Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz szkink #15151 üzenetére

    Extreme Digitalnál vettem tavaly novemberben, de én egyből a Dellt hívtam mivel a régi a monitoromat (egy 4:3-as Dell monitort) is anno úgy intézem hogy velük kellett beszélnem, mivel a bolt ahonnan vettem megszűnt közben.

    Így megkérdeztem a Dell-es ügyintézőt hogy most akkor a boltba kell-e visszavinnem vagy esetleg tudják ők is intézni, mondták hogy ahogyan szeretném (de ugye ha az Extreme Digitál intézi akkor be kell hurcolnom a monitort a legközelebbi üzletbe, majd érte menni ha megjött az új). Szóval a Dell-t kértem meg, ez történt egyik nap délelőtt, majd másnap reggel olyan 8 óra fele csörgött a telefonom és azért ez kiemelném hogy a Dell ügyfélszolgálata felhívott angolul és elnézést kértek hogy csak másnap tudják hozni a monitort, mert épp nem volt raktáron (!) és így 1 napot várnom kell

    Utána minden rendben lezajlott a futár jött hozta az új monitort (dupla biztonsági csomagolásban), másnap elvitte a régit, ennél korrektebb ügyintézést még nem tapasztaltam ezért nagyon dicsérendő a Dell (annyit teszek hozzá hogy a garanciális cseredarab "Seller Refurbished" - ami annyit takar hogy esetleg van benne olyan alkatrész ami volt már használatban de minden egyes darab 100%-ban funkcionális és újként kezelhető)

Új hozzászólás Aktív témák