Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dmorrogh

    újonc

    válasz Tikakukac #15283 üzenetére

    Köszönöm a választ!

    Az ügyvéd ismerősömmel már 2 napja megbeszéltem a dolgot. :) Én is minden jót hallottam a cégről, és bár másik gyártóval az igaz, de van valamennyi tapasztalatom. Csak igazából a hiba típusában lettem bizonytalan, hogy ez most egyáltalán pixel hiba-e egyáltalán vagy valami más kategória, mert mint írtam éles szögből látszik hogy a pixelek működnek. A háttérben, a megvilágítással van gond.

    Jó lenne tudni.

  • dmorrogh

    újonc

    Segítséget szernék kérni, hátha valaki meg tudja mondani, mégis milyen hibának minősül egy pár hete megjelent hiba a laptopomon, ami bőven elég nagy hogy fehér alapon zavaró legyen. Már a vásárlás óta van egy fényes piros pixelhibám.

    A szerviz visszadobta hogy nincs nincs meg a cseréhez szükséges hibás pixelszám. Egy Lenovo Y580-as 1920x1080-as fényes kijelzővel.
    A szervízcsak csak e-mailre válaszol, telefon nincs, sokadik kérésemre is, hogy küldjék el a részletes jegyzőkönyvet, hogy mégis mit, miből mennyit találtak, csak előre megírt válaszleveket küldözgetnek, hogy a Lenovótól érdeklődjek, akinek mindössze egy postai levelezési címe van, hát köszönöm. 17 napig tartott a "szervizelés" és semmit sem csináltak vele. Az biztos hogy kivették a dobozából, mert olyan igénytelenül tették vissza, hogy én szégyelltem magam miatta.

    Csináltam egy képet a hibáról, és mellé 1,2 és 3 pixeles fekete foltokat tettem Paint-ben. A hibát meredek szögből nézve látni, hogy az a pixelek mögött van, a kijelző belsejében. Mintha egy sötét köralak lenne a háttérben.
    Lenovo Garancia: [link]

    A hiba:

    [L:/dl/upc/2014-12/04/526703_idko0vtc7onuct3w_pixelhiba_2.jpg](IMG:/dl/upc/2014-12/04/526703_idko0vtc7onuct3w_pixelhiba_2.thumb.jpg)(/IMG)[/L] Ha valaki ezek alapján tud segíteni, azt előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák