-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mycso
Topikgazda
De ez két teljesen különböző olaj:
Ez utóbbi 5w40 rn720 minősítés nélkül, a LM meg 5w30 rn720 minősítéssel.Egyébként az nem lehet, hogy eddig az volt a baj, hogy nem bele való olaj volt a motorban?
Gondolok itt arra, hogy neked nincs dpf, és mégis dpf-es motorba való olajat raktál bele?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gooool
őstag
Én nem is emiatt aggódom, olvastam én is erről a csak papíron létező butításról, na meg vezettem is kézbecsapás előtt és érezni lehetett, hogy van itt kakaó (bár tudva, hogy 200 ló körül lazán elketyeg, lehet hogy nyárra kap egy optimalizálást, csak az íze kedvéért).
Csak jó lenne tudni, hogy valójában milyen konfiggal jött ki a gyárból, és anyagi vonzatai is vannak ugye, nem sok, nem halok bele az egyszeri nagyobb átírási költségbe, vagy a 3 ezerrel több telj. adóba, csak na...az elv.ungawa:
Írtam az RH-nak egy emilt, hátha válaszolnak értelmesen, hogy mi újság a géppel valójában.
Köszönöm a tippet![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez meg ugye BT0K, mivel 5 ajtós, és 742-es motorkód (az tuti, hogy a motor az eldugott szervotartályos megoldás, azt egyből észrevettem).
Nem tudom, hogy FAP-os-e, ha rákeresek KA-nál vagy UNIX-nál, akkor hoz ki részecskeszűrőt, de ugye nem épp alaposan végzik a szűkítést ilyen téren egyiknél sem, szóval nem biztos, hogy az...
Majd kiderül, ez volt az utolsó a sorban, hogy az-e vagy sem, mert egyébként nagyon szép a gép és műszakilag is oké.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na akkor még jobb vétel volt.
Jövő héten hozom el, akkor lesznek róla képek is, nekem nagyon tetszik, bár egy külső-belső kozmetikát elbír, csak hogy nyugodt legyen a lelkem.
Addig is tegnap édesanyám készített róla két fotót, mondjuk látszik rajta a profizmus a külső képen, mert se eleje, se vége, de annyi baj legyen.
[link]
[link]Üdv, Balázs
-
just
aktív tag
Persze ez is megindul, múltkor egy 530gt épp hogy otthagyott. Valszeg megszoktam és most már kevés, meg a 18-as kerék is elvesz az élvezetből.
szerk: valahol külföldi fórumon láttam hogy valakinek 250+lovas a dci-je, de ott már több módosítás kellhet ami nem kevés pénz lehet.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
gooool
őstag
Erre Laguna csoportban egyszerűen annyi volt a válasz, hogy legalább az izzócsere könnyebb ebben az esetben.
Azt meg lássuk be lehet többször kell, így logikus...just, Téged pedig még tavaly év vége felé láttalak Cegléden, úgy rémlik a Te verdád rendszáma 995 végű. Fekete kombi 3-as, fekete felnikkel.
MOD: Igen, tuti Te voltál, megnéztem a topiclakók képeit.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
LamerGyuri
senior tag
Kell ügyvéd. És nem mástól hallottam, velem megtörtént. Este lefeküdtem, reggel már úgymond, a "Bűnöző" felirat villogott a fejem felett.
Nem akarok róla beszélni; hál isten, viszonylag olcsón megúsztam.Ha beszerzel nekem egy Can Clip-et, kifizetném és szépen megköszönném.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Sanyo77
tag
Te miből gondolod, hogy nem tudom a 902-őt megkülönböztetni a 808-tól?
Nem csak te vagy a fórumon, jó tanácsként írtam másnak mit ne vegyen. De ezzel nem azt írtam, hogy a 902 rossz.
Mielőtt legközelebb leírod több módon (kioktatsz másokat) előtte értelmezd a szöveget.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
Értem.
Azt írtam, Konnwei 808 szar, tehát szerinted arra gondoltam, hogy a 909 is szar.
Ne magyarázz bele a szövegembe olyat, amit nem írtam. Ez csak a te fejedben született. Attól, hogy neked válaszoltam nem jelenti azt, hogy az általad leírt eszközt szidom, ugyanis pontosan megjelöltem mire gondolok. Írhattam volna szép körmondatokat, de nem írtam, aki nem kötözködési szándékkal olvassa az teljesen jól érti amit írtam.
-
rob210
Topikgazda
Kérlek titeket, mind a kettőtöket, hogy valóban hagyjátok félbe a csevejt.
Mindenki érti miről van szó, a dolog meg ne mérgesedjen el.
A 808 nem vált be, a 902 igen
Nem hirdetett semmit felajánlotta az nem ugyan az.
Nüansznyi szövegértési probléma van mind a kettőtöknél, ezért kérem, hogy hagyjátok a dolgot.
A lényeg ott van kiemelve, mind a kettőtök mondanivalójából. A topik számára ez a fontos
Ezt köszönjük is.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gooool
őstag
Még mindig ott tart a helyzet, hogy 150 lovas, minden iratában az van beírva.
De igazából nem nagyon érdekel megmondom őszintén, azt a pár ezrest kibírom már.
Jól megy, bár fura, mert nem rúg olyat, mint az 1,9-es 2-es Lagesz, hanem sokkal lineárisabb a teljesítménye. Viszont jóval halkabb, ezáltal könnyebb 2000 körül tartani a fordulatot, ahonnan szépen szedi a lábát bármikor.
Azt, hogy mi adja ki a hangot majd kiderítem, mert elölről hallom azt hiszem.
Illetve felnyitott motorháztetőnél van még valami mellékhang, egyenlő időközönként cincogás szerű hang talán...de nem lánccsörgés (vagyis én ilyen hangú láncot még sose hallottam ).
Ja meg a Xenon mintha eléggé a földet világítaná, szerintem az egy beállítást elbír.Vannak apróságok, de egyik se ordas tétel és a magyar, lekérdezhető előélet nagy pozitívum volt.
Üdv, Balázs
-
mycso
Topikgazda
Végül már az összes bakot (mind3) lecserélted?
Érdekelne a tapasztalatod.
Úgy fest, hogy berendelem én is az összeset, függetlenül attól, hogy ránézésre milyen az állapota, mert mindenki pozitívumokat ír már a zselés cseréje után is.Más: voltam most hétvégén Prágában, ~1500km, 99% pálya, 6.3l lett az átlagfogyi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Ez a Motul kilóg a másik kettő mellől, ennek a 900 SXR 5W40 az Elf párja.
A Full Tech FE kategóriában a LM TopTec 4400 és a Motul Specific 0720 van.
Valvoline-t próbáltál már, azt régebben sokan istenítették.+ ide tartozó téma, a gázolajok között érzel különbséget?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
rob210
Topikgazda
Nincs 180 fokos fordulat, csak pénztárca barát ésszerűség.
Egy a régibe raktam a xadot, mert abban már 350e felett volt a kilométer.
(398al adtam el bontatlan -motorral)A mostanihoz viszont az elf plussz minden második cserénél a xado adalék és tökéletesen teszi a dolgot. Az enyém egy 107 lovas benzines ezt sose felejtsük el.
Turbósba én se ezt raknám, hanem a xadot vagy az eneost.Ennyi a mai napig vállalom, hogy az elf 10w40 ese sz@r.
Viszont az 5w30 assal nincs bajom.
Az 5w40 ről meg nem tudok nyilatkozni mert sose használtamAmikor kérdezi mindenki akkor én mindig az 5w30 at ajánlottam.
Az, hogy a xadot nem irom az meg már azért van, mert senkit semmiről nem akarok és fogok meggyőzni. Elegem lett a hitetlenekből, meg kioktatókból. Nincs harag senkivel szemben, csak a szélmalomharchoz, már öreg vagyokRenault power
-
rob210
Topikgazda
Rendben nem is azért írtam, sőt direkt kiemeltem, hogy az enyém benzin 107 ló.
Ezzel soha nem fogok 170 et se menni, nem hogy 200 felett
Oda már valóban nem raknám én se az ELf-et, de lássuk be te extrém felhasználó vagy.
Ennyit és ilyen körülmények között talán még 3 an használják az autójukat innen a fórumról.
Ezek majdnem verseny körülmények.
Nagyobb nyomatéknál nagyobb nyíróerő keletkezik, amihez illik speckó olajat használni.
Tehát egy véleményen vagyunk, de az ELF elnyíródása idő előtti elhasználódása, nálam és a városban meg keveset pályázóknál nem fog előjönni.
A hidegindítási tényezője viszont jó, nekem meg elég sok hidegindítás van.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest