedvelem, de nem akadály ha nem az lesz az új kiszemelt.
Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en.
Összeszedtem pár típust amik tetszenek, de szívesen fogadok minden javaslatot.
Kawasaki ZRX1100
Suzuki GSF1200 Bandit
HONDA CB1300SF
Honda CB 750 Night Hawk
Ha érdemes behozni kintről a motort, akkor honnan és milyen weboldalakon keresgéljek ?
Saját lábon, vagy utánfutón érdemes elhozni ha megvan a kiszemelt.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Nem is rossz, de nekem furcsa, hogy a kormány a fejidomon belül mozog és a lápa kanyarban egyenesen előre világit.
Suzuki DL 650 V-Strom ha jól néztem akkor 70 lovas, a mostani 50 után nem egy nagy előre lépés lenne. Nem akarok még egyszer majd évek múlva váltani. polimorf Honda 650 Deauville ha jól emlékszem az volt neki, volt szerencsém kipróbálni, egy kicsit magas volt.
Akkor inkább Suzuki DL1000 V-Strom az már 98 lovas, a kép alapján egész jól lehet dobozolni, van elég szélvédelem is, van hozzá plexi magasító is ha nem lenne elég a gyári, meg egész egyenesen lehet rajta ülni.
Valahol ki kell majd próbálnom, hogy mennyire ér le a lábam. -
baboss
őstag
emre
XJR-1300 egész jó, 2 oldalon rövid kipuf, sor 4, 106LE, dobozolható, max egy magas fejidom kell hozzá. A leírás alapján gondos gazdától.
fattyu
Pedig az a kedvencem az összes közül. Magasabb kormánnyal nem orvosolható a dolog ? Amikor megvettem a Zephyrt, rá pár hétre elestem, a gyári kormány elgörbült és az eredeti igencsak húzós lett volna , ezért egy Simson kormányt raktam vissza ami 2900ft volt, így magasabb, kényelmesebb lett mint az eredeti.
Nincs sok tapasztalatom a motorok terén. A legelső motorom egy 350 es Jawa volt, majd 15 év kihagyás után jött a Zephir 400.
Bogyó bá'
Köszi a hasznos infót.
Gaboman
A Bandit 1200 a másik kedvencem, biztos, hogy az 1200S et, választom, nem fogok a simához fejidomot barkácsolni.
Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?
"Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla." Érdekel[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Geresics #91129 üzenetére
Köszi a tippeket, de maradnék a megszokott sor 4 mellett, "Egy sor 4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik." ahogy Gaboman írta a a rezonancia a legnagyobb ellensége a gerincsérvnek. A orvosom is azt mondta, hogy a motorozás nem tesz jót neki. Ezt a fontos tényezőt el is felejtettem. Mint említettem volt szerencsém kipróbálni polimorf régi motorját, és azon éreztem a rezonancia különbséget amit egyből észre is vettem, az enyémhez képest.
Gaboman
Igen, a mostani 50 LE ha váltok akkor 100 LE körüli érdekel, hogy hány cm3 tudja hozni ezt a teljesítményt az mellékes, illetve én úgy gondolom, hogy egy 750 cm3 100 LE motor jobban kivan hegyezve mint egy 1000 cm3 -es. Ezért az alkatrészek nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, így hamarabb tönkre is mehetnek, ha jól gondolom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Még egy pár gondolat.
Szerintem egy sor 4 lég olajos motor megbízhatóbb, strapabíróbb, kevesebb alkatrész, elektronika hibásodhat meg rajta, mint egy vízhűtéses, injektoros, csupa elektronikás motoron. Azért egy ABS -es motort még bevállalnék, de van olyan ami sor 4, lég olajos, és ABS-es ? -
baboss
őstag
válasz Gaboman #91139 üzenetére
Köszönöm.
Idáig úgy néz ki, hogy a megadott feltételeimnek a Suzuki GFS 1200S Bandit tesz eleget. 2004-2006-os évjáratúakat kell keresnem.
Még a ruhámhoz is illene, nem kellene másikat venni.
Modelltörténet
1995: bemutatják a GSF1200-at, de még csak japánban kapható, 180 km/h-s végsebesség-korlátozással
1996: megjelenik az európai modell, a motorja a GSX-R1100-on alapul. A S a félidomos sporttúra, az N a naked
1997: megjelenik az ABS-es változat
2001: megjelenik az új modell, új váz, digitális műszerfal, új karburátor, új Tokico hatdugattyús első fék, komolyabb elektromos rendszer, 20 literes tank (a régi 19 literes volt), új kormánygeometria, új üléspozíció. A Bandit S dupla fényszórót és idomokat kap, alap lesz az ABS
2002: módosítják a gyújtást
2003: új kormánycsapágy
2004: katalizátort kap a sorozat
2006: átmeneti modell, aminél a technika még a régi, de a külső már az új 2007-esé. Keményebb futómű, digitális üzemanyagszint- és fordulatszámmérő, még karburátoros, de a benzincsapot már lehagyták róla.
2007: a korábbi modell már nem teljesíti az környezetvédelmi normákat, ezért egy teljesen új, 1250 köbcentis vízhűtéses modellt mutatnak be, befecskendezéssel, hatsebességes váltóval[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Érdemes kintről behozni, vagy itthon is ki lehet fogni megkímélt, rendszeresen szervizelt példányt ?
[link] -
baboss
őstag
Nézegetem a hirdetéseket, és az évjárathoz képest minden motornál nagyon kevés az év/megtett km arány.
Mennyire valósak általában a megadott adatok ?
2004/4 - 31.000km
2005/4 - 20.525km
2005/12 - 49.700km
2006/5 - 39.900km
2007/6 - 44.500km
Én 2015/05 - 40.700km mentem, ezek alapján minden fent említett motoros, csak makett motoros lehet.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #91154 üzenetére
Na ez már szerintem tükrözi a valós adatokat, és egész jónak látszik így kép alapján.
Igaz csak 650 cm3, 227kg, de szerintem nekem elég is lenne, az 1200cm3 lehet, hogy megizzasztana egyszer kétszer. -
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #91168 üzenetére
Akkor a gumijaim majdnem simára, kockásra voltak kopva, ezért kanyarban mindig megdobta a hátulját, nem mertem kanyarban döntögetni, és igencsak hűvös volt, (Emlékszem menet közben vettem ruhát, mert fáztam.) az út is vizes volt pár helyen.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Itt találtam, ahol van Bandit 1200-es meg 600-as is. Valamelyik nap amikor jó idő van kibérlem egy napra egy túrával egybekötve.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz demars #91177 üzenetére
Az én kis 400-as Zephyr-em 25 éves, Japán belpiacos, teljesítményben 50LE, végsebességben 160km/o GPS szerint, kevés nekem.
Gaboman
A linkelt oldal szerint csak 1 napra lehet bérelni, majd telefonon lebeszélem velük, hogy megoldható e a fél/fél napos bérlés. Egyébként én is gondoltam rá, hogy mind a kettőt kipróbáljam majd. Elsőnek a 600-ast, hogy szokjam a 400 után, majd jöhet az 1200-es.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Beszéltem a kölcsönzővel, az 1200-es bandit már nincs meg, összetörték. A "kicsi" SUZUKI GSF 600 -as szabad pénteken és vasárnap. Vasárnapra le is beszéltem, az időjós szerint napsütéses hétvégénk lesz. Izgatottan várom a hétvégét, már csak kettőt kel aludni.
Valaki csatlakozna vasárnap egy karikára, szerintem jobb és biztonságosabb ha nem egyedül megyek. Mondjuk 10:00 - 18:00, km útvonalfüggő, megbeszélés alapján. Kiindulási pont a kölcsönző lenne. Budapest, 1172 Bojtorján u. 19. Merre érdemes menni ?[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #91214 üzenetére
Köszönöm a hasznos tippeket, tanácsokat. Ha lenne elég keret akkor biztos újat vennék, vagy minél fiatalabbat, azért ezt még átgondolom. Lehet, hogy emiatt el is halasztom a következő szezon elejére, közepére a vásárlást, elvagyok még egy darabig a kis 400-as Zephyr-en. Új motorokban fogalmam sincs mi lenne az ami a feltételeimnek megfelelne. Max 3 milla amiért 0km-eset vennék.
Sor 4 - egyenes deréktartás - menetszél védelem - városi/túra használat - dobozolhatóság - 60kg/174cm-es adottsághoz.
Ebben az árszegmensben szerintem nincs nagy választék. 2-3 milláért használt, fiatal, pár éves motorból viszont biztos nagyobb lenne a választék.
Ha váltok akkor jót, megbízhatót, és könnyen kezelhetőt szeretnék venni. Azért addig kipróbálnék egypár ajánlott típust, hogy mennyre motorozható nekem. SUZUKI GSF 650 S
Sajnos nincs nagyon nagy választék a motorokat bérbeadóknál, van ahol egész borsosak a bérleti díjak. A linkelt oldalon 12.000ft 1 napra, annyit még szánnék rá, hogy kipróbáljam. Ha elmegyek egy kereskedésbe, és ha kilehet próbálni akkor szerintem csak pár km -t lehetne vele gurulni, ami nem sok. Egy egynapos 300-400 km -es túrán azért sokkal több tapasztalatot lehet szerezni szerintem.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Idáig a SUZUKI GSF 650 S ami a legjobban tetszik, de kinézetre izgatja a fantáziám ez is, csak sor 4-es -ben kellene ami hasonló, és a feltételeimnek megfelel.
Vagy a változó hozászolásokat olvasva gondolkodhatok az 1000-1200-as kategóriákban is ?
Bogyó bá'
50/50 százalék városi, illetve túra használat. Asztalos munkával foglalkozom és a szerszámokat motorral szoktam kivinne a helyszínre. A 3 dobozba szoktam pakolni 10-15-20 kg/ doboz.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Hazafele útbaesik a Red Baron, beugrok és meglovagolok pár paripát.
,
-
baboss
őstag
Suzuki GSF 650S / Suzuki GSF 1250S Megfelelt.
Honda CBF 1000 (2006) / Honda CBF 1000 (2011) Ez volt a legjobb.
Suzuki DL 650 Nem jött be, lábujjhegyen pipiskedve ért le a lábam, engem zavart.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #91535 üzenetére
Ha egy ilyet veszek, akkor el is tudom majd vinni.
Tetszik nekem is , de maradok a Honda CBF 1000 -nél. -
baboss
őstag
Ma reggel motorral mentem be BP dolgozni, most értem haza, hát nem izzadtam le az biztos. A héten minden nap be kellene mennem. A hétvégéig folyamatos melegedést jósolnak, viszont, kedd, szerda, csütörtökre esőt ígérnek.
-
baboss
őstag
Bogyó bá'
Gratula, egész szép teljesítmény és gyönyörű helyeken jártál.
XFishboneHUN
Ha ránézek a képre, kiráz a hideg, arról tudsz valamit, hogy mi lett a motorossal ? -
baboss
őstag
válasz Something_ #97033 üzenetére
Nadrágszíj.
-
baboss
őstag
Motorozunk, vagy csak beszélünk róla ?
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Djuree #97313 üzenetére
Nézd át a hozzászólásaimat
Van benne legalább 8 útvonal, ha hazaértem elküldöm az összes útvonalat. Szívesen veletek mennék, de én Esztergomnál megyek át. Aggtelek nekem elég messze lenne. Esetleg valahol tudok csatlakozni ha már kitaláltad az útvonalat. -
baboss
őstag
Megvan az útvonaltervem, remélem most ne kell buszmegállóban aludnom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen