Új hozzászólás Aktív témák

  • #21559296

    törölt tag

    Sziasztok! Az alábbi kérdésemmel is fordulhatok hozzátok?

    Vásároltam 2020. december elején a Telekom webshopban listaáron (tehát se hűség, se SIM kártya nem tartozik hozzá) egy LG V50 ThinQ mobilkészüléket, melyet szülinapi ajándéknak szántam, de nem jött be neki a mérete és kialakítása miatt, így éltem a 14 napos elállási jogommal (melyben feltüntetik, hogy hibátlan telefont is visszavesznek, amennyiben hiánytalan a csomagolása). Gondosan kitöltöttem a formanyomtatványt, lecsomagoltam, elcsattogtam vele a legközelebbi Telekom üzletbe (Westend), ahol az ügyintéző srác jelezte, hogy átvenné ő is az ügyet, de a postával jobban járok, mert gyorsabban célba ér a csomag és a pénzemhez jutok. Ez volt december 8-án, mint a mellékelt ábra mutatja, azóta is csak várom a pénzemet...
    December 22-én, 2 héttel a visszaküldés után ugyanebben a Telekom üzletben érdeklődtem, hogy mi újság a történettel. Közölte a srác, hogy rossz helyre lett elpostázva (végülis csak oda, ahol a weboldal is írja...), de azóta már megtalálták és december 18-án ki is állítottak róla egy stornó számlát, melyet a Telekom fiókomba fel is töltöttek. Ettől számítva 30 napon belül kell visszakapnom a 150.000 Ft-om.
    Január 15-én, több, mint 1 hónappal később érdeklődtem a 1414-en egy ügyintézőnél, aki azt mondta, hogy látják a készüléket, minden rendben van, annál a személynél van, akinek a visszautalást kell intéznie, nem érti, miért nem csinálják. Jobban utánanézett, kiderült, hogy az a gond, hogy az eredeti számlán két készülék szerepelt, én pedig csak egyet küldtem vissza. Na most, ennek a típusát ők sem a dobozról, sem a mellékelt, általam kitöltött dokumentumról nem tudták leolvasni... Ugyanis az ügyintéző állítása szerint csak azért akadt meg az ügy, mert nem tudták, melyik telefon árát kell visszautalni. Miután ezt közöltem vele (még higgadtan), megbeszéltük, hogy azonnal eljuttatja az illetékeshez az ügyem a helyes adatokkal, azonban újabb 30 napra számítsak, de "ez már nem szokott annyi lenni általában, nyugodjon meg, rendben lesz pár napon belül". Mint várható volt, ebből a pár napból már 2 hét letelt, fejlemény nélkül. Ezen telefonhíváson belül úgy búcsúztunk el, hogy néhány napon belül, a biztonság kedvéért keresni fognak egy adategyeztetés miatt. Ez sem történt meg.
    Január 20. körül szintén bementem a Westend Telekomba (eredetileg más ügyben, de azért is), hogy érdeklődjek, panaszt tehetek-e, de jelezte egy másik ügyintéző, hogy már van egy folyamatban, így nem tudja még egyszer ugyanazt rögzíteni. Javasolta, hogy menjek a Fogyasztóvédelemhez, ha nem lesz semmi a 30 napon belül, vagy hívogassam bőszen az ügyfélszolgálatot és hazudjam azt, hogy szabit kellett kivennem a munkahelyemen az ügyintézések miatt, hátha így még plusz 10.000 Ft kompenzációt, kártérítést jóváírnak a számlámból, mert "az is jó már úgy, nem?!"

    Kezd elfogyni a türelmem. 150.000 Ft nem két fillér, hanem 1 havi fizetésem (szarabb helyeken). Mihez kezdhetnék? Forduljak fogyasztóvédelemhez, vagy van valami gyorsabb módja? Feltételezem, az is további hónapokba fog telni... Szeretném visszakapni a pénzem és nem hiszem el, hogy az azonnali utalás és online ügyintézés korában majdnem 2 hónapba telik egy ilyen ügy lezongorázása...
    Tanácsot szeretnék kérni. Köszönöm, hogy elolvastátok! :R

Új hozzászólás Aktív témák