-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
ha egy ilyen állna még röncike mellett jaj de boldog lennék
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Az lesz Annyi kérdésem lenne, hogy muszáj pont ugyanolyannak lennie? Tehát ha a csatlakozó megegyezik, és 1 csövön tolja a cuccot, akkor az számít-e, ha az a cső 1 cm-rel arrébb van pl, mint az enyémnél? Mert ehhez a típushoz való, de szerintem nem hajszálpontosan ugyanilyen lesz.
-
őstag
Hát végülis bele lehet tenni gyári központit
vagy olyan utángyártottat mely nem
típusidegen, de akkor a jobb első
ajtóra zárdugót kellene tetetni,
mivel a gyárilag központisoknál
nincs ott zárlyuk. Mondjuk biztos
meg lehet esztétikusan csinálni,
szegeden van olyan cég aki
tud rá szépen zárdugót tenni?-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
Nordik
őstag
Ez a harmadik szezonja.
Hát általába betartom a sebességhatárokat, ezzel a kis 1.2-es paripával nem is nagyon lehet száguldozni. Vigyázok rá. Max 110 amit szoktam vele menni, de az is ritka meg amúgy is városba használom csak.
Olyan még nem fordulhat elő, hogy esetleg jobban ereszt a kerék? Abból gondolom, hogy nem tud neki feszülni annyira a felni falának... Bár ez lehet hülyeség.
-
őstag
Unixszám : 910654 REME2200N NEUTRON
Erre a google nem ad semmit és a unix oldalán sem találom!
Balelső és jobbelső zárhenger az van, de komplett zárhenger készlet az bezzeg nincs.
Ebből franciaország lesz.-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
rob210
Topikgazda
Nagy dologra ne számíts.
Amikor indult egy orgazmus volt a hangja.
Na és a motor se az egykettes 75póni voltRenault power
-
eTrade
tag
Gondoltam hogy gyakorlatban nincs igazán nagy különbség... csak azért kérdezem, mert ugye elméletileg télen max. 7% (reklámduma) kéne hogy legyen a fogyi csökkenés: Megane Klub Motorolaj Cikk
-
imyourfriend
őstag
Nálunk cégnél ahol apu dolgozik van pár toyota és egyszerűen lenyűhetetlenek. Bár ma mentünk megane-val ~550km-t és rendesen ment. Igaz nem szereti a 140-es tempót. De egy 1.5ös dci-től nem szabad elvárni. Ettől független a veszprémi dombságokban 140-el nyargal felfelé az emelkedőn ha odalép neki az ember
-
Coyot
őstag
Folyamatosak az elektromos hibajelzések (légkondi hiba, gyújtás hiba, meg csupa finom dolgok amik amúgy nincsenek is az autóban ), gyakorlatilag állandósultak már mióta legutóbb ide írtam. Valószínű hogy valahol a kábel-kábelek csatlakozások adták meg magukat, vagy csak simán megtört valahol az autóban levő kétkilóméter madzag.
Ez azért jó mert ugye szét kell mindent bontani hogy kiderítsd hol a hiba, ebbe már egyik szerelő meg villamossági szakzseni sem ment persze bele, mert lehet több nap lesz ha nincs szerencséje és az nem kevés munkadíj lenne. Szerelőm már járt így pár autóval így, azt ajánlotta cseréljem a teljes kábelrendszert az autóban mert olcsóbb és sokkal gyorsabban megvan.
De igazság szerint lassan megszokom hogy világít a hibajelző, lehet hogy így marad aztán le van szarva, hetente kiütöm a hibakódokat, 1-2 napig tiszta aztán megint jönnek szépen lassan.
Ezen kívül jelenleg nincs más nagyobb hiba ( lekopogtam ), gumik újak, motor szépen jár, kicsit nagy az előgyújtás azt mondták rá, de olyan szépen egyenletesen jár hogy csak na, és még a hűtőrendszerben sincs nyomás
1,5 év alatt most van az autó olyan állapotban hogy nem félek annyira beleülni, így valszeg marad. A legtöbben azt mondták addig adjam el míg ilyen jól megy és jó árat kapunk érte
Má' nem
-
Coyot
őstag
Na igen pont ez az hogy klíma hibával van tele, egy a gond: az autóban nincs klíma és nem is volt, így marha nehéz javítani bármit is de nem csak klíma hiba van, akad mindenféle okosság szép számmal általában 1-2 hiba van de azok tipikusan ilyen nem létező klíma és társai. Gyári clipet használunk természetesen.
Kiméregetni ki lehet de ha menet közben mozdul úgy egy kábel ami a hibát okozza akkor méregethetünk naphosszat, mert álló helyzetben nincs hiba. Menet közben ahogy zötykölődünk villan fel az elektromos hiba jelzés.
Csatlakozók rendben vannak azokat már átnéztük.
Remélem így érthetőbb
Má' nem
-
Coyot
őstag
Többen is mondták, hogy akkor szokott ilyen hiba lenni, amikor elfáradnak a kábelek, és borításon nem is mindig látszik, de meg van törve, vagy esetleg egy 1000-ed másodpercre testel a kopott kábel a csatornában valahol, így az ecu ugy érzi mintha ilyen hiba lenne. Ezt elképzelhetőnek tartom mert a hibák mindig egyeznek (csak nem tudom fejből őket, a légkondi az biztos volt ezenkívül még talán 2 féle). 1-2 hetente ütjük ki a hibát majd legközelebb megnézem pontosan mik voltak.
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Á ez egy szar mert nem az enyém
Tényleg nyami, ilyet keresek, de amikor összejön rá a pénz majd akkor linkelj ilyeneket, mert most csak fájdítod a szívem.
Jövő február körül lesz belőle, valami, vagy ha addig elmegy a Péceli lakás akkor még idén, de nem nagyon akar senki lakást venni .
Renault power
-
Nordik
őstag
Nah most hívott át a szerelő, hogy mi a helyzet. Kerékcsapágyat kicserélte, megszűnt a lötyögés, szóval ez volt a baj.
A lengőkarom meg mozog mint állat, azt mondta szerinte vegyük meg az újat, ugyanis bontottan nem érné meg az új szilentekkel együtt, mert ami esetleg benn van az lutri. Szerinte ezen ne spóróljak, ugyanis ha belemegyek egy nyomvájúba már röpülök is...
-
-
őstag
No akkor meg kell látogatni azt a pesti francia bontót ami pár hsz al előbb említettem, ott kell lennie
benzincsőnek is, nem új de hát ez van, ilyen öreg autónál nem is várható el, bár a németekhez állítólag ilyen idősen is sokkal több minden van újonnan.Megane 1 szervízkönyvhöz linket tudtok?
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
FerNandor
őstag
nem, végülis az egész elsö lökhárító ph2, meg a müszerfal is ph2, mert a középsö kijelzön, a rádiónál a ph2-töl van biztonságiöv visszajelzö. ph1-nek a fordulatszám mérönél van. meg a kormány is ph2-es, mert ilyen ezüst karika csak azoknál van.
de lehet, hoy rosszul tudom. az ülés állítója is más (háttámla állító) meg még szerintem a hátsó lámpa se ph1."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Ezt nézd meg apám.
Kinéz az ablakon, á adjuk el, és lő egy képet.
Hát az ilyen kapja be a világ összes merev péniszétRenault power
-
imyourfriend
őstag
Elég olcsó, kb 80 darabot nem is használsz belőle a maradék 23-at meg elnyírod hamar. Én egyszer vettem ilyen olcsó szettet és többet nem. [link] Chrome vanadium anyagból készültet vegyél. Ipari anyagból van és használható, nem kell félni hogy eltöri az ember vagy lerágja a végét egy csavar. Oké hogy 20k viszont ezt szerszámnak hívják. Csak egy jótanács.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Hónapokig keresgéltem az Aldikban ilyen készletet, Rob is írta, hogy 2.990 Ft-ért van, MMA is írta, hogy vett ilyet, de én nem találtam, pedig néztem, kérdeztem. Így most vettem egy ilyen 8 darabos torx készletet, mivel nekem is csak kis munkákra kell valószínűleg, ezért a célnak megfelel, és postával együtt volt 1700 Ft. Persze arányaiban nézve nem érte meg, de ha egyszer sehol nem találtam rendes bit készletet, akkor mit lehet tenni? Ha meg találtam is, az mind 5k fölött volt, akkor már inkább nem kell, arra az évente 1x hozzányúlásra Ja és ez is made in german
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
tresh: Sztem csak az evjarat van elirva, mivel a kocsi kivul-belul a 2006 utani (phII-es) valtozat. Mert ha nem eliras, akkor jo sok minden van kicserelve rajta, ami eleg nyugtalanito lenne.
rob210: koszi a valaszt, lehet, akkor ketto megy bele. Melgatom, melyiket sikerul majd kapni Debrecenben.
[ Szerkesztve ]