-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #79386 üzenetére
Pedig, ott a pont. Pl. látom pályán, ahogy a sok hülye villog hátulról a belső sávban előző kamion seggében. Jókat szoktam derülni rajtuk. Én ilyet nem csinálok. Tart, ameddig tart, kivárom. Nem teszem magam nevetségessé, mert kamionosként tudom, hogy azt a sofőrt egyáltalán nem érdekli, hogy egy matchbox villog a háta mögött. Nem ártana egy kis német közlekedési morált tanulni. Elsőre muja tutyimutyiknak tűnnek, pedig van logika abban, amit csinálnak, ahogy csinálják. Én már teljesen átvettem azt a stílust.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #79382 üzenetére
Hátő... szoktam általában vitaminkúrára vinni az autóimat, mert csak a lóerő nem nagyon jellemzi, hogy megy/indul meg az autó. Értem hogy papíron igen, gyakorlatilag nem.
Minél újabb, annál inkább fojtogatva vannak. Mondom egy tipikus példát, 80nál négyesben ha odalépsz, nekiáll gyorsulgatni. De ha ugyanitt visszakapcsolod a tempomatot, úgy nekiáll húzni, mintha lenne benne plusz 30ló!
Szóval megindulásban lehet hogy lomhának tűnik akár annyi nyomatékkal és lóval is.
Vagy ez a gyengébb verzióknál még tetéződhet azzal, hogy hol szabályoz a turbó (gondolom WG-es), és onnantól (általában 4000től) mintha elfogyna az erő. Ami nyilván nem fogy el, csak itt ahhoz vagyunk szokva hogy még nő tovább, de ezeknél nem nő tovább.Ha ezek állnak fent, vitaminkúra ezeken javíthat, úgy, hogy nem lesz bruttóban sokkal erősebb, de (amiben van) jóval lelkesebben nyílik ki a fojtószelep. Nyilván garis autóknál ezt mindenki mérlegelje maga bevállalja-e.
Gondolkoztam a kisoroszlánnál is (ami szintén garis), mert fent előadja az elfogyós jelentett szívó létére, hogy beférjünk a normákba ügyesen; de a sűrűbben használt tartományban meg olyan szépen megindul, hogy egyelőre nem nyúlunk hozzá - fiatal autóra drága a chipsz; és a felét már gyárilag megkaptuk, már csak a felül a finomkodáson javítani, de csak egy dologért az relatív drága lenne.Sanyo77: Hideg, nagyon hideg.
Nem mehet egyszerre a DRL és a tompított - kurv@ zavaró!
1, Búra ellenőrzése
2, Foncsor ellenőrzése
3, Lámpabeállítás mélygarázsban, nem tologatós beállító játékkal
Ha ez mind jó, akkor jöhetnek az legális emelt fényerejű izzók, illetve a nem igazán legális, de normális (csak azt, nem bármilyen gagyit!) ledes főfény.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Jaded
őstag
válasz rob210 #79382 üzenetére
Mindig szidják szerencsétlen 1.6-os Megane-t (SCe), hogy forgalmi akadály. Ja, azért szlalomoztam októberben az autópályán 120-ra állított tempomattal, mert feltartottam a közlekedést nincs annak semmi baja, helyén kell kezelni, tud az menni ha akarod.
Bár én már inkább azt az elvet követem, hogy ne időben érjek haza, hanem hogy hazaérjek.
Renault Megane IV Limited
-
veterán
válasz rob210 #79408 üzenetére
A nagy zseles bak a szembol bal oldali motortarto?
Azt meg akartam nezni most delutan, csak vegig esett az eso.Szerdan viszem vissza, addig ha lehetne, megneznem itthon, mibol latom, ha baja van?
A valtotarto bak ki volt kemenyedve durvan, ugyanez a balos motortartora is ervenyes vizsgalatnak?
Koszi
Everybody lies.
-
Bicskás
tag
válasz rob210 #79438 üzenetére
Igen arra, annak az alkatrésznek amúgy mi a neve ?
Nem tudom, hogy az előző tulaj gányolta é avagy sem, én most vettem az autót.
De ha neked sohasem akadt ki akkor lehet utána kéne nézni az ülés alatti sínnél, hogy nem e ott van a probléma, de azt gondolom az ülés kivétele nélkül nem lehet vagy csak üléssel együtt az meg gondolom nem egy egyszerű mutatvány, mondjuk nem is nagyon mernék nekiállni, pláne videó nélkül ahol látom, hogy a szaki hogyan szedi szét és rakja össze, hogy nehogy valamiben kárt tegyek.
-
-
DinkaDanka
tag
válasz rob210 #79458 üzenetére
Köszönöm, én is így gondolom, ráment most durván 250eft, akkor már használnám is Elkezdtem írni az olajszintet, ezrenként méregetem.
Tudtok esetleg olyan 1.2 tce motort ami neadj isten megélte a 200e km-t ? Jó hogy nem idős motorok, de valaki csak beleautózott már annyit. Se Hahun se mobile-n nem látok ennyi kilóméterrel, és az az igazán ilyesztő nekem...Real Gamers Never Die, They Just Respawn
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #79465 üzenetére
Nem volt rantas v ilyesmi, megaltam es helyrejott, reggel parkolobol valo kiallaskor volt furcsa, mert lefulladt, nem volt alapjarat 20 masodperxig, mentem vele 5 km t , majd elkezdett villogni az a szutyok...
Megnezem holnap a gyertyat.
Meg jo h mennem kene vele holnap egy 120km ert...
-
sesomaru1989
aktív tag
-
lsebestyen
addikt
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #79491 üzenetére
Sziasztok,
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Kicseréltem az ugrándozó ellenállású trafót plusz a párját. Eljöttem vele, út közbe semmi gond nem volt. Talán még dinamikusabbnak is éreztem a kocsit, de lehet csak mért rég nem ültem benne
Lényeg a lényeg most jó. Jöv héten még veszek két beru-t bele, és akkor mind ki van cserélve, a régiek meg tarcsiba jók lesznek.
Berto, hol érdemes venni trafót, írtad h bárdiba arany áron van.. és tényleg.... de sajna szűk volt az idő most sos-be kelett. -
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #79540 üzenetére
Köszönöm. Így már biztos, hogy nem fog szivárogni.
Megane II k4m812
Tervezek lecserélni a termosztát házat alumíniumra. Ugye ehhez kellene másik menetes fajtából hőmérséklet érzékelőt. Csatlakozóból honnan tudnék szerezni? Ha forrasztani kell a vezetéket azt megoldható. Termosztátból is venni kell újat? Át lehet rakni a műanyagból? Ha jól láttam körbe van zárva, vágással szedhető szét. Alumíniumnak van ugye külön álló műanyag csonkja, az egyik pöcköt le kell vágni és lefoltozni műanyag hegesztéssel, ezt is megoldható. Tömítőpasztából pedig egy Loctite 5910-et kap.
Egy pár hasznos tanáccsal megköszönöm. -
Benir8
senior tag
válasz rob210 #79567 üzenetére
Rendben.
Erre gondoltam, visszafolyó kis csonkot levágom és PA-s műanyag hegesztéssel befoltozom(ezzel foglalkozok).
Veszek bele új termosztátot és menetes hőmérséklet érzékelőt+autós boltból megpróbálok keresni hozzá való csatlakozót, aztán vezeték forrasztás. 5-25nm-s nyomatékkulcsom van.[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz rob210 #79570 üzenetére
Fukszia színű teherautó kivitelből nem lehet sok.
Mindenkinek előhozza a komplexusát, mert azt hiszik, hogy ez olyan kicsi, úgysem tud menni.
Fogyasztása nyáron 4 alatti, most 4.1, 100-110-es tempót nagyon szereti.Egy ilyen matrica már van rá, ez jövőre rákerül, legalább eltakarja festékhibákat, mert abból van egy pár, madárürülék jól megmarta az első tulajnál 1-2 helyen.
Gyári felnit jobban szerettem volna, de nem találtam sehol, ami rajta volt az meg a legcsúnyább gyári teherautós felni, ahol a dísztárcsa csak a felni közepét takarja. -
jeanpiere
csendes tag
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #79580 üzenetére
Műanyag házból négyzetes 2 lábas van benne keresztbe.
Alumíniumba ugye ezt nem tehető át. Oda kell a menetes érzékelő. Itt akadtam meg, hogy ha veszek újat 2 tűs fehér ovál csatlakozósat. Ehhez ugye bontóból kellene vezetékből kivágott rá való dugót? A vezetéket össze tudok forrasztani, szigetelni.[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #79602 üzenetére
Nem olyan, ez téglatestnek néz ki.
Megrendeltem ezt belinkelt Colorstat WS2584-et. Vittem magammal bontóban és találtuk hozzá csatlakozót motortérből(hengerfej nem volt ott, csak a blokk, vezeték lógott le). Levágtuk róla 2 vezetéket, holnap összeforrasztom. Izgatottan várom az átalakítást.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #79611 üzenetére
A poén meg az, hogy simán fel lehet rakatni a fix horgot így is.
Ha bicikli tartó vagy bármi miatt kellhet később, akkor ki a két csavart és műszakin bemutatni a vonógömböt; ha nem, akkor le lehet venni kompletten kábellel stb, és itthon eladható portéka, amennyiben megvan a jóváhagyási számos plakett rajta. -
harry
veterán
válasz rob210 #79611 üzenetére
Koszi az infokat!
Persze, a fek jogos ha tenyleg nem jo, csak bosszant, mert egy eve volt szabalyozva, tisztitva stb...
Lehet megnezem amit irtal, de ugyis kene egy fekpados meres kovetkezo vizsga elott, szoval mindenkepp el kell vinnem muhelybe.Vonohorog: na errol semmit nem tudok, igy vettem, azota sem foglalkoztam vele. Mit jelent a 'fix' kivitel, barmelyiket le lehet szedni, nem? No de majd lovok rola par kepet, hogy mifele.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #79615 üzenetére
Ja az igy eleg is, az a tartocsonk maradhat, ket csavar ki es jo? Es a horgot meg csak hasznalatkor kell (lehet) feltenni? Akkor holnap le is szedem...
Vizsgan azert be kell mutatni? Mondjuk fene tudja itt hogy van, viszem magammal.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #79565 üzenetére
Szia,
Igazából a klíma bekapcsolásakor hallok, fura hangokat. És gondoltam, ha nem aranyár akkor
1. Kideríteném mi okozza a fura hangokat. Biztos, hogy van csapágyhangja, de hogy hol az kérdéses.
2. Felújítanám, de ha 1 évet bír csak ki akkor kb jobban járok ha veszek kompletten egy klíma kompresszort, 50-80k-ért. És le van tudva az is... Csak drága.. -
Gombinyó
őstag
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #79602 üzenetére
Meglett az átalakítást sikeresen. Most már hivatalosan 812-es motoron alumínium termosztát háza lett. Az eredeti műanyag házban csonkon keresztül bele nézve a termosztát tönkrement a tömítése, jókor cseréltem le. Motor hűtőventilátor nem működik, akár meddig járatom a motort, üzemmelegnél sem kapcsol be. Kimértem a ventilátor csatlakozónál a vezetéket, gyújtáson 2V-ot ír ki. Ehhez van biztosítékja motortéren az akkumulátor mellett kis dobozba, odáig még nem jutottam. Biztosíték cserével orvosolható vagy más hibája lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen