-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Kicsirics77
#126599
üzenetére
Igen, személyes ügyintézésnél a második munkanap estéje általában elérhető a váltásra.
-
válasz
kakuk.tamas
#126591
üzenetére
Köszönöm neked és Kabának is! Meg azt is, hogy nem küldtetek el melegebb éghajlatra...😁
-
Sify
senior tag
Sziasztok! Tegnap elinditottam a számhordozásomat a telenortól. December 14-re van kiirva a szolgáltató váltás. Tegnap online megkaptam az uj e-simkártyámat. Be lehet ezt már regisztrálni? Vagy meg kell várni a szolgáltatóváltás létrejöttét? Ugyanis az e-simre azt irja már aktiválva lett.
-
Sziasztok.
Lehet volt már, de inkább megkérezem. Dominósként a Telekom alkalmazásban a netes opcióknál van négy db lehetőség, ami 0 forint. Idézem:
- Digitális Mindenkié 10 napos Ünnepi korlátlanság
- Gyerekek Jövője 10 napos Ünnepi korlátlanság
- Egyenlő lehetőségek 10 napos Ünnepi korlátlanság
- Minőségi Szabadidő 10 napos Ünnepi korlátlanságEzek mind bekapcsolhatóak. Mit jelentenek ezek pontosan, illetve ha egyet bekapcsolok, akkor a többit majd a 10 nap lejárta után külön bekapcsolhatom megint és így tovább? Tehát 40 napig korlátlan lehetek? Vagy ez álom?😁
Köszönöm ha valaki tájékoztat...😉Szerk.: Már világos, olvasni is meg kellene tanulnom... Írja az alkalmazásban, mi micsoda.😜😁
Az álom pedig szertefoszlott... De azért a 10 nap is 10 nap...🙂 -
pitiless
senior tag
VoWifi másnál is letérdelt? 3 készüléken állt meg nálunk.
-
4Grider
félisten
válasz
Tompika777
#126586
üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy kikkel kerülsz egy nat alá. Ha kifogsz jó sok eszközt (pl. mert sokan továbbosztják x eszköz felé) és azokat aktívan használják is (pl. torrenteznek), akkor simán elfogyhatnak a szabad portok. Ilyenkor a natolt net megáll mint a szög. Persze ez a társbérlőidtől függ.
-
Tompika777
senior tag
válasz
4Grider
#126584
üzenetére
Amit írsz, az természetesen igaz, de ettől még használható így is, nekem két multi sim van a fő kártya mellett Gigaerős net+ csomagban, és azon kívül, hogy naponta egyszer-kétszer lecsatlakoznak és IP címet újítanak, más anomália nincs, tehát stabilan működik mind a le- mind a feltöltés.Ráadásul az egyik kártya routerben van.
Előtte Mobil M+4GB csomagban volt, arról volt a váltás korlátlanra, mégsem történt olyan, mint amit a kérdező írt. -
blackmajesty
aktív tag
válasz
Rotyi
#126575
üzenetére
Készülékbiztosítás (amit SIM kártyás eszközre lehet kötni) telefonon nem köthető, ha a megrendeléskor a webshopban nem kötöttél, akkor már csak személyesen tudsz, és be kell mutatnod a készüléket, hogy sérülésmentes és működőképes.
Ha ez a Telekom Garancia biztosítás, amit TV-re, sim nélküli tabletre, laptopra vagy konzolra lehet kötni, akkor sajna már nincs lehetőség utólag üzletben sem. -
4Grider
félisten
válasz
13128814
#126583
üzenetére
Úgy gondolom, hogy a hálózatvédelmi eljárások nem csak egy irányban működnek, azaz ami ráteszi az le is veszi idővel a tethering korlátozását.
Nat= hálózati címfordítás. A kívülről látható (publikus) ip címed más a Telekomnál, mint amit a beszédcélú sim-et használó eszköz kap. Így meg tudnak spórolni egy rakás ipv4 címet. Azaz néhány tucatnyian egyetlen ip címen osztoztok. Ezt a natolt netet aztán te hotspot funkciót használva újból natolod a saját belső ip címeid felé. Így minden csomag címe legalább kétszer változik a natolást végző eszközökön. -
13128814
tag
válasz
4Grider
#126582
üzenetére
Szia!
Tehát amiatt a 3GB miatt örökre a Telekom purgatóriumába vagyok kárhoztatva? Vagy számlázási ciklus után használható lesz? Illetve akkor az ügyfélszolgálat miért mondta, hogy nem lát semmit ami indokolná ezt a jelenséget?
A natolt netet nem értem, kifejted kérlek?
Köszönöm a válaszodat!
-
13128814
tag
Ja igen. Lehet nem egyértelmű. 1 előfizetésen belül 2 külön telefonszám van. Nem pedig 1 szám és ahhoz 2 SIM.
-
13128814
tag
Sziasztok!
A mobilinternettel van egy kis problémám amit ugyan eszkaláltam az ügyfélszolgálatnak ma, de most pattintottak le SMS-ben miszerint kivizsgálták az ügyet és minden tök jó. Ezért szeretném a ti segítségeteket kérni.
Van egy előfizetésem amihez tartozik 2 SIM kártya. Ebből az egyik kártya pár hete mobilinternet upgraden esett át, ami azt jelenti, hogy a mobil S + 15GB-ot váltotta a mobil S + korlátlan "gigaerős" net.
Namost, azóta ez a kártya sorra produkálja azt a hibát, hogyha a készülék hotspotként van használva, időszakosan 1-2-3 percenként dobálja le a laptopot a netről. Nem mindig. Van amikor tök jó, van amikor nem. Mostanában inkább nem...
Az alábbi dolgokat próbáltam ki, kronológia sorrendben:
1) Mivel első körben egy régi Nexus 5X-ben volt a SIM, gondoltam a készülék lehet a ludas. Ezért belepróbáltam egy Xiaomi MI10T Lite-ba, de nem változott semmi. Illetve most egy OnePlus 8T-ben használom, ahol szintén előjön.
2) Gondoltam arra, hogy a laptoppal lehet a probléma. Ezt leszimuláltam más géppel, ott is előjött a probléma. Illetve kipróbáltam úgy, hogy nem wifi-n osztom, hanem "zsinóron" csinálok hálózatot, de nem segített.
3) A csavar az, hogy a másik SIM tökéletes. Azaz gyors mint állat, stabil. Ergo csak erre a kártyára/csomagra tudok gondolni mint probléma forrása. (Igen, a 2 kártya ugyanolyan környezetben volt tesztelve).
4) Gondoltam arra is, hogy mivel egy kicsit torrenteztem (2 - 3GB kb.), lehet korlátoztak. Az ügyfélszolgálat szerint nincs semmiféle korlátozásra utaló jel.
Mit tudok még tenni? Konkrétan ez így számomra most használhatatlan, mivel coin flip, hogy most jó lesz vagy sem.
Előre is köszi!
UI.: nem tudom számít-e, de a VoLTE aktív, bár gondolom nem.
-
Rotyi
aktív tag
Péntek délután online rendeltem készüléket Magenta csomaghoz, tehát még a kiszállítás nem történt meg.
A készülékre akkor nem kötöttem biztosítás, de ha most szeretnék akkor meg tudom tenni anélkül, hogy üzletbe kelljen mennem? -
válasz
tothferenc
#126573
üzenetére
Üzletben, a régi SIM végérvényesen kuka és újat kapsz.
-
tothferenc
aktív tag
Koszi mindenkinek. Ha valami beutne, hogy pl telot le kell adnom szervizbe, es kellene egy fizikai sim, azt mar szemelyesen kell igenyelnem, vagy a regi sim barmikor visszavalthato?
-
válasz
kakuk.tamas
#126570
üzenetére
Sima váltásnál nincs gond, mi legalábbis sikerrel átnyomtuk pénteken és tegnap két telefonra (Galaxy és iPhone).
A jövő héten is lesz egy Samsung, azzal sem lehet gond, mert a feleségem nem örülne, akkor pedig én sem
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
kakuk.tamas
#126570
üzenetére
Tanusítom
Bár nekem iPhone11-en nem működik, nem tudom, hogy androidos telefonokon van-e gond -
kakuk.tamas
addikt
válasz
tothferenc
#126568
üzenetére
De jó, ha tudod, hogy mostanába valami gond van a QR-kódokkal, nem mindig sikerül az aktiválás… Legyen kéznél egy telefon amivel ha kell, tudod hívni az üf-et.
-
kory24
őstag
válasz
tothferenc
#126568
üzenetére
Szia!
1perc kb
-
tothferenc
aktív tag
Sziasztok. Telekomos esim igenyles eseten, ha a weboldaon inditom sajat fiokbol, mennyi ido ameddig lezajlik a valtas a fizikai es az esim kozott?
-
Az megvan, hálózatot is kerestettem manuálisan, de 4G-t nem adott be, 3G-n se ment. Tehát ott amit lehetett áttúrtam.
@4Grinder Ez egy jó kérdés! Erre is rákeresek akkor! Itthon amúgy van olyan rész, ahol 1800-as 4G van. Telefonoknál tudom, régebben külföldi rendelésnél figyelni kellett, hogy B20 képes legyen, így azt gondoltam itthon csak 800-on megy a 4G.
-
Hitch
senior tag
Sziasztok!
Valaki betudná linkelni a Telekom oldalán a készülékértesítő részt? Egy chat alkalmával a hölgy belinkelte de kifagyott és azóta nem találom.
Előre is köszönöm szépen. -
Másoknál megy 4G-n ugyanez a kiosztott típus, gondolom kártyát is ugyanolyat adtak, de nekik is sokszor visszavált Edge-re. A vicc pedig az, hogy a Chrome-ból használandó kitöltőfelület csak mobilnettel jön be, wifin egy másik felületet tölt be, amire a statisztikát készítőnek nincs szüksége. Tehát telóról hiába hotspottol ... ugyanott ... működő Telekom 4G-vel :/
"tablet kapcsolódó beállításait" Mire gondolsz?
@snooze Kipróbálom, hogy egy telefon mit kezd vele!
-
válasz
st3v3np3t3r
#126538
üzenetére
Akkor még jó, hogy nem jött össze az online díjcsomagváltás az ősszel meg a multisim aktiválás, valószínű gutaütést kaptam volna ha így járok.
-
Üdv! Egyik családtagom KSH-tól kapott tableten dolgozna. Telekomos kártya van hozzá, de nem működik, pontosabban csak E jelzéssel, ami ugye az Edge. Azzal oltják szegényt, amikor segítséget kér, hogy "rossz a térerő, menjen ide meg oda, a település központjába stb.". Na most én kb. 1 évig használtam korlátlan mobilnetet mindenre is. Jelenleg is 30/30-as le/fel sebességet mérek. Miért nem működhet akkor a KSH-s tablet, miközben totál jó a lefedettség a környéken? Köszönöm!
-
Kaba
veterán
válasz
ANDROID???
#126543
üzenetére
Nem közlik a készletetet.Az üzletben tudod meg.Amennyiben nem lenne,akkor megmondják hol van a közelben.
-
ANDROID???
addikt
"'Hogy a fenébe" lehet megtudni, melyik üzletben van készleten adott készülék??
Nem vesziok fel a telefont
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#126540
üzenetére
Talált.
-
Plug Life
senior tag
Vezetékesen ha nem megy ki a szám híváskor, és #31* után valami olyat mond, hogy ez az állomás nem jogosult használni ezt a szolgáltatást, az mit jelent? Direkt le van tiltva?
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
kakuk.tamas
#126539
üzenetére
Az, hogy az apacsok erre azt mondják $z#p@c$?
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#126538
üzenetére
Erre van egy ősrégi apacs mondás…
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Ma lemondtam a tévesen az iPhone-ra aktivált multisimem, erre leoffolta a rendszer a fő esimem és mindig érvénytelen qr kódot küld
Felvették hibára… Be kell mennem kicseréltetni fizikai simre addig, míg meg nem oldják a hibát -
Sify
senior tag
Sziasztok! Telenortól szeretném a számomat áthozni. Hogy gyorsabb az intézés, személyesen ügyfélszolgálaton vagy online megrendelve? Köszönöm!
-
osonte
őstag
válasz
Ateszpapa
#126525
üzenetére
Én is ma akartam a dominó kártyát elöfizetésre váltani, és a Telekomos oldalon indulva mindenképpen át akarta rakni a másik elöfizetésem is. A megoldás az volt számomra, hogy a Google keresőbe beírtam tömören mit szeretnék és odairányított a Telekom megfelelő oldalára, sikerült is megkötni a szerződést. Hétfőn már küldik is a sim kártyát és a telefont.
-
válasz
ANDROID???
#126531
üzenetére
Sajna az már elfogyott (S10+) Asszonynak jó lett volna, de emiatt a fos weboldal miatt nem tudtam előfizu hosszabítással megvenni.

Kipróbáltam, átírtam a címet, nem semmi, szerintem így majd legközelebb összejön.
Köszi szépen az ötletet!
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#126522
üzenetére
Működik, sikerült aktiválni. Csak elsőre elszúrtam
így kellett másik. Elég hülyén van megoldva még így is ez az esim aktiválás -
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
ElektrikusDE
#126527
üzenetére
Azt nem írtad, hogy roamingolsz

-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
st3v3np3t3r
#126526
üzenetére
Az üfsz szám ingyenes

Ezt te hol tapasztalod?
Én roamingban használnám, ha működne akkor ingyenes lenne, de nem működik! (Ausztriában pl. működött)
Marad a hosszú szám, az meg fizetős!
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
ElektrikusDE
#126523
üzenetére
Az üfsz szám ingyenes
Minden esetre az hogy működni fog-e mostmár, az majd akkor derül ki, ha megjön a qr kód -
Srácok, ennél a **** új weboldalon, hogy lehet egy bizonyos számomra új előfizetéssel készüléket vásárolni?
4 előfizetés van a fiókomhoz adva és az összeset bele akarja számolni.
Én csak 1 előfizetést szeretnék hosszabítani.
Nem igazán értem én ezt.
-
blueye
veterán
Nagyon regota nem kuldtem MMSt, ma kellett volna vkinek aki ezt kerte. Regi elofizetesem van, mobilnettel termeszetesen. Modern telefon (Realme GT 5G), minden mas jol mukodik. Mi lehet az oka h nem ment el az uzenet?
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
st3v3np3t3r
#126522
üzenetére
Jó Neked! (hozzám képest)

Ma megint kaptam a Telekomtól SMS-t ugyanazzal a szöveggel a gyengébbek kedvéért 2x is leírva:
"Kedves Ügyfelünk!
Emlékeztetünk, hogy a Domino Plusz kereted visszafizetési határideje több, mint 1 hete lejárt.
Kérjük, töltsd fel egyenlegedet!"Természetesen már régen 2020 januárja kőrül visszalett fizetve, amiről én SMS-t is kaptam, de ők ezt a visszafizetést nem találják a rendszerben! (DE tartozást sem)
Azóta már használtam újra ezt a szolgáltatást és időben vissza is fizetem. (amig van tartozás nem is lehetne használni)
És mindig fel van töltve az egyenlegem.

Ezen SMS üzenetekkel bombáznak már 2019 óta, van mikor pár hónapig szünetelnek, van amikor naponta többször is megkapom őket.
Már elég sok pénzt eltelefonáltam az ügyfélszolgálatukat hívva.

Sajnos nekem az ügyfélszolgálat rövid száma nem működik, mert már évek óta külföldön élek.
Persze emailt is irhatok nekik, de szerintem falra hányt borsó...
Ui:
Az előfizetésre szükségem van, mert kell egy magyar telefonszám is!

-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#126520
üzenetére
Ez az ügyintéző hölgy megéri a fizetését
Ez az egy találta meg mi a hiba a rendszerben. Nem sikerült neki a MultiSIM szolgáltatást bekapcsolni a jelenlegi előfizetésemre, hibát írt ki neki a rendszer és a hiba nem hiba valójában, hanem egy frissítés, azaz bármilyen Lezárt csomagot tartalmazó( hang vagy mobilnet) előfizetéshez nem lehet kérni már MultiSIM-et sem eSim-et, csak az aktuálisan értékesített csomagra! Ezért futhatott hibára. Mosst várok az új QR kódra. A vicc az, hogy kb. 9 emberből ez az 1 tudta megtalálni a problémát
-
válasz
st3v3np3t3r
#126515
üzenetére
Ez egy király munkahely
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#126519
üzenetére
Nem tudok új MultiSIM-et igényelni a Watch appon keresztül, nem megy, a weboldalon meg erre lehetőség
így megint 1414
-
btudos
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#126517
üzenetére
Mondd le a meglévő MultiSIM-et chat-en, és ne generáltass újat. Tiszta lappal, a korábbi MultiSIM-eket elfelejtve próbálj meg a Watch appban újat venni, lehet, hogy csak az áthelyezéssel van gond (ha legenerálják a QR kódot és utána akarod a Watchra átvinni, az mindenképp áthelyezés lesz), hátha így működni fog.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
4Grider
#126516
üzenetére
A Vodánál még érthető, de a Telekomnál már jóval kiforrottabb szerintem ez a szolgáltatás.
Minden esetre a Messengeren jeleztem tegnap videókkal a hibát, ma meg írtam panaszt a Mobiltudós miatt
Ha van, legyen ott időben, ha nem képes időben felvenni a munkát, akkor rugják ki és vegyenek fel olyan embert, aki képe pontosan érkezni a munkába és valóban ért is hozzá
Amennyi fizetést kapnak, ennyi a minimum
a legbosszantóbb az, hogy neten intézni nem lehet, mert hibás a rendszer, a 1414 semmit sem csinál, a MultiSIM-et meg persze fizetem, holott lassan 2 vagy 3 hete nem használom
és még én rohangáljak egy megbízhatatlan ember miatt szabadidőmben a semmiért
-
4Grider
félisten
válasz
st3v3np3t3r
#126515
üzenetére
Ilyen probléma van a Vodafone-nál is eSim-el, persze ott is csak az almás aktiválásokat érinti.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Hogy ezek a mobiltudorok mennyire megbízhatatlan emberformák
Tegnap azt kérték menjek vissza ma egy "mobiltudorhoz", aki ért az Apple Watch esim-es dolgokhoz... Hát odamentem reggel.... 9:14 - hát még nincs itt, menjek vissza 10-re... 45 percet bóklásztam a városba, visszamentem 10-re az üzletbe, húztam sorszámot, 15-20 perc múlva hívtak is... közli az ügyintéző hölgy, hogy még nincs bent, menjek vissza 11-re
Mondogattam magamban minden féle szép magyar szavakat
Számomra felfoghatatlan, hogy semmitérő emberekre ilyen feladatokat rábíznak
Ma is elment 1.5 órám a semmire
és még mindig nem tudom hozzáadni a MultiSIM-em az Apple Watch6-hoz, mert az üzletben nem volt egy értelmes ügyintéző sem, aki segített volna
-
Sziasztok!
Adott egy dominós sim, 2019 márciusában vettem. A sim egy autóba került (Pajzs védelem), ha a kocsit lopják, csörög a telefonom, illetve a számra küldött sms-tel elküdi a GPS koordinátákat.
Egy ideje azonban se nem hív (teszteltük), de nem küldi le a koordinátákat a megfelelő szövegű sms elküldése után.
Ez lehet azért, mert megtelt a sim a küldött sms-ekkel? Össztesen kb. 20 sms ment rá a 2 év alatt ilyen céllal. Mennyi a sim SMS tároló kapacitása? Csak úgy lehet törölni őket, hogy kiszedem a simet?
Természetsen, adategyezeteés mindig megvolt, az sim él, pénz is van rajta, vigyázok rá, hogy mindig töltsek rá. -
kory24
őstag
válasz
st3v3np3t3r
#126510
üzenetére
Erre nem tudok mit mondani, nekem huawei óra van xiaomi telefonnal.
-
válasz
st3v3np3t3r
#126501
üzenetére
Ez az egyik oka ami miatt most nem merek telefont cserélni, hogy nem hiszek benne, hogy a telekom gond nélkül csinálna új esim QR kódot.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
Bferibörs
#126506
üzenetére
Nekem minden itt van a Telekomnál… A Telen(yom)or és a Vod(k )afone felejtős nálam, a Diginek meg még van hova fejlődnie mobilszolgáltatás terén… És ki is fújt…
Amúgy lekopogom, szolgáltatások terén nincs kimondottan bajom a Telekommal, de a 1414 sokszor siralmasan kezeli a problémákat. Ezt az eSim hibát sem tudom hova tenni így hirtelen… Remélem nem kell visszaküldenem szervizbe
De az tény, hogy az eSim áthelyezési folyamatban valami hiba van, mert se a weboldalon, se a Watch appban nem működik -
Bferibörs
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#126501
üzenetére
Csak halkan jegyzem meg,ezért hagytam ott a Tkomot ( ügyéntézésük) csak domino simem van azóta,tartaléknak.
-
mouzrr
őstag
válasz
ElektrikusDE
#126500
üzenetére
A Biztonsag menupont utan nem jelent meg a PUK lekerdezes igy muszaj volt ugyintezovel beszelni. Azert koszi
-
szalai112
senior tag
válasz
st3v3np3t3r
#126501
üzenetére
Szia
Egyszer nekem is volt ilyen gondom esimel, amit a telekom QR generált a fikómban hibás volt!
Megkértem a 1414-en dolgózót akik más rendszer felületet használnak ott generáltak nekem újat és elfogadta.
Ezzel is bróbálkoztak? -
Gubu0101
veterán
válasz
st3v3np3t3r
#126501
üzenetére
Ugyan igy vagyok mar tobb mint 2 honapja,generalnak qr kodot,csak nem kapom meg.Mar 1 honapja felvettek hibara,azota javitjak
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Úgy tapasztalom, hogy megint rohadt nagy gondja van a Telekomnak az eSim-es rendszerrel! Péntek óta nem jutok velük 1-ről a 2-re
Szervizben volt a eSim-es Apple Watch6-om, ott komplett szoftvert frissítettek ami törölte a rajta lévő eSim-et is! Próbálkoztam a Watch appban áthelyeztetni, de hibára futott, próbáltam weboldalon áthelyezést indítani, az is hibára futott, aztán pénteken jeleztem a 1414-en, ott azt mondták, hogy 72órán belül megkapom az új eSim QR kódot emailben, ma felhívtam őket, hogy máig nem jött meg, .... technikai hiba miatt nem indult el a folyamat
fáradjak be egy T üzletbe, ott helybe megcsinálják cserét... rendben, bementem ma délután, 1 órát áltam sorba a semmiért, mert az ügyintéző által helyben generált QR kóddal sem tudtam telepíteni az eSim profilt. Most holnap megint be kell mennem egy "mobiltudós"hoz, aki szintén semmire sem fog jutni
Kíváncsi leszek, hogy ez meddig fog így menni
Ja és a Telekom app is Bohóckodik iOS15-ön, első indításra kifagy azonnal, majd utána indítva működik rendesen... Csináltam már gyári visszaállítást, szoftver újratöltés és még mindig nem jó az app... és nem tudják miért csinálja
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, kevés repülés
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, Care Refresh, PL Filter
- Nintendo Switch 2 // Számla + Garancia //
- Gyerek kerékpár 12 Kék színű, tanulókerékkel, kosárral (2 4 éves korosztálynak)
- Segway Ninebot Max G3E
- CORSAIR K100 AIR
- Xiaomi 14T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Dell XPS 13 9310 i7-1185G7 16GB 512GB 13" FHD+ 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3760, 93% Akkumulátor
- ÚJ AKKU!!! Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Bár nekem iPhone11-en nem működik, nem tudom, hogy androidos telefonokon van-e gond
Now what?!

Ez az egy találta meg mi a hiba a rendszerben. Nem sikerült neki a MultiSIM szolgáltatást bekapcsolni a jelenlegi előfizetésemre, hibát írt ki neki a rendszer és a hiba nem hiba valójában, hanem egy frissítés, azaz bármilyen Lezárt csomagot tartalmazó( hang vagy mobilnet) előfizetéshez nem lehet kérni már MultiSIM-et sem eSim-et, csak az aktuálisan értékesített csomagra! Ezért futhatott hibára. Mosst várok az új QR kódra.
így megint 1414

