-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24200 üzenetére
Lehetséges bár franc se tudja.. nekem a cliom alatt is ilyen volt a kettesem mint most a megane alatt.. viszont nekem is csinálta ezt olaj csere előtt hogy nagy melegbe el kezdet szorulni.. így kapott új olajat+xado + befújtam a váltó rudazatát alul és belülről is adtam neki egy kis kenést így nagyon szépen jár..
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #24207 üzenetére
Valószínű bármibe belerakható és igen a távolsági izzóm megy csökkentett fényerőn.
Annyi, hogy ami van hozzá neki leírás, az megane2-höz van. De ha m1 esetén is megtalálod a megfelelő vezetékeket, akkor csak össze kell kötni a dobozkával és működik is.
Esetleg KoAn-t keresd fel, aztán elmondja, hogy lehetséges-e.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #24210 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy nem ég közel 150-170w-nyi fogyasztó, hanem ebben az esetben max 20w. LED DRL esetében, meg 2-3w.
Főleg annak jó, aki nappal városon kívül járkál.Illetve m2 esetében végre van értelme az alkonykapcsolónak (auto fényszóró).
Beraktam auto módba, így nappal megy a drl, sötétedéskor pedig szépen felkapcsolja a tompítottat.
Viszont amíg nem volt DRL, városon kívül kézzel kellett ugyan úgy kapcsolgatni.Egyébként egy viszonylag egyszerűnek tűnő technika (bár én nem tudnám kivitelezni, főleg nem ilyen igényesen). Kap pluszt biztosítékon keresztül, meg földet. Kap gyújtásról egy szálat, ami az egészet vezérli (indítja). A kimenetén van egy poti, ami a távolsági felé megy (nyilván led esetében nem kellene a poti). Illetve jön bele még egy jel, az én esetemben a helyzetjelzőktől --> ha azokat felkapcsolom, akkor lekapcsolja a DRL-t (mivel a helyzetjelző minden világításhoz kell, ez volt a legkézenfekvőbb).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
SZATA
aktív tag
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24228 üzenetére
Akkor még egy kérdés
Kb. 4 hónapja lett a kocsiba téve új fagyálló, akkor még pirosas színű volt, viszont pár hete amikor leöntöttem, akkor már nagyonsötét zöld volt, majdnem fekete, de tényleg nagyon sötét zöld. Ez mégis mi lenne, vagy ezek csak így változtatják a színüket?
Na jó, két kérdés:
A vízfogyasztás mennyi szokott lenni normális esetben?
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #24242 üzenetére
Lesz ettől valami baja? Vagy csak ilyen buziság, hogy ne ezt vegyem, hanem mászkáljam körbe a várost a semmiért. Akkor mit öntsek ebbe a szemétbe?
Azért ez elég durva, hogy válogatni kell, hogy mit kell beletölteni. De azért az ioncserélt víz remélem mindegy"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24248 üzenetére
Tehát akkor pl. az Auchanból vehetek fagyállót?
Ck.: Igen, jövő nyár, de ha nem szánom magam akkor sem rá, akkor majd csak 2015-ben. 5-6 éves Gates szíj még nem olyan veszélyes, a km is max. 80k lesz benne addigra. Nem kell ezt túl drámázni, vagy 100k km vagy max. 5-6 év, amíg ezek nincsenek meg, addig nincs is probléma, nincs mitől félni.
A szerelős próbálkozásaim meg kb. nem kerültek semmibe, amit költöttem a kocsira, arra szükség is volt, és mindent meg kellett ahhoz csinálni, hogy a kocsi ilyen jó állapotba kerüljön, mert én is általában a 100%-ra törekszem.
-
SZATA
aktív tag
válasz rob210 #24240 üzenetére
Köszi!
A vaterán ennél az eladónál van nagyobb kiszerelés is, csak példaként tettem be, és nem az ára miatt néztem, hanem a közelség miatt.Pont ezt néztem amit linkeltél. Ha a ZSU-n rendelek akkor kérhetem a kiszállítást egy partnerhez is? Azért érdekes, mert a Mogauto is partner, de ott drágább.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #24290 üzenetére
Csak úgy érdeklődök, hogy mennyire nagy munka ezeket cserélni, mert gondolom ennyi idős autónál már valószínű kellene és nem is nagy összeg, viszont biztos sokat dobna a futóművön.
De lehet akkor elviszem szakihoz, hogy nézze át a futóművet és beszéljük át mit kellene cserélni. Meg akarok egy futóműbeállítást is csináltatni, tehát azelőtt jó lenne ezeket cserélni ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24296 üzenetére
Azért, mert egyszer megyek vele 140 fölött, sőt ha 6000-nél mennék vele akár több percet, attól még a következő 4-5 évben én ezt a kocsit tudom majd használni, hengerfejes így is, akkor meg mind1 Persze ezt az utolsó részt csak viccből írtam, de attól, hogy egyszer egy kocsi megy a végsebessége körül, még nem lesz baja. Ezen a rövid autópályás szakaszon én sem szoktam 140 fölött menni, de most ott volt az a Rav 4, kíváncsi voltam mennyivel megy. Ja, a fordulatszám olyan 4.800-5.000 körül volt, 6.000-nél elvileg 205-tel menne...
GPS szerint olyan 165 körül lehetett, óra szerint 175 volt kb. Még ment volna egyébként, de tényleg nem jönne jól most egy csekk, így elvettem...
ThodEE: Nekem ez nem lejtős rész volt, GPS szerint 165 körül lehetett, de még ment volna feljebb. Mondjuk nekem most eléggé rendben van a kocsi, nemrég volt új olaj, szűrők, szelephézag beállítva, most már a Xado is hat, na meg a gyorsulásom a gyári értéken van, tehát 230k km után olyan ereje van, mintha 15-16 éve a gyárból kigurulás után mértem volna...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24318 üzenetére
csak a központi injektoros az a franko.. simán oda vered vele a 1.2 16v-t és az még zabál is rendesen ellenben a 8 szelepessel
laszlo168: akkor inkább vegyen egy új blokkot 40ért rendbe rakja +4-45ből és még mindig olcsóbb bár addigra szerintem eladja a kocsit, és a másik ilyen delikvensnél szakad majd el
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24324 üzenetére
Az lehet Uram de a Twingo nem egy kategória a Megane-al se súly se légellenállás tekintetébe és is vezettem mind két motorost és nekem a 8 szelep közelebb állt a szívemhez De kinek a pap kinek a papné viszont az tény hogy kényelemre az is remek kis autó...sőt mi 4 en olyan magasok mint én ültünk benne ebből két kolléga kétszer olyan széles volt mint én és gond nélkül utaztam velük 200km -t.
-
just
aktív tag
-
g.gergo
senior tag
válasz rob210 #24358 üzenetére
Szerintem meg egy kicsit sok sok. Ha a 2-3dl/1000 km-es fogyást vetítjük ki egy olajcsere periódusra, ami legyen 15e km, akkor 15 X 2-3dl-es fogyás az 3-4,5 litert jelent. Ami sok. Nálam 15e km alatt eszik 3-4 decit, de inkább hármat. Igaz, hogy Thalia, de ua. a 1.5 dCi motor.
-
tresh
addikt
válasz rob210 #24377 üzenetére
Meg benzinest chippelni amugy is felesleges...optimalizalni viszont lehet az en cliom kb 100 le volt de az energy motoros..de nalam egyedi leomlo injektor piszka es katalizator nélkül ja meg egyedi kipuf de nem a sufni hanem jano rendszer+remus dob... elől hatul tarcsa fek (rsi ciloe)...igaz igy 8 körül evett de nagyon ment jah es nem volt benne potkerek stb felesleges dolog se zene ha jol emlekszem 900 kg volt az onsulya imadtam csak oreg volt es bontasra ment...:/ de tenyleg lampanal volt pislogas nem egyszer nem ketszer
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz rob210 #24409 üzenetére
Írónikusan írtam...
Itt az új sx4 (s-cross) vagy mi. Ami végre egy olyan suzuki, amibe szíveen beleülnék... Csakhogy a 4 milliós alapára nem éppen olcsó... Ennyiért akinek esze van inkább Nissan Quasqhai-t vesz...Sajnos nálunk nem igen van ilyen alternatíva.. Győrben sem az olcsó Audikat gyártják... No meg egy-egy motorral (Kecskemét - Merci, Szentgotthárd - Opel) nem sokra mennénk
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #24415 üzenetére
Az enyémben szerintem még a gyári van ~6éves. Egyelőre bírja...egy telet (2éve) úgy húztam le vele, hogy csak 2 izzítógyertyám működött, így télen reggelente, csak 4-5-ik próbálkozásra indult, tehát jól bírja.
No, meg ott volt a félig halott generátorom, ami meg is pusztult, a mellett is jó bírta.Viszont mostanában elkezdtem nézelődni, mert a mostani téltől már picit félek...de megvárom valószínűleg, amíg egyszer csak nem indul.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Fleis
csendes tag
Kíváncsi lennék a véleményedre, hogy mennyire vált be a [Fulda Ecocontrol] neked.
Én innen rendeltem, és lassan cserélődik a télire a gumi, de nagyon jól bírta a nyarat. Szinte még új állapotú.Joe
-
g.gergo
senior tag
válasz rob210 #24439 üzenetére
Persze, jó magasra tették a lécet, csak nehogy valaki panaszkodni merjen. Ezek szerint a Renault hivatalos csereperiódusa alatt, azaz 30e (ami már önmagában egy vicc) km alatt teljesen normális 25-30 liter olajfogyasztás, ami még ugye nem garanciális probléma, mert a max. 1 litert nem éri el 1k alatt.
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #24497 üzenetére
Meglátjuk jövő heten mit sikerül intézni.
Mindenesetre törekszem ezután a minél kevesebb hiba lehetőségre. Visszatértem a szívóbenzinre, de ezúttal egy japánnal. Igaz, az újabb kiadások már kooperáltak a Renaultval, úgyhogy annyira nem idegenek egymásnak.Nissan Primera 2.0i (P11):
98-as évjárat, elektromos ablak, légzsák, klíma, láncos motor, a lábát is jól szedi. Mi kell még?
Több, mint 8 éve a kollegame, aki szerelo a cégnél, úgyhogy megkapott minden földi jót, csak bele kell ülni és néha tankolni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #24509 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, legyen is így!
Rob, itt tényleg teljesen mások az árak, a használt autónak abszolút nincs értéke. Hogy élő példa legyen, ez a Nissan került 400 fontba. A minimálbér cirka 1000 font/hó. Másfél heti fizetésből kijön ez a kocsi, a Laguna két és fél hetiből, és akkor ez csak a minimálbér. De sokminden más viszont nagyon drága, többek között a lakbér, nincs itt se kolbászból azért a kerítés...de ez így már nagyon kezd offba átmenni...
Egyébként nem tudom mi legyen a Laguna sorsa, mert most beszéltem a kereskedővel, perrel fenyegetőztem stb., azt mondja, hogy megoldják a problémát, megjavítják vagy kitalálnak vmit jót, ami mindkét félnek oké, csak vigyem el a kocsit hozzájuk. A bibi, hogy kb. másfél órás út lenne, vontatva kéne megtenni, ami így inkább 3-4 óra, rengeteg idő, pénz, üzemanyag és egyáltalán nem biztos, hogy van is értelme. Lehet inkább a jogi utat kellene választani...? Nem tudom...
giigz:
Az volt a válasz, amíg nem látták az autót, erre nem tudnak semmit mondani.[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz rob210 #24519 üzenetére
Viszont a tulaja azt sem tudta hogy milyen motor van benne, annyit csak hogy dízel
Megérkeztek belgiumból magyarországra, durván 3x álltak meg kb 700km után és hát így... nem nagyon hagyták visszahűlni a turbót kíváncsi vagyok meddig húzza náluk ( ilyen advanced tudással )
-
Sly189
senior tag
válasz rob210 #24525 üzenetére
Na most nem akarok okoskodni, de pont tegnap olvastam a változógeometriás turbókról.
Na most ugye a változógeometriás turbóknál egy apró villanymotor állítja a dolgokat. Ha az behal, az egész behal. Nincs javítás. (maxx tákolás )
Turbólyuk annyit jelent, hogy nincs közvetlen kapcsolat a főtengely és a turbó között azaz csak a kiáramló gáz pörgeti. Így van egy kis késedelem. ( nekem ez a meglepetés öröme hogy kicsit később húz nekem tetszik )
Biturbót szoktak alkalmazni ennek a késedelemnek a kiküszöbölésére, ahol az egyik turbó kisebb így hamarabb feltud pörögni.
Én azért félnék a változógeometriástól feltéve hogy ismerek pár villanymotor tipust... hát, nem örök élet egyik sem.
Okoskodás vége
-
cila1
aktív tag
válasz rob210 #24542 üzenetére
Szia Rob.
Nem indul nehezen reggel.
A tünete nálam az az lenne,hogy kicsit rángat az autó de nem vészesen és mintha nem lenne benne elég erő.
Illetve ebből adódóan nem is úgy gyorsul ahogy eddig tette.
Köszönöm a tanácsot.Gondoltam,hogy a dci motoros nem jó azért is írtam le.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Spórolós topik
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Építő/felújító topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen