Új hozzászólás Aktív témák

  • teptep

    őstag

    válasz Localmatador #141584 üzenetére

    Nálunk (céges Telekom) ez úgy működik, hogy email meg kell keresni a céges kapcsolattartót. Ő küld egy adatlapot, amit ki kell tölteni: a céges Telekomos számot szerződés módosítással kellene átvinni saját Telekomos előfizetésre. Itt meg kell adni, az előfizetési csomagot, és hogy milyen dátumtól. Nyílván hűség nélkül. Aláírás után be kell szkennelni és visszaküldeni. A többit a céges kapcsolattartó intézi a Telekomos kapcsolattartóval. Email kapok értesítést, hogy megtörtént a szerződés módosítása. Innen kezdve a saját előfizetésem telefonszámát oda hordozom, ahova akarom. Tehát egy lépésben nálunk nem megy, vagy legalább is nem szívesen. (De meg kell kérdezni az ottani kapcsolattartót.) Lesz egy díja a szerződés módosításnak, meg lesz egy időszaki díja a csomagnak, amíg a neveden volt az áthordozás előtt.

Új hozzászólás Aktív témák