-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65752 üzenetére
Pisztolyt tartanak a fejedhez, hogy hulladékokkal szopj? Ezt másképp nem tudom megkérdezni, vagy muszáj elvállalni, mert ebből van a több a főleg egyre gagyibb alkatrészek miatt (is)?
Öcsémnek van egy festő cége. Mázolást már el sem vállalnak, mert időigényes és szopás. Csak festés kis gipszeléssel, persze durván minőségi munkát végeznek, de máris állnak tovább, lényegében egy kétszobás akármiért tisztán zsebrevág 60 ezer körül másnaponta leadózva, anyagköltség, emberek kifizetése után, ha meg mindenképp muszáj glettelni és csiszolni, az ott már durva drága mulatság lesz. Nincs szakember...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65752 üzenetére
A te autód is túlhajtott egy T modellhez képest, ami 2.9 literrel 20 lóerő, 540 Kg.
Nem olyan rosszak ezek a kis turbósok, csak tönkreteszik a felhasználók meg a szerelők nagy része. Nyilván egy kimondottan hibás szériával, mint a TCe egy része nem lehet mit kezdeni, de ilyenek voltak 20 éve is. A többi az működik szépen, csak a felhasználó hülye hozzá és tönkreteszi, sok szerelő szintén hülye hozzá és csak tákolja.
A gyártó meg a profitmaximalizálás miatt se nem csinálja tartósra, se nem adja olcsón az alkatrészt, meg terel új autó felé is.
A környezetvédelmi szigorítás meg a magas végnyomás csak kisebb oka annak, hogy a mai autók olyanok amilyenek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65763 üzenetére
Az én szerelőm is egy ezer éves Ventot hajt, de az összes többi akit ismerek szintén 15+ éves valamit.
Én se tartom jónak ezt az irányt, de azért használható. Sőt ennyi erővel a Megane 1 is már feleslegesen bonyolult, sokkal egyszerűbb egy kombi Lada, egy kombi F Astra vagy egy kombi 3-as Golf.A szerelők is addig használnak azt amit, amíg van. Majd ha kikopik az az éra akkor megkeresik a turbós pici motorosokból a legmegbízhatóbbat. Meg az épeszű felhasználók is. Nem kell leszólni a kicsi fújt motort, régi szívóban is vannak szarok, csak kevesebb. Ott művészet volt szart csinálni, ma meg művészet jó kis motort csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65773 üzenetére
Az összes tömítés cserélve lett a szívósoron, és a pillangószelepnél is mind a kettő nagy karika.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
atosan
addikt
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65834 üzenetére
Azt látod, biztos, hogy nem, ettől függetlenül jövő héten megyek ki és veszek egy ilyet, mert akkor nincs szállítási költség, ha már útba esik 30 euróért... és meglátjuk tud-e még bivalyabb lenni a Lagesz. Ha igen, akkor meg...
1, vagy 2 héten egyszer jó lesz majd "ökörködni"...Kösz az infót.
Neked is...
(#65833) ThodEE[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65841 üzenetére
Oké, de Te/Ti mivel magyarázzátok a fentebb írt problémát? Egy mann, hogy gyárthat nem stimmelő légszűrőt, főleg a 2.0dci-be, ami ezek szerint rögtön ilyen hangot ad, hogy nem stimmel valami? Itt úgy látszik nagyon méret orientáltnak kell lennie ennek is, mert anyám Bravójában a pöcök meg/kilazult és félig nyitott állapotban volt az airbox, ha nem nyitom ki az életbe nem gondoltam volna, hogy ott valami gond van.
Pedig vájtfül vagyok...
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65825 üzenetére
2004-es 1.5dci Clio2-ről lenne szó, 82HP. Delpfos rendszerű.
Kíváncsi vagyok le lehet e tesztelni, egyre több helyről hallom, hogy az okozhatja a problémámat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
z00li
senior tag
válasz rob210 #65588 üzenetére
Köszönöm így eléggé megkésve is.
Mivel nem boldogultam vele így szerelő lett a vége. Ma kaptam vissza az autót, holnap teszt élesben.
Ami történt:
-lebontotta a kormány körüli burkolatokat, kormánykapcsolókat, elmondása szerint nem talált semmi problémát. Remélem nálam sem jön elő újra a füstölés.
-fék: jobb hátsó munkahenger folyatta a fékfolyadékot, így ennek következtében komplett hátsó fék felújítás lett a dolog vége (fékdobok kerékcsapággyal, munkahengerek, fékpofák)
-ha már úgy adódott kicsit átnézettem az autót, aminek az lett a vége hogy a két hátsó lengéscsillapító is ki lett cserélve
-ami még cserés lesz az a két első féktárcsa plusz fékbetétek
-ja, és mielőbb meg kell ejtsek még egy futóműbeállítást
Röviden ennyi. Nem volt őszinte a mosolyom. Remélem egy darabig nem lesz egyéb váratlan kiadás, ez így kicsit sok volt.Z
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65873 üzenetére
Félre értettél, kérdezted, hogy milyen autó, és erre írtam, hogy Delpfos befecskendezővel szerelték.
Kérlek ne térjünk el az eredeti kérdésemtől.
Van e lehetőség a motorvezérlő tesztelésére, és ha igen akkor hogyan?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65910 üzenetére
HENGST szűrőt, meg a sok minden mást, tegnap hozta a futár. Most reggel berakom és rájöttem, hogy mi a probléma a MANN-nal. Hiába a méret, mert ugye a szűrő méret, amit itt mérni kell, egyszerűen felül a
gumi szigetelés szar a mann-nak, és jóval keskenyebb, mint a HENGST-nek. Ráadásul, alul a szivacs része legalább hüvelykujj vastag, ellenben a MANN, max fél centis megoldásával.A lényeg, berakom az szűrőt, az autó még simábban jár(t) csendesebbnek is tűnt emiatt, konkrétan alig tudtam már begyömöszölni a helyére (megszoktam a mann-t, hogy az szinte beesik oda?) a külső gumi vastagsága miatt, de csak bement és ekkor már érezhető is volt, hogy lezárás után az airbox-ba innen tuti nem kap fals levegőt, mert ez most rászorult brutálisan, ahogy az kell. Bár az autóm vadállat, de eskü, mintha jobban bepasszírozott volna az ülésbe, mikor odaléptem neki, de ez már lehet placebo is, de lehet, hogy nem.
Ma szétkapom megint ventit, mert szerintem, ami oda behullott az előbb utóbb megfog szólalni. Persze így már cserélve lesz a pollen is (BOSCH), szóval ma Lagunázok és MANNék meg mehetnek a jó p...ba.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65915 üzenetére
Nem gond.
Ha cserélik, akár csak egy teszt erejéig is, az mivel jár? Vagy csak kiveszem, berakom a másikat és go?
MI az amit ilyenkor újra programoznak/tanítanak?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
nhpeti
tag
válasz rob210 #65910 üzenetére
Na, alánéztünk, cikkszám szerint erre az alkatrészre lenne szükségünk:
A jobb oldali cikkszáma: 8200113975
A bal oldali cikkszáma: 8200113970A probléma viszont az, hogy ezen az ukrán weboldalon kívül sehol nem találok.
[link]Nincs véletlenül valami ötleted, hogy merre lenne érdemes nézelődni?
-
mycso
Topikgazda
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65917 üzenetére
Mert senki nem tudja megmondani, hogy mi a gond! Hiába van diagnosztikán, semmit konkrét nem derül ki belőle, látszik, és hallatszik is a hiba, de a konkrét okot csak a motor komolyabb megbontásával lehet kideríteni (márkaszerviz)
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65935 üzenetére
Nekem soha eszembe nem jutna ilyen habos szart belefújkálni. Amennyire zegzugos az egész szellőztető rendszer egy autóban, az a hab hagy maga után redvát mindenképp meg önmaga maradékát is.
Ózon vagy egyéb gázos módszer ami el is tud távozni az jó. Bár az is csak gombát öl, felületet nem pucol ki, tehát idővel a megmaradt koszos felületre ugyanúgy visszaköltöznek, használatfüggő. Ha nagyon gyakran visszajön az állott szőnyegszag már, akkor szét kell szedni és két kezecskével kipucolni mindent. -
Predator2
addikt
válasz rob210 #65933 üzenetére
Az autó hidegben 10° alatt dadog, rángat. 10°felett nincs ilyen gond.
A dadogás jelensége kb 1 percig áll fent indulás után, már kezdem megszokni.
Erre nem tudnak mit mondani. Jah de...francia autó, mit várok.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #65960 üzenetére
Szia. Köszi a választ. Mit értesz az utolsó mondata alatt? Úgy érted műszakin megbukik? Most volt 20-án, de nem szóltak érte, pedig sztem látták. Mondjuk a defektes dolog, meg hogy írja, hogy hiányzik az csak másnap jött fel.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #65963 üzenetére
Hm...köszi. Nem gond, jövő márc. 20-ára megcsináltatom, vagy veszek újat, de ahogy nézem olyan 15k körül van a siemens-nek darabja, meg még aki megcsinálja, itt angliában meg amúgysem olcsó a labour (munkadíj).
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65975 üzenetére
Van otthon prés. Ezekből az alkatrészekből meg muszáj vagyok minőségit venni a 18" felni és a gewinde miatt.... Lemfölder lett a kiválasztott. A szilent szett 30k, a lengőkar szett 50k.
Más...
Amit monddtam még múltkor clio-t magas szívócsőnyomással. Ki lettek cserélve az apró kis tömítések is, mint pl a map szenztor, és továbbra sem jó a dolog. Kezdek mostmár gyanakodni a fékrásegítő csövére, amibe úgy tudom van valami kis szelep?.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65961 üzenetére
Igen volt. Annak idején be is linkeltem ide a fórumba.
Ne értsd félre, de mitől vagy ebben ennyire biztos?
Renault Nyéki is szoftverfrissítéssel kezdett, mert volt kifejezetten a dadogás miatt motorvezérlő frissítés kiadva (mint hibajavítás, elmondása szerint), illetve 2 hobbi szerelő szerint is nagy valószínűleg az keseríti az életem.
Amit még NYéki furcsállt, hogy szerinte a külső hőmérséklet hidegebb volt, mint amit a kocsi mért.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #65988 üzenetére
Nyugi, ma a saját skodám első futóművét borítottam szét. Flexelni kellett két gömbfejet...egy 6 éves autón. Igaz 194k km van benne és minden gyári volt elől, de akkor is. Geometria után ismét olyan, mint, amikor megvettem...mintha sínen húznák. a kormányösszekötők voltak a legszarabbak. A gyári gömbfejek nem lógtak még, csak könnyebben járnak, mint az újak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Nők, nőügyek (18+)
- Óra topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Gumi és felni topik
- Xbox 360
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest