-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
sziasztok,
lehet nem ide tartozó kérdés, készüléket vennék a telekomnál listaáron, CÉGre. Ezt valahogy nem tudom összehozni, van egyáltalán erre mód a webshopban? -
ledgeri
nagyúr
Lakossági ASZF, 2/a 2.2.2.2. a 12. oldalon. Maratonnal kapcsolatban írja:
A Maraton net bővítők használatának további feltétele, hogy a SIM kártyán aktív netszolgáltatás legyen, akár hang díjcsomagban foglalt adat, akár hangszolgáltatás mellé igénybe vett adatdíjcsomag, akár – a Domino Fix esetében - technikai internet elérés formájában. Amennyiben a netszolgáltatás deaktiválódik, a Maraton net bővítő egyenlege nem vész el, azonban csak a netszolgáltatás újraaktiválása után használható tovább.
Mi lenne az itt említett netszolgáltatás, és technikai internet?
Ha csak annyi kell, hogy egy Domino Fix mellett legyen netem, akkor Maraton aktiváláson túl kell még más féle dolgot is aktiválnom?#126790 kovacsmi_74 Hát nem igaz, hogy egy SIM kártya is technológia Rabbit-hole

-
ledgeri
nagyúr
válasz
kovacsmi_74
#126788
üzenetére
Ez csak kb mintha lenne egy egy extra mappád linkekkel, amit a teló tud funcióihoz csatolni..., de ahogy nézem akár 256KB is lehet a kapcitása egy simnek minimum (köszi wikipédia a pontos megfogalmazást), szóval az "akár képek" akár igaz is lehet

-
ledgeri
nagyúr
-
ANDROID???
addikt
válasz
Ace Ventura
#126782
üzenetére
Ez év elején vásárolt telefon mellé 260 - ból kap valaki 3e kedvezményt, az flottás csomaghoz vásárolt, esetleg listaáras + valami tartozékos?
(tiltani akkor tiltanak telefint, ha nincs fizetve a szla nemde?) -
Ace Ventura
addikt
válasz
ANDROID???
#126781
üzenetére
A választott csomag által biztosított készülékkedvezmény.
-
ANDROID???
addikt
Nem tudjátok mi az a "subsidy kesz" kedvezmény?
-
kisapa
senior tag
válasz
kovacsmi_74
#126771
üzenetére
Köszi ezt kipróbálom

Sikerült és már 4G képes. Köszönöm mindenkinek a segítséget. -
mayafree
tag
Sziasztok!
Ma olvastam, hogy a Telekom 2021.12.31-el megszünteti a PAX TV-t a Telekom TV GO mobil alkalmazásából és az IpTV csatornakínálatából.
Zenei műsorok, tudományos előadások és igehirdetéseket közvetítenek ezen a csatornán.
Ha bárki az ismerettségi körében ismer olyat, aki szeretné, hogy megmaradjon ez a csatorna, legyen szíves jelezze nekik a Telekom telefonos ügyfelszolgálatán vagy emailben.
Nagyon köszönöm!
-
kisapa
senior tag
Sziasztok! A 3G megszüntetésével kapcsolatban jutott most eszembe. Hogy tudom megnézni, hogy a duo net-hez kapott sim kártya tud-e 4G-t.
-
válasz
#76055552
#126758
üzenetére
Szerencsére nem annyira meghatározó a dolog, mert nekem és a feleségemnek is van céges SIM is, azokon korlátlanul netezhetünk és bármennyit telefonálhatunk, így a privát akár feltöltősbe is mehet a kétkártyás telefonokba, csak a 23 - 24 éves telefonszámok megtartása végett.
A DIGI elvből kiesik nálam, a másik két szolgáltató meg a ló és a szamár esete - mert azt továbbra is tartom, hogy technikailag a Telekomot sorolom előre.
A legegyszerűbb az lenne talán, hogy a havi díjas előfizetéseket - kettőt legalább - átnyomni Domino csomagba, így évente fizetnénk azokra összesen annyit, mint eddig havonta, de maradnának a Telekomnál. Korábban elgondolkodtam már ezen. -
válasz
szabonagyur
#126756
üzenetére
Az ügyintéző, aki hívott, tapasztalt egy problémát a rendszerben, ami miatt nem tudta teljesíteni a korábban befogadott rendelést, szerintem ezt alapban is vizsgálniuk kellene.
-
válasz
szabonagyur
#126756
üzenetére
Volt egy telekomos panaszom a közelmúltban. Kaptam rá egy választ, hogy minden rendben. Utána írtam rá egy választ, hogy nem, nézzék meg jobban, jött rá egy válasz hogy igazam van és kártalanítanak. (Most nagyon leegyszerűsítve írtam a dolgokat.)
Szóval néha tényleg érdemes nem ráhagyni, de a legtöbbször én se foglalkozok vele sajnos, pedig kellene. -
szabonagyur
félisten
De pont ez is baj szerintem, hogy nem megy sosem visszajelzés, hanem elengeded.
Egy ekkora cégnél nem 2 ember dolgozik, mint mindenhol vannak inkompetensek, de simán lehet rossz napja is.
A visszajelzés nagyon fontos lenne mindenhol, amíg ez nincs meg nehéz ilyen téren is fejlődést elérni szerintem. És valakinek el kell ezt kezdeni, hogy legyen változás.
-
válasz
szabonagyur
#126754
üzenetére
Elengedtem a dolgot, nem akarok hivatalosan, írásban panaszkodni.
Itteni írásomnak is mondhatnám, hogy volt eredménye, kerestek meg azóta Telekomosok privátban két csatornán is, felkínálták a segítségüket - ezúton is nagyon köszönöm! -, de nekik is jeleztem, hogy utólag nem akarok már kínlódni a dologgal.
A kitörés elég távol áll tőlem, nem vagyok ilyen téren indulatos, minden probléma ellenére, az ügyintézővel is teljesen nyugodtan beszéltem...stb.
Az is benne van sajnos, hogy néhány (jelen/volt) Telekomos illetékes magára veszi itt és úgy reagál, próbálja védeni a céget - én úgy is megkaptam ezt itt néhányszor, hogy közöm nem volt a szolgáltatóhoz munka terén, csak leírtam a pozitív tapasztalatomat, vagy a véleményemet, ha valaki olyan téren negatívumot jelzett, hogy ne legyen egyoldalú a dolog. -
szabonagyur
félisten
Nem lenne erdemes meg utoljara a problemadat jelezni felejuk is, akar irasban? Sajnos a forumon sok eredmenye nem lesz, csak amit lathatsz, hogy hirtelen kitoresnek latjak tobben is.
Ha meg van masik jobb belatasod szerint at kell menni, az orokke ragaszkodast is erdemes elfelejteni, oda kell menni ami tobbet/jobbat ad.
Bankoknal mar regota igy megy, hogy nincs lenyeges kulonbseg ugyfelek kozott (a mindenfele kiemelt stb is inkabb csak marketing meg ha szaz evente egyszer mesz hamarabb sorra kerulsz kb).
-
válasz
m1lan
#126748
üzenetére
Egy ideje túl sok a probléma (alkalmazás, webshop...stb.) és úgy tűnik, nem nagyon foglalkozik vele a Telekom, ráadásul a megfelelő kommunikációra sem fektet kellő hangsúlyt, pedig azon is sok múlik.
Nálam most érte el azt a szintet, hogy tegyek is ellene.
Az átlagnál megértőbbnek és türelmesebbnek gondolom magam, de senkinek sem végtelen a tűrőképessége, pláne úgy, hogy az ellenoldal hozzáállása nem megfelelő.
Az továbbra sem érdekel, hogy milyen kedvezmény...stb. van a többi szolgáltatónál, amíg nem náluk vagyok.
Kivételes alkalom lett volna a mostani vásárlás, mert végre értelmes kedvezmény lett volna a további hűségért cserébe, de így már nincs miért gondolkodnom ilyesmiben, meg ismét sokáig várni, hátha majd valamikor ismét dobnak valamit, mert elszállt a bizalom.
Szerencsére olyan az anyagi helyzetünk, hogy ha most egyben kell kifizetni akár két drágább csúcskészüléket, az sem okoz gondot - ettől még vettünk már többször is készüléket részletre, mert adott fennmaradó összeg szép hasznot hoz a hosszú hónapok alatt, de ennek most nincs jelentősége -, csak most végre kaptunk is volna valamit az eddigi lojalitásért.
Van szerencsém olyan cégnél dolgozni, ahol szinte minden szolgáltató a partnerünk, mondhatni napi kapcsolatban állunk - hibakezelés, új létesítések és különböző projektek kapcsán a Telekommal is -, szóval nem kell bemutatni egyiket sem. -
anderledani
őstag
válasz
anderledani
#126751
üzenetére
Félrement a komment
-
anderledani
őstag
Van egy probléma iPhone 13 Pro-n nálam.
Bizonyos esetekben az processzor órajele lent ragad a maximumhoz képest. Például 3240Mhz helyett 2090Mhz, és hasonlók. Ilyenkor a geekbench 5 multi score is 4700 helyett 2000, stb.
Megfigyelésem szerint bizonyos fajta újraindítások után jelentkezik ez.
Az egyik típus a kényszerített újraindítás. A másik a "nagy horderejű" beállítások alkalmazásakor történő soft újraindítás. (Pl nyelv beállítása, régió beállítása)
Azt is megfigyeltem hogy ebben a második esetben, ha egy ilyen beállítás megváltoztatásával újra előidézem a soft újraindítást, akkor helyreáll a max órajel.
Kérek minél több embert, akár iPhone 13 Pro-val, akár más készülékkel, hogy próbálja ki ezeket. iOS 15 mindenképp legyen fent annál aki kipróbálja. CPU-x alkalmazással lehet megnézni az órajelet. -
doooo
veterán
Basszus... ugyanez a problémám volt kb. 2 hónapja... de ha most pisztolyt tartanának a fejemhez, akkor sem jutna eszembe mi volt a megoldása, ha egyáltalán volt, és nem csak várnom kellett valamennyit, és magától megjavult a dolog. Emlékszem, hogy próbáltam minden létező módon bejelentkezni, Facebook, Google, SMS...
Talán az MT azonosítóval sikerült? Próbáltad már az összes módszerrel? -
m1lan
őstag
És mi a határ? Legjobb tudomásom szerint egyik konkurens szolgáltatónál sem voltak hasonló mértékű kedvezmények az utóbbi időben, tehát náluk még ekkora eséllyel sem vásároltál volna telefont. Ha egy másik ügyfélszolgálatos hív fel és szíves elnézésedet kéri a kellemetlenségért, akkor maradsz hűséges ügyfél? Elég nagy cégek a távközlési szolgáltatók, hogy egy adott dolgozó alapján lehessen megítélni őket.
Minden hibájával együtt még mindig a Telekom a legkevésbé problémás és leginkább ügyfélbarát szolgáltató ebben a szektorban. Persze, erre majd csak azután fogsz rájönni, hogy a saját bőrödön tapasztalod, hol tart a többi.
-
válasz
Taktoj
#126743
üzenetére
Igazad van, nem sírni kell, hanem lépni.
Én meg is teszem holnap az első lépéseket.
Az meg egyik szolgáltatót sem mentesíti a hibái alól, hogy a többinél is vannak gondok.
Úgy gondolom, én a végletekig lojális voltam a Telekomhoz a közel 25 év alatt, mint többszörös havi díjas előfizető, de mindennek van határa... -
Taktoj
aktív tag
válasz
ANDROID???
#126717
üzenetére
Abszolút nem értem minek sírni. Melyik szolgáltató becsüli meg a régi ügyfeleket?
Simán egyik sem, vagy kb mindegyik.
Otthoni szolgáltatások esetén ha benyögöd hogy váltasz..főleg ha van partner szolgáltató a területeden.. online ugyfelmegtartó esetleg ajánl jobbat... Mobilos oldalon nincs ilyen, ha jól tudom.
Lehet válogatni a voda ...mindjárt felveszem 55 perc után úgyis ráérsz , s nem biztos hogy megoldom aupportja, a telenor meg simán nincs otthonija, tehát nagyobb kedvezményeket mobilos oldalon se várjon az ember. -
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Samsung teló sim kártya állapota>jelerösség 107 dBm 33 asu. Mit jelent és melyek a jó értékek?
Kíváncsiságból meg lehet tudni milyen frekvencián vagyok 4g-én?
-
sifarr
senior tag
válasz
pdr755
#126737
üzenetére
van tehát egy dominó kártya, 3000 Ft egyenleggel, az adategyeztetés határideje 2022. március 31. lenne. A feltöltés érvényessége viszont 08.18.
4Grider utalt a jogszabályi háttérre, az egyetlen jogzsabályilag kötelező esetre. [22/2020. (XII. 21.) NMHH 27. § (1)]
Utalt arra is, hogy a szolgáltató ettől eltérhet az előfizető javára.
A Telekom tájékoztatása szerint ők nem térnek el a jogszabálytól. A lényeges rész:
a Domino szerződésed feltöltés hiányában szűnt meg,
Ők is kiemelik (vastagon szedik), hogy feltöltés hiányában megszűnő kártya esetében fizetnek vissza.
Tehát a te lehetőséged:
- hatáidőn belül adatot egyeztetsz (hogy ne ennek hiánya miatt szűnjön meg),
- nem töltesz rá, és hagyod megszűnni a kártyaszerődést,
- a megszűnést követő 1 éven belül visszaigányled az egyenleged.
Ez a biztos, a garantált út.
Hogy gmail.com milyen kiskapura gondol, nem tudom.
Megkérdezheted a Telekomot, hogy "méltányosságból" visszafizetik-e hamarabb. Kétlem, de nem zárom ki, hogy megteszik.Illetve van a leggyorsabb út, levásárlod az egyenleget valamire, és hagyod lejárni. De te nem ezt szeretnéd.
-
válasz
Ace Ventura
#126735
üzenetére
Csak hogy tisztázzam: van tehát egy dominó kártya, 3000 Ft egyenleggel, az adategyeztetés határideje 2022. március 31. lenne. A feltöltés érvényessége viszont 08.18.
Ezek szerint már március előtt vissza tudnám szerezni a pénzt?
Hogyan tudom ezt intézni? Te csináltál már ilyet?
Elnézést, csak sosem hallottam ilyenről, hogy szolgáltató csak úgy deaktiválja a feltöltős kártyát és visszaadja az egyenleget az efi kérésére, amikor meg se szűnt a (feltöltős) előfizetés, ilyen vagy olyan okból. -
4Grider
félisten
válasz
Ace Ventura
#126735
üzenetére
A jogszabály egyetlen esetet nevesít, amikor az egyenleg visszajár. Természetesen ettől minden szolgáltató - az előfizetőnek kedvezőbben - eltérhet.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
pdr755
#126734
üzenetére
Már megválaszoltam neked.
Mindegy mi az ok a megszűnésnek a pénz visszajár.
Honlapon vissza tudod igényelni, ha megadsz egy bankszámlaszámot. Ha nem sikerül, akkor befáradsz egy személyes ügyfélszolgálatra, ahol manuálisan elindítják a visszautalást.
Nem kell megvárnod az adategyeztetést sem. Deaktiváltatod a kártyát, és hamarabb a pénzednél vagy. -
Sify
senior tag
Sziasztok! Telekom online fiókba 2 napja nem tudok belépni (se gépen, se telefonon). Van valami karbantartás?
-
ledgeri
nagyúr
-
Van egy olyan lehetőség hogy megszűnt feltöltős SIM kártyáról a megszűnés után vissza lehet utólag igényelni az egyenleget.
Ez csak akkor van ha a kártya feltöltés hiányában szűnt meg vagy adategyeztetés hiányában is? Mert nekem van egy Tkom dominós kártyám aminek szerintem március 31-én van az adategyeztetése, ha azt nem csinálom meg és megszűnik akkor utólag vissza tudom kérni a rajta lévő pénzt?
Vagy ha nem akkor milyen dolgokra lehet elhasználni náluk mostanában a feltöltős egyenleget (régen csináltam ilyet)
Nincs autóm tehát a parkolás és az autópálya matrica nem számít. -
Ott (meki) már a 10 perc alatti szintidőnek is örülök (ma nem jött össze) és annak is, ha a rendelés egy része nem marad ki (ma az sem jött össze).
Egy telekomnál már nem merek egy lépésnél többet változtatni egyszerre (több szám mindegyikén díjcsomag módosítása pl., vagy egyiknél módosítás, másiknál multisim) mert félek hogy összekeverik / elrontják. Ha bevezetnek valami újdonságot (volte) akkor előfordul hogy az ~1 évig bugos, ha a webshopon kijavítanak / változtatnak valamit akkor utána … de hát ez közismert és állandó téma.
-
domper2015
senior tag
válasz
domper2015
#126719
üzenetére
A Mastercardot nem szereti....
-
janos666
nagyúr
Nekem ellopták a SIM kártyám, és addig nem voltak hajlandóak újat adni, míg nem módosítjuk a szerződést, amibe kötelezően beletukmáltak egy 50Gb-os mobilnetes WiFi eszköz bérlést is 1 év hűségidővel, miközben az egyik szám díjcsomag ára is emelkedett.
Nem tudom mi köze volt a kettőnek egymáshoz. Sajnos apám egyedül intézte (az ő nevén van egy céges csomag), ha én is ott lettem volna, akkor biztos képletesen asztalt csapkodok, hogy adjanak egy kártyát és kész, maradjon csak minden csomag a régiben.De újra kérdezném: Hol lehet nyilvánosra állítani a telefonszámot, hogy megtalálja a tudakozó?
-
ANDROID???
addikt
Sajnos nem csak Te jársz ebben a cipőben, nálam is nagyon hasonló helyzet áll fenn, csak annyi, hogy nem 3 hanem 2 mobil előfizu van a magentában.
Úgy látszik ez lett a divet a Telekomnál, hogy a a régi ügyfeleket nem kell megbecsülni, de főleg nem kell a kedvezményeket megfelelően megadni, de hogy ezt utólag "módosítsa" mint nálad is, az már mindennek a teteje.

-
Hatalmas fekete pont a szolgáltatónak a pocsékul működő rendszerük miatt, amin a telefonos ügyintézéskor a hozzáállásuk sem sokat segített...
Egy rövid ideig extra (110.000 Ft azon felül, amit alapban is ad a rendszer a hűség bevállalására) online kedvezmény volt meghatározott készülékre, ezért rászántam magam, hogy újra aláírok 2 év hűséget (3 mobil előfizetés is van a magenta csomagban, amikre már nagyon régóta nem volt hűség, most bevállaltam volna úgy, hogy azokon a régi díjcsomagokat aktuális újra váltom), le is adtam a webshopban a rendelést csütörtökön az Samsung Galaxy S21 Plus 5G készülékre - amit a feleségemnek szántam -, jött is utána a visszaigazoló e-mail a megfelelő konstrukcióról.
Ma hív a telefonos ügyintéző, aztán kiderül, hogy gond van, mert állítaná össze a rendelést, de csak magasabb végösszeggel tudja, mint ahogy én rendeltem, az extra (110.000 Ft) online kedvezményt valamiért nem írja jóvá a rendszer. Kérdeztem az okát, hát ő nem tudja, valami kötbér miatt lehet talán, pedig látja, hogy kapcsolódó mobilos hűség nincs...stb.
A rendelés leadáskor sem jelzett nekem semmi problémát vagy kötbért a rendszer. Néhány hónapja, amikor bár a mobilos előfizetésekre akkor sem volt már régóta hűség, de a vezetékes internet és tévé még úgy állt hűségileg - 1 évet aláírtam anno a megrendeléskor -, engedte volna a rendelést a rendszer, viszont sárga alapon jelezte, hogy a hűség miatt -x Ft kötbér a kedvezményből, ez rendben is lett volna akkor, de jelen esetben már nem volt szó ilyenről.
Ma már nincs persze az extra online kedvezmény adott készülékre, így nem volt mit tenni...
Azért megkérdezte, hogy így is szeretném-e a készüléket a magasabb áron, mire mondtam, hogy nem, mert akkor nem szolgáltatónál olcsóbban meg tudom vásárolni.
Aztán kérdezte, hogy 1 éves hűséget aláírok készülék vásárlása nélkül az előfizetésekre, mire kapta a választ, hogy nem!
Arra is rákérdezett, hogy a régi díjcsomagokat átváltom így is az újakra? Hát persze, hogy nem!
Törölte végül a rendelést és ígérte, hogy küld majd arról SMS-t, ami a délelőtti egyeztetés óta még nem érkezett meg.Ahol én dolgozom, ott sokkal kisebb probléma esetén is az a minimum, hogy: Elnézést az okozott kelletlenségért, kivizsgáljuk az ügyet, értesíteni fogjuk az eredményről és mindent megteszünk annak érdekében, hogy többet ne fordulhasson elő ilyen!
A Telekomnál ez már nem divat sajnos...
Hiába vannak a Telekomnál - és jogelődeinél - 24, 23 és 22 éve a mobil előfizetéseink, illetve egy ideje vezetékes fronton is visszatértünk hozzájuk tévé és internet előfizetéssel is, miután új lakást vásároltunk és itt az optikájuk, ezáltal pedig Magenta csomagunk van, a hozzáállásuk egyre rosszabb, úgy tűnik, nem becsülik meg és nem tartják fontosnak a régóta lojális ügyfeleket.
-
Littoral
aktív tag
A sztori vége, ha más is így járna: különféle hibaüzenetekkel nem fogadta el azt a kártyát az alkalmazás, amiről eddig is fizettem. Végül már a hibaüzenetből nem lehetett kilépni, csak úgy, ha újraindítottam a telefont. Ez is valami, a jelenlegi szolgáltatóm (Telenor) azt kérte volna, hogy cseréljek telefont. Újraindítás után hozzáadtam ugyanazt a kártyát az alkalmazáshoz, és pikk-pakk, kb. 20 perc után (a "próbáld meg később"-öket is beleszámolva) már fel is tudtam tölteni a kártyákat.
-
Winne
nagyúr
válasz
Rise17
#126712
üzenetére
Szia,
Üzletben biztos, hogy tudsz úgy is vásárolni, hogy kelljen egész kötbért fizetned, mint ahogy ha jól gondolom kaptad ezt a 41800 Ft-os ajánlatot. Én is így vettem. Weblapon más lehetőségek látszanak a régi rendszer szerint, hogy az utolsó 3 hónapban legyél és akkor nem fizetsz kötbért. Már nem csak ez a lehetőség van és nem csak az, hogy új előfizetés mellé tudsz vásárolni.
-
Rise17
tag
Sziasztok van 1 problémám!
Szeretnék rendelni telefont,de úgy hogy a mostani szolgáltatásaimat meghosszabitom 2 évvel, jelenleg még van 11 honap hüségem,fizetek 1 q80t tv-t havi 12vel ,van hüségem az internetre és a telefonra, De tv-re nincs.Az ügyfélszolgálatos chat azt mondja,hogy csak kötbérel tudok uj készüléket kihozni ami 41 800 ft.Ez igaz,tényleg csak 11 honap mulva tudok uj szerződést kötni?
Természetesen magenta 1ben szeretném,a jelenlegi csomagjaimat meghosszabítva 2 évvel,és akkor ebbe belevonnám a telefont,mert igy járnak a kedvezmények.
Illetve minden egyes alkalommal mikor a csomagösszállítás végére érek 268 ezer forint előleget kér,mikor 5 éve telekom előfizető vagyok! köszönöm a segítséget! -
RoyBatty
aktív tag
Ennek 2 oka van egy technikai és egy üzleti.
1) A prepaid SIM-ek a Telekomnál más IMSI tartományt használnak mint az előfizetéses SIM-ek hagyományos okokból, ezért ki kell cserélni a SIM-et minden váltásnál
2) Üzletileg egyszerűbb havidíjasra váltani, mert nincs olyan összeg, ami az ügyfél nem fizetett még ki (a másik irányú váltásnál az utolsó törthónap forgalma még kifizetetlen). Ráadásul a havidíjas ügyfeleket már csak azért is jobban szeretik, mert jellemzően többet költenek, mint a prepaid-esek. Szóval elemi érdeke a cégnek, hogy az ügyfelek a havidíjas csomagok felé mozogjanak és ne ellenkező irányba. -
4Grider
félisten
-
válasz
4Grider
#126706
üzenetére
Oké kifizeted, inaktív lesz a havidíjas SIM, a kiszállításig nem tudod használni a hívószámot.
Nem véletlen érkezik aktiválva az online rendelt domino sim sem…Másik irányba egyszerűbb dolog, mert átváltástól, amit forgalmazol, majd később fizetsz ki, de dominora váltásnál nem tudja a havidíjas központ, hogy mennyit forgalmazhatsz, mivel utólag elszámolásra van felkészítve. (hogy egy lényeges különbséget említsek)
jelenleg ezt tudják a rendszerek, fejleszteni, meg csak olyat fognak, ami megtérül.
-
tkomlosi
aktív tag
Sziasztok!
Kültéri antennát szeretnék kihelyezni mobil internet miatt. Azt hogyan lehetne megtudni, hogy merre van a torony?
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- ASUS ROG Strix SCAR 17 csúcs gamer laptop, i9-12900H, RTX 3080 Ti, 360hz! Szép állapotban,dobozával.
- iPhone 14 Pro Max - 128 GB - Space Black - gyári tartozékokkal - szép állapotban
- Apple iPhone 15 Pro Max, független, megvigyázott, karcmentes állapotban
- Jamo S 805 front hangfal+ center
- Apple iPhone 15 Plus Black Dynamic Island, 48 MP fő kamera 256 GB -100%
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U -8GB Sale.exe: 29.10.2025-ig Kedvezményes ár! 105.000ft!
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3663, 100% Akkumulátor
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- MOBILNETES! Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 256GB FHD+ TouchScreen 100% sRGB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





