-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56452 üzenetére
A thaliával egy baj van, hogy az fapad.
Van benne klíma van benne 1.4 16V amivel már használható is mert könnyű a kaszni, van benne lufi.
Viszont kemény kicsi ülőlapja van az ülésnek, szűk egy 190 es embernek amilyen én is vagyok.
A csomagtartója nagy és használható, az utasterével ellentétben.
Én pár napig vezettem eggyet, el lehet viselni, de érzed a kisautós méretet nagy seggel.
Ami előnye, hogy már nem torziós a hátsó hídja, keveset fogyaszt, elég dinamikus az 1.4 16 V-vel.
Ami hátránya a lámpái bemattulnak időről időre és akkor polír lakk kell rá, különben nem látsz vele.
A csomagtartója 60%, hogy beázik, a kéderek kiöregedésével, deformálódásával.
Eszméletlen szokhatatlan helyen van az elektromos ablakemelő kapcsolója.Amúgy olcsón fenntartható takarékos élhető mérete ellenére kisautó.
Ha a puritánsága nem zavar teljesen vállalható és egy 4 tagú családod bőven kiszolgál.(csak ugye te elsőre elvetetted a sedanokat )
A jappán és német autókat pedig ezért az összegért én elfelejteném a helyedbe akár milyen szerelő akar rábeszélni.
Ennyiért vagy nagyon öreg, vagy nagyon szétrugott vasak vannak.
A poloval már megégetted magad nem akarod mégegyszer a nyakadba venni a sz@ros zsákot, ha jól sejtem.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #56454 üzenetére
Köszi szépen.
Igen egyszer már mentem egy ilyen 1.4 8v (75Le) verzióval. Akkor még a Cliom volt. Nem volt rossz.
Ma viszont megnéztem ezt a két Megane.
Kereskedésben van. Külsőre élőben is szép ,de rohad már. Nem vészesen ,de kezdi enni szépen a rozsda. Nem próbáltam ki. Elég szenvedéses lett volna. Eleje az törve volt az biztos. A hátulja viszont feszes volt nem nyekerget.
Ezzel tudtam menni. Egy ipari parkban volt. Amúgy kereskedő a srác de csak hobbiból. Vesz , elad stb.... itt már voltak kívül elég komoly gondok. Kicsit megrángattam a hátulját. Nyöszörgőt, recsegett, ropogott. Hidegen mentem vele, de sajnos "gyorsan" nem tudtam menni ebben a parkban. Max kb 60-al ha mentem. Ami elsőre érdekes volt ,hogy szerintem maga az autó nem volt jó. Nem is úgy ment amit elvártam/gondoltam volna tőle. De még igy is lényegesen jobb volt mint az Astra. Igy ,hogy szerintem nem volt "jó" az autó. Kényelmesebb volt, jobb fék , jobban is ment persze még igy is jóval. Kormányzás stb.... De persze tesztnek jó volt semmi extra.
Német kilőve. Ennyiért semmi sincs csak F Astra. Az meg van.
Illetve G Astra alja. De az ennyiért max hulladék.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #56456 üzenetére
Ezért jók ezek a közelben lévő autók mert tudja az ember tesztelni őket, tapasztalatokat szerezni. De azért durva nem ,hogy igy ,hogy *zar volt a Megane igy is annyival jobb volt mint az Astra.
Gondolom neked inkább hétvégén lenne a jobb nem? Amúgy
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
meroly
veterán
Kollegámtól kaptam egy tippet, menjek tanksapka nélkül, nézzem meg a hiba környékén mi a helyzet.
Hát egy fokkal jobb volt, nem állt meg 4000-nél, hanem ment tovább, pár torpanás így is volt, de lényegesen, érezhetőbben jobban ment.
Ez számomra laikus, inkább elméleti gondolkodású számára azt jelenti, hogy gyengélkedik a pumpa vagy koszosodik a szűrője és így vákuum nélkül lényegesen könnyebb dolga volt, tehát nagyobb nyomást tudott adni.
Szerelő még átnézi azért, de remélem a pumpa tisztítás és/vagy csere megoldja a problémát.Impossible is nothing
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A múlt héten a tankfedélzár megadta magát, hol máshol, mikor tankolni akartam és cseszett kinyílni.
Szóval, szép nagy szopattyú volt, mire megcsináltam, mert nem az volt ám, hogy a menetes(csavaros képen látható) kis biszbasz csak egy kicsit rá oxidálódott és néhány ide-oda tekergetéstől lejött. Áhh nem. Az enyém úgy rágyógyult, hogy a teljes munkaóra, (amikor már úgy voltam vele, hogy szarrá zúzom az egészet és veszek egy újat), volt vagy 5-6 óra, akkor végre lejött egy kis trükkel. Megmelegítettem a csavaros részt, ezáltal deformálódhatott annyira a műanyag, hogy egy csapásra leugrott.
Utána 5-ös fúrószállal jó 10 percen át simára gyalultam a belsejét, megcsiszoltam finom csiszoló papírral a műanyag rudat is, majd letisztítás és egy rakás lítium zsírral megkenve azóta már úgy jár ki-be, ahogy kell.
Szerintem a büdös életben többet nem fog elromlani. Elképesztően szar anyagválasztás ez a rönó részéről. -
Shamat
aktív tag
válasz rob210 #56466 üzenetére
2001-es, a legelső 2genek egyike. És még mindig bivalyerős.
Akkor az MSX-et veszem. Köszönöm!
Én minden autómban 8ezrenként cserélek, biztos ami tuti alapon. Az viszont tény, hogy még mindig szép színe van az olajnak a motorban, az előző verdáimban már az első olajszint ellenőrzésekor fekete volt.DEAD LIKE ME
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezek a féknyikorgás gátló paszta, vagy spray, működnek?
Mert elkezdett nyivákolni a szinte vadiúj textar hátsó fék(ek)...tehát rextar, már ezek is gagyit gyártanak, vagy mi... . és az agyamra megy, konkrétan talán, ha 30% kopott belőle, vagy annyi sem.
Szóval nincs betervezve, hogy most szétkapom is csere másikra, meg nincs is kedvem hozzá, főleg, ha használnak valamit ezek a termékek.
Van tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #56472 üzenetére
Jah.
De ha ezek a termékek miatt is úgyanúgy szét kell kapni, akkor tökmindegy.
Szóval igen és akkor, mikor lájtosan fékezek, hát pl egy piros lámpa felé gurulást nem csinálhatok úgy, hogy az utolsó pillanatban nyomok egy satut, hogy ne nyikorogjon ez a gagyi alkatrész, mert másnak nem tudom nevezni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #56475 üzenetére
Még sosem próbáltam, talán itt az ideje.
Mármint az EBC-t. Fabrikálni nincs kedvem... .-)[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #56484 üzenetére
Nincs szelep az injektor hidon amivel merni tudtunk volna
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
LamerGyuri
senior tag
válasz meroly #56487 üzenetére
Az természetes rézoxidáció az érintkezőn. Egy megégett relé nem így néz ki.
A te hibádra egyébként sem ez a magyarázat. Ha egy relé elromlik, akkor az nem kapcsol. Ergo akkor a szivattyúd sem menne egyáltalán.
De kicserélheted, ha az megnyugtat
Én még mindig azt mondom, hogy a szivattyúd cserére érett. Szerintem.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
diablo1984
veterán
válasz LamerGyuri #56488 üzenetére
és mitől oxidálódott? Ennek a relének száraz helyen kellene és nem természetes ez a rárohadós cucc! Egy kontaktspray-t megérne a dolog, de inkább a relé csere és azt megfújkálni, mert a másik fele is így nézhet ki....
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #56488 üzenetére
Az első gyújtás ráadásnál nem is kapcsol. Vagyis kattanásokat hallok a relék környékéről, de mivel a pumpa nem indul el, ezért nem kapcsol, második gyújtás után már igen.
És még egy érdekesség, hogy ha motor jár, leállítom, kulcs ki majd be akkor elsőre is van ac búgás. Majd újra kulcs ki és be és akkor elsőre megint nincs. Ez annyira logikátlan számomra.....
(#56489) diablo1984: és a másik ami közvetlen mellette volt miért nem oxidálódott? Kivettem egy harmadikat, azt nem fényképeztme, de az is szép volt.
Szerk: egyébként csak nekem furcsa egybeesés hogy pont az üa szivattyú relé ilyen oxidálódott, ami környékén elvileg hiba van?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Koszi sracok cserelem a relet mert nem nagy tetel es nem kell szerelo hozza. Csak ki kell mutenem ujra mert altalanos es az auto alapjan nem talaltuk a unixnal.
Holnap multimeterrel kimerjuk a szivattyu feloli oldalon a feszultseget. Kb mennyit kellene latnunk?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
Ez miert ennyire olcso??
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56494 üzenetére
Azért mert II-es Megane, és a széria elejéből ráadásul... Én kerülném ezeket, tudom, hogy sokaknak meg nem volt komoly gondjuk vele, de én II-es Megane-ból csak az utolsó szériát venném 2006-tól... De azokat is nagyon alaposan átnézetve, mert nagyon sok apró bosszantó dolgot tud produkálni...
Ahogy Rob is mondta, ennyiért meg szinte garantált, hogy valami nem stimmel...
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #56494 üzenetére
Az elején vannak árulkodó jelek, a kocsi eleje biztosan törve volt és nem sikerült a legszebben összelegózni, az egyik oldali lámpája mattabb mint a másik. Ülések foltosak, ezt használták és kapott is az élettől, előfordul. Ha hibátlant keresel, akkor ez nem az, a holtponti jeladót laikus is max fél óra alatt ki tud cserélni és idegesítő ha rossz, de itt mégis inkább szívnak vele, valszeg azért, mert nem az a baja, hanem a híres elektronika tiltja néha a gyújtást, tud ilyet a korabeli renault, clio/megane/laguna fronton is!
Hívd fel, kérdezd meg, de csodát ne várj....
-
forceberg
veterán
Bazzeg, úgy beszéltek itt a 2-es Megane-ról, kb., mint a fukszvágenesek a rönóról...
Vezmű jeladó, max. egy 10-es, légzsák csati ülés alatt kivesz, vezetékek összeforraszt = 0Ft.
Műanyag az egész orra-sárvédők. Pl. elültsz egy nagyobb kiugró kutyát, máris nem szépen áll, de a kutyának van esélye túlélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg