-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
beresunicum
újonc
válasz diablo1984 #56730 üzenetére
Köszi, csak az első képen lévő rádió egy két évvel fiatalabb, de ugyanolyan Megane-ban volt mint az enyém. Csodálkoztam is hogy annak más a csatlakozója. Barkácsolnék ha tudnám melyik szí hová megy, így maradok az átalakítónál. Ez a rádió És ilyen csatira kellene átalakítani az autóban lévő keskenyet Szóval a rádió működne, csak a csati miatt a kijelző és a kormányon lévő szabályzó nem, így a kódot sem tudom beírni. Ehhez kell átalakító
[ Szerkesztve ]
-
beresunicum
újonc
válasz diablo1984 #56732 üzenetére
Ez így van, főleg ha látom :-D
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #56727 üzenetére
Köszönöm. Megnézetem.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56853 üzenetére
Jah pont 20 ezer 14 honap alatt
Mar telepitem a Clip et. Azt hittem nem lesz ra szukseg egy darabigImpossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56858 üzenetére
Na a 121ekm az egy jó kérdés, én is néztem
A hátsó lambda szondára gondolsz? Mert az elsőnek jónak kell lennie, mert a fogyasztás nem emelkedett meg drasztikusan.
Egy intenzívet tolattam magas fordulaton, még a kerék is elpörgött talán, mert gyorsan meg akartam fordulni, utána villant fel a lámpa.
Egyelőre kiütöttem a hibát, megnézem előjön-e újra. Ráindítottam járattam, de nem villant fel most.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56863 üzenetére
De akkor lambdara jelez, nem? Vagy ugyanígy katalizatort ír?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56868 üzenetére
Koszi.
Ha ilyen erzekeny a hatso akkor talan nem jon elo ujra a hiba nalam se.Impossible is nothing
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #56727 üzenetére
Neked mennyit fogyasztott az 1.9dTi?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
meroly
veterán
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #56882 üzenetére
nekem pont 1 literrel több mint ami neked van.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #56887 üzenetére
Nyáron jobb lesz, szerintem a DPF kímélése miatt nálam is az első 5-6km fogyasztása még 60-as tempóval is vagy 6l. 20km-es etapokkal így 5°C alatt nem lehet 5l alá bevinni a L3 1.5-öst. Vagyis be lehetne, ha 80-nal mennék 100-110 helyett De az első 5km-rel így hidegben nem lehet mit kezdeni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Plero
tag
válasz diablo1984 #56887 üzenetére
Az enyémben minden gyári, eredeti. most van az órájában 304ekm.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #56882 üzenetére
Nekem Clio II - be van 1,9dTi motor. 295e km futással a háta mögött. Motorhoz nem kellett nyúlni, egyszer adagolómat javítattam Csomádon, valami tömítést cseréltek, meg beállították értékre.
Klima nincs, télen a fogyasztás 5,4-6 között, nyáron 4,5-5 között elmegy. Igaz autópálya szinte nulla, főként országút 90-110km/h (80%ba) a maradék falvak meg városi közlekedés. -
polonic
félisten
válasz diablo1984 #56893 üzenetére
Enyém is irtó büdös egyébként.
Van még a simán kívül egy prémiumnak mondott. Nem a Top N
Aztán van a prémium, ami dízelnél a nitro prémium dízel. Ezt tankoltam eddig. -
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #56909 üzenetére
Nekem ezt mondja a szerelőm ilyen esetben ezeket kell cserélni. Kybre néztem.
2 rugó
2 teleszkóp
2 toronycsapágy[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #56919 üzenetére
Toronycsapágy csere javasolt, de első körben csak a belsejét nézném, nem kompletten.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #57000 üzenetére
Sok újat mondtál! Jah nem.
Mégis miből gondoltad, hogy egy pl, 110-re korlátozott táblánál is 200 felett mennék?
Nem tudom mennyit jársz arra, de ilyen korlátozásoknál 90%-ban azonnal a vezető pofájába landolna egy piros fény, mert rögtön ott áll az automatikusan kiállított trafipax. Aki nem lassít, fizet. Nem kelll emiatt zsaruknak dekkolni a pálya szélén, mint itthon.
Ha azok pályára mennek, ott már komoly dolog van.
Egyébként meg, amerre én járok, ott lehet nyomni szinte végi, ami kifér. És még így is hányszor van, hogy 200 felett győzők kimenni a külsőbe, mert már messziről villognak az igazi rakéták, amik legtöbbször tuning Audi R7-sek. Rengeteg van belőlük és 330 körül száguldoznak...[ Szerkesztve ]
-
pubos
tag
válasz diablo1984 #57074 üzenetére
Lehet hat éves a videó de pár napja tankoltam Kanizsán elég fura volt a helyzet ott is.Sajnos 6 év alatt ezek szerint nem sok minden változott.Akadj fent a 6 éven. De tudod inkább nem mondok semmit....
-
pubos
tag
válasz diablo1984 #57076 üzenetére
Többletfogyasztás?miről beszélsz?Kivettem a pisztolyt és ment tovább a számláló.Bár nem ilyen sokat talán egy kétszáz forintot.Nem videóztam eszemben sem volt!Nem csak benéztem mert más is látta.A kúton ugyanígy műszaki hibára hivatkoztak.Beszélgetem erről pár ismerőssel volt aki azt mondta mai napig "+gázolajat" vesz a kúton ismerőstől.Állítólag "megmarad"úgy küldték nekem is ezt a videót az hogy hat éves magasról le...... A baj az hogy még ilyen üzemanyagárnál is manipulálnak és még mindig!A lényege pedig ez volt ennek az egésznek hogy esetleg akit érdekel vagy hasonlóan járt figyeljen.Már bánom.
Részemről lezártam! -
Plero
tag
válasz diablo1984 #57095 üzenetére
Csak azért kérdezem , mert az enyém a motor leállítása után csattan egyet. Kinyomott kuplungnál nem hallani.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #57120 üzenetére
mod2: a gyári renault 28e a bardinál, az 15 ezerért már hozható, ha van nem lehúzós szerelőd!
A kuplungot ha nincs fossá kopva én nem bántanám, a gyári mindig jobban bírja mint az utángyártottak, de persze ha a pénztárcád engedi.... -
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #57139 üzenetére
Ha 10-15 percig megy a kocsi 100-as tempónál 5l helyet 10-15l-es fogyasztással, idő kell, mire visszaáll, de még egy tanknál is mérhető marad.
Euro3 és Euro5-ös 1.5-ösöm van.
Így télen a DPF-es autóval az első 6km már-már benzines értékeket hoz. Kb. 6km-után áll be normálisra.
A régi Euro3-as már 1km után szinte csak annyit fogyaszt, mint bemelegedve.
Szóval DPF-es dízelt hidegben 15-20km alatt nem is érdemes beindítani...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57145 üzenetére
Köszönöm a választ.
Szerelőm sajnos nincs, random keresgéltem, de nem sok bizalmam van. Ha nem reménytelen, megpróbálnám itthon. Ha nem javasolt, akkor viszont várnom kell. Ha egy hétig így használom, lehet nagyobb baja? -
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57147 üzenetére
Csak munkába járás, 50km/nap. Azt sem tudom pontosan, mióta van így. Tegnap figyeltem fel a hangra, de azt csak hidegen hallom, indítás után pár perc múlva megszűnik. Mondjuk nem értem, miért
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57151 üzenetére
Más is okozhat hasonlo tünetet? Izzitogyertyanal kifujhat esetleg...
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57155 üzenetére
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57162 üzenetére
Ha cserélni fogom, akkor természetesen mindet. A gázolaj a nagynyomású cső csatlakozásánál szökhet? Egyébként a fröcskölés lehet wd40 is, azt fújtam előtte az injektor köré, hogy lássam, melyik fúj ki.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57164 üzenetére
A képek a wd 40 előtt készültek. Szóval igen, nedves volt az injektor.
Az injektor rögzítőeleme alól jövő fehéres folyadékra valami ötlet? Mi lehet? 2:10-től látszik.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57166 üzenetére
Szerintem sem. Nem is értem, milyen folyadék lehet ott.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57171 üzenetére
Én is így tudtam. Mégis kifúj mellette, egyértelműen látszik (oda is jutott wd 40) Videot sajnos nem csináltam róla
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #57171 üzenetére
Nagyjából 2 tartót kellett húzni meg formálni, de a targonca tornyával elég jól lehet húzni.
Ez az egyik fő problémám, hogy javítani kell a motorháztetőt, és lökhárítót fényezéshez, így lehet tovább keresgélek és lecserélem sérülés mentes elemekre ha találok olyat.
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #57174 üzenetére
Nem nyílt légzsák, nyúlvány sem ment el, csak a felső lámpatartó tartópillére, amire a homlokfal is csatlakozik, az ment picit hátrébb. A másik meg a sárvédő felfogatási pontja volt arrébb, de az nagyon minimálisan, kalapáccsal simán visszament a helyére.
Tudom, hogy fényezéshez csiszolni kell, nem lehet csak úgy ráfújni, meg persze a hibákat is javítani kell.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #57206 üzenetére
Tán alacsuszott egy terepjáró (navarra) alá
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56885 üzenetére
Srácok,
gyertya csere után két héttel én is nyertem egy P0420-as hibakódot (Renault-nál DF106-kétn ismerik). Ezt írtam nektek.Aztán töröltem a hibát, de kb két hét múlva megint előjött.
A kocsin semmit sem vettem észre, teszi a dolgát.Gyanús hogy a gyertya csere óta jött elő csak, előtte nem.
Ötlet?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
eTrade
tag
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #57289 üzenetére
Holnap lesz 2x55km, csak elég lesz neki.
Én is arra gondoltam, hogy kicsit vár, melegen tartja, hogy hátha továbbmegyek...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57445 üzenetére
A gyári felújítás 168ezer.
A hajam eldobtam amikor mondták.
70 ért van komplett felújított híd ilyenkor célszerű kompletten cserélni.
egyszerűbb olcsóbb gyorsabb.
Valamint ugyanúgy 1 év gar van rá, mint minden megoldásra.Renault power
-
zsinnyegtet
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #57548 üzenetére
Vegyétek, jóféle Nyilván Finnországba nyaralni () nem ezzel kell menni, de kisebb körzetben használva jó lehet. Gondolkodtam rajta én is, de évi több alkalommal 10 centi hóban megnyugtatóbb a téli.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #57337 üzenetére
A katalizátort valamilyen szinten megértem, mégha valóban bosszantó is hogy alig futott és már megadta magát. Előző tulaj többségében városban ment vele. Meg a bosch gyertyákhoz nem volt nullázva az adaptáció, így szerintem túldúsított és a benya a katiban kötött ki. Ami furcsa, hogy az augusztusi műszaki vizsgán a CO értékem, 0,00 volt most meg már 0,5. Ha már augusztusban is épphogy átcsusszan akkor ok, de ott még szinte tökéletes volt. A bosch gyertyák pedig már januártól benne.
Ami még érdekes, hogy a denso gyertyák után 1 héttel jött elő először a hiba.
Na mindegy, kár filózni ezen, most ez van, meg lesz javíttatva persze, mert még szeretném sokáig használni, mert mindezek ellenére nagyon szeretem.(#57601) rob210: kösz, akkor a fennmaradókból választunk.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #57682 üzenetére
Szoval akkor elvileg nem sok melo. Nem en majd szerelo fogja megnezni de nyilvan majd mondom neki koszi.
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57688 üzenetére
Nem a kocsival van a baj ott se, hanem a "szerelőkkel"
Egy thalian a vezérlés csere egyébként nem kerül ennyibeRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57691 üzenetére
Ezt értem, de ki az aki vezérlést cserél vízpumpa csere nélkül?
Ki az aki 130ezret kér egy thalia vezérlésért?
Ezek nem szerelők, szerény vélaményem szerint.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57765 üzenetére
Ha a szívó 75le akkor isteni kis városi gép a yaris után maga a kényelem megtestesítője.
Ha a tce azt messzire felejtsd el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57778 üzenetére
Szerintem jó döntés
A Hyundait felejtsd el, azok még rohadnak, bár nem tudom melyik évjáratos lenne a getz.
A honda nem rossz bár én soha nem ülnék bele, nekem nem autó.
Szűk minden irányból.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57782 üzenetére
A sandero fapad a cliohoz képest.
De én is nézegettem, csak nagyon puritán
Az egyes classic megane után is visszalépés lenne
Kényelemben helykínálatban pedig szakadék.Renault power
-
Yoshida
aktív tag
válasz diablo1984 #57782 üzenetére
3 évig volt jazzünk, lehet hogy zsúfolt a motortér, de nem is kell hozzányúlni
Belül nem szűkebb mint a mostani mégane2ph2, 187centimmel mögöttem van/volt a gyerekülés, és nem éri el a gyerek lába a támlát. Illetve a mégane-nál épp eléri Pedig a kombi ugye a hosszított. lehajtott ülésekkel annyi a különbség, hogy a bringa befér a mégane-ba, jazzbe viszont ki kell venni az első kereket (és persze ez a különbség felhajtott ülésekkel is megvan)
Viszont a jazz rövid, kis kerekű (fabia kerékméret), pályán iszonyat zajos, és ott már eszik is rendesen. Csak városba, rövidebb országútra jó (50-100 km) szerintem. Nekünk most a fék is százszor jobb mint a jazzen volt-kösz rob -.
Ja és 2000 alatt döglött a jazz motorja, ráz, majdnem rángat. Néztem is, hogy már 1200-1400-tól használható a mégane, igaz ez 1.6, a jazz 1.4 volt. (110 vs 83le, bár a jazz nincs 1000 kiló sem)Jazzbe 8 gyertya kell, nincs hidrotőke, szóval 40 ezrenként szelephézagot kell állítani, és 80 ezrenként érdemes EGR csatornát is pucolni/tatni. (az is igaz, hogy a miénket 160 ezerrel vettük, és még nem volt bontva a szelepfedél, sosem állítottak rajta szelephézagot -nézett is a szerelő-, és nem volt gond belőle)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest