Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz rob210 #86203 üzenetére

    Elvileg holnap jön is, köszi.

    Másik:
    Neked az 1.9 dci-k, mennyi olajat vesznek fel, olajcserekor. Papíron, 4.5l, de nekem maxig töltve, plusz olajszűrőt is feltöltve 4.7l szokott lenni. 3-3.5 dl marad mindig az 5l-es kannából. ( 8200768927 Gyári szűrő / Purflux 933)

    Letoltunk egy cca 4000 km-es elég vegyes használatú túrát a hetekben. Sok pálya, sok emelkedő, sok padlózás. Párszáz km 3200-as fordulat feletti használat, klímával. (Had ne írjak sebességet. )
    Általában olyan 7-8e km után szoktam utántölteni a maradék 2-3 decit, mert annyit megeszik, bár az előző két csere után is, amikor Eneos töltöttem bele, kicsit korábban megette, de most konkrétan 5e-nél, pályás leálláskor, már szólt az elektromos nívó, hogy min szint alatt van. Pálcával nézve min szint felett. A maradék 3 decit beletöltve, másnap reggel indítva, maxon a szintjelző, szóval addigra minden lecsorgott, a pálcás nívó szerint egy hangyafasznyit max felett van.

    A turbó előtti cső, meg a karter tiszta olajfilm, de nem dzsuvás, kormos olaj, hanem mintha teljesen új lenne (lecsapódott olajgőz? Van olyan?)
    Turbot kikaptam, nem lötyög, pedig már arra gondoltam, hogy kezdi megadni magát, hogy az köpi, csöveket eltörölgettem, összeraktam új tömítésekkel, azóta semmi. Az EGR-en konkrétan nem volt korom. Csak olajfilm.
    Elraktam egy tubus ex120-at, a vészterhes időkre, azt most beletettem az olajba.

    Nekem kicsit úgy tűnik, hogy az Eneos Hyper R, nagy terhelés és fordulatszám mellett már túl vékony ebbe a motorba, vagy csak szimplán ilyen fordulatszám mellett ez teljesen normális, hogy mindent belep a motorolaj? Vagy a túl nagy fordulat miatt túl nagy lett az olajnyomás?

Új hozzászólás Aktív témák