-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Domino kártyát vettem online, feltöltöttem 3000 Ft-tal az egyenleget (amit nem használtam) és 14 napon belül a boltban személyesen elálltam tőle. Most két hét után érkezett egy 990 Ft-os átutalás a Telekomtól, áruvisszavétel címen, de a 3000 Ft-ot miért nem utalták vissza? Nem használtam a kártyát, így érintetlen 3000 Ft-os egyenleg volt rajta, azt be akarják nyelni? Jogosan kérhetem vissza, ha jól olvasom? Ügyintéző akkor azt mondta változó, hogy visszaadják -e.
Előre is köszönöm.
-
osonte
őstag
válasz
4Grider #141465 üzenetére
Bemehetek, de a telefonban az ügyintéző azt mondta, hogy ugyanaz a hitelképessegi vizsgálat fog lefutni, aminél most nem állok jól, amire ő sem talál okot és ezen az üzletben sem tudnak változtatni (ezért nem javasolja), tehát csak a behajtas@-nál van esélyem rendezni a dolgot. Illetve 2024-et írunk, mindent online intézek, biztos nem fogok előfizetést kötni ilyen "butított üzemmódba", vagyis bolti vásárlással (pl.: nincs 14 napos elállási lehetőség, ami piszok nagy bukta tud lenni ha egy telefon nem tetszik mégsem). Amennyiben elutasítanak, akkor leszek feltöltőkártyás simán, azt csak tölteni kell és telefont meg egyéb boltokban veszek online, akár kamatmentes hitelre.
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Röviden a történet a múlt novemberben, hűségi idő alatt, azonnali hatállyal felmondtam a két mobil előfizetésem. Amitől mérges lettem, hogy egymás után 3 nap, 3 ügyintéző egymásnak az ellentétét mondta (röviden ennyi a lényeg). Végül az utolsóval nem is bántam a telefonba "kesztyűs kézzel", persze nem csúnyán beszéltem, csak viszonoztam a stílusát. Most már bánom, mert végül az üzletben mondtam le 4-ik nap a szolgáltatásaim, viszont a bolti ügyintéző végtelenül kedves volt és sikerült elmagyaráznia azt is, amit az előző három személynek telefonon nem. Elismerte, hogy az ügyfélszolgálat azzal az információval félretájékoztatott, végül már annyira mérges voltam, hogy bár kedvesen váltam el a bolti ügyintézőtől, de mégis lemondtam mindent. Ezt már bánom, mert amúgy náluk sok telefont vettem és a weboldal állandóan működött. Azóta Vodás lettem, ott semmi nem működik, ha telefont akarok venni, már készülök 4 telefonhívásra egymás után és hogy az ügyfélmegtartóval tudok csak megegyezni, a weboldalukon még nem sikerült vásárolnom. Ez azért számomra mégsem normális, de tudnám még sorolni...
Közben Telekom optikai területre költöztem és lehetnék akár Magenta 1-es is, de mintha tiltva lennék. Azt írja a rendszer, hogy online nem tudok vásárolni. Telefonáljak vagy üzlet. Telefonáltam, kiderült, hogy van egy aktív MT ügyfélazonosítóm, de szolgáltatás nincs rajta, bár a webes felület arra hivatkozik, hogy lépjek be vele. Utánanézett az ügyintéző a Telekomnál és nagyon segítőkész volt, kijelentette, hogy semmilyen múltbéli elmaradásom nincs feléjük, de mégis a fizetőképességi vizsgálaton akad el a folyamat, amit ő sem ért, főleg, hogy a múlt évben millió felett törlesztettem elő. Az elmúlt 5 évben nem volt elmaradásom, inkább előbb fizettem ki mindent. Ezért kért arra, hogy a behajtas@-ra írjak, hogy tegyék rendbe a dolgot és ígérni nem ígérhetett semmit, de nem nátta akadályát, hogy előfizetűjök legyek online vásárlással. Írtam, várom a választ most.Csinálhatnak olyat, hogy mivel nem "szépem távoztam", de minden számlátt rendeztem és semmi jogszerűtlent nem tettem, de mégis letiltanak a vásárlásról? Én úgy tudom, hogy azért mert nem "tetszik" valaki, azért nem lehet tiltani, csak ha tett volna olyat. Nekünk is volt üzletünk és mindenkit ki kellett szolgálni (persze ha lop valaki vagy ilyesmi az más), mert különben nekünk lett volna bajunk belőle.
Előre is köszönöm, ha valaki tud ilyesmire válaszolni, hogy érdemes -e reménykedni!?
-
osonte
őstag
válasz
Zsolt,72 #138401 üzenetére
Szia!
Sajnos tudom, régen azonnal bele is álltam volna a dologba, de ahogy előtted is írták nagy cég, szóval nem én fogom tönkretenni őket. Idegesítő, de nekik hozzám képest végtelen erőforrásaik vannak (nekem viszont véges az erőforrásom, főleg egészségügyi okokból és rájöttem néha érdemes valamennyit várni), illetve jó lenne ha továbbra is tudnák náluk telefont venni. Remélem azért akár a jövő héten sikerül utalniuk. Persze, ha nem megy akkor majd lépek, végtelenségig nem hagyom az ügyet. Pont kb 1 éve valakinek ha jól emlékszem a 31-ik napon utalták a pénzt.
-
osonte
őstag
válasz
4Grider #138399 üzenetére
Jól van akkor februárban még várok az utalásra, de ha március 1-el sem érkezik meg, akkor "talán jogosan" azt már nem hagyom tovább. Szerintem ha 4x annyit várok a pénzemre és nem utalnak, akkor már nem mondható, hogy türelmetlen vagyok. Bár nem tartom reálisnak, hogy 14 napon belült írnak, írjanak 30 vagy 60 napot és azt tartsák. Amúgy kedves volt az utolsó ügyintéző, Ő elutalta volna, de nincs beleszólása a dologba, annyit viszont ígért, hogy megsürgeti (gondolom az illetékesnek írt egy emailt). Próbálok türelmet gyakorolni, mert egy másik előfizetésnél előtte úgy megküldtem őket (amit fel is mondtam), hogy bár kiszámolták a kötbér összegét, de nem merték kifizettetni, valamilyen jogcímen elengedték a végső számlán, de ez hosszú történet és nem akarom már bonyolítani az életem, egyszerűen csak utaljanak és legyünk túl rajta.
Köszi a válaszod! -
osonte
őstag
Sziasztok!
Szerintetek meddig érdemes várni 14 napos elállás esetén (mobiltelefon) a befizetett összeg visszautalására?
Még 2023.12.29-én átvette a terméket a Telekom Webshop raktár, január 8-án lesztornózták a számlát. Többször Chat-eltem már, emaileket írtam, de csak annyi választ kaptam, hogy folyamatban van a visszautalás.Azért kérdezem, mert az elállási papíron ez van írva (meg talán törvényileg is szabályozva van): "...a csomag visszaérkezését követő 14 napon belül bankszámlájára utaljuk vissza." A 14 napnak a dupláján is túl vagyunk...
Várjak még egy hetet hátha valami csoda történik vagy felettes szerv felé írjam meg, menjek ügyvédhez? Persze közben már számlázni tudtak, csak a visszafizetés nem megy.
Esetleg ha valaki járt így és ez a megszokott, hogy pl. 40 nap után utalnak visszak, akkor nem terhelem magam felesleges körökkel (mármint jogi úton).
Előre is köszönöm a választ.
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy 14 napos elállás (mobilvásárlás) esetén a kitöltött, aláírt elállási dokumentummal csak az előfizető adhatja le a boltban a készüléket, vagy meghatalmazhat például egy családtagot a készülék leadására (kitöltött meghatalmazással)? Amennyiben postán lenne visszaküldve, ott elég az elállási dokumentum is. Az ügyintéző chat-en azt javasolta, hogy üzletben legyen leadva a készülék, viszont az előfizető mozgásában korlátozott, ezért vinném be helyette...
Előre is köszönöm a választ!
-
osonte
őstag
Sziasztok! Változtattam telefonszámot és azóta nem jelennek meg az appban a korábbi és a jelenleg befizetendő számláim. Két előfozetésem van, mind a kettő hozzá van adva, illetve a bankkártyám is. Online felületen látszódik minden. Elöször a telefon írt rossz számot, de cseréltek SIM kártyát, így az megoldódott. Utána nem tudtam az appban megnyitni a változtatott számomat, hogy hány percnél tartok... Bejelentettem a hibát és 1 nap alatt megoldották. Gondolom, akkor most ezt is jelentsem és javitják... Próbáltam újra telepíteni az appot, de nem nálam van a gond.
Szerencsére gyorsan segítenek, de azért rákérdezek hátha járt valaki így és tud valami egyszerű megoldást.
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kértem telefonszám módosítást (3 napja) és megváltozott a számom, de a telefon (Samsung) még mindig a régi számot írja ki a SIM információnál, ez lehet bele van fixen regisztrálva a SIM kártyába? Az új számom amúgy tökéletesen működik, a webes felületen is azt írja ki és elérhető is vagyok rajta.
Illetve amióta számcserém volt, nem tudom megnézni a Telekom appban, hogy mennyit telefonáltam, "Hiba történt!" üzenetet ír, amikor rámegyek az új számra, a másik előfizetésembe hibátlanul be tudok lépni (egy ügyfélszámon van mindkét előfizetés).
Ügyfélszolgálat SIM cserét javasolt a boltban, de hátha van egyszerűbb megoldás.
Előre is köszönöm.
-
osonte
őstag
válasz
ledgeri #128148 üzenetére
Egy kis pozitív tapasztalat. Sikerült telefont venni a mai napon hosszabbítással és nem kért mobilelőleget (csütörtökön szállítják), pedig még május 27-ig tartana az előfizetés. Illetve chat-en kb. 10 perc alatt sikerült a telefonszámomat is lecseréltetnem. Korrekt és gyors volt az ügyintézés, még március 15-én is. Ja és nem Vandával intéztem, valós ember volt.
-
osonte
őstag
válasz
Renwick #127768 üzenetére
Az a baj, hogy hiába szerzi be mind a két cég például a Bravophone-tól, valamelyik cég kaphat jobb árakat, illetve lehet elkülönített készlet is egy adott cégnek, ami meg sem jelenik a Bravophone oldalán, pedig mondjuk X db el van különítve valamelyik cégnek.
Sok múlik azon is, hogy milyen kapcsolatban van az adott cégnél a beszerzésért felelős személy a nagykernél lévő kapcsolattartóval. Én dolgoztam olyan helyen, ahol valakit azért tartott meg a cég, mert jó árakat kapott több nagykernél a baráti kapcsolata miatt...
-
osonte
őstag
válasz
Oposzumtoszó #127470 üzenetére
Szia!
Küldenek másik SIM kártyát, nekem a futár hozta és aktiválni kellett.
-
osonte
őstag
válasz
icecave #127105 üzenetére
Megteheted online, de mindenképp új simet fognak küldeni, nem kell bemenni érte, futár hozza. Használd ki a kedvezmenyeket is: link.
Amennyiben már van meglévő előfizetésed és az mellé akarod, először lépj be az online felületre és úgy váltsd át a dominót, mert így megkapod a több előfizetésre járó havidíj kedvezményt. Figyelj rá, hogy azonos folyószámlán legyen minden. Nekem különvették alapból, de telefonon segítőkészek voltak és összevonták 2 hét alatt.
-
osonte
őstag
válasz
glacious #126966 üzenetére
Lakcímkártya változott. Az állandó lakcím ugyanaz maradt, de a tartózkodási hely lett más. Viszont ezt beszkenneltem és elküldtem nekik, még a szerződéskötés előtt. Illetve az ügyintéző szerint ez nem lehet gond.
Köszi a választ, akkor ezek szerint össze tudják vonni.
-
osonte
őstag
Sziasztok!
Mobil előfizetésem van már másfél éve (2év hűséggel kezdtem) és most egy új Dominós számról váltottam előfizetésre, így létrehozva egy új előfizetést (készülékvásárlás + 2év hűség). A Telekom felületén belépve a régi előfizetésemmel online rendeltem/váltottam az új előfizetést. Ez biztos, mert hoztam ki egy drágább telefont mobilelőleg nélkül, tehát figyelembe vette a jelenlegi előfizetésem (ügyintéző mondta, hogy így van, mert különben kért volna mobilelőleget). A lényeg az lett volna, hogy 2 előfizetés esetén megkapjam a 15% kedvezményt a havidíjakból. Sajnos most vettem észre, hogy létrehoztak egy külön MT azonosítót és folyószámlaszámot, de így akkor nem lesz meg a kedvezmény. Egy hete volt a vásárlás és most vált gyanússá, ezért gyorsan hívtam a 1414-et. Először arra akartak irányítani, hogy májusban lejár a régi előfizetésem és akkor össze tudom vonni a kettőt. Mondtam, hogy nekem az nem jó, fontos a kedvezmény és segítőkész volt az ügyintéző, mondta hogy lejelenti a problémát és kb. egy hét múlva kaphatok választ, de legkésőbb 30 napon belül.
Járt már valaki így? Össze szokták vonni ilyenkor a két előfizetést?
Előre is köszi a választ.
-
-
osonte
őstag
válasz
Ateszpapa #126525 üzenetére
Én is ma akartam a dominó kártyát elöfizetésre váltani, és a Telekomos oldalon indulva mindenképpen át akarta rakni a másik elöfizetésem is. A megoldás az volt számomra, hogy a Google keresőbe beírtam tömören mit szeretnék és odairányított a Telekom megfelelő oldalára, sikerült is megkötni a szerződést. Hétfőn már küldik is a sim kártyát és a telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- VivoBook S413EA 14" FHD IPS i5-1135G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- MSI MEG Z-790 ACE alaplap + INTEL CORE I9 13900K proci + 32 GB DDR5 memória Félkonfig
- AFOX GTX 1050 Ti 4GB GDDR5
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Csere-Beszámítás! Garis! Asus Tuf FX608H Notebook! I5 13450HX / RTX 5050 8GB / 16GB DDR5 / 1TB SSD
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest