-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
atosan
veterán
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
-
ledgeri
nagyúr
válasz
atosan
#140695
üzenetére
Általában csak azt nézik, hogy amikor ellenőrzik egyezzen meg az akkor bevitt a központi visszajelzéssel. Szóval pl ha tegnap adategyeztettem, ma lett új személyim, akkor nem igazán érdekel senkit a váltásom, csak majd egy év múlva, mikor esedékes az adategyeztetés! Előre dolgozni lehet, de nem kritikus!
-
-
atosan
veterán
Üdv,
Lejárt a személyim, megkaptam az újat. Jól sejtem, hogy csak személyesen lehet egyeztetni az adatokat? -
Tyrel
őstag
Elnézést, biztos kérdezték már de nem jut eszembe egy jó keresőszó amivel megtalálhatnám:
Mobil M-től felfelé hálózaton belül ingyenes a hívás... de hogyan kell azt értelmezni, hogy hálózaton belül?
Én is Telekomos vagyok és az asszony is (de nem egy közös account alatt), így ha Mobil M-re váltanék "ingyen" hívnám, ez világos.Viszont ha elmegyünk nyaralni külföldre, mondjuk horvátországba, ott is ingyen hívhatom őt? Mindketten a magyar Telekom-os SIM-et használnánk ott is, tehát előfizetés szempontjából hálózaton belül vagyunk akkor is... Technikailag viszont roaming-olunk. Ilyenkor mi van?

-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Tegnap este váltottam át az előfizetésemet egy Domino sim-re. Egy hordozott (20-as) számról van szó. (Ha ez számít bármit is.) A domino sim már aktív, legalábbis tudok hívást indítani és fogadni vele.
Megpróbáltam hozzáadni telekom fiókomhoz a telefonszámot, viszont ezt a kérelmet folyamatosan elutasítja a weboldal, miután beírom az SMS-ben kapott kódot:
Próbáltam mobil applikációban is hozzáadni, ott viszont már az SMS-t sem küldi ki, azt írja, hogy a szám nem tartozik a Magyar Telekomhoz.Járt már így valaki? Ha igen, mi lehet a megoldás erre? Chat-es ügyfélszolgálatnak írtam, ott azt a választ kaptam, hogy a domino sim adatait leellenőrizték, azzal minden rendben van, és a weboldalon/applikációban sincs központi hiba, így nem tudja mi lehet a probléma, próbálkozzak majd később...
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day ma
600 MB és 60 perc. -
válasz
atosan
#140684
üzenetére
Ilyet nem adhatnak ki.
Minden nap változhat, pl holnapig kéne egy számlát befizetned, ma belefér 3 készülék, jövőhéten meg 1 telóra-ra is előleget kér, mert késve lett fizetve a számla.
A scoring modell nem nyilvános, de ha megvan(nak) a kiszemelt készülék(ek), akkor véglegesítésig elvive látja az ügyintéző, hogy adott nap adott értékesítésre mennyit kérne a rendszer Tőled.
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Valahol meg lehet azt tudni, hogy mennyi a vásárlási keretem? Chaten azt mondják olyat nem tudnak megnézni. Nagyon régen mint ha a papír számlán rajta lett volna, de az e számlán nem találom. -
-
-
btudos
nagyúr
válasz
GoodSpeed
#140678
üzenetére
Te nem tudhatod, hogy akit hívsz, hol van, te azért fizetsz a saját szerződésedben vagy ÁSZF-ben megállapított díjak szerint, hogy az ő szolgáltatójához elérjen a hívásod. Ha ő mindeközben nem a szomszéd városban, hanem a világ másik felén tartózkodik, és felveszi, az az ő “baja”, neki kell fizetnie a saját roaming költségeit.
-
válasz
btudos
#140677
üzenetére
+40-es román volt.
#140674herdsman12: eddig - mentségemre legyen mondva, nem is kellett ilyen számot hívnom sosem - vagy 25 éve úgy voltam vele, hogyha külföldön vagyok a külföldi tornyokat használom akkor roaming.
Ha egy magyar ismerősöm külföldre megy akkor neki roaming, de nekem sem ingyenes a hívása, mert külföldi tornyot használ.
De most ugye ezek szerint a +40-es román számmal magyar tornyot használt, ami ugye neki roaming, de én hiába hívtam volna magyar tornyokat használva, úgy, hogy ő is magyar tornyon lóg, mert nemzetközinek számít.
#140675Intruder2k5: Az operátora külföldi, tehát lehet, hogy nem is teljesen független a hívásfelépítésnél attól a hálózattól, ha itt van is?
-
btudos
nagyúr
válasz
GoodSpeed
#140676
üzenetére
Attól függ, honnan jött a delikvens. A nemzetközi hívásra vonatkozó díjazás nem függ díjcsomagtól, itt meg tudod nézni.
-
válasz
Tompika777
#140673
üzenetére
Mobil L-nél percenként mennyibe kerülne?
-
-
Helló, ha Hajduszoboszlón egy külföldi mobilszámát kell felhívnom, aki viszont helyrajzilag a mobilszámával együtt Hajduszoboszlón van, az roamingnak számít?
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
nincsnév007
#140669
üzenetére
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
nincsnév007
#140664
üzenetére
Hmmmm.... itt akkor nem kerek valami. Próbáld meg a következő hét elején.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
nincsnév007
#140661
üzenetére
Nézz rá a Dokumentumok fül alatt a lehetséges szűrési módokra, illetve figyelj a kiválasztott időintervallumra is. Tapasztalataim szerint néhány perccel, maximum fél órával a sikeresen leadott rendelést követően elérhető a számla (erről e-mail is szokott érkezni, linkkel együtt).
-
simpley
őstag
válasz
nincsnév007
#140661
üzenetére
később kerül fel a Telekom fiókba

-
nincsnév007
addikt
Sziasztok. A telekomnál egy összegben vásároltam egy telefont, de nem kaptam számlát. Interneten meg nem engedi pdfben letölteni csak az előző befizetéseket.
-
boborján2
senior tag
válasz
Zsolt,72
#140659
üzenetére
Maradjunk annyiban ,hogy nálam három rendelésből egyet sikerült lehozni az igértek szerint. Kettő után magamnak kellett intézkdni,utánajárni mert ha nem akkor szerencsétlenek hetek alatt sem teszik helyre a dolgokat és nem kapom meg a terméket.
Anno pedig net bekötésnél vagy 20 nap volt mire eljutottak odáig ,hogy a címem felvegyék a rendszerükbe, mert addig nem lehetett a drót végét behúzni. Az nem zavarta őket ,hogy minden szomszédnál már bekötötték, szakértőnek kellett ellenőrizni ,hogy nálam lehet e majd szolgáltatni és akkor felvették a mittudomén milyen adatbázisukba.
Ez csak két példa ,de tudnék még szépeket mésélni pl. az androidos tv megoldásukról is. De asszem nem kell ,mert elég ha megnézed csak a topikban mennyi embert szivattak rommá az sw vagy hw selejtes boxokkal.
Szóval igen, nekem az a véleményem ,hogy itt minden sokáig tart. Persze lehet ezzel vitázni, attól örülök ha nálad mind ok. Egyébként meg igen ,jól látod, ezekért az apró bosszantó húzásokért gyűlölöm a trékomot és ez így is marad. Ezt a dolgot pedig engedd meg nekem.

-
Zsolt,72
senior tag
válasz
boborján2
#140656
üzenetére
Itt? Minden? Inkább a rosszindulat szól belőled (ami gyakran előfordul a hozzászólásaidban, több topikban is).
Előfizetés megszüntetése 3 perc beszélgetés volt, amiben benne volt az azonosítás. Az előfizetés azonnal megszűnt, még azelőtt, hogy elköszöntünk volna egymástól (mellettem volt a mobil, amiben a hozzá tartozó kártya volt és még a beszélgetés közben megszűnt rajta a hálózati jel). Sokáig tartott? Nem.
Online rendelt eszközök házhoz szállítása: [kép] és [kép] Sokáig tart? Nem.
Az elállás során a jogszabály által előírt időintervallumon belül dolgozik a szolgáltató, ezt akár lehet sokallni is, szerintem elfogadható az időtartam és ez nem Telekom sajátosság.
Vannak problémás esetek náluk? Igen, vannak, ez a szolgáltató sem tökéletes. Ám barokkos túlzás (vagy utálkozás, tájékozatlanság) azt állítanod, hogy „itt minden sokáig tart”. -
válasz
boborján2
#140652
üzenetére
Ezt pedig automatizálni a számítógépes nyilvántartásban/kedvezmény rendszerben lepkefing lenne egy ekkora cégnek.
A visszaadott eszköz fizikai ellenőrzése nem automatizált. Egy szolgáltatónál ez időigényes, de akinek ez gond, vehet mobilt kereskedelmi egységnél is. Alzánál például egyik pultnál leadod a készüléket, ellenőrzik, ha OK kifizetik az árát és már mehetsz is másik pulthoz/automatához kifizetni a helyette megrendelt terméket. Egy nem kifejezetten kereskedelmi profilú szolgáltató értelemszerűen nem fog így működni soha.
-
-
boborján2
senior tag
válasz
szabonagyur
#140655
üzenetére
Itt minden sokáig tart.
-
Rosszul látom, vagy tényleg drágább letf a ps5 a telekomnál? Nem emlékszem mennyi volt.
-
Tompika777
senior tag
Sziasztok!
Multisim használat ügyében esetleg történt mostanában valami változtatás? Azért kérdezem, mert ugye eddig mindig a fő számot írta ki a hívott félnél ha valamelyik multisimről telefonáltam, de most többedjére fordult elő, hogy a technikai szám volt kiírva. Én arra gondoltam, hogy ugye eddig a fő szám és a multisim egyszerre nem lehett hívásban, de lehet valami változás miatt ha a fő szám használatban van, akkor a multisimről is lehet telefonálni, csak olyankor a technikai szám kijelzésével történik ez? -
boborján2
senior tag
válasz
ubyegon2
#140651
üzenetére
70e/hó az tuti hogy átlag feletti lakossági oldalon.
A készülék kedvezménnyel vásárlása vs. elállás ügyben meg ezek szerint egysást szivatják.
Láttam és hallottam nagyon sok esetet amikor a dörzsölt eladó úgy beforgatja a buta vevőt 2 év hűséggel, olyan hasztalan elektronikai eszközbe ,amire igazából semmi szüksége.Csak a marketing duma győz a butaság felett. Ha innen közelítjük meg, akkor hagy dolgozzanak csak szorgos kis hangya módjára a visszahordott cuccokon. Ezt pedig automatizálni a számítógépes nyilvántartásban/kedvezmény rendszerben lepkefing lenne egy ekkora cégnek. DE ,,mivel pontosan tudjuk milyen fejlesztők ,milyen mentalitással dolgoznak ezeken a rendszereken, nem is csodálom ha szándékosan kézi(manuális) megoldásokra hagyatkoznak. Majd valaki egyszercsak megnyom 2 gombot és emberünk újra vásárolhat.
És ezt még mindíg nem azt ezt kihasználók védelmében mondom, azzal nem tudok én sem egyet érteni.
-
válasz
boborján2
#140650
üzenetére
Ugye azt Te is érzed ,hogy ez mekkora kamu.

De jól hangzott, nem?

Ami viszont ezeréve fenáll, az az, hogy priorítás az új előfizetőknél van. Nem tudom mennyire akkora összeg ez a 70-80eft/hó, hogy ezzel foglalkozniuk kéne, szerintem a készülékforgalmazás egy ilyen méretű cégnél teljesen külön egység. Ez van, nyilván egy elállás során vannak teendők és nem ez a legfontosabb ilyenkor. Ez egy nyűg a szolgáltatónak/kereskedőnek, ezzel számolnia kell a vevőnek is.
-
boborján2
senior tag
válasz
ubyegon2
#140649
üzenetére
adnak időt, hogy nyugodtan eldöntsd! Addig beballagsz a Telekomhoz, megnézegeted a kiállított készülékeket, akár ott meg is rendelheted.
Ugye azt Te is érzed ,hogy ez mekkora kamu.

Aki nagyon sok gubát hagyott már náluk ,azt nyugodtan prioritásba tehetnék ,hogy legalább érezze a törődést. Hátrasorolni meg azokat kell ,akik a visszaküldéssel visszaélnek. De hogy az első 14napos elállás nem az az fix.
Ezzel szemben ismerek olyat aki a vezetékes szolgáltatásokkal az elállást rendszeresen eljátsza, mert csak arra kíváncsi fejlődött e az elmúlt időszakban az androidos gagyibox.
Megnézi ,majd visszaadja. Ezek meg minden alkalommal szaladnak neki újra bekötni.
Vicces hogy ott nem számít. -
válasz
giroud199
#140647
üzenetére
Szerintem épphogy segíteni próbálnak, mivel láthatóan nem tudtad még eldönteni, milyen készüléket szeretnél, adnak időt, hogy nyugodtan eldöntsd! Addig beballagsz a Telekomhoz, megnézegeted a kiállított készülékeket, akár ott meg is rendelheted.
Teljesen érthető, hogy nem törik magukat, ha valaki visszaküldi a készüléket, de ez tényleg nem Telekom sajátosság, igaza van 4Grider-nek. Ha mérgelődsz, nyugodtan köszönd azoknak az évek alatt kialakult helyzetet, akik a 14 napos elállással visszaéltek.
Szóval higgadalom, ha valóban jó akciók vannak, akkor az első rendelők élveznek priorítást és ők sokan vannak....havi 70-80ezres számlám van ,és kb húsz éve vagyok előfizetőjük 4-5szammal
Nagyszerű! Ennek kéne befolyásolni szerinted a folyamatot?
Én azért drukkolok neked, hogy ne csússz ki az akcióból! -
giroud199
senior tag
válasz
4Grider
#140643
üzenetére
Tényleg? Életemben először vittem vissza valamit
Ez egy opció ,nehogy már te mond meg ki mit csinál és hogyan….
koszivalóban nagyon lassú az oldal és segíteni sem szeretnek, csak lerazzak az embert
havi 70-80ezres számlám van ,és kb húsz éve vagyok előfizetőjük 4-5szammal 
-
giroud199
senior tag
Sziasztok , hétfőn visszavittem egy készüléket a telekomban amit online rendeltem. Mikor tudok újra online rendelni készüléket? Egyfolytába hibába ütközik ,hiába enged végigmenni a rendelésen
-
melodie
tag
Nagy nehezen sikerült Digitális jólét mobil alapcsomagot megkötni! Nehéz szülés volt, panaszra adott kedvező válasz után hűség nélkül 2db előfizetést,
megkövetem magam, lehet rá szerződni…. -
-
Nikaré
őstag
Elnézést kérek, hogy nem jeleztem időben a DD -t, de fizikailag képtelenség volt ezt megtennem.

-
UHHH
őstag
Domino day: Nincs (még)!

-
skroy
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R
#140625
üzenetére
A szolgáltató váltásban nincs tapasztalatom, de ha jól tudom az új szolgáltató intéz mindent. Bár hűség alatt biztos nehezebb.
Ha domino-ra váltasz, sim csere is lesz. -
-
-
skroy
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R
#140621
üzenetére
Hasonlóképpen mondtam fel nemrég egy mobil előfizetést. Az összes fizetendő megegyezett azzal, amit a weboldal kiírt ha módosítani akartam a csomagot, vagy új hűséget kötni. Először kifizettem a hátralévő törlesztőket, aztán chat-en pár perc alatt felmondtam. A fizetendő kötbért később számlázták.
Egy másik előfizetéssel azóta 2 készüléket is vettem, nem jelentett problémát a felmondott előfizetés.
Viszont Te számhordozás miatt nem megszűntetni akarod az előfizetést. Ez esetben az ügyfélszolgálatot érdemes felkeresni. Vagy a másik szolgáltatót. -
4Grider
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#140621
üzenetére
Nem csak a hátra lévő törlesztőrészletek kérdése a hűség. Kaptál valószínű a készülékre kedvezményt azért, hogy a hűségidőt kitöltsd. Szóval vagy ezt, vagy a kötbért még fizetned kell. A telefonos ügyfélszolgálat meg fogja mondani, hogy mennyi az annyi.
-
válasz
T0mBd1gg3R
#140614
üzenetére
Erre tudna valaki válaszolni?
Olyan opció van, hogy online befizetem az összes hátralévő 5 törlesztőt, besétálok és megszüntetem a hűséget a nem is 7000, már csak 5423 forint befizetésével?
És utána már semmilyen akadálynak nem szabad lennie ugye?Illetve átkerülök ezzel valami rossz ügyfél kategóriába? Mert a vezetékest otthagynám, és arra talán hoznék is ki egy tévét.
-
jack982
senior tag
Hát igen, tényleg örülünk, hogy megoldották.
-
-
4Grider
félisten
válasz
jack982
#140615
üzenetére
Jobb lett volna, ha addig nem jönnek ki a szolgáltatással, amíg meg nem oldják az ügyféloldali fejlesztéseket? Szerintem nem, akinek szüksége van rá, az személyesen válthat, akinek meg ez nem tetszik, az megvárhatja, amíg az alkalmazás és weblapfejlesztők megoldják a hiányzó modulokat.
-
jack982
senior tag
válasz
kovacsmi_74
#140611
üzenetére
kicsit szőrszálhasogatásnak tűnhet, de mi lehet az oka annak, hogy csak személyesen üzletben intézhető? Rohadtul nincs kedvem hallgatni az eladót, hogy vedd meg ezt meg azt...csak e-sim kell vazze. mint mikor postán csekket mész befizetni, de már utasbiztosítást is ajánlgatnak, meg sorsjegyet.
meg is válaszoltam a kérdésemet valszeg. -
Sziasztok!
Ha felmondok egy hűség alatt lévő szolgáltatást, csak a maradék részletet kell kifizetni és a kötbér ugyan annyi lesz mint amennyit levonna korai hosszabbításnál? Ez jelenleg, mivel elég kis havidíjra lett kötve és fél év van hátra, kb 7000 Ft-it ír, ha kalkulálok egy új készülék vásárlást hűséghosszabbítással.
Be kell menni a Telekomhoz, vagy elég az új szolgáltatóhoz a számhordozással és intéznek mindent?
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
kovacsmi_74
#140611
üzenetére
Ez igazán jó hír.
-
Zodicus
senior tag
válasz
kovacsmi_74
#140611
üzenetére
Végre
-
kovacsmi_74
senior tag
-
atosan
veterán
válasz
Intruder2k5
#140608
üzenetére
Köszönöm szépen!

Neked is Zeki!
-
atosan
veterán
Üdv,
Bocs, hogy off!
Van valakinek tapasztalata a Telekom által kínált felújított készülékekkel? Milyen a minőség? -
#91658752
törölt tag
Nagyon szépen köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Nothing Phone (3A) 5G 256GB + ajándék Nothing okosóra
- ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition gamer egér, szép állapotban, 2027-ig garanciával, ajándék egérpad
- Apple iPad Air 2025 11" 1TB Cellular (MCG84HC/A)
- SAMSUNG (SP-LSP9TFAXXH) LÉZER TV ! ÓRÁS HIGH TECH MOZI !!AKCIÓ! 350CM !!!
- SAMSUNG (SP-LSP7TFAXXH) 120" DLP LÉZER TV ! MAX 300CM !!!! AKCIÓ!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3361
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 2,5+ év gari
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Köszönjük! (de kár, hogy kiestünk az AEB-ről)
akkor így sikerült össze-csipegetni az információt és úgy lesz, ahogy a



Szóval higgadalom, ha valóban jó akciók vannak, akkor az első rendelők élveznek priorítást és ők sokan vannak.


