-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #67527 üzenetére
Ahogy nekem a K20TT-vel is megmaradt. Szerintem lehet a trafók kezdenek amúgy megfáradni, csak a Denso az működik így is élete végéig ezen a hibajelenségen kívül és ezért nem gyanakszunk arra. Hát én ezért nem fogok trafót cserélni, úgyhogy kiderülni nem fog.
[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz Nordik #67527 üzenetére
Tegnap mondja ugyan ezt a hibát a kollégám h az övé is ilyen érdekes.a hibatárolóm és az övé is üres. Igaz az övén most lesz okoskerék csere majd meglátjuk mire jut vele. Én meg ha megjönnek a densok megírom h mi lett.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #67882 üzenetére
Mennyi egyébként a sok meg a kevés? Enyémbe elvileg normálisabb van. Idáig nekem az volt a normális, hogy a trafósor 2-300at elment, utána meg általában eladták és passz hogy még meddig bírta. Rémlik hogy a VAG és renault vonalon alapból rövidebb (volt) az élettartam általában, de a jó mennyit bír, 50-100-200k?
Jut eszembe, M3 első csillapító porvédője az relatív rövid? Nekem annak tűnik, de olyan mintha nem lenne sérült, azaz gyárilagcsak egy részét védené a becsúszónak?
[kép], [kép][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Bass
addikt
válasz Nordik #67915 üzenetére
Sajnos csak cserélném mert akkor ezek szerint nem jó,francba. Azért a hétvégén megnézem és jövö héten kicseréltetem amit adtak,ahogy nyomozom ez megane 1 -s tömitése
Szerk :elvileg kimondott francia autosboltba vette az asszony 😀
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #68261 üzenetére
Abba már ráadásul okoskerék is van úgyhogy jobban halad picit a simáknál, persze közben az autó is nehezebb szerintem azért nem érződik annyira.
Két másodpercet ráver az 1.4-re és azt már megérzi átlag ember is bőven. De aki kétezerről meg akar ugrani annak bizony leginkább dízel kell. Vagy egy legalább két literes benzines valami vezérlésmódosítással, az eleve kiesik mivel a Megane1 csak 1.8-ig volt, legalábbis a gyártási év végén már csak ezzel adták katalógus szerint.
Mindenesetre az 1.4 az nagyon nyugodt vagy vidéken agglomerációban közlekedőknek való.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #68265 üzenetére
Háromezerig mehet az oké teljesen, ha sietni kell akkor mehet feljebb is. Valahol négyezernél van a nyomatékmaximum, addig simán el lehet menni vele ha sietni kell.
Vészhelyzetben vagy csak ha a f#szunk tele van a világgal akkor meg röhögve hatezerig is, ott van a teljesítmény maximum, 6600-nál tilt de 6000-ig elég, mert felette már gyengül úgy is. Aki tiltásba beleropogtatja az falábú. Kivétel ez alól ha ötödikben éred el, de ott sem érdemes hatezer fölé menni, 180-nál már épp elég életveszélyes ezekkel menni, nem erre lettek tervezve, ráz, úszik le az útról.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #68265 üzenetére
Ez már vokt téma és a mai napig tartom, hogy a saját 1.6 16v-mmel bármelyik II es 1.6 16v-t körbeautózom.
A súly Le elosztás nagyon nem mindegy, meg a nyomaték görbe sem.
De azért a IIessel is lehet haladni még klímával is.
Nem versenyautó de közúti közlekedésre teljesen jó.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #68298 üzenetére
Olyat nem találtam, bár mértek azt is kettőt, de nem rakták ki az eredményeket.
Itt van viszont a 2 literesé. Lényegében ugyanaz az ábra, csak magasabb értékekkel. Mivel ugyanaz a motor is, így nagyon nagy különbség nem fog adódni eleve, csak a méretből adódó értékek feljebb csúszása.
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #68261 üzenetére
Az én szívó benya 1.6 offosom kapot vitaminkúrát és egy gyáriasan halk forgatott dobott (célom alul egy kis nyomaték visszaszerzése volt; előtte 1.8as volt, és az utód 1.6on ugyanaz volt a váltó áttétel).
Ott a gyári nyomatékmaximumot padon mérve 3300on már leadta, és persze most is 4000en volt a max, csak természetesen több - azaz kb tíz lovat hozott, és kb 800rpm-el korábban lehívható volt a gyári nyomaték (előtte mérést nem csináltattam).
Ami fontosabb/jobban érezhető, hogy az egész nyomaték görbém egy kb 10Nm-el 'fentebb költözött', kb mintha egyel magasabb fokozatban lennék. Rugalmassági mérés 20%-ot javult, fogyasztás egy picit (kb 5%) apadt. 2/3adban a chip, 1/3adban a dob csere hozta ezt össze (a Picassonak elég sokat fojtott a hátsó dob).Az atc.hu oldalán van három K4M 16V 1.6ossal is mérés; ha úgy érzed hogy már tuti nincs ellustulva (hónapok óta kormolod ki, és már nem javul többet) akkor szerintem megéri vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Xantomas
őstag
válasz Nordik #69068 üzenetére
Nemrég flakonos akril festékkel fújtam, és lakkoztam több rétegben. Nem a legtartósabb.
Ha teheted, akkor, inkább valami kétkomponensűvel fújasd le, sajnos akrillal nem fogsz olyan kopásálóságú festést csinálni, mint amit többkomponensű festék tud.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #69536 üzenetére
Igen az összes 30 A -es.
Lemez biztosíték néven minden autósboltban van.A méretre figyelj, mert a furat távból több féle van!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #69562 üzenetére
Legalább 13,6V-nak meg kell lennie, felkapcsolt lámpával is. 14,4V fölött sem jó.
Egyébként 20sec akart kigooglizható
[link]sfknasty: Miért próbálkozol így? Mekkora az esélye hogy minden jó helyen van?! 0?
A szelep darabokat majd lehet kiműteni a motorból; minek kockáztatod hogy tovább rontasz rajta?
Én inkább a saját motoromat csináltatnám meg, a csere és papírozás sem két fillér; plusz azon is vezérlést kell cserélni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Bass
addikt
válasz Nordik #69573 üzenetére
Úgy tudom nyugaton ellenőrzés van javasolva és minden 2. Alkalomkor csere. De volt egy r19-m energy motoros ami 93-s volt és 250-nél volt benne cserélve vezérlés (asszrm 2009 környékén) és kidobva a gyári vízpumpa. Mi is meglepődtünk de nég bem szorult,nem csöpögött de akkor már csere volt mert hengerfejes lett.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #69870 üzenetére
Népszerűtlen leszek, de az elmúlt 15 éveben egyszer sem mértem hézagot, holott szinte mindenütt mondják.
Ezt (esetleg) meg szokták mérni, de több mint 1 forrásból nem ellenőrzik, hogy milyen gyertya kell bele - nagyker programoknál sajnos előfordul, hogy rosszat hoz az adott motorhoz!
Szemre is látszik ha kopott a régi, ilyenkor nem mérek semmit, csere (sokkal olcsóbb mint a trafó(sor)). Az újnál meg régesrég mikor mértük, mindig jó volt, de elég nagy tartományon belül észre sem vesszük a motornál ha szórna is (pl hajlítanánk erre meg arra is egy kicsit). Szal kb fölösleges erre az adatra rákérdezni, nem (csak) erre kéne figyelni.
Jut eszembe a C3on is van ez a hidegen kitartott gáznál kis hullámzás, ott speciel ki lett szedve és megtakarítva a folytószelep... Bár arra sztem nem 100%os a szelephézag.
Na mindegy, kiszedem a hétvégén, meglátom milyen.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
LamerGyuri
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs