Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz m1lan #126748 üzenetére

    Egy ideje túl sok a probléma (alkalmazás, webshop...stb.) és úgy tűnik, nem nagyon foglalkozik vele a Telekom, ráadásul a megfelelő kommunikációra sem fektet kellő hangsúlyt, pedig azon is sok múlik.
    Nálam most érte el azt a szintet, hogy tegyek is ellene.
    Az átlagnál megértőbbnek és türelmesebbnek gondolom magam, de senkinek sem végtelen a tűrőképessége, pláne úgy, hogy az ellenoldal hozzáállása nem megfelelő.
    Az továbbra sem érdekel, hogy milyen kedvezmény...stb. van a többi szolgáltatónál, amíg nem náluk vagyok.
    Kivételes alkalom lett volna a mostani vásárlás, mert végre értelmes kedvezmény lett volna a további hűségért cserébe, de így már nincs miért gondolkodnom ilyesmiben, meg ismét sokáig várni, hátha majd valamikor ismét dobnak valamit, mert elszállt a bizalom.
    Szerencsére olyan az anyagi helyzetünk, hogy ha most egyben kell kifizetni akár két drágább csúcskészüléket, az sem okoz gondot - ettől még vettünk már többször is készüléket részletre, mert adott fennmaradó összeg szép hasznot hoz a hosszú hónapok alatt, de ennek most nincs jelentősége -, csak most végre kaptunk is volna valamit az eddigi lojalitásért.
    Van szerencsém olyan cégnél dolgozni, ahol szinte minden szolgáltató a partnerünk, mondhatni napi kapcsolatban állunk - hibakezelés, új létesítések és különböző projektek kapcsán a Telekommal is -, szóval nem kell bemutatni egyiket sem.

  • Bferibörs

    addikt

    válasz m1lan #126748 üzenetére

    Háát :U

    Taktoj
    Van mobilos megtartás is,amikor lemondtam a mobilnetemet, felhívtak, felajánlottak 40 e Ft készülék támogatást.🤔

Új hozzászólás Aktív témák