Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz gixxergabi #56081 üzenetére

    Igen, ezt írtam is, hogy a Motul nálam elverte az LM 4400-zat, mert még csendebb tudott maradni végig és szárnyal tőle a gép, legalábbis az én 2.0dci-m imádja.. Végig olyan kenést biztosított, amihez az elf hozzá se szagol. Bár xado akartam most tesztelni, újra ez lett rendelve, de nem is bánom. Egy jó 70km után belenyomtam a VT-t is a meleg motorba. járattam 3-4 percig (fel kellett volna venni) még csendesebb lett.
    Ez már nem is dízel, inkább hasonlít bent ülve valami spéci hangszigetelt autóra. Nem tudom, hogy járkálnak most "odabent az alkatrészek", nem is érdekel, de én egy nagy vigyort látok a motortérből.
    Lehet nem is kell ide xado, csak ez a két páros...

    Az elf olaj védők meg ne próbáljanak meggyőzni, mert azt a szart én soha többet nem öntöm bele egyik autómba sem! Mint írtam is 3000km után egyszerűen már elveszti mindazt, amit cserekor még tudott.
    De lehet VTurbóval ez is brutálisan feljavítható. Mindenki ajánlja a saját olaját, ehhez az autóhoz ezt, ahhoz azt, mert rengeteget kaszálnak azon is, de rünó, vagy bármelyik másik, soha nem fogja azt mondani, hogy hát igen, pl a motul simán kiröhögi a mi csodánkat.
    Nyilván nem azért kerülnek ezek az olajok 2-3, vagy négyszer annyiba, mint az elf, mert a marketing seggfej a motul, vagy xado-nál ezt találta ki, hanem, mert valóban olyan minőség és fejlesztések, adalékok etc... vannak mögöttük,, ami egyszerűen jobb a motornak.

    Az igazi VT teszt ma jön, megyek Bécs, oda-vissza, igaz emiatt 200 felett nem tudok menni, de néha azért megküldöm. Nem tudok mást írni, csak azt próbáljátok ki... :)

Új hozzászólás Aktív témák