-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #56500 üzenetére
Lassan 12 éve van M2-m, de a linkelt kocsiról képek alapján nem mondanám, hogy romhalmaz.
Az pl. nem látszik, hogy szét van-e a futómű? Az 1.6 16V motort ismeritek. Lehet, hogy mostanában nem kelendő a M2? Erre ha költeni kell, akkor sem lesz többe, mint egy eladásra kicsicsázott példány, amire lehet, hogy ugyanannyit kell majd költeni. Ez a rulettkerék.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #56499 üzenetére
Ha valaki el akar adni egy autót, ami holtponti jeladó hibás, akkor miért nem tesz bele egyet? Mert így lehet a vevő kipróbálja, megtetszik, megírják a papírt és már be sem indul! De lehet azért nem vesz bele, mert nem ez a baja, haveréknak is volt clio2-esük, az is eljátszotta, hogy csak akkor indult, ha épp akarta és nem FHP jeladó, hanem komplett elektronika hibája volt, az tiltogatta az indulást, de az nem 10 ezres tétel.....
Itt voltak cserélgetve dolgok, a motorház tető színe barnásabb is mint a környező elemeké, de nem is tökéletes árában van, gondolom nem is akarnák törés mentesnek mondani, de az FHP jeladó gond, az nekem erősen sántít, a vevő helyében megmondanám, hogy fizetek egy tízessel többet, de cserélje ki ne legyen indulási gond vele...... De itt már valaki ráunt, ezt tükrözi az ára is.....De hozzáteszem, hogy nem ismerem a konkrét példányt, lehet csak fhp és csatlakozó baja van, csak a tulaja meg akar tőle szabadulni, ezért kell megnézni, megkérdezni, de csodát nem várni!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #56501 üzenetére
A légyzsák hiba ha csak csatlakozó akkor oké.
De mondjuk az tény, hogy ennyiért csodát nem szabad várni, és végülis csak egy kettes megane.
Diaggal kell menni megnézni mindent és akkor bele lehet vágni.Miután ment vele az ember és nem kopog nem csörög, meg a fékei nincsenek halál állapotban.
Mert az rögtön egy százas, ha fékcserével rajtolsz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #56504 üzenetére
Igen az MII ha tetszik ha nem mondjuk ki, hogy futóművileg azért kicsit alul van méretezve.
Főleg azért, mert 3 ajtóstól a grandtourig ugyan az mindegyik alatt a futómű.
Azt pedig a renault is elismerte, hogy a PHII eseknél javítottak a futóművön és a kormányzáson.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz speedydb23 #56497 üzenetére
Akkor jol gondoltam. En is ugy tudtam,hogy az elso szeria finoman szolva sem volt a legjobb. Ezt a kocsit pont a tesom linkelte. Es en is azt mondtam neki,hogy ebbol a facelift utaniakat szabad csak megvenni. 500e szep Meganr I veszel inakabb, nem?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
baluka6
aktív tag
Mondjuk a kemény betétre nagyon figyelj, én jól meg....jártam vele.
Úgy vettem az autót, hogy elől új betét volt gyári tárcsával, hátulre pedig betettem egy gagyi Mintex betétet. Az lett a vége, hogy 40.000 km alatt mindkét tárcsa nullára kopott (Rob látta őket) a betétek meg konkrétan gyári vastagságon maradtak. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz baluka6 #56507 üzenetére
Holnap cserélve lesznek. Eddig Bosch-t használtam és mindig frankó volt, aztán hirtelen kellett cserélni, de csak Textar volt polcon. Nem is gondoltam, hogy ez a jó nevű cég ekkora fost csinál...már.
Egyik ismerős is "hirtelen" vett ABE-t, tehát nem ATE. Na az tud még nyivákolni, de arra valahol számított is, de egy textar...Mindegy, nálam leszerepelt. -
Gabady
aktív tag
Hali,
Megane 2-m(2004) elkezdett kopogni elöl. Gondolom szilent bajság lehet, aztán szeretném őket kicserélni. Tudtok ajánlani bevált márkát típust, illetve melyik a jobb megoldás ? Egyesével kicserélgetni, vagy komplett lengőkart cserélni ?
Illetve a stabrúd hossza mitől függ?Köszi
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
A másik problémám - sajnos nem tudom szerkeszteni az előző kommentem - hogy miután jobban meghajtom az autót, vagy hosszabb távot megyek tempósabban, utána a motortérből a szíjak felől "sípoló" hangot hallani, de csak akkor, amikor motorféken, alapjáraton vagyok. A jelenség miután leállítom a motort és hagyom pihenni kicsit, megszűnik, illetve szintén megszűnik gázadásra. Hosszbordásszíj volt cserélve feszítővel, még az ősszel, azóta hallottam párszor ezt a hangot. Olyasmi mint ha magas hangon, mondanád azt hogy "húúúúúúú".... Várom az ötleteket.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56509 üzenetére
A stabpálcára gondolsz nem?
Mert a stabrúd az a nagy hajlítgatott izé aminek a végéhez hozzá van csavarozva a két gömbfejjel a stabrúd.Monroe, moog, swag, és társai szerelhetők nyugodtan.
Neked a komplett lengőkart ajánlom, ha te csinálod, mert a szilenteket amúgy nem fogod tudni kikönyörögni a helyükről. (minden préseléssel van bent)Azt mindenesetre nem árt megnézni, hogy valóban a lengőkar vagy a stabrúd kopog-e.
Renault power
-
Macka
veterán
Sziasztok!
Kis ötletelésre lenne szükségem: Páromnak van egy 2003-as 1.5 dci Clioja. Tegnap próbált vele hazaindulni melóból, de indítás után azonnal lefullad. Találkozott közületek ilyennel valaki?
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #56511 üzenetére
Igen a pálcára gondoltam.
Nagyobb útegyenletlenségkor jön elő a koppanás. De olyasmi mintha a torony felől jönne....
Van otthon prés, ezzel elvileg nem lenne gond
Utóbbi sípolásra van tipped, tapasztalatod ?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Steven
addikt
válasz Steven #56425 üzenetére
Rob ma negyed órát basztattuk és nem jöttünk rá honnan tört le próbáltunk mögé fotózni, de akkor sem derült ki hova kéne ,hogy mennyen...
Amúgy a cső közvetlen a blokk mögül jön, ha szembe állsz vele balról jobbra néz a csonk amire rá van húzvaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Tom5
addikt
Akksi cserénél mi az eljárás, hogy ne legyenek anomáliák? Csak lecsatlakoztatom, új rá és puszi?
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56506 üzenetére
Én eddig csak a face utáni M2-ről tudnék nyilatkozni, mert az volt a cégnél, azzal nem volt komoly probléma, pedig 1.5dci motor volt benne, de a 2006 előtt gyártott M2 nagyon sok típushibától szenved(het).
Én mindenképpen M2-ből a legutolsó 2007-8 évjáratot keresném, de azokból a jobbak 1-1,2 millió körül vannak...
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56524 üzenetére
Ez nekem úgy tűnik valamilyen fémes hang.
Az pedig a főtengely szíjtárcsa lesz.
Ugyanis az két fém részből áll közte gumiágy.
Amikor a két fém rész el el csúszik egymáshoz képest, mert elszakadt körbe a vulkanizált gumi akkor pontosan ilyen hangja van.
Vedd le a jobb oldali kereket, fehér festék filcel jelöld meg a főtengely szíjtárcsát egy vonallal a teljes keresztmetszetében.
Indítsd el hajtsd meg és amikor a hang jelentkezik állítsd le nézd meg.
Ha a vonal eltérést mutat akkor az csúszik ami azonnal cserés!
A II es megan ugyanis felkapja a kiszakadó darabokat a vezérléshez és az komoly 200ezres tétel ha szakad a szíj vagy átugrik.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #56525 üzenetére
Ez nem jó hír. A hosszbordást néztem multkor, mert azt az infot kaptam hogy csekkoljam. Na az makulátlan.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
AMD Power
titán
válasz speedydb23 #56523 üzenetére
Koszi az infokat. A M3 elso szeriaja is olyan gyenge lett mint a M2-é?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56529 üzenetére
Nem az MIII maga a megbízhatóság.
Nem vicc a diesel is kiforrta magát addigra már, a benzinesük, már az egyes meganeban is örök volt.
Egyszóval az egy jó választás.
Én szívesen át is ülnék egy fluencebe (sedan megane), de most is mint mindig sokminden fontosabb mint az autó csere.
Amíg a kisöreg megy addig nem lesz csere.Renault power
-
polonic
félisten
Az miért van, hogy a start stop rendszer sima álláskor is visszaindítja a motort. Eddig csak ugye az volt, hogy ha benyomtam a kuplungot, akkor indított vissza.
Most álltam a pirosnál, váltó üresben, kuplunghoz hozzá sem értem és beröffent. -
rob210
Topikgazda
válasz polonic #56531 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, utána kéne olvasnom, amihez most nincs kedvem, de mint ha olvastam volna valahol, hogy az akumulátor töltöttségét figeli a fogyasztók fügvényében, és ha alacsonynak ítéli meg a szintet visszaindít, hogy legyen töltés.
De majd nálam okosabbak megmondják.
Az űrtechnológiához nem értek.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #56530 üzenetére
Ez jól hangzik. Egyik kollégám nem rég vett egy ilyen M3 kombit. Nagyon szereti.
Nálam nagyjából ilyen szitu van. Másra kell a pénz. Igy ez miatt marad M1 keresés.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56529 üzenetére
Az M3 az egy teljesen új autó az M2-höz képest... Nem is lehet összemérni a kettőt, bár ennek is vannak típushibái, ahogy általában minden autónak.
Az ajtóhatárolók nem tudom mennyi idő után, de elkezdenek kattogni, ami borzasztóan idegesítő, de egyébként meg a működést nem befolyásolja..
Egyéb hiba nálam nem jött elő a M3-nál, de más talán tudna még 1-2 apróságot felsorolni.
-
polonic
félisten
válasz rob210 #56532 üzenetére
Logikus, amit írsz.
Nem nagyon szoktam használni egyébként, azért a dízelmotort ne állítgassa le nekem.Ezeket az AGM akkukat lehet tölteni? Egy BANNER CHARGER POWERTOOL 3600 töltőm van.
Meg ha leszedem a sarukat, akkor itt újra kell programozni vagy tanítani bármit az autónak?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #56535 üzenetére
Ha kiveszed az akkut előtte tegyél rá egy memória őrt.
Hidd el megéri beruházni rá.
A te autód már igen sok mindent tud elfelejteni.
Amit persze vissza lehet tanítgatni, de én biztos nem pöcsölnék vele.
Tölteni minden akkut lehet csak nem ugyan úgy kell őketRenault power
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #56534 üzenetére
A M2-m után-mellett, mikor beültem M3-ba, semmi késztetést nem éreztem, hogy ez kellene nekem.
Lehet, hogy azért, mert a M2-m világos félbőr belsős, a M3 meg normál belsős volt.
Viszont a L3 normál belsővel is más szint, szerintem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
speedydb23
senior tag
válasz forceberg #56537 üzenetére
Ne haragudj, de ezzel nem értek egyet, mert én ültem világos vajbőrös M2-be, mivel ez volt a cégnek, de én a sima szövetbelsől M3-at sokkal minőségibbnek tartom...
M2-nek a műszerfala se néz ki jól, szerintem, de ez persze szubjektív, viszont az összeszerelés minősége, és a felhasznált anyagok elvitathatatlanul az M3 felé billentik a mérleg nyelvét. Akkor még nem is beszélve a zajcsillapításról, amiben az M3 bizony köröket ver az M2-re.
Egyébként meg a M3 a L3-nak az alapjaira épül, értsd itt akár a futóművet is, legalábbis én így olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Ha már aksi téma, modern processzoros töltőkkel szabad úgy tölteni az akksit (M2 2006 utáni faceliftelt), hogy nincs lehúzva a negatív?
Motorom töltöttem már így, semmi baja nem volt, faterék yarisát is, a régi jazzünkön mondjuk a könyvébe bele van írva, hogy ne merjek ilyet tenni, mert valami cucc megsül.
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #56539 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem jobb, hanem úgy értsd, hogy a M2 után a M3 belseje nem volt nagy durranás.
Sajnos még a L3-ban is vannak gumírozott részek, amik idővel, vagy nem törődöm gazda miatt lemállhatnak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
Múlt héten vezettem a kollégám új Megane Grandcoupe -ját...
Hát nem rossz egy gép az biztos...
1,5 dci 110 paci elég jó felszereltséggel, de nem a legnagyobb navis cucc volt benne csak a kisebb...
Jó kis gép, de már szinte túl sok benne a technika...
Head up display, de nem volt rajta célkereszt...
Sávelhagyó, ami idegesítően szól ,ha nem indexelve mész át a felezővonalon...
Elektromos kézifék... by by drift....De azért kéne...... de nem lesz, még a Clio Kombiról sincs semmi hír....
majd írok, ha meg jött, szerintem még kb 1 hónap.... és dobom a képeket...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Gombinyó
őstag
válasz orosziem81 #56547 üzenetére
Kevesebb káros anyag kibocsátás.
-
Sanyo77
tag
válasz orosziem81 #56547 üzenetére
Állítólag nem. Fel van készítve a motor a rengeteg indításra. Legalább is ezt írják a gyártók.
Vezettem egy V6-os 3 literes diesel mercit. Automata váltó, és start-stop. Laikusként nagyon nehéz elhinni, hogy ennek a nagy állat motornak jót tesz a sokszor annyi indítás.
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #56548 üzenetére
Ehh..
Ezt hagyjuk.
Kevesebb üzemanyagot éget el ez tény, de itt meg is áll a tudománya.
No és amikor kb.80-100ezer között beadja a derekát az önindító a típusok 30-40%-nál, akkor meg jön a sírás
Nem véletlen kapcsolja ki ezt a funkciót a felhasználók 70%-a akik utána olvasnak.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...