-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
forgat
tag
Telenor adat sim TpLink 6400 routerban működött egy pár napig aztán, már nem csatlakozott a mobil hálózatra. A Tp
link 4g menűjében van egy opció, hogy profil1 és profil2. Mi különbség kettő között? Átállítotam a másikra és most műkődik. Vajon milyen beállítások lehetnek a profil1 és profil2 mögött? -
ottoyes
senior tag
Több Telenor előfizum van,egy ügyfélszám alatt.Az egyiken lejárt a hűség,nosza rendeltem telót hűséghosszabbítással..csak lejárt a személyim..na azt átíratni kicsit olyan nyögvenyelős volt..a lényeg:gondoltam a többi előfizun is frissíti a rendszer a személyi számát.Hát nem!Fura..🤨
Ottoyes
-
Depression
veterán
válasz Viktor0610 #80096 üzenetére
Onnantól kezdve, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem engedélyezi, nem létezik ez az opció.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
azbest
félisten
válasz Viktor0610 #80096 üzenetére
hát itt ígérnek olyasmit [link]
Hm, ügyfélkapus aláírással még akár hiteles is lehet a csatolmány.
Ha meglesz az új személyim, akkor lehet kipróbálom[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
azbest
félisten
válasz Viktor0610 #80094 üzenetére
A veszélyhelyzet alatt elvileg nem jár le. Gyakorlatilag meg nem fogadják el sehol elektronikusan Tipikus itthoni rendelethozás és alkalmazás - mármint nem a telkót, hanem a BM lekérdező rendszert illetőleg.
Azt mondjuk nem értem, hogy miért személyes némelyik ügyintézés telenornál, ami akár máshol is megy elektronikusan... az az értem. Upselling lehetőség
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Az igazolvány érvényességét ellenőrzi a rendszer, de tudtommal csak feltöltőkártyás tranzakciók esetén.
(Ne kérdezd, miért van így.)Számomra az inkább fura, hogy elvileg elhangzott a rendelés leadásakor, hogy új az igazolvány, mégis a régivel került rögzítésre a szerződés. 🤔
Xiaomi 13T
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #80089 üzenetére
A régi személyi igazolvány sokszor gond, ez igaz.
Pedig csak az okmány érvényességét is kéne rögzíteni szerződéskötéskor, így a rendszer tudná, hogy erre nem szabad netes rendelést felvenni, mert átvételnél úgyis elakad. Sőt, egyenesen a lejárat után két héttel még SMS-t is küldhetne az ügyfélnek, hogy nyilvántartásunk szerint szerződéskötéshez használt okmányának érvényessége lejárt, új okmányával jelentkezzen értékesítési pontunk egyikén. Esetleg az állam pár kivételezett cégnek (közszolgáltatók, bankok, biztosítók, telkók) egyenesen napi push XML-ben tolhatná, hogy 123456AB okmány mostantól 456789CD és ez aztomatikusan átvezetésre kerülne és se az ügyfélnek, se a szolgáltatónak nem kéne csinálnia semmit.
De ez túlságosan logikus lenne, ki is veszem a kezem gyorsan a biliből... -
Depression
veterán
válasz Viktor0610 #80091 üzenetére
Nem ismerem a telenoros ügyfélszolgálatot, de lassan kezd kialakulni bennem egy kis antifeminizmus, és unom a kedves hölgyeket, akik semmit nem tudnak normálisan elintézni.
Hozzáteszem, hogy megvárom mindig a végét, és a hölgyeket nem pontozom le, de az elmúlt időszakban sose tudtam elintézni semmit, így kb. 4 1 2 (ügyfélszolgálatos, ügyintézés, sikerült-e megoldani (igen/nem) a vége.[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
MODERÁTOR
-
Depression
veterán
válasz Viktor0610 #80089 üzenetére
Semmi baj nem lett volna, ha pénteken és szombaton is az egyeztetés alatt szólt volna a hölgy, hogy nem lesz jó. Mi külön szóltunk neki, hogy új személyi van, az új személyi igazolványszám is lett bediktálva 2x is.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
MODERÁTOR
válasz Depression #80088 üzenetére
Sajnálom.
A régi személyi igazolvány sokszor gond, ez igaz.Xiaomi 13T
-
Depression
veterán
válasz Depression #80054 üzenetére
Folytatódik a kálváriánk.
Szombaton visszahívott a hölgy, újabb adategyeztetés, rendelés, meg minden. Vasárnap aktiválták is a drágább csomagot.
Ma jött a futár, de a telefont nem tudtuk átvenni, mert a csomagot a régi személyigazolvány számmal küldték. Azonnal hívta a párom a telenort, de lerázták, mert személyigazolványt covid időszakban is csak személyesen lehet átiratni újra. Bementünk személyesen átiratni a az igazolványt, újra hívtuk a központot, majd ismét egy kedves hölgy, amikor elmeséltük, hogy nem tudtuk a csomagot átvenni, kérte a csomagazonosítót. Szerencsére a párom felírta, hisz semmilyen üzenetben ezt nem küldték el, csak a megrendeléskor elmondták.
Szóval megadtuk a csomagazonosítót, és tájékoztatott a hölgy, bő 10 perces zenélés után arról, hogy kiszállítás alatt van. (WTF? )
Szóval ismét elmeséltem kedvesen, hogy nem csoda, hisz ma nem tudtuk átvenni.
Az eredmény végül az lett, hogy várju k türelemmel, míg visszaérkezik hozzájuk a csomag, és majd azután felhívják a páromat, hogy akkor mit szeretne.
A bolt, ahova bevittük a személyigazolványt, meg elmondta, hogy ezt 10%-os kedvezményt, amit a hölgy mondott, valójában csak 1 évre kapjuk, de ezt ők is meg tudták volna adni, és 15 ilyen készülékük van raktáron. De mivel ők azt látják, hogy 2023-ig hűségünk van, így ők semmit sem tehetnek.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Somatom
veterán
Én a bajnok bringaboltban vettem egy párat. Mindkettő gyorszáras, a hátsó két ponton csuklik, úgy lehet állítani a magasságát és a dőlését. Van benne egy kipattintható, akkus hátsó lámpa. De, nálam ez városi viselet. Ha terepre megyek, akkor lekapom, mert tuti beleakadna vmibe.
Basszus, csak a kérdést figyeltem, én sem vettem észre, hogy ez nem az a topik.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
XZoli
aktív tag
fully bicaj tulajok ti milyen sárvédőt használtok hátra de nem érte meg kipróbálni a dagonyázást a szép rikító sárga dzsekim kicsit koszos lett
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
4Grider
nagyúr
válasz Szupercsirke #80083 üzenetére
MyTelenorban aktiválja a fogadott emelt díjas sms tiltás szolgáltatást.
Ha ott nem találja (nem mindenkinek van ott), akkor a telefonos ügyfélszolgálatot kéri meg, hogy aktiválja a tiltást. -
Szupercsirke
tag
Sziasztok olyan problémám lenne édesanyámnak hello data start csomagja van és 7 naponta levon 850 ft-ot vmi livefootball előfizetésre dimoco id-t is ír, de ő ilyen oldalra sose ment fel ez vírus lenne v hogy tudnám lemondani megszünetetni ezt válaszokat előre is köszönöm.
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Buta kerdes, bar a mai fiatalok vegett talan annyira megsem...
Elofizetest szeretnenek, de aki kapna az nemigen tudja kezelni a dolgokat. Beszelni nem beszel sokat, de a neten mindent (is) nez.
Van arra mod, h a tarskartyan limitaljak az elofizetes osszeget, h tiltson le ha esetleg atlepne a limitet??Ha nem akkor van erre ilyen korlatozasra barmifele lehetoseg? (app vagy esetleg telefonon belul) Nem ertesites kell, hanem tiltas. Sajna a szep szobol nem ert egyaltalan.
Elore is koszonom!
-
veterán
válasz maross #80071 üzenetére
Egyetértek.
Sajnos viszont mivel üzletkötők ebből élnek, a tendencia maradni fog. De nem csak itt, minden létező szolgáltatónál. Sokszor a szemedbe hazudnak, egy cseppnyi jutalékért cserébe.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#70635776
törölt tag
válasz maross #80071 üzenetére
Ilyenek a "hiénák"...
Ez ellen csak egy védekezés van, én mindig azt alkalmazom: ha rám akarnak tukmálni valamit, akkor időt kérek a döntésre, hogy átgondoljam (esetleg ha olyan, amiben kevés ismeretem van átbeszéljem családtaggal/baráttal). Ha erre az a válasz, hogy most azonnal kell dönteni, akkor illedelmesen elutasítom az ajánlatot. -
válasz MadMancs #80070 üzenetére
Koszi, akkor kivarom, elteszem az esetet a tanulozsebbe, es kivanok hasonlokat idosebb korara annak, aki par forintert rasozta apamra ezt a remek uzletet. Hazaig rugdosnam magam Gyongyosrol, ha ilyet csinalnek.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
veterán
válasz maross #80069 üzenetére
Mivel a kötbér mértéke a felhasznált kedvezmény is, véleményem szerint olcsóbban jössz ki jóval ha megvárod még ez a 3 hónapot.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Üdv. Fél szemére vak, okostelefon nélküli apámra tavaly rásóztak egy Telenor XS előfizut (kártyás volt előtte) a gyöngyösi Telenor fiókban, úgy hogy kb havi 20 percet beszél és mondanom sem kell, hogy 1 byte adatforgalomra sincs szüksége. Kérdésem az lenne, aki képben van, hogy mennyi pénzbe fáj az előfizut lemondani, ha egyáltalán lehetséges és visszaváltani kártyásra? My telenor felületen nem sikerült semmit módosítanom, személyesen viszonylag macerás, mert 100km-re lakunk egymástól. Jó lenne ha max egy útból megúsznám, de ha eszetlen összegbe kerül, akkor kivárom a hűségidő lejártát, és csak akkor intézem. Hogy nézem még 3 hónap van hátra az egy évből, addig én szorgosan fizettem online felületen a számláit, mivel annyit nem tud kigazdálkodni. Sajnos bemenni se tud a fiókba, mert mozgásban is erősen korlátozott, és a telenor fiók bőven kívűl esik a 100 méteres hatótávján. Köszi.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
snooze
veterán
ez nem lehet az emeltdijas sms-ekre? link
GO Gunners!!!
-
#70635776
törölt tag
válasz PitLee #80064 üzenetére
Akkor itt a válasz a témával kapcsolatos kérdésemre, miért nincs ilyen "lehúzás" a Tkomnál, vodánál....
A mobilfizetési megoldásokkal foglalkozó Fortumo és a Telenor mobilszolgáltató magyarországi és bulgáriai leányvállalata új együttműködésének köszönhetően...Már csak Pap(p?) Tamással kellene együttműködést [link] kötnie a telenornak...
-
PitLee
őstag
2016-os cikk
Új mobilfizetési lehetőséget kapnak a magyar Telenor-ügyfelek
link42016-tól https://mobilarena.hu/tema/mobil_flottat_de_milyet/hsz_41201-41250.html
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #80062 üzenetére
Most már direkt nem töröltetem. Ha kapok SMS -t, akkor szépen elmegyek a Tartsay Vilmos utcába és becsöngetek hozzájuk. Eleinte csak nappal, aztán fokozom a presszinget.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
-
ZephX
senior tag
válasz Viktor0610 #80059 üzenetére
Anya telefonjára ez az SMS szöveg érkezett miután letiltatta a Telenornál.
„A felnőtt böngészhető WAP/web távközlési szolgáltatásokhoz való hozzáférés lehetőségét töröltük.”
„Az Emelt díjas távközlési szolgáltatások hozzáférésének lehetőségét töröltük.”
„A felnőtt Emelt díjas távközlési szolgáltatások hozzáférésének lehetőségét töröltük.”Ez már így elsőkörben megoldhatja a dolgokat?
És egyébként mennyire biztonságos egy ilyen "szolgáltatónak" emiailt írni, mint a Fortumo?
-
#70635776
törölt tag
válasz Viktor0610 #80059 üzenetére
Mivel ez a "csalási" forma a másik 2 szolgáltatónal nem jelent meg, ezért talán mégis a telenornak "illene" lépni valamit....
-
MODERÁTOR
Ahogy valaki írta korábban itt, elsődlegesen az üzenet küldőjével érdemes felvenni a kapcsolatot. De persze, ha az egész fogadott emelt díjas SMS szolgáltatás tiltásra kerül, az is megoldás.
Ja, a másik.
Céges flottánál a kapcsolattartó tud kártyaszintű jelszót beállítani.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
ZephX
senior tag
Volt bent a Telenornál. Nem volt neki beállítva az emelt díjas sms szolgáltatás letiltása. Most már le van tiltva. Próbálták őt is elhajtani, hogy biztos játszott valamivel. (soha nem játszik). Ez, hogy most le van tiltva, ez megakadályozza azt, hogy újabb összeget emeljenek le a számlájáról? Vagy ez nem jelent végleges megoldást? Írni kéne ezeknek a supportoknak egy emailt?
asdf_ Sajnos vállalati flottásban van (önkormányzat) szóval nem is tudja ezt intézni. De az sms szolgáltatást mégis letilották valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
ZephX
senior tag
Kedves Fórumtársak!
Sajnos édesanyám is kapott ma reggel 3 db sms-t (Fortumo piactér, Playwing Charge díj, PlayItAll) előfizetésre. Visszaolvastam a fórumot. Mi ilynekor a teendő? Most megy be a Telenorhoz és megnézeti az emelt díjas SMS tiltást. Ez az első lépés. Mi a második? Írni mindegyik cégnek egy emailt hogy utalják vissza a pénzt és tiltsák le a számot a rendszerükben? Sosem kattintott semmire és még névről sem hallottuk ezeket a szolgáltatásokat.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
-
MODERÁTOR
válasz Depression #80054 üzenetére
Online nem lehet kisebb csomagra váltani, azt hiszem.
Örülök, hogy alakul a dolog.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Depression
veterán
válasz Viktor0610 #80053 üzenetére
A párom nem hagyta annyiban, megnyomta a hibabejelentőt, és kapcsolt a rendszer egy nagyon kedves hölgyet. Mivel a párom most M-es csomagban van (blue m), ezért nem választhat S-es csomagot (wtf?), de ő is elmondta, ahogy leírtad, hogy váltsunk kisebb csomagra, és utána lehetne az S-es csomagot választani, ami pontosan ugyanannyiba kerül, mint a mostani.
Végül telefonos megrendelésen keresztül kapnánk 10% kedvezményt a hypernet M csomagból, amit online nem tudunk érvényesíteni, de így elvész az 5000 ft online kedvezmény. (No comment)
Megbeszéltük a hölggyel, hogy ez így jó lesz, majd hosszas adategyeztetés, meg minden után közölte, hogy valamiért nem sikerült rögzítenie a megrendelést, és holnap visszahív.
A hölgyé minden elismerésem, mert tényleg nagyon segítőkész volt, de a rendszer, amiben dolgoztok, hagy némi keserű szájízt.
Remélem csak összejön, mert ennyiért ez a telefon minden hibájával együtt is nagyon j9 ajánlatnak tűnik.[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
MODERÁTOR
válasz Depression #80052 üzenetére
Most nincs előttem, hogy lehet ügyintézőt kapcsolni, de az is megoldás lehet, hogy a 1220-on átváltatod azonnal a tarifát (miután eljutottál rgy ügyintézőhöz), majd utána -már az új tarifához- meg tudod venni a telót.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Depression
veterán
válasz Viktor0610 #80051 üzenetére
Azt kértem, de mivel utolsó darabok, és azt írták, hogy 3 munkanapon belül majd jelentkeznek, hát...
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
MODERÁTOR
válasz Depression #80050 üzenetére
Kérj visszahívást, emlékeim szerint a netes vásárlás közben lehet kérni.
Xiaomi 13T
-
Depression
veterán
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Páromnak rég lejárt a hűsége, és vennénk egy új készüléket, újabb 24 hónap hűséggel, telenor S csomagban. A készülék elérhető ezzel a csomaggal, de amint belép a párom a fiókjába, onnantól csak a hypernetet választhatja. Próbáltam hívni a 1220-at, de semmilyen ügyhöz kapcsolódó ponton nem érek el élő embert.
Egy órája próbálkozom mindennel, de nem tudom megrendelni, amit akarunk. (Redmi note 9 pro telenor S csomaggal, és számmegtartással)Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
veterán
Hol tudom megnézni hogy az előző hónapban mennyi gb mobil netet használtam el? E számlán nincs adat ezzel kapcsolatban.
-
rin33
senior tag
válasz 4Grider #80041 üzenetére
Orosházán csak kb. másfél éve van B3 (előtte csak B20 volt) az is csak egy toronyról megy (ráadásul város keleti szélén), bentebb van rajta kívül kb. 4 db B20 bázis viszont a belvárosban is a végletekig kapaszkodik bele a telefon, mert stabilab, gyorsabb. (A T. és a Voda már 3CA-val van jelen, utóbbi az egész városban)
-
leo81
aktív tag
Ezt aláírom, így is van kb. 70% Telekom. De pl a Vodafone az összes városi bázisán 3CA-t üzemeltet 9-10db cellaszámmal annak ellenére, hogy szerintem még kevesebben lehetnek, mint a Telenorosok.
Most vodás mérést nem tudok feltölteni, de hozza stabilan a 100-at!
Egy megyeszékhely minőségi lefedése szerintem kötelező lenne előfizetői számtól függetlenül.... -
leo81
aktív tag
válasz Viktor0610 #80040 üzenetére
Hidd el én sem szeretem...de most kicsúszott...
15 éve használom a Telenort/Pannont, de az utóbbi időben nagyon lemaradtak.
Nagyon nem tetszik ez a Hipernet flancolás, nyomatják a reklámokat ezerrel, miközben a hálózat több előfizetőt nem igen bír el. Inkább költenék a lóvét hálózatfejlesztésre. Frekvencia van bőven, de ha nem használják legalább a nagyobb városokban akkor minek is vették?? -
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #80040 üzenetére
Mondjuk abban igaza van, hogy egy Zalaegerszeghez hasonló városban már jó ideje nem szabadna B20 only bázisállomásokat üzemeltetni. Tudom hogy drágák az antennák meg az egyéb aktív eszközök, ráadásul az új eszközök támogatásáért is folyamatosan fizetni kell, ennek ellenére nagyon nem kellene nagyvárosokban 800 MHz-en szolgáltatni...
-
MODERÁTOR
A telenyomorozást nem szeretem.
Illetve ilyenkor mindig hozzáteszem, hogy nyilván van az országnak olyan helye, ahol meg fordítva lennének a sebességek.
Ez téged nyilván nem érdekel/izgat, de a hálózat összességében nem hinném, hogy rossz lenne, de mivel annak jellege ilyen szélsőséges sebességeket adhat, ez ilyen.Xiaomi 13T
-
leo81
aktív tag
válasz 4Grider #80038 üzenetére
Ugyanitt a Telekomnak B3, nincs CA:
Csak épp sokkal több cellával fednek. Van ahol egy bázison 5db B3-s cella sugároz (mind 20Mhz-en) a belvárosban meg 3CA-val 9 cellával üzemeltetnek egy bázist (B3+B7+B7).
(+5G is 100Mhz-en) De maradjunk csak a 4G összehasonlításnál!
A telenyomor meg 2 cellás B20-as állomásokkal szórakozik (velünk) évek óta....
Na ez itt a nagy különbség...[ Szerkesztve ]
-
leo81
aktív tag
válasz 4Grider #80036 üzenetére
Tudok ennél jobbat is: ez is és az előző is csak B20.
Telefonos böngészésre valóban elég lehet, de akkor ne kínálgassák nekem a routert, hogy megosztható több eszközre is... meg, hogy hipernet 300Mbit.
Amúgy már fel is mondtam és az 50 kártyám is valószínűleg más szolgáltatónál landol...Évek óta jelzem nekik ezt a helyzetet, de nem történik semmi... -
MODERÁTOR
-
leo81
aktív tag
válasz torrente777 #80029 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
torrente777
tag
válasz Viktor0610 #80028 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz torrente777 #80026 üzenetére
Rá két hónapra, hogy lekommunikálják, a Telenornak nem fontos az 5G.
-
Landsmann
addikt
válasz #70635776 #80022 üzenetére
Szerintem Digi lesz. Most ránéztem a hálózatokra, ott van a Digi 4G. Érdekes módon, nincs mögé írva, hogy Tiltott, mint a többinél. Mikor csatlakozni akarok hozzá, egy idő után azt írja ki, ehhez a hálózathoz nem lehet csatlakozni. Viszont Network Cellinfoval megnézve, ezt a hlót nézi, térerőt ugyan nem mutat, a telefon ikonja, de az app igen, méghozzá hasonló értéket mint a Telenor. A Vodafone éppen 1 km-el van távolabb és ez látszik is az értékeken. A torony tetején nincs piros pillempáty mint ami szokott lenni, vagy még nincs beüzemelve. Gondolom, még holnap is szerelni fogják.DE akkor olybá tűnik ez nem Telenor fejlesztés.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
XZoli
aktív tag
ez mi akar lenni? Korlátlan SMS megrendelés tiltás
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
Landsmann
addikt
válasz Diák66 #80018 üzenetére
Csináltam közelebbi képet. Mikor odamentem, akkor mászott lefelé két munkás. Telekom/Telenor közös toronyról van szó. Nem tudom melyik brigád munkálkodik. A Telenor hálózata egész nap rendben ment, akkor is mikor odafent voltak. Telekomot nem tudom, mert olyan kártyám nincs. Illetve, mivel itt a 4G-t a Telekom adja, az is ment, egész nap 4G VoLTE-n volt/van a telefon, tehát úgy néz ki, üzemelő berendezésen dolgoztak. A képen látható legfelső piros rész az új, azt most a napokban pakolhatták fel, mert az eddig nem volt ott. Látom, sugárzókkal tele van pakolva. Nem hinném, hogy valamelyik 5G-t szerelne, ahhoz kicsik vagyunk. Még azt tudom elképzelni, hogy a Digi költözik fel a toronyra. Tavaly augusztusban volt tájékoztató, hogy a Vodafone torony mellett állítják fel a sajátjukat, de mindez a mai napig sem történt meg.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
cocka
veterán
Nem akar ez a cég kártyásoknak értelmezhető adatmennyiséget adni? Legalább azt, ha már ennyire mániájuk az időkeret.
Jelenlegi adatmennyiségek 10-szeres szorzóval, azonos áron. Az versenyképes lenne. Csak mert van két opció is a másik kettőnél: trékom: korlátlan (bár másképp meg korlátozott), voda meg 10 és 500 giga. Ez utóbbi mondjuk egy szándékos túllövés a célon, meg felesleges is. 1 hónap alatt se tudsz ennyit leforgalmazni a voda sebességével. De a telenor tud normális sebességet biztosítani, de elég lenne mondjuk heti 50 giga is. Vagy 30 vagy 10 stb..
Tehát még mindig ott tartunk, hogy
adatmennyiség: értelmezhetetlen
időtartam: értelmezhetetlen
sebesség: értelmezhető, csak minek, ha nincs ésszerű adatmennyiség (reális időtartammal fűszerezve?) -
azbest
félisten
válasz levy1983 #80015 üzenetére
az azért fura, ha alapból tiltva van de mégis sikerült a telefonszámod birtokában feliratkoztatniuk rá. De akkor nem is a régi, hanem valami új joghézagot használnak ki, olyan szolgáltatást, ami nincs tiltva alapból.
Ha play vásárlás volt, akkor lehet az most a kiskapu, amit valahogy kihasználnak. Esetleg valami weblapba beágyazták rejtetten, hogy hívja meg azt címet, amit vásárláskor hasznának. Vagy valami kamu, megtévesztő popupként valami weblapon. De akár valamelyik appban is lehet elrejtve ilyen.
Ha jól értem ez a Fortumo nem maga árul hülye emeltdíjas szolgáltatásokat, hanem csak mint fizetési platform van jelen és vele szerződnek le vállalkozások, hogy a tartalmuk után szedje a pénzt jutalékért cserében. Szóval valamelyik ügyfelük lehet visszaél a rendszerrel és annyira nem töri magát se a Fortumo se a telco szolgáltatók, hogy megszüntessék a visszaélés lehetőségét, mert jutalékot kapnak utána.
Vicces egyébként, hogy (újabb?) prepaid ügyfélként az emeltdíjas tiltás/engedélyezés és hasonló szolgáltatások külön személyes azonosítást igényelnek a linkelt doksi szerint. Hiszen minden évben kötelező adategyeztetés van már a prepaideknél is.
btw, nálam nem csak mobilvásárlás, hanem mobil piactér vásárlás is külön van:
-Mobilvásárlás tiltása - mindenféle pénzköltés. Parkolás ilyesmi nem tudom ide számít-e, lehet arra továbbra is tudnak vonni.
- Mobil Piactér Vásárlás kikapcsolása - nem, nem akarok telefon egyenlegről vásárolni.gyanítom az utóbbit is tiltani kell
[ Szerkesztve ]
-
levy1983
aktív tag
válasz levy1983 #79998 üzenetére
Sziasztok! Meg is oldódott a problémám, mindkét fronton intézkedtem:
1. Írtam a Fortumo Support-nak, hogy nem vásároltam semmit, töröljék, térítsék vissza a díjat és rakják tiltíólistára a számomat, amit meg is csináltak 1 órán belül.
2. Telenornál akartam tiltani az emelt díjas SMS vásárlást, de az már eleve tiltva volt. Extraként kértem az applikciós vásárlás tiltását, biztos, ami biztos... Így majd a Google Play-es vásárlást máshogy kell megoldanom a jövőben...
De ez így számomra érthetetlen, hogyan történhet ilyen a 21. században. A Fortumo szerint 2 módja van a vásárlásnak:
a) if the user is using mobile data, they go through the 1-click flow and just confirm the subscription by clicking on the confirming button
b) if the user is using WiFi, they need to go through the PIN-flow, where a 4-digit code is sent to the user and they need to enter it into the payment window to complete the payment.
De ezek közül egyik sem állt fent nálam...Hihetetlen, érthetetlen!
Köszi a segítséget, hozzászólásokat![ Szerkesztve ]
Mert a jóidőhöz munka kell!
-
Landsmann
addikt
válasz #70635776 #80013 üzenetére
Az esetleg elképzelhető, hogy olyan régi az előfizetés, amikor még alapból nem volt tiltva a szolgátatás. Mikor bevezették, az az új előfizetésekre vonatkozott, a régiekre nem volt hatással a bevezetés.
Így hogy visszagondolok, mintha jópár évvel ezelőtt lett vona beállítási leheteőség és mintha le is tiltottam volna az egyik kártyásról az EDSZ-t. De azon sem látszik semmi.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#70635776
törölt tag
válasz Hosssszu #80012 üzenetére
pont azért írtam: itt elkezdett mindenki azon parázni, hogy hol lehet az emelt díjas szolgáltatást kikapcsolni.
Az elején én is beleestem ebbe a hibába, aztán rákerestem hogy mi a szitu: és akkor találtam a pdf-et, ami gyakorlatilag védi az ügyfelet.
Szóval akinek be van kapcsolva, az vélhetőleg egy korábbi alkalommal kérte az aktiválást. Ha nem így volt, akkor nincs elképzelésem.... -
Hosssszu
őstag
válasz #70635776 #80011 üzenetére
Ha elolvasod amit találtál, akkor nem lehet hogy az a szitu hogy alapból tiltva van?
Mert a pdf-ben azt írja hogy neten keresztül nem lehet bekapcsolni. Lehet hogy azért nem látszódik nekem sem.
Akinek meg látszódik, annak lehet hogy engedélyezve van és kikapcsolni ki tudja, de vissza már neten nem.
Bár a megnyugtató az lenne ha neten látszódna a tiltás. -
asdf_
veterán
Kártyaszintű regisztráció vs. ügyfélszintű regisztráció probléma esetleg?
-
Littoral
aktív tag
Mindenkinek, aki nem találja:
Telenor online: saját számod >> Szolgáltatások >> Üzenet fül >> Telefonszámhoz tartozó aktív szolgáltatások (itt lehet be- vagy kikapcsolni az "Emeltdíjas és felnott tartalmak" nevű résznél). Hozzáteszem, hogy én havidíjas vagyok, én ezt látom, a megfelelő jogosultsági szintű regisztrációval.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz levy1983 #79998 üzenetére
Hogy egyszer és mindenkorra kiderüljön, hogy ezek a varázslatos, semmiből nem történő feliratkozások hogyan történnek, én azt hiszem mind az emeltdíjas szolgáltató mind a Telenor adatvédelmi felelősénél jelentkeznék, és info trv-re hivatkozva részletes, mindenre kiterjedő válaszokat várnék arra, hogy akkor ez a feliratkozás (=adataim kezelése) hogyan, hol, mikor, milyen módon sikeredett (a Telenor nyilván csak azt fogja mondani, hogy a szolgáltatótól jött, hogy te feliratkoztál, én sokkal inkább a másik oldal válaszára lennék kíváncsi). És még mindig elképzelhetetlennek tartom, hogy egy ilyen feliratkozás úgy történjen meg, hogy valaki egy weboldalon beír egy telefonszámot és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz 4Grider #79999 üzenetére
Egész pontosan ez hol van (elrejtve)?
Hello data start a csomagom, de nem találom sem az appban, sem a weboldalon.
Végignéztem a "Szolgáltatás rendelése/módosítása"-ban mindent (hang, internet, üzenet, szórakozás, külföld, beállítás) mégsem találom. Persze minden más megvan.
Esetleg meg tudnád mondani hogy hol keressem?
Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest