-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Telekom = karbantartás..
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Sziasztok! Visszajött a szervízből az Apple Watch6-om, ahol teljes újraszoftverezést kapott(az esim is törlődött), mert a WatchOS 8.1 KO-ra tette. Nem tudok hozzáadni/áthelyezni új esim-et, a weboldal hibára fut, a telefonon belépve sem megy az áthelyezés… ez a folyamat játszódik le…
Jól sejtem, hogy ebből holnap 1414-es ügyintézésem lesz?
-
kakuk.tamas
addikt
.
-
Gubu0101
veterán
Az mitol lehet,hogy 30-as szamrol nem tudnak felhivni 20-as szamon
Azt a telefonom amelyik dualos,20 fizikai sim meg mellette van egy 30-as esim
volte kikapcsolva
-
Kaptam ma postával egy levelet miszerint hűséges ügyfél vagyok, és adnak ajándékba egy magentás esernyőt vagy noteszt.

Kapott más is mostanában?
-
samu2062
senior tag
Látom sikerült kiragadni a lényeget az egészből, de azért reagálok rá. Egyrészt minek kellett volna még utánanéznem?
Mindennek utánanéztem, aminek lehetett!
Ha megtaláltam volna a megoldást, nyilván nem megyek oda. De a neten még a telekom apn beállításait sem találtam meg, hogy esetleg azt küldjem el az órának. Másrészt meg azt írták és mondták, hogy műkodik telekom kártyával, tehát mégis mit kell ilyenkor tenni? Kínai akármi, és? Itthoni hivatalos forgalmazótól rendeltem. Nem kínából e-bayről, vagy valahonnan, blöffre, mert annyi eszem van, hogy az ottani piacra szánt eszközök, nem feltétlenül működnek itt. Azért rendeltem itthonról, mert azt csak feltételezheti az ember, hogy amit itt forgalmaznak, az alkalmas az itteni működésre.
Harmadrészt meg ne beszélj félre, mert én rohadtul nem kértem számon, hogy miért nem keni vágja. Ha nem tud segíteni, az rendben van, de ő nem ezt mondta. Azt mondta nem segít, mert nem ott vettem az órát.
A problémám az volt, hogy meg sem próbált érdemben megszólalni, azonnal elhajtott. Érted a különbséget?
A 2g-vel nyilván tisztában voltam, nem kell hasítania ilyen alap funkciókhoz.
A témát lezártam, az óra megy vissza.
Aki segíteni próbált, annak köszönöm. -
Zeki
nagyúr
válasz
samu2062
#126384
üzenetére
Őszintén? Vettél egy kínai akármit, ami lehet a szar minősége miatt nem mükszik jól. Te meg a Telekomosokon kéred számon, hogy miért nem kenik-vágják, mi lehet a baja és mi a megoldás. A linken csak 2G van írva, na azon aztán nem hasít a net max talán valami wap féle bitek.
És persze a támogatott frekvenciák sehol nincsenek feltüntetve.Itt te vagy a hibás, amiért nem néztél ALAPOSAN utána a kütyünek vásárlás előtt.
Szerintem. -
samu2062
senior tag
válasz
ElektrikusDE
#126354
üzenetére
Megtettem. Azt mondták működnie kell. A telenor kártyával nem szokott néha működni, ezért azt tanácsolták, hogy azt lehetőleg ne rakjak bele, ezért lett a Telekom. Kérdeztem másokat is, ők azt mondták, hogy megoldás lehet, ha az órában lévő sim kártya számára egy telefonról elküldöm a Telekom IP címét, vagy mit, amit elment az óra. Ezért szerettem volna megtudni a Telekomnál, hogy mi az, amit esetleg el kell rá küldeni. De szóba sem álltak velem.
Zeki én nem azt mondtam, hogy ő állítsa be.
Arra kértem, hogy adjon tanácsot, hogy mit kell beállítani, a fent leírtak alapján. Mivel elvileg megoldás lehet, a telefonról valami beállítás elküldése. De ha azt sem tudom mi az, akkor a kisujjamból szopjam ki? Én Telekom ügyfel vagyok, ő meg ügyfélszolgálatos. Kötelessége lett volna segíteni, ha nem, akkor én vagyok a hülye.Mindenesetre köszönöm az eddigi válaszokat!
Ja igen, ez az az óra. [link]
-
bendegruz
őstag
válasz
cintula187
#126381
üzenetére
Hiába fizeted ki a keszuleket, a hűséget végig ki kell töltened különben kötbért kell fizetned.
Egyszer én is ki akartam így ugrani, de a kötbér több lett volna sokkal, mint hogy minden hónapban befizetem a havidíjat amíg tart a hűségidő. -
Kaba
veterán
válasz
cintula187
#126381
üzenetére
Nem mivel nem a teljes árát fizeted ki a készüléknek.
Például a listaár 200K ,de te csak 120K után fizetsz törlesztőt,tehát hiába fizeted ki egyösszegben,marad 80K differencia a hűségedért.
A készüléket ettől függetlenül eladhatod,a legtöbb vevő nem ismeri a helyzetet,illetve az olcsóbb ár miatt nem is érdekli. -
Kaba
veterán
válasz
cintula187
#126379
üzenetére
Nincsen védve,ha készülékkedvezménnyel vásárolta(ami valószínű).
Akkor lenne védve,ha listaáron vásárolta volna részletre. -
kmarci25
veterán
válasz
Kicsirics77
#126377
üzenetére
Persze, hogy megvalósul. Nálunk a jelzett időintrevallum első fél órájában meghalt a régi kártya, és csere után hibátlanul működött az új.
-
Kicsirics77
veterán
válasz
szabonagyur
#126376
üzenetére
akkor bízom a legjobbakban, adatok nálam is rendben vannak, péntek reggelre okosabb leszek én is.
Köszönöm a válaszokat
-
szabonagyur
félisten
válasz
Kicsirics77
#126373
üzenetére
Januárban nekem a váltás akkor történt meg amikor írták, de nem is volt gond egyik szolgáltatóval sem, adatok rendben.
-
-
kmarci25
veterán
válasz
Kicsirics77
#126369
üzenetére
Ha jól emlékszem pár éve úgy volt, hogy az előre megadott időszakban (ami nálad csütörtök 20-24 között) a régi kártya "deaktiválódik", azaz használhatatlan lesz. A teendő annyi, hogy kicseréled a kártyát az újra.
-
4Grider
félisten
válasz
Kicsirics77
#126369
üzenetére
Valóssá azzal válik, ha sikerül. A sikeresség jól működő ügyviteli rendszerek esetén 99% fölötti. Itt az lehet a kérdés, hogy az átadó szolgáltatónál jól működik-e már a július végén elcseszett ügyviteli rendszernek ezen része.
-
Kicsirics77
veterán
Sziasztok.
Ha tegnap az üsz. azt igérte, hogy csütörtök este lesz a számhordozásom 20 és 24 óra között, illetve ma hajnalban jött sms is,hogy ahonnan hozom a számaim jóváhagyta a számhordozást, akkor ez mennyire valós?
Sosem hordoztam még számot.
Válaszokat és tapasztalatokat köszönöm.
-
MadMancs
veterán
válasz
cintula187
#126365
üzenetére
Csak az hogy eladja. Ha lehet ha nem. De veszteséggel fog kiszállni, 1perces korától használt telefonnak minősül. Na meg kell valaki aki ilyen rizikóval megveszi (tiltás lehetősége). Arra is figyeljen hogy ugyanarra az előfizura nem fog tudni újabb telefont venni részletre.
Boltban nincs elállás 3 napig SE, ha a telefon működik. Itt nem arról van szó hogy gyengébb telefont vett és neki nem úgy működik ahogy ö szeretné esetleg nagyok az elvárásai, hanem ha hibásan működik. 3 napos csere (nem elállás) hibás termékre vonatkozik.
Ezért célszerű online megvenni, ott van 14 nap próbálgatni, ha nem jön be mehet vissza. -
Kaba
veterán
válasz
cintula187
#126365
üzenetére
Eladhatod a készüléket,nem fognak érte büntetni.
-
cintula187
addikt
Akkor megfordítva a dolgot. Ha a készülék nem váltotta be az elvárt igéreteket, nem működik tökéletesen, boltban való vásárlásban az elállási idő 3 nap értesüléseim szerint. MIlyen lehetőség van? Használni nem akarja a user, szekrényben ne álljon ha már fizet rá. Eladni jogilag vagy nem lehet vagy nem.
-
Kaba
veterán
válasz
Kbali
#126360
üzenetére
Elvileg semmilyen részletre vett terméket sem lehetne eladni,egy adásvételi szerződéssel ez megkerülhető.A vevőhöz kerül a számla/jótállási jegy így a garanciális ügyeket is tudja intézni.
Az esetek többségében nincs is gond mivel az eladó fizetni szokta a számlákat/részleteket,de akadhatnak kakukktojások is.Az ÁSZF-ben is szerepel ez a kitétel,ahogy említetted is,de a gyakorlatban nem foglalkoznak vele.Az ÁSZF szerint a pl.a simcsere díja 4,5K lenne,de a gyakorlatban mégsem kérik. -
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day
300 MB és 30 perc -
Kaba
veterán
válasz
cintula187
#126352
üzenetére
El tudja adni,de ez a vevő számára jelent rizikót.Amennyiben az eladó nem fizeti a későbbiekben a számláit/részleteit a Telekom letilthatja a készüléket.
-
Zeki
nagyúr
válasz
cintula187
#126352
üzenetére
Hivatalosan nem adhatná el, mert amint nem fizet, a telefon tiltódik. Akkora készülékkedvezmények már nincsenek is, hogy valaki eladásra vegyen telefont.
-
ElektrikusDE
senior tag
-
samu2062
senior tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Vettem a lányomnak egy gyereknek való okosorát.
Beleraktam a sim kártyát, de sehogy nem tudom a netet működésre bírni rajta. Le van töltve a hozzá tartozó app a telómra, párosítva van az órával. Azzal kellene működnie, de akármit csinálok vele, mindig azt írja ki, hogy az eszköz nem csatlakozik a netre. Ami a leírásban volt, hogy a kártyán kapcsoljam ki a pin kód kérést, meg ilyesmi, azt megtettem. Az órát felhívni lehet és beszélni is lehet vele, az működik. Ha a sim kártyát belerakom a telefonba, ott megy rajta a net. Havi előfizus, 5 GB kerettel. Voltam a Telekomnál, hogy segítsenek, mert gondolom valami beállítás gond lehet, erre elhajtottak, mert nem ott vettem az órát. Ezt nem is tudom mire vélni. Mintha nem is a Telekom ügyfele lennék. Nem segítettek. Nektek van valami ötletetek, hogy működjön a dolog?
Köszönöm előre is! -
cintula187
addikt
Sziasztok.
Abban az esetben ha az előfizető egy újonnan, részletre vett. mobilt akar eladni az alatt amikor még tart a részlet fizetés el tudja adni a készüléket, vagy van ennek valami szerződés béli akadálya? A részletet fizetné tovább a szolgáltatójak. -
WiZARD
veterán
Üzleti előfizetés mellé vajon van bármi esélyem net bővítőt összehozni, ha nincs semmi jogosultságom az előfizetés kezeléséhez?
-
Kaba
veterán
A Telekom alkalmazásban megint van adventi kalendárium,December végéig.Elsőnek Douglas 3000Ft-os kuponra lehet regisztrálni.
-
m1lan
őstag
válasz
lesliefox
#126299
üzenetére
Van jó pár ismerősöm aki dolgozott vagy ált kapcsolatban a Telekommal és említettek olyan rejtett csomagokat(ezek 2-3 évvel ezelőtti információk) amelyeket hosszas huza-vona után vagy alkudozás/fenyegetőzés után hoztak fel lehetőségként az ügyintézők.Gondolok itt Hiéna, Spec1,Spec2,Spec3... Az valóban így van hogy vannak a meghírdetett csomagok és az ilyen rejtett csomagok?
A weboldal eleve kedvezményes árral számol neked, ha elérhető a címeden, nem kell alkudozni vagy fenyegetőzni senkivel. DIGI területen jellemzően a maximum kedvezményt adja a Telekom, annál lejjebb az otthoni oldal nem fog menni. Magenta 30% kedvezménnyel piaci címen 6440 ft a 2000/1000 Mbps csomag ára, speces címen ugyanez 5075 ft. Mindenképpen drágább lesz a jelenleginél, már csak a TV boxok bérleti díja miatt is (1 db a csomag része, a 2.-tól 1000 ft/db) miatt is. Mobil oldalon lehet igazán nagy kedvezményt összehozni, ha legalább 3 hang+adat előfizetést be tudsz vonni Magentába. [link]
-
kory24
őstag
válasz
blackmajesty
#126342
üzenetére
Köszi szépen!!
Még1 kérdés lenne:
eSim váltása fizikai simre ingyenes vagy ha nem mennyibe kerül?
Illetve hogyan kell, mert ahogy látom honlapon nem lehet?(Olyan eSim-ről van szó, ami még sose volt ezelőtt fizikai, ha ez számít)
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
kory24
#126335
üzenetére
A Gigaerős Net csomaghoz csak az okosóra mutlisim kérhető 0Ft-ért, de akár 2 db is, míg a tabletes multisim fizetős.
A Gigaerős Net+ csomaghoz, mind az okosóra, mind pedig a tabletes multisim 0Ft-ért kérhető, 2db, mindegy, milyen kombinációban kéred.De mivel te nem csomagot akarsz váltani, csak simet cserélni, nem változna amúgy sem.
-
UHHH
őstag
Korábban írtam, hogy szívok a telekommal. Látszólag van térerőm, amikor hív valaki, akkor LTE-ről levált "lejjebb", hogy tudjak beszélni, de nem sikerül neki: Aki hív, annál csak síp és hogy nem elérhető... Sebaj: 2G-re átraktam a telót, az sem segített.
Sim-et cseréltettem, hiába. Számhordozós vagyok, talán ezzel függ össze.
Korábban olvastam itt, hogy más számhordozásos ember is szívott telekommal.Több telefonban is rossz, a telekom nem igazán oldja meg ezt a problémát.
Lassan fél éve rossz!
Van, amikor napokig jó. Van, amikor reggel még felhív valaki, de utána már senki sem hív...
Aztán hirtelen jön sok sms, hogy kerestek erről-arról a számról.Természetesen Pécs belvárosában van térerőm. 2021 végén elég kiábrándító a helyzetem.
Én vagyok a hülye, hogy váltottam szolgáltatót: A Telenorral Norvégia hegyvidékes részein sétálva is tökéletesen tudtam fogadni a hívásokat, a B20-as mobilnet is hasított.
-
ggabor02
aktív tag
válasz
Diák66
#126324
üzenetére
Egyik munkatársam pár hónapja vásárolt egy domino kártyát, nem tudta beaktiválni, mert a lakcímkártya számát nem fogadta el a rendszer. Már a beírás után piros maradt az űrlap, nem az ellenőrzés után dobta vissza. Bement egy üzletbe, ott sem fogadta el, mondták, hogy ilyen előfordul. Nem tudták neki megoldani. Vett egy másika kártyát, azt simán ugyanazzal a lakcímkártyával beaktiválta. Tehát nem a kormányzati része rossz, hanem a Telekom rendszere volt ott akkor a hibás.
-
ggabor02
aktív tag
válasz
kovacsmi_74
#126326
üzenetére
"Utána nem kell az sms, a fiókból tudod egyeztetni őket"
Én is a fiókból szoktam egyeztetni, ez viszont megváltozott pár hete. Ott is kell az idióta sms.Az összes (8 db) domino kártyám olyan eszközben van, melyből nem egyszerű kiszedni a kártyát. Némelyik 200 kilométerre van.
Elbeszélgetnék azzal az okostojással, aki egy jól bevált működő dolgot ilyen hibbant módon visszabutít.Egy ismerős besétált az üzletbe, ott nagy nehezen megcsinálták neki az egyeztetést. Mindenáron ragaszkodtak, hogy a kártya legyen nála, mert a rendszer ott is küld sms-t. Miután fél óra győzködés után megcsinálták, az egyeztetett előfizetés a Telekom fiókból leválasztásra került. Oda visszarakni szintén csak sms küldéssel lehetséges. Nincsen más lehetőség.
Ezek teljesen meghibbantak, vagy valóban ennyire nem kell nekik a dominós kuncsaft. -
kory24
őstag
Jól értelmezem honlapról. hogy a
- Gigaerős Net-hez 1db okosóra multisim tartozik 0Ft-ért
- Gigaerős Net+ -hoz pedig 1db okosóra és 1db tablet multisim tartozik 0Ft-ért?Nekem Gigaerős Net+ -hoz 2db tablet multisim van és 0Ft-ért, lehet azért mert régen még 2 tablet multisim lehetett és csak közben módosították?
Egyik fizikai, másik esim.
Átválthatom vajon esimet fizikaira úgy, hogy maradjon mind2 tablet multisim 0ft-ért?
Remélem érthető

-
Kaba
veterán
válasz
CLAWz
#126329
üzenetére
A Telekomnál lesz egy adventi akció(advent és karácsony között).
Azt megvárhatod,amennyiben nem sürgős,de ha az általad megvenni kívánt készülék most valahol akciós,akkor vedd meg.A kedvezményeddel később vehetsz mást is.
A rendelést mindenképpen online tedd meg két okból,
1.kaphatsz extra online kedvezményt a készülékre
2.A 14 napos elállási jog is megillet(ha pár hsz-t visszaolvasol látni fogod,hogy többen is pórul jártak az üzleti vásárlással,elállni nem tudnak nemtetszés esetén,és cserélni is csak 3 napig lehet kizárólag meghibásodás esetén). -
CLAWz
tag
Sziasztok!
Lejárr a hűségem a napokban és beszaladtam a Telekom helyi partneréhez átbeszélni a lehetőségeimet. Maradna a korlátlan minden csomagom pár finomítással, de kihoznék egy s21 ultrát új hűséggel. Felmerült viszont két kérdés:
1.) Magenta pólós úriember javasolta, hogy várjak karácsonyig, akkor komolyabb leárazás lehet. Mennyire reális erre várni?
2.) Az 512GB háttértáral szerelt modellt kértem, de nincs készleten. Szintén karácsonyra utalt, hogy akkorra szerinte lesz ismét.
Szal' várjak még egy hónapot, vagy szaladjak be az Alzához készülékért az előfizuimon meg nem lesz hűség és kész.
Előre is köszi! -
rushty
őstag
válasz
szabonagyur
#126325
üzenetére
Az előzőt bezúzták.
-
Diák66
őstag
A telekomnál is vannak mostanság furcsaságok? Mai nap a nagymamának kellett "megmenteni" a Domino kártyás díjcsomagját. Lejárt neki az adategyeztetési idő, pedig online 1 éven belül elintéztem, mert idős és az SMS-t se tudja elolvasni. Ennek ellenére kikapcsolták a telefonját. Nagy nehezen vezetékes telefonon sikerült elmagyaráznom a nagyinak, hogyan olvassa el az SMS-t a MyPhone vacakon. Aztán többit diktálta a telefonon és azonnal vissza is kapcsolták.
Kishúgom ugyan így járt, neki eddig még sose ment az online egyeztetés, sose fogadja el az adatokat az online felület. Másik családtagnak ment az online adategyeztetés, de mégis jött SMS 1 éven belül (kb 6 hónap múlva), hogy adatot kéne ám egyeztetni.
Mintha valahogy a rendszereik nem lennének szinkronban, vagy nem tudom.
Más, az irritáló hisztis Vanda helyett rendszeresíthetnének erre az esetre egy adategyeztetős telefonszámot, amin nem automata és nemis Vandus jelentkezik, hanem egyből húsvér, értelmes ember. Az idősek nem tudnak kiigazodni a telefonos menürendszerekben, hát még Vandán...akinek a működését, sőt létezését sem értik....azt se tudják mi az a virtuális asszisztens.Másik szolgáltatónál is panaszkodtak már erre. Nem véletlen?? Ennyire nem kell a feltöltős ügyfél? Vagy a kormányzati adatbázis a hibás ebben?
-
4Grider
félisten
válasz
MikeWazowski
#126322
üzenetére
Elállni nem tudsz. 3 napon belüli csere lehetősége (azonos típusra) akkor él, ha meghibásodott az eszköz és a meghibásodás az eszköz használatát akadályozza.
-
MikeWazowski
veterán
Üdv!
3 napja vettem egy telekom üzletben új előfizura egy telefont, de nem teljesen hibátlan. El lehet állni a vásárlástól? Tudom a 14 nap csak online vásárlásra vonatkozik.
-
Gubu0101
veterán
válasz
cherubion08
#126320
üzenetére
Mondjuk van baj,nem keves.En egy 1 honapja varom, hogy az e-simet megkapjam,hiba volt a rendszerben,azota csinaljak
Nagyon rendes volt az ugyentezo,egy szavam nemlehet,de a tobbi resze az per pill gatya.
3 generalt QR kodbol amit ok “kikuldet”,egy darabot nem kaptam meg,weben ha belepek meg mindig az elso rossz szerepel…Ossz vissza mar masfel honapja,tart ez az egesz… -
Tisztelem,h segítesz az embereknek
,de ne állj be védeni a védtelent. Online felület évek óta s.ar. Azért mert máshol is s.ar,itt attól függetlenül még lehetne jó
. Ügyfélként pont nem érdekel,h IT szektorban milyen minőségű emberek dolgoznak,ez nem a mi problémánk. És azt is értem,h nem elég a haszon ,mert kell az extra haszon is,csak ha az extra haszon pici részét az online felület gatyába rázására fordítanák,akkor mindent lehetne intézni online. Nem kéne fölös köröket futni az ügyfélszolgálattal,pláne ha már ott is ott tartunk,h nem mindegy kit fogsz ki.Lehet eltudod intézni a bajod,lehet nem. -
Engem csak ott zavar, ahol ügyfél vagyok.
IT szektorban dolgozok, a Telekom is partnerünk...
Az MM külön sztori és okkal ez a helyzet hazánkban, nem csak IT oka van, de pont rendeltünk ott vasárnap este egy hűtőt online és annak ellenére kiszállítják hétfőn, hogy a webshopjuk még nem megy. Pedig pont vissza akartuk már mondani, mert ha elkezdik beépíteni az új konyhát, nem várhatunk arra, rendelni akartunk máshol, de tegnap hívtak, már tudnak kiszállítani webshop rendelést, hétfőn hozzák. -
lubrinczerik
csendes tag
Mitől függ az, hogy: egyszer telefonálok 2 órán keresztül és végig van mobilinternet(4G), másik hívásnál meg egyből elveszi, ahogy felvette a másik fél?
Emlékeim szerint be van kapcsolva a voLTE, elméletileg így hívás közben mindig kellene lenni adatkapcsolatnak? -
tkomlosi
aktív tag
Mondjuk ez a hűség nem nagy kaland. Egyszeri 5000Ft és a telekomnál sincs!
-
Haláli ez a webshop, ha egy dolgot javítanak, két másik megpusztul, amivel addig nem volt gond
Na de ők tudják, nem gond, ha nem akarják, hogy rendeljek és/vagy új díjcsomagra váltsak.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thinkpad 13 G2 Intel i3-7100 laptop (hiányos, de működik)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3653,90% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Azt a telefonom amelyik dualos,20 fizikai sim meg mellette van egy 30-as esim
Múlt héten kaptam.






