-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz rob210 #52897 üzenetére
Szia, az az igazság, hogy nem.
( Lefulladás után indítózásokkor nem hallom, hogy működne )
Mit kéne pontosan mérni rajta? Konstans feszültséget kellene hogy kapjon?
Az az igazság, hogy már a ház elől sem szívesen indulok el vele, hétvégén is infarktus kerülgetett, amíg nagy naívan elindultunk bevásárolni. 1 km alatt 5x állt le. -
FeniX-
aktív tag
válasz rob210 #52899 üzenetére
Értem.
És ha olyan valaki nézi meg, akinek bár nem villáskulcs volt a jele az oviban, de van autószerelői iskolája, csak nem dolgozott a szakmában? ( ergo lelkes amatőr )
Egy felsőholtponti jeladón mit lehet nézni? Ha megmondjátok, megnézem!
( az itteni - két utcányira lévő szerelőm - ismét csak csütörtökre tudott időpontot adni ) -
Tosee
őstag
válasz rob210 #52923 üzenetére
Szuper, köszönöm mindenkinek!
Arról viszont nem találok infót (még a könyvében sem), hogy mennyi km után kell ezt cserélni?
Valahol azt olvastam, hogy 2003 után gyártottakban már nem kell váltóban olajat cserélni, de ez felől vannak kétségeim... Mi a véleményetek erről?
Leeresztő (ezt nyilván a váltó alján) illetve feltöltő nyílást merre keressem?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #52906 üzenetére
A generátor szabadonfutó nem így működik. Egyik irányba befog, másikba nem. Arra jó, hogy mikor hirtelen leesik a motor(mondjuk váltásnál) fordulat, a generátor tengely lassabban lassul, mint a főtengely. Ezzel is tölt, ha elég gyorsan váltasz, nem is lassul sokat. Alapjáraton a dízelnél nem rángatja a szíjat. Ott ugyanis a járás darabos, nem egyenletes a nagy kompressziós nyonás miatt.
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #52936 üzenetére
Hol vetted ? Ez az amit otthon is fel lehet rakni ? Nekem is csúnya kopottas a kormány egy helyen .
Kérdésem : Volt egy korábbi hozzászólásban Megane II kombi kábelátvezető e-bay-es linkje ,de nem találom . Újra be lehetne rakni ?
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #52936 üzenetére
Majd még fog simulni kicsit, nekem tavasz óta van szürkében a yaris kormányán, eddig még nem foszlik, nem tekeredik, nem szakad, annak még a küllője is véknyabb, így ott sem gyűrődik ennyire, asszem nekem is vagy 800ból jött kínából, vagy 1,5 órát kínlódtam mire felraktam, én minden varratot megöltöttem, holott minden 2. elég lett volna, de hát szorgos voltam!
ilyen lett szürkében -
jookomak
őstag
válasz rob210 #52944 üzenetére
Rosszabb! Külföldi. Itt még a kormány is rossz oldalon van a kocsikban. De azért a motorháztető nyitókarját meghagyták bal oldalon.
Viszont nagymuteréknak is ilyen gépe van, csak az 1.4es. Legutóbb az is érdekesen viselkedett, mikor vezettem. Nem volt ereje és random időben bőgött a motor. -
forceberg
veterán
válasz rob210 #53021 üzenetére
Na, azért napi 50km-re lehet már dezsőt venni. Szerintem nincs baj, ha megy vele 2x25km-t, amiből a 2x15km pálya már + ami rájön a városban már épp jó lehet. Az ott lakóknak nem, mert elvileg azok még DPF nélküliek.
A nagyobb nehézség, hogy találjon olyan 10 év körüli példányt, aminek nem véres a torka...Nemrég említette itt 1-2 tag az 1,5dCi csipkét, hát azok adják el az autóikat családon belül!
+Remélem, a későbbi eladási hirdetésbe is beírják majd becsülettel, hogy: "az autó meg lett chippelve, mert alacsony fordulatszámon nem tolt eléggé, így nem törődve pl. a hajtókarcsapágyakkal, mi odaadtuk lent azt az erőt, amit a gyár nem(hiába, ők bent nem értenek hozzá)! Így már lent jól húz, nekem megéri, hogy tudjam használni motorgyilkos módban."http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53033 üzenetére
Kösz, akkor ezt jól benéztem, akkor ezek szerint egy elég ebből, ugye?
Ennél olcsóbban, csak egy Lengyel oldalon találtam, ahol 8000 körül van, de szállítással együtt már az is 10 körül lenne.
Itt a szállítás kicseszett drága. 3000 felett van, de 35K rendelésnél ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
Virág et.
senior tag
válasz rob210 #53021 üzenetére
(#53021) rob210, (#53022) forceberg : Köszönöm a válaszokat.
Magyarul találnom kellene egy nem szétküldött példányt, utána a szokásos dolgok (+hajtókarcsapágy) cseréje után már csak az általános dízel betegségek (részecskeszűrő, kettőstömegű,...stb.) miatt kellene aggódnom, a kocsi többi része alapvetően rendben van.
Kérdés, hogy az évi 120e üzemanyag megtakarítást hosszabb távon hogyan módosítja a dízel extra szervizköltsége.
-
Sanyo77
tag
válasz rob210 #53047 üzenetére
Előző kocsim egy Daewoo Lanos volt, opel motoros , 1.5 benzin. Elkopott a vezérműtengely, csere. Egyszer a gyujtótrafó szart be, csere. Vezérműszíj szakadás, pedig nem volt öreg, ez is jó móka volt.
Ha megyünk külföldre, és az autópályán nem a 4000-et pörgő motort kell hallgatnom órákig, megfizethetetlen....
Ezerszer jobb konstrukció mint az opel motor.Dacia Lodgy 1.5 dci, városban használja évek óta a kollégám, nem volt baja.
Persze, ha egyszer belefutok egy költségesebb hibába akkor szivacs lesz egyszerre kiadni sok pénzt, de addig megspórolja.
Ha nem lenne Lagunám, akkor Lagunát vennék, dieselt.
-
Sanyo77
tag
válasz rob210 #53054 üzenetére
Azért volt a példa, mert sokan rettegnek a dieseltől. Én többet szívtam egy benzinessel (km-re leosztva) mint a dci-vel.
Aki fele pálya fele városra veszi, annak megérheti a dci. Már ha karbantartott volt, nem taposták ki a belét hideg turbóval, cseréltek olajat időben stb....
És még offabb: Gázolajszűrő csere lesz, megnéztem milyen kell bele. Az előző gazdája a legdrágábbat tette bele, amit találtam a filterabc-nél.
De abban is biztos vagyok, hogy több tapasztalatod van mint nekem.
-
zsocimaci
csendes tag
válasz rob210 #53070 üzenetére
Azt mondta hogy ugy nezte meg a vizet a hengerfejben, hogy levette a gyertyat bevilagitott es kezzel megtekerte a mozort.
A vizhofok foleg nyaron volt olyan, hirtelen felment maxra, aztan visszaallt. Neha csinalt ilyet. Alapjaraton jarattam es vissza ment normalis tartomanyba. -
Josi
aktív tag
válasz rob210 #53112 üzenetére
Ide írom, másnak is hasznos lehet.
Az adapter egy ELM327mini bluetoothos 1.5 firmware (az a pici kék átlátszó műanyagházas)
Szoftver: Torque Pro 1.8.158Kipróbáltam most a tabbal, (Huawei T1-821L Android 4.4.4)
Lassan kapcsolódott, kiírta az adapter adatait, majd eldobta a kapcsolatot.Utána kipróbáltam a telefonommal is. Ez egy régi Sony Xperia Ray, (android 4.0.4)
Simán összekapcsolódott, és írja is az adatokat a program.
Szóval készülékfüggő is a dolog.
Kollégának most hozattunk egy ugyanilyent de az már a 2.1 verzióju.
Elkérem tőle és azzal is csinálok egy tesztet.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
meroly
veterán
válasz rob210 #53121 üzenetére
Volt annyira szakértő az eladó hogy nem kérdezte. Egyébként 5W40, de hogy sxr vagy sem azt nem tudom.
Filtron a szűrő.Nagyon menő volt mert aszonta "a gép adott 20% kedvezményt, de én adok harmincat" és egy nagyvonalú legyintés. Hú de nem szeretem az ilyet.
Szerk: odacsörögtem, SXR.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Wyktor
csendes tag
válasz rob210 #53168 üzenetére
Azert tippelek a futóműre, mert éreznei a kormányon is, hogy kicsit megrántja az autót. De csak akkor jön elő ha magasabb dologrol hajtok le.Sima napi használatban nem veszem észre, fékezésnél nem húz el, egyenesen fut. Arra is gondoltam, hogy nem lehet e féltengely csukló?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs