-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
Ezek a kocsik csak itthon képviselnek értéket, kint semmit , annyit érnek mint mondjuk neked a 6 éves használt mobilod.
Olasz fanatikusként nekem is a szívem szakad meg, mikor ilyen képeket látok :
olasz bontóProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Fireman67
tag
-
Fireman67
tag
-
Bubee82
őstag
Azért mentem hozzá, mert fater is hozzá vitte mindig. Ismerik egymást gyerekkoruk óta.
Hozzáteszem, ezért a motorjavításért még fizetnem nem kellett, pedig 3x szóltunk neki h írja össze mi pénz lesz. Tovább nem erőltetem
De megelégedve nem igazán vagyok vele, természetesen.
A kerékcsapággyal valaki máshoz fogom vinni azt hiszem.
-
Bubee82
őstag
Rázni a szó szoros értelmében nem ráz, csak most már onnan is érzek / hallok valamit, de az tényleg csak nagyobb sebességnél. Eddig ilyen nem volt. Szóval gyorsan romlik a helyzet annyi biztos.
Most mentem vele: jobbra kanyarodáskor már alacsony sebességen is hallani, balra sokkal enyhébben, de szintén.
Meddig lehet ezzel így menni? Mi történik legrosszabb esetben?
-
mycso
Topikgazda
Tisztában vagyok vele, hogy milyen lesz azért is akarom megcsinálni.
Nagyon sok hely van egyébként a z első és a hátsó kerekek felett is, ez a 3cm környéke bőven belefér, nem fog a pakolhatóság rovására menni, no meg nem is járok általában fullrapakolva.
Azt is vágom, hogy van hozzá komplett szett (mindenképp venni akarok, nem a mostanit összekókányolni), csak jó lenne tudni, hogy pontosan milyen is az enyém --> amit tudok, hogy 2000-es évjáratú 1.4-es 5 ajtósba, 2 rugó kellett előre, hátul pedig a torziót kellett csavargatni- na ez utóbbit szeretném elkerülni, bár úgy tom, hogy az enyém független, tehát 4 rugó kell bele, csak még nem találtam semmi konkrét leírást erről.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
t-bali3
senior tag
A kiegyenlítőtartályból fogy a víz, valamint néha buborékolást hallok, de a hűtővíz nem forr. Most vagy levegős a rendszer, vagy hengerfejes szerintem, bár én nem értek hozzá
A szaki holnap hív mi a helyzet...
Termosztátcsere nemrég volt. Ha csak nem baxtak el valamit, akkor annak rendben kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
Nem morog és kopog
Anyagköltség: 13.000
Munkadíj: 8000 / 2 h (ebből nem tudom mennyi volt a kerékcsapágy cseréje)Ezen felül még cseréltek egy szakad gumiharangot a váltónál, ami erősen szükséges volt, lévén h elfolyt a fele olaj. Plusz utána is töltötték a váltóolajat. Ja és észrevették, amiről már tudtam én is, h szintén a váltónál az egyik szimmering csere érett, ott is folyik el a váltóolaj, igaz a harangnál sokkal jobban folyt. De ennek a cseréjéhez totál szét kell kapni a váltót, majd' fogaskerék szintre. Erre 40.000-et mondott sacra. Nyilván nem lesz ez megejtve, hanem majd mindig utána töltünk.
Ezt maguktól, észrevétel alapján.
A gumiharang volt 4700, az olajra most nem emlékszem.
Mindösszesen 32.000 volt.
Remélem most már végére értem a kálváriának De az is lehet h csak most fog kezdődni De akkor eladom a pi@ába
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
97-es a kocsi.
És véleményed szerint az egész javítással - nem csak a csapágy - semmiképp nem lehetett 2 óra munka? Sokan ajánlják ezt a manust. Nekem az sokkal fontosabb jelen esetben h minőségi munkát kapjak h nyugodtan vezethessem az autót. Éppen azért nem az eddigi szerelőhöz vittem, mert nem voltam elégedett. Olyanok ajánlják egyébként, akik ismerik nagyon jól.
Igazad lehet, de most nem tudok 40 rongyot rááldozni. Viszont ebben az esetben nem sokat fogok vele várni, csak amennyit nagyon muszáj.
Köszönöm amúgy az írásod!
-
Bubee82
őstag
Evvan
Igen, ha jól rémlik ott van a folyás.
Majd ha aktuális lesz a csere, akkor újra beszélem vele h mennyit kérne el érte. Amit írtál azt észben tartom, aztán megmondom neki h valahogy így gondoltam a 40k-t. Max. elküld máshoz.
Mellesleg neki a 40k valahogy úgy jöhetett ki, h a munkadíj az eget veri, hiszen szét kell bombázni a váltót, ami nem 30 perces meló. Annyit biztos h nála a munkadíj többe kerülne, mint az anyagköltség. Vagy nem tudom.
-
-
g.gergo
senior tag
Ismert probléma. Akinek van egy kis esze, ezért 2T olajozza a gázolajat. Hülyén hangzik, de ezt kell csinálni. Én is olajozom. 50 literhez kell kb. 0,5-1dl 2T olaj és nem lesz probléma. Egyesek szerint (nem hivatalos Renault ajánlással) 1:200-hoz kell keverni a kizárólag 2T-s szintetikus olajat. Mercedes E-osztályok is ezzel a hibával küzdenek. Két dCi-s Tháliáról is tudok, akinek tulaja új korától olajoz, és még nem volt problémája a porlasztókkal és a nagynyomású szivattyúval. És már közelebb vannak a 500e km-hez, mint a 400-hoz. Mással volt probléma, ez tény, de ezekkel nem.
[ Szerkesztve ]
-
Spet
addikt
Üresjáratban gáz adásra felpörög, de volt már olyan is hogy lefullad kinyomott kuplung mellett. Mult hétvégén emelkedőn ismét elkezdett fulladozni, kinyomtam a kuplungot gázt adtam felpörgött, de amikor felengedtem a pedált ismét elkezdett fulladozni.
De érdekes módon ez mindíg csak a nagy melegben jelentkezik a probléma, reggel indulásnál semmi hiba nincs.
Fals levegő alatt mit értesz? (bocs a tudatlanságomat )
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Füge007
senior tag
Sajnos átalakult az autóipar is, fogyasztási tárgy lett az autókból. Vagy 5 évente vagy hamarabb cserélsz, vagy vállalod az irdatlan szervízszámlát. Na neeeeeeee. Mióta a kálváriámot járom a Cliommal, azóta sok emberrel beszéltem aki az autóbizniszben forog nap mint nap. Az autók minőségileg egyre szarabbak, ez van. És ez alól a prémium márkák sem kivételek. Nem értem a régi verdáimmal allig volt baj, a kötelező szervízen kívül.
Jövő héten végetér a mizériám, Clio megy új gazdához.
Füge
-
g.gergo
senior tag
Így igaz, ahogy mondod. De szerintem nem is azzal van a legnagyobb gond, hogy kik szerelik össze, mert Németországban sem a német csinálja, hanem a török vendégmunkás. Az számít, hogy adott termelési/összeszerelési folyamat elé milyen minőség követelményeket támasztunk. Ez vhol magassabb szinten, van ahol alacsonyabban. Mivel a gyártók mindenhol szeretnek spórolni, ez is áldozatul esett. És nem érdekük, hogy olyan autót csináljanak, ami kibír pl. 15 évet. De tegyük hozzá azért, hogy ezek az autók sokkal nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint pl. a 15-20 éve használt autóink. Nem sokunk járkálgatott egy Ladával, Skodával stb. több százezer km-t.
-
benvolio
őstag
Én hó elején az Ósan kútnál szoktam tele tankolni a verdát amikor vásárolni is megyünk, de a Luk-nál meg rátankolni ha kifogyott, mert az útba esik. Más kúton már nagyon rég tankoltam, ezzel a kettővel nem volt még bajom, hiába a legolcsóbbak. "A 95-ös oktánszámú benzinek összehasonlításakor a legjobb átlagfogyasztást egy Lukoil-kútnál vásárolt benzinnel mértük"
-
Josi
aktív tag
Szivesen
"Zoltán: nulla6-2nulla-48nulla-21nulla8
hétfő-péntek munkaidőben (~8:00-18:00) hívd, mert hétvégén kikapcsolja a telefont"
Remélen rendbe jön a boci.
Hivatkozhatsz nyugodtan rám (Josi a Megane klubból )[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Füge007
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- E-roller topik
- Androidos tablet topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Eredeti játékok OFF topik
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs