-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39480 üzenetére
Utána szinten marad?
Csak azért kérdezem mert nekem se lehet maxra tölteni, de a két jel között szép stabilan áll tehát nem foglalkozom vele.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39480 üzenetére
ja, a thermosztát kb a skála felénél nyitott, attól jelentősen feljebb egy helyben nem tudtam melegíteni, így a hűtőventi bekapcsig sem tudtam eljutni, a termosztát nyitásakor egyszerűen beton stabilan beáll a mutató és annyi!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39483 üzenetére
ez szemre olyasmi mint az enyém kialakításra és ha a szervótárcsa mögött az a kis kerék a vízszivattúé, akkor nekem nem alatta mint a videóban van elvezetve, hanem fölötte húzták el! erre pont emléxem, mert durván megtöri a szíjat......
5.49-nél van amiről beszélek......
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39484 üzenetére
Ha el tudom érni a havert, (külföldön van) akkor megkérdezem, neki hogy van befűzve és, hogy a hosszbordás, vagy a vezérműszíj hajtja-e a vízpumpát.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39487 üzenetére
Nem tudom én kétlem hogy azt fordítva be lehet rakni
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39490 üzenetére
Bocs reggel van rosszul fogalmaztam nem tudja a szíjat fordítva tenni. Méretbe nem stimmelne.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39492 üzenetére
Tudom de a képen is látszik hogy ez csak egyféle képen lehet felrakni.
Ezt hogy teszi fel másképp? Nem tudja megfeszíteni , bár láttam már csodákat de én szerintem ott máshol kell keresni a a gondot.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39494 üzenetére
Majd dobj egy képet kíváncsi vagyok mi van ott mert valami nem kerek nekem így leírás alapján
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39496 üzenetére
Akkor valahol levegőt szipákol be ezek szerint. Tartály jó állapotba van,kupak ?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39500 üzenetére
1-2napig használd és nézd meg mi változik lehet sok van benne és csak kidolgozza vagy levegős nagyon a rendszer. Esetleg a hűtőn is van légtelenítő lehet az se ártana meglesni. Másik ötletem úgy is jön nem sokára a hideg gyorsan leengedném ami benne van átmosnám aztán újra feltölteném és légteleníteném. Valahol csak kibukna mi a bibi.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39500 üzenetére
A tartályba légbuborékok mennek alulról???
Az nem lehet.
Akkor valamelyik cső enged.
Alulról mivel onnan szív, felfelé nem mehet buborék.
Nincs valamelyik csöves felcserélve?Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39556 üzenetére
érdekes, ma kocsikáztam 200km-t, a víz beállt min és max közé és nem változik a szint(gondolom a termosztát nyitva léte miatt), viszonylag indulni is jól indult, meseszerűen húz, van benne kraft, 90nél odalépve is szedi a lábát, nem tudom, hogy mennyit ehetett, de tele tankkal indultam, jelenleg az első osztáson van a mutató, a benzinesnél a negyedénél hiányzott kb 15 liter, ez ahhoz messze van nagyon(tehát úgy gondolom jó a fogyasztása is).
reggel még az átlátszó kikeményedett üzemanyag csövet is kicseréltem és az EGR-t is lefalaztam(kipróbáltam, mindig nyivta van, alapjáraton, fordulaton is, nem zár vissza), levegősödés továbbra is van, kaptam ma egy tippet, hogy a kézi pumpánál tud a tank felől lelevegősödni, egy másik dti tulaj mondta, neki is ilyen a verda, kb fél nap alatt levegősödik fel neki a rendszer.... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39561 üzenetére
A lámpák előtt a stekkereket mérd meg, azok szeretnek beázni
Ha eloxidálódott lehet belőle bibi bőven.
Érdemes őket megcsiszatolni.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39615 üzenetére
pumpa kiiktatva, levegősödés megszünt(a pumpa engedte vissza a gázolajat, nem zárt le..... viszont indulni egyenlőre most sem indul jobban!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39617 üzenetére
Hidegen és melegen is nehezen indul ?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39619 üzenetére
Akkor adagoló-t kéne megnézni előtöltési gondok lesznek szerintem
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39633 üzenetére
igen de a felfogatási pontok mások tartó konzolok is
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #39640 üzenetére
Szia!
Én a nyáron cseréltem a 4 izzítógyertyából 3-at... próbalámpával néztem meg, a motorba beszerelve.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39643 üzenetére
vízkinyomáshoz még egy kis adalék: ma rámértem az izzításra, hogy egyáltalán áramot ad-e a gyertyának(és ad), közben láttam, hogy a kiegyenlítő tartályom üres, kinyitottam a sapkát, szisszent egyet és brutál mértékben visszatért bele bugyogások közepette a víz kb a jó feléig!
ez mi a picsám lehet???? ha jár a motor kinyomja, ha áll akkor vákumot csinál(vagy mit), én nem értem, hogy mi a tököm csinálhat ilyet......
-
Amarth
aktív tag
válasz diablo1984 #39645 üzenetére
Az én vizemmel is ugyanez van.(1.6 benya)
Cseréltem kupakot,egy hétig kb jó volt,minap ránéztem és minimumon volt.
Engem is érdekelne mi lehet ez...[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Amarth
aktív tag
válasz diablo1984 #39647 üzenetére
Remek,2 hónapja vettem a kocsit...
Kössz az infót!Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Amarth
aktív tag
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39647 üzenetére
Nem tudom én a HF csavarjait nem húznám jobban meg mint ami gyárilag elő írt. Lehet hogy csak egy síkólás+hf tömítés csere megoldja gondod az meg nem olyan vészes még szerintem
-
Laraxior
titán
válasz diablo1984 #39685 üzenetére
Majd ha megjon az uj akkor johet a cim, mert meg akarom csinaltatni ezt is, h ketto legyen, mert csak egy van.
Csak a bezarogomb torott el, mert kinyitni ki lehet es indul is az autó."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39715 üzenetére
Gátlók jók? Amúgy lehet , de ha kivan a gátló akkor kb mindegy hova tekered fel. ' ricnit kell feljebb rakni kb 2cm megy feljebb de hatalmas sz*pás lesz. Főleg mert mind be szokott rohadni.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39717 üzenetére
Hmm akkor lehet hogy a rugó enged túl sokat. Lehet egy rugó csere megoldja
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39719 üzenetére
FB renault adok veszekbe írj be szerintem tuti lesz külön rugó is
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39717 üzenetére
Ööö, akkor most torziós vagy tekercsrugós?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39725 üzenetére
Ismerem azért írtam hogy nagyon ritkán van ezekkel baj nekem még csak 1 volt amit cserélnem kellett. Amúgy halkan jegyzem meg 100x jobb megoldás ez mint a rugós szóval ne bánkódj kanyarban nincs párja max a csatolt lengőkaros quattro futómű de az más ár kategória. Jah és otthon ezt szét nem szeded max sikítóval Prés gép kell hozzá és be kell jelölni a rudat+a lengőkart mert ha elrakod véletlen olyan csámpás lesz az autó hogy öröm nem nézni és kezdheted az egészet újra..
(#39726) mycso: hmm kemény nekem 93-as 306 alatt halt meg de az nem mai csirke volt az óta párat csináltam már kb 15-20 db-ot mindegyiknél csapágy/gátló volt a rossz.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39725 üzenetére
Lehet kapni torziós rudat külön. Több féle keménységűt. Sport utcai verseny.
Egy vagy két soros?
Kicserélni nem egyszerű a hidat így is úgy is le fogod szedni hozzá.
Egyébként szerelni nehezebb mint a spirálrugót, de ne bánd, hogy ez van alatta.
Sokkal ritkábban kell cserélni és a kényelmi és stabilitási indexe klasszisokkal magasabb.
Valamint ne felejtsük el, hogy így jó 50-60 literrel nagyobb a csomagtartó.Én szeretem ezt a konstrukciót, ahol a cimborám a golfal elpattog én ott még simán bekanyarodok.
Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39715 üzenetére
Ne akard megemelni a hátulját a mostani rugóval, mert el fog törni. Próbálkoztak már ilyennel, de ideig óráig tart csak, főleg, ha terheled is a hátulját, arról nem is beszélve, hogy ugyan úgy le kell szerelni a hidat a művelethez. mivel a helyén nem lehet kihúzni a rugót és összerakáskor a megadott előfeszítéssel kell összerakni.Én cseréltem a sajátomon a szilenteket de nem egyszerű sem a szétszedés, sem az összerakás, ha tudsz inkább vegyél egy felújított hidat.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39768 üzenetére
A kompresszió rendben van?
Mert ha már így szét akarod borítani előtte érdemes azt is megmérni ha kell gyűrűzni.
Kopott dugattyúk esetén ha megcsinálod a hengerfejet enni fogja az olajat.
Csak ha jó a kompresszió akkor lesz oké, de gondolom ezzel tisztában vagy.Renault power
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39783 üzenetére
Ha jól látom Debrecen közelébe vagy ott csak van valami normális autószerelő műhely ahol tudnak neked mérni.
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39803 üzenetére
Mert az a terv, hogy eladom. (mármint az autót)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39807 üzenetére
Egyelőre pedig a civic felé hajlunk, nekem tetszik kívül-belül. Tegnap sikerült egybe beülnöm, megnézni tüzetesebben, azóta még nagyobb a szerelem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39810 üzenetére
De hiányozna.
A képletben párom is benne van, igazából egy részt miatta is történne az autó csere.
Viszont amit én preferálnék laguna3/c5 kombi, az szerinte túl nagy.
Illetve ő mindenkép a civicet erőltetné (egyébként meglepően tágas belülről és a csomagtartó is nagy).Így ha találnánk megfelelőt, igazából el is dőlne gyorsan a dolog.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adam8199
tag
válasz diablo1984 #39810 üzenetére
Előre is köszönöm a választ akkor valószínűleg csere lesz amint megnézi egy normális szerelő.
Audi A4 B5
-
Reaper04
aktív tag
válasz diablo1984 #39797 üzenetére
Szia!
Köszi az infót!
-
Lackooo84
nagyúr
válasz diablo1984 #39857 üzenetére
De akkor a kijövő csőnek hidegnek, illetve langyosnak kellene lennie nem?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz diablo1984 #39859 üzenetére
Érdekes, ha nem megy a fűtőventi, és állok, akkor ha rányomom akkor egy darabig meleget nyom, aztán fokozatosan hűl. Menet közben meg alapból hűvös.
The Truth is out there...
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39883 üzenetére
amúgy létezne, hogy az adagolómon a szivató(dúsító) rész nem működik? hidegen beindítva is éppannyi a fordulat mint meleg motornál, enyhe "kékes"fehéres szúrós szagú füstje van(meleg motornál nincs ilyen füst, csak enyhébben a szúrós szag). melegen indulni is indul pöccre, lelevegősödés már nincs, azért gondolnám, hogy esetleg valami szivatós rész miatt indulhat nehezen a verda hidegen(hidegen mikor beindul lök egy olyan sűrű füstöt(nem kormot), amit egy gázkamrába vezetve cumi lenne mindenkinek tőle, az az ipari savanyú gázolajszag eszencia).
hamarosan kiderül, így hogy mostmár én kínlódok vele, lassan de biztosan összeáll majd a projekt, csak a blokk legyen jó.....
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #39880 üzenetére
Jó nektek. Újabbakra már ilyen monstrum-szörnyszerkezeteket raknak: [link], egy db van az egész kipuff rendszeren a hátsó dob előtt. 13K az ára (után gyártottban 5K)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39886 üzenetére
Adagolónál kell keresni a hibát, előtöltést és mennyiséget kell állítani. Ha nem szedtél még le adagolót akkor ne is tedd!Nem rosszból, de az nem olyan mint egy gyertya csere. Porlasztók kiszedésénél is óvatosan, lehet sose volt még kiszedve könnyen el lehet törni. Ha kint van és teszed össze akkor új tűzkarikákat adj neki és takarítsd ki a helyüket alaposan hogy jól zárjanak ne legyen szennyeződés alatta. Ha viszed az adagolóshoz akkor kérd meg hogy tüzetesen nézze meg a porlasztok nyitási nyomását, ha nincsenek szét kopva akkor állítsa vissza a gyári értékhez lehető legközelebb. Az adagolón pedig nézze meg a dugattyú állapotát, ház kopását, illetve cseréljen rajta komplett tömítést(alul,felül). Ez azért fontos hogy ha tömítés csere van mindent cseréljen mert ha csak a fedél alatt cserél pl akkor ki idővel alul fog folyni és szar lesz újra ezért szétkapni. Előbbi kettő ha padra teszi kiderül hogy meg van e a megfelelő ház nyomás ha nincs felújítás. Összerakásnál légteleníteni kell én ezt úgy szoktam hogy gáz pedál padló indítóz 4-5 majd megnyitom a jeladós porlasztónál az anyát visszazár és megint indít és röffen is a gép ha minden patent.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39895 üzenetére
Akkor nem lesz para
-
cellpeti
veterán
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40086 üzenetére
Meg nem mondom mi a márkája az enyémnek valami kínai sz*r de nekem jó, ha meg már nem töröl elégé akkor rálépek a gázra és leviszi a menetszél Németeknél múlthéten megnéztem 210 nél már mindegy volt hogy megy vagy sem az ablak törlő
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40095 üzenetére
Ez az egész volt 112k. Ebből a HF a tömítés nélkül 35. Tömítés 8000 pengő.
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40097 üzenetére
Akkor az igazi ez, amikor nincs másik autó, a családban sem, és kellene.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #40099 üzenetére
Most mit fognak vagy akarnak eltörölni? Mert asszem a kötelező emelkedik megint...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest