Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    válasz Viktor0610 #83991 üzenetére

    Most viszont újabb technikai hiba van. Eredetileg be volt kapcsolva a hívásvárakoztatás, de kértem a foglaltságjelzést, meg bekapcsoltam a hívásértesítőt, és a hangpostát is. Miután kicsit tesztelgettem a hívásértesítőt, és rájöttem, hogy foglaltság esetén nem működik, pedig egyik kollégád ügyfélszolgálaton elmondta, hogy milyen számot kell beírni az átirányitáshoz, hogy működjön, ezért pénteken kikapcsoltattam a foglaltságjelzést , hogy legalább a hívásvárakoztatás működjön, és tudjam, hogy ki keres, ha foglalt vagyok. Ekkor kezdődtek a gondok, a foglaltságjelzés a kikapcsolás ellenére máködött, aztán amikor a rendszerben már úgy látszott, hogy törölve lett, akkor bekapcsoltam újra a hívásvárakoztatást. Ekkkor az engem hívók, miközben én foglalt voltam, azt hallották a telefonjukon, hogy a hívott fél letiltotta a bejövő hívást. Több ühyintézővel beszéltem, az egyik panaszt vett fel, amit nem is értettem, mert ez szolgáltatási hiba, mire eljutottam a legutolsóhoz, aki felvette hibára. Szóval, ha nincs a hívásvárakoztatás bekapcsolva, akkor annak a kikapcsolása ellenére tovább él a foglaltságjelzés, ha pedig a hívásvárakoztatás él, akkor a fenti hangbemondást hallják az engem hívók. Elég nyögvenyelősen indul az újabb előfizetői időszakom a Telenornál. Hallottál már ehhez hasonló esetről, mert számomra hihetetlennek tűnik, hogy ilyen megtörténik?

Új hozzászólás Aktív témák