-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39342 üzenetére
De ki tudom cserélni,de ez itt egy kicsit máshogy fog működni.
Haver aki autószerelő,igaz otthon nincsen rendes műhelye sajna,a melóhelyére meg nem viszem be az autót mert akkor egy vagyon lenne.Szerszáma van,ha meg valami spec szerszám kell akkor azt elhozza estére a melóhelyről. Szóval ő szétszedi az autót nálam,(komplett futómű felujítás plusz fékek) én elviszem az én melóhelyemre a lengőkarokat,mivel itt van gépműhely,igaz nem autószerelő gépműhely,de rengeteg spec gép van,mint pl síkköszörű,eszterga,marógép,hidraulikus présgép stb,szóval bármit megcsinálnak nekem a fiúk a műhelyben.Ők kicserélik a lengőkarba a szilenteket és a gömbcsuklót,majd ezt hazahozom és haver visszaszereli,kicseréli még a kormány gömbfejeket,a stabilizátor szilenteket és a stabrudat és akkor már a fékbetéteket is meg stb.
Én veszem meg az anyagot,ő meg megcsinálja.
Még gondolkozom hogy a hátsó híd szilentjét is megnézetem vele,az is kb annyit bír mint az első szilentek,vagy az tovább bírja?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39368 üzenetére
Köszi. Pontos név? Hol kapok ilyet? Jó lenne helyben mert 1-2-3ezer forintos terméknél nem akarok 1000 feletti postaköltséget fizetni.
Fontos, hogy könnyű legyen dolgozni vele. Tehát könnyen felviszem, szépen felpolirozom egy ronggyal és kész.Tresh,
akkor már mindenhogyan megy az átb@szás.. Nem lehet elhinni semmit sem.
Az tuti, hogy ha én ezután veszek autót, akkor vagy ausztria, németo magánszemélytől vagy itthon, de szigorúan első, gondos tulajtól."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39365 üzenetére
Ismét repül a gép. A rángást egy elfelejtett féltengely anya okozta. Viszont mire megérkeztem, már a motor sem járt valami szépen. 2-3 henger dolgozott, néha csak 1.
Apuka lemosta a motorteret, amíg várakozott és eláztatta az összes trafót meg a gyertya silót.
Tehát anya felrak, meghúz. 4 gyertya kivesz, apuka közben kapta az ívet végig a mosás miatt. Mindent megtöröl szárazra, trafókat kiszárít, összerak, beindít és széles mosollyal örül, hogy ismét dorombol a zegyhat.
Mentem vele utána 20 kilométert tesztút gyanánt. Nem rossz gép az, csak kicsit hangos, ha megforgatom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39378 üzenetére
Mind Denso-Renult. Szerintem még eredetiek, bár az egyiknek barna volt az alja, a többinek szürke. De a márka mindegyiknél megegyezett. Csak 220 000km van benne. Itt valami iszonyatosan rezonál a tetőkárpit középen, ahol a világítás van, meg az egész műszerfal 4000 fordulat körül, az nagyon idegesített. Amúgy jól autózható motor.
Persze kivittem a kedvenc dombocskámra, ott bevérzett a szeme, a kamion tolt fölfelé. Ha kicsit nyomatékosabb lenne, nem kellene dízel.
Az tetszik, hogy alul sem agyhalott, ahol a 16 szelepesek általában nem mennek valami fényesen, na ez nem akart lefulladni. Az alapjárat beton 500-at mitatott, azt nem tudom mennyire normális, de úgy dorombol, mint egy kiscica. Semmi vibráció. A motor meg sem moccan.
Mondjuk a váltókart nem érdemes fogni terhelés váltásnál, mert mindent érezni rajta, minden irányba nyúlósabb, mint a megszokott vag, de megszokható, pontosnak nem igazán mondanám, de tűrhető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39388 üzenetére
Azért apukázom a tulajt, mert a fiának vette első autónak. Mi nem ilyenekkel kezdtük, és nem is ajándékba. Elég könnyen szerelhető autó, csak nem értenek hozzá. Nincs is lelakva, csak van 1-2 apró hibája. pl a féltengelyeken mintha nem sokat tartana az ABS gyűrű. Tele is van verve sárral a gyűrű, emiatt megállásnál állandóan bekapcsol az ABS. Ezt leszámítva hibátlan. Mi tartja a féltengelyen az ABS gyűrűt? cserélhető, vagy ha elenged, annak annyi?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #39394 üzenetére
Tudom azért írtam hogy az enyém nem szétszedhetős volt a régi az új ph 2 alatt már külső csukló cserélhető. Onnan tudom hogy haveré pont a váltásnál készült és az egyik oldal fix másik cserélhető volt. Mentem is a féltengelyesemhez hogy ez vátáfák azt mondta hogy nem egyszer látott már ilyet amikor széria váltás volt a franciák a maradékot zokszó nélkül berakták De a gyűrű az ugyanaz a metodika hála
Megyek ha minden jól megy hánytól van a tali? Ki szervezi kik lesznek ?
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #39481 üzenetére
ja, beáll minimumra és úgy marad! de az szerintem nem túl egészséges és gyári megoldás, és amíg a termosztát nem nyit, ennek nem kellene ilyen drasztikusnak lennie, elvégre a kiegyenlítő tartály nem alulról kapná a vizet, nekem meg alulról jönnek a buborékok.....
már arra is gondoltam, hogy a vízszivattyúra valahogy fordítva fűzték rá a szíjat és visszafelé dolgozik, tehát a blokktól elfelé szívja a vizet a hűtőbe és ez által a kiegyenlítő tartályba tolja a vizet, mert az a nyomásnál nyit így ott tud áramlani. vagy hülyeségre gondolok?
mikor a termosztát nyit megindul a víz keringése úgy ahogy és akkor már a kisebb nyomású irányba moccan a víz, a nagy keresztmetszetű csövek felé...... létezhet ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39535 üzenetére
Ha újak a lengéscsillapítók, annak milyen előnye van? Mit érez belőle az ember? Mi változik?
Gázos? Olajos is van, nem? Miben különbözik érzetre főleg?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bagg
csendes tag
válasz rob210 #39544 üzenetére
Ezúton köszönöm tresh-nek és rob210-nek a szíves segítséget.
Kiszereltem a pill.szelepet,rendesen megtakarítottam,majd visszaraktam.Elég dzsuvás volt.
A változás: most iszonyúan pörög, néha 2500 fölé is megy.
Levettem a csatlakozást az alapjárati szelepről, mintha semmi sem történt volna!
Ha kicserélem a szelepet,az megoldja a hibát, vagy utána még műszeres beállítás szükséges? -
diablo1984
addikt
válasz rob210 #39502 üzenetére
passz, szerelőkkel egyeztetve még azt tudták mondani, hogy lehet hengerfejes a gép.....
(#39501) tresh az megvolt, a belső fűtőradiban volt levegő, a vízhűtőben semmi. úgy néz ki ezen a héten sem érek rá vele foglalkozni, mert csak holnap leszek itthon, vasárnap hajnalban megyek franciába vissza.....
[ Szerkesztve ]
-
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39593 üzenetére
Jobb annyival, hogy plusz 20.000ft kb egy garnitúránál a különbség a vredestein /hankookkal szemben? Milyen típus? wr d3, d4?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #39613 üzenetére
A diag gyújtótekercs hibát ír. A konkrét jelenség az, hogy bármelyik trafó van ott a két szélső henger nem megy. Ezt stabilan tartja bármi történik, más trafót is próbáltam. Igen lecsatlakoztattam és csere 2essével. A check engine jel folyamaotosan világít a műszerfalon. Injektorhibának tűnik.
-
Doki16
addikt
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #39731 üzenetére
nem bánkódom, majd ha összecsuklik, akkor cseréltetem, akkor is annyi, most sem olcsóbb(komplett felújított híd amiben minden új, 1 év garos 50 guriga úgy hogy az enyémet adom. ha az is betart majd 16 évig, akkor már jó vagyok!
hétvégére elvileg mostmár egy kisebb motorfelújítás lesz a lagunán, hengerfej tömítés csere, síkolással, szelepszár szimmering és komplett tömítéscserével, olajteknő tömítés cserével(legalább a hajtókar csapágyakat is meg tudjuk nézni, kap új vezérlést, adagolót beméretjük a porlasztókkal, valamint az izzítást is asztalon tudjuk tesztelni.....valamint a turbó tengelyét is meg tudom majd rángatni, és persze a szívósort is kikormozom!
fájni fog a vége, de nagyon, de utána motorikusan maximálisan rendben kellene hogy legyen.....
utána a 2 hátsó ív csere, majd egyszer meg a hátsó híd, de az nem sürgős, az még áll úgy ahogy......
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Monitor hiba topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen