-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz
rob210 #46678 üzenetére
Sajnos az előző tulaj annyira lexarta szegény kocsit, hogy mikor megnyomták a bal oldali sárvédőt és helyre rakták, nem került vissza a dobbetét... Ezáltal szépen szétrohadt a kábelköteg és a biztosítéktábla alja is...
Azt mondták ezt csak cserélni lehet, de értelemszerűen a Renault ajánlata 1 pillanatig sem volt komoly alternatíva számomra...
Viszont sima szervízben is megkérik az árát, nem beszélve az alkatrész beszerzéséről, aminek az esélye, hogy ugyanolyan kábelköteget találok mint ami az enyémbe van és nincs szétdarabolva, egyenlő a 0-val.
Sajnos belefáradtam ebbe, hogy folyamatosan valamit csinálni javítani kell a Clion, így valószínűleg szabadulok tőle ár alatt. Majd akinek lesz idegrendszere és pénze az helyre rakja.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46691 üzenetére
Gondolom úgy kéne hogy kitekerem a gyertyát, rádugom a kábelt, és a gyertyát valahova letestelem igaz? csak gondolom nem ajánlatos a kábelt olyankor fogni, vagy az a gumi a kábelen ad akkora védelmet hogy nem húz át?
A kérdés hogy a másik végét egy fém részhez kellene tartani igaz hogy szikra képződik-e, vagy az magán a gyertyán is látható-e? És ha a trafó jó mert szikrázni fog akkor a kérdés az hogy a benya mitől lehet rossz? És hogy hogy a többi hengerrel jó?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #46724 üzenetére
Na igen, ez azért fura, mert a 2,7-nél is még sehol se volt a szint a csavartól (csápos emelőn, szervizben), de többet nem is raktunk volna bele.
Ezt a képet találtam neten, szerelőm is említett hasonlót, hogy volt nekik a márkaszervizben. Ha ennek a felépítését nézzük, akkor viszont a csavar, mint szintező ugye nem játszik.
Bezzeg a 206-osban...ott csavar ki, ha kicsurran, akkor tökéletes.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #46726 üzenetére
Sajnos nem értem én sem, de a szerelőm mondta, hogy hasonló pálca volt a márkaszervizben is, amivel az olajszintet nézték PK6-os váltóban, mert ott a csavar nem releváns.
Én arra merek következtetni abból, amit mondott a szerelő (aki tényleg nem pék, érti a dolgát) és amit olvastam, hogy a 2,7 liternél több nem kell bele és egy nívóval kellene a szintet nézni, hogy az patent legyen.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #46728 üzenetére
A betöltőnyíláson bemegy állítólag.
De sajnos többet én sem tudok, majd 60.000 km múlva jól megnézem, hogy s mint történik a folyamat, már ha még meglesz a gépezet.Challenge accepted ahogy nézem.
Ha megtudsz bármit, akkor szívesen veszem/szük itt a topicban.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #46774 üzenetére
& ungawa:
Csavarhúzó itt is megvolt, nem akarjátok látni milyen pusztítást végeztem...
De nem mozdult.
Közben az jutott eszembe, hogy holnap nekimegyek hőlégfúvóval a háznak, ahogy írtad is, rob, aztán hátha.
Most estére befújtam amennyire tudtam WD40-el bőségesen, hátha az is segít.És remélem vissza tudom egyengetni a csavarlyukaknál a fémet, és csak egy tömítésbe fog kerülni a dolog. Már ha kijön, persze.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #46786 üzenetére
Sikerult!
Hidegvagoval kicsit utottem oldalrol, hogy elforogjon, aztan beraktam a haz es a szelep koze, kalapacs es szepen csuszott is kifele.
Kitakaritottam a felso csovet, volt benne szepen korom, igy se tunik tisztabbnak, de sokat javult.
Viszont most meghult bennem a ver, takaritom a szelep hazat es ahogy huztam ki ket kis darab kormot, az beleesett a szivotorokba. Ez okozhat problemat? Nem fog karosodni a motor ha igy be lesz inditva?Mas:
Bontottan erdemes EGR-t venni, vagy rendeljek Angliabol eBayen 18-ert? Csak a szelep reszet kellene felhasznalnom, mert az ment szet, meg a tomites.Koszonom a segitseget!
Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #46821 üzenetére
Ha nem voltatok hivatalosan házasok és az Ő nevén van akkor sehogy se tudod kikerülni. Esetleg egy ajándékozásival be lehet próbálkozni mert úgy tényleg csak 12k (forgalmi,törzskönyv). Ott van még az Üzembetartói de az szintén szopacs ha netán később bármi ügyed van az autóval..
Predator2: Izzítást meg kéne nézni...(már ha csak hidegbe van ez a jelenség) pumpálni felesleges...
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #46891 üzenetére
Igen, jobbkéz volt és sajnos én voltam a hibás.
Egy visszafordulóhoz érve balra indexeltem, a szembejövő kocsi szintén balra indexelt... később kiderült, hogy csak korán rakta ki az indexet. Ez van, saját kárt én rendezem és ugrik a bónusz malusz is.mycso: Köszi szépen !
[ Szerkesztve ]
-
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46906 üzenetére
Nincs klímám és ebből kifolyólag pollenszűrőm sincs gondolom én akkor.
Amúgy ha már itt tartunk, a fűtéskapcsolós modult kajak csak a műszerfal komplett lebontásával szabadíthatom ki? Ugyanis nekem az állító szar hogy hova fűtsön így csak a szélvédő van jelenleg a fűtés. Meg akarnám nézni hogy megcsinálható-e házilag mert olyan mint ha csak el lenne állítódva a gombhoz képest a részek.
MÁS:
Hűtőfolyadékomnak a leeresztőcsavarja hol lelhető? Le szeretném már cserélni fagyállósra mert kezdenek a szarosabb idők bejönni.(#46920) tiop:
Nekem lefújná de mire már a nagyja lent van addigra hazaérek melóból.(10 percre melózok kocsival.)
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
rob210 #46917 üzenetére
Szia!
Hát hétvégén végigpróbálom a javasoltakat...de komolyan kiborít, hogy ennyire nem akar összejönni...
A pokrócos tanácsot köszönöm!!!
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Wiz Khalifa
addikt
-
motoflug
őstag
válasz
rob210 #46991 üzenetére
Köszi a tippeket, majd a jó kis vanish megoldja remélhetőleg!
Más:
Elgondolkoztam azon, hogy az évek során elengedett pacikból (gyári 139), hogyan tudnék párat visszahozni. Milyen ötleteitek lennének? Nem szeretném tuningolni az autót, ez az utazó bőrfotel nem erre való, százezreket sem szeretnék költeni erre a célra, de ha vannak alap dolgok, amiket tehetek az ügy érdekében, kérlek osszátok meg velem -
dhgm
tag
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #47015 üzenetére
hankook gumim van nyári igaz nem "alap".. nagyon megvagyok vele elégedve. Eddig parádézott minden szituba.. 210-ről satu ect
Nekem bevált és most készülök téliből is venni hankook-ot. Kb ugyanolyan pozitív az egész dolog mint anno a fludánál.
[link] ez van fent nagyon jó gumi!
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz
rob210 #47050 üzenetére
Ezt már én is tudom sajnos.Meghalt a gyári, vettem bele Sony Xplode-ot.Hát borzalom, kritikán aluli, Sokol rádió jobban szól.Hangosabban nem is lehet hallgatni, a mély még minusz 2-n is túl sok, élvezhetetlen.
Rádiót hallgatni jó de csak 14-15 hangerőig.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
speedydb23
senior tag
válasz
rob210 #47015 üzenetére
Azért itt tudnék cáfolni... Barum gumi volt a Cliomon, és teljesen meg voltam elégedve vele, egyedül a kopása ami kritikán aluli, de úttartás és fékezési jellemzőkben jól teljesített.
Viszonyításhoz már volt Dunlop, Goodyear, Semperit, Nokian, Micheline és Continental gumi is az eddig általam vezetett autókon...Én maximum az ilyen vadi újonnan 7-8ezer ft-os Kínai gumikat kerülném el, de egy Barum vagy Hankook gumit azért ne soroljunk az ipari hulladékok közé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!