-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Én Diesel Thalia-n tanultam vezetni, faék az az autó, fura volt, hogy a gyűrűt fel kellett húzni tolatásnál, no meg a tolatás is művészet vele, ritka szarul lehetett hátra látni. Viszont arra jó, amire kitalálták, A-ból B-be közlekedni. Szeretnivaló kis dobozka volt
tresh: mondom, vidéken én is vígan elvagyok, csak BP-en kell kicsit rallysabban vezetni. Igaz én Budáról Pesten át szoktam hazamenni. 1-esben te meddig pörgeted a gépet?
-
Reaper04
aktív tag
Így van
MMA87: 2 és 3 ezer környékén pont jó elváltani. (Néha persze nem árt egy kicsit odalépni)
Én egybe kb 2,5 e-ig pörgetem, aztán váltok. Városban kicsit érdekesebb a művelet, én úgy vettem észre, hogy nagyon nincs időm végigváltani 4-be a bocit, mert hamar elérem az 50-et.(mármint lámpáknál..)
Így lámpától lámpáig 1-2, esetleg 3. De 50-nnel 3-ba is 2500 körül dorombol, ha jól emlékszem.Hosszabb szakaszon jöhet a 4, amikor meg huzamosabb ideig haladsz 5. (dízel meg 6
)
Mondjuk leírni ezt nem olyan egyszerű. Minden helyzet mást kíván. Ha pl egyiknél épp zöld lesz, pár száz méterre a másik lámpánál meg tudod hogy épp oda érsz és piros, akkor nyomod neki. Míg egy másik részen ahol xy lámpa van egymás után, de tudod, hogy zöld hullám lesz végig, akkor nem kell tűzni.Illetve, ahogy gondolod
+ahogy Te is írtad, városon kívül is teljesen más a helyzet.A kuplung gáz párost jó ha (tresh is írta) libikóka szerűen használod. Kicsit ráérzel, úgy fog indulni hogy csak nézel
Persze nem egy versenyautó, de nem is annak tervezték. Ha intenzívebb indulást szeretnél, szoktam olyat hogy előtte kicsit felpörgetem a motort, leveszem a gázról a lábam, közben be kuplung, be1 vissza kuplung és rajt. Meglódul ahogy kell
(és nem rángat)
[ Szerkesztve ]
-
keroatis
tag
Sziasztok!
Segitsetek légyszi!Nagyon fontos lenne!
Renault Megano-m van 2004-es!Manuális klima van az autóban!
A napokban vettem észre,hogy a ventilátor nem működik az utastérben!Klima üzemel,fűtés is jó,csak a ventilátor nem megy semilyen fokozaton!
Biztositékot néztem,ott minden OK!
Mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm!Kicsit leÍrtam ezt a kérdésem részletessebben hogy jobban lehessen érteni javitottam is hogy melyik ventiátorról van szó.
Előzmény:
Nem hirtelen kialakult hiba fokozatossan kezdte el az utastéri ventilátor a hibajelenséget.
Elösször csak meg meg ált, majd elindult azt megált - elindult. Utánna nem ment csak 1 fokozatban azt utánna nem volt hajlandó csak 3 fokozatban menni, egyszer csak megált és nem indult el többet, 1 hónap múlva egyszer még egy alkalomra beindult, de most már 3 hónapja nem megy és igy télen a párásodás az katasztrófa.
Ha megyünk valahova le kell húzni résnyire az ablakokat.
Az utastéri ventilátor kapcsolója szét lett szedve multiméterrel meg lett nézve elvileg jó, de nem szakember nézte.Esetleg valaki tud ajánlani itt békésmegyében autóvillamossági szerelőt .
-
meroly
veterán
Köszi a pontos elemzést.
Basszus sose számoltam még ki magamnak km alapon, lehet csal az óra?
Igen néha szoktunk menni vidékre, akkor simán lezuhan a fogyasztás és egész hónapban kitart, tudom meg kell huzatni őket néha hosszú távon is, de ha nincs program, nem megyek el csak úgy tenni egy kört a pályán.Impossible is nothing
-
FerNandor
őstag
én akkor se járnék ilyen nagyfogyasztású (benzines) géppel, ha ott állna a tanker az udvaromban.
vennék egy 2.0dCi-t (mIII-at talán vagy fluence-t) akkor aztán hadd szóljon. eljárnék vele max 5-5.5 literböl. csak jó lenne, ha állna egy tanker az udvarban"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
ESP
senior tag
-
_NCT
őstag
Igazad van, csak az nem mind1, hogy milyen sűrűn. NEm midn1, hogy félévente 1-2 kapcsoló + apróság, vagy minden héten folyamatosan... Ezért írtam azt, amit idéztél és ezért érzem ezt....
Amúgy hangja alapján szerelők is azt mondták, h szépen ketyeg, attól nem is félek. Csak tényleg rohadtul bosszantó, h 2 hónap alatt mindig volt valami. Nem tudom ez a zár kérdés mennyibe fog fájni, de azt hiszem bontóból fogom megoldani a dolgokat. Vagy nem tudom, hogy megéri-e újat venni.
Vésznyitót nem tudjátok hol van??
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Pont most beszéltük ki a VW topikban, hogy mekkora vicc az az oldal és nem is érdemes a kattintás se amivel megnyitja a felületüket az ember.
Tök szakmaiatlan fos az egész.
A tc nálam egy a UPC-vel mind a kettő nagy fos.
Winkler apuval az élen, a zseni remélem nála is UPC-van.Renault power
-
kisninja
őstag
Egyáltalán nem bántasz hidd el szívemen viselem a kocsit imádom és mivel hűséges talán ő is engem
Minden kötelezőt megtettem rajta mióta nálam van (4éve) de a gyertya kimaradt.
2000/01 es 152k km rel.
Gyújtás kábel nincs közvetlen trafó (nagyfesz részről). Gyertyákkal semmi gond ez is Renault ajánlott.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
Remek akkor megcsinálom, ha egyszer kész lesz és jó is lesz majd teszek fel képeket.
A másik mit találtam, túl szép, hogy igaz legyen.
Van egy csacska kérdésem, ebben az 1.6 osban is van okos kerék? vagy az csak az M2-esek kiváltsága
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
_NCT
őstag
Akkor maradok ennél, szerintem ez jó lesz. Se nem gépes, se nem imbuszos.
-
Ebben a honapban is voltam autoszerelonel, direkt egy masikhoz mentem, akik atvizsgaltak a kocsit, es jonak talaltal. De 6 honapja van nalam a kocsi, es mar 3x volt a szerelonknel, egyszer kipufogosnal, meg most egy masiknal. Szerintem tul sokat is viszem szervzibe.
De a vezerlest sztem mostmar tenyleg lecsereltetem, valtokuliszat is megcsinaltatom (mar ha tenyleg ez okozza a valto ragadasat), meg a kuplung a kerdes, hogy most, vagy varjak meg vele. Ja, meg a alvazon a rozsdat leszedetetem. Aztan mar tobbet nem akarok ra kolteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Hobby elektronika
- Parfüm topik
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó