-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vence
aktív tag
Másnak is ott van az App-ban az első előfizu után a részlettörlesztős reklám?
Ráadásul kilőni sem lehet ...
Udvariatlanság, nem oda figyelés stb.Mondani sem kell, h az app ezzel a "frissítéssel" is csak lassult!
és egyre zsúfoltabb a felesleges dolgokkal.
---------
És hogy engedheti meg magának a T. hogy még mindig nem elérhetőek a kb. 1 hét múlva érvényes árai?! -
bostone
addikt
válasz
szabonagyur
#138696
üzenetére
Rendben, akkor nem osztozom veled a forgatókönyvért járó jogdíjakért.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
totron
#138693
üzenetére
Nem gondoltam “megmosolyogtatónak” a kérdést, pont, hogy nagyon is illik a topik témájába és ha nem vagy benne biztos, akkor itt jó helyen jársz vele, ezért is van a topik. A hangulatjel nem ellened szólt.
Van mögöttem néhány SIM-csere, ezek során nem került szóba, hogy kívánok-e módosítani a hozzá tartozó szolgáltatáson. Ez két külön ügy (lenne).
-
bostone
addikt
válasz
szabonagyur
#138687
üzenetére
Talán nem is akarták online megoldani vagy egy sorozat ötlet alapjait rögzítjük éppen.
-
totron
addikt
válasz
4Grider
#138691
üzenetére
Azon van. Köszi. Mekkora összegről van szó?
(#138692) Zsolt,72, lehet, hogy megmosolyogtató ez az aggály, de láttam én már karón varjút, meg kéretlen áttevést a "jobba", a jelenkori netcsomagok kedvezőbbek a szolgáltató számára, ami a SIM-en van meg nekem kedvezőbb. Csak úgy legyen a gyakorlatban is, hogy nincs hatással.
-
4Grider
félisten
-
totron
addikt
SIM kártya cseréjét - megtartva a rajta lévő hangi- és netcsomagot lehet kérni a szerződés megléte nélkül?
-
igergo19
tag
Sziasztok! A Telekom online felületén szeretnék Dominoról havidíjasra váltani, de a személyes adatok megadása után ez a hibaüzenet fogad. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka? Köszi! -
bostone
addikt
Sziasztok!
Ma feladtam egy rendelést, amelyet elutasított a rendszer: sikertelen megrendelés.
Az alkalmazásban elhelyezett support viszont az oldalon biztosított kedvezményt nem tudta számomra jóváírni, így eltekintettem az ügyintézéstől.
Email-ben kapott tájékoztatás alapján foglalkoznak az ügyemmel, megkeresés részükről azóta sem történt.
A support szerint nincs aktív rendelésem, a fiókokban sem látszik.Próbálkozzam újra vagy várjak?
Csak megjegyzésként: amikor a cset élőre váltott, nekem úgy tűnt, hogy még mindig egy bot ül a vonal másik végén, vagy egy autista.
-
vence
aktív tag
válasz
#37698048
#138676
üzenetére
Mert rájöttek, hogy nekik sokkal jobb így,
azaz hogy maradjon szabad egyenleg ... amit ők használhatnak.Sok kicsi sokra megy, tudod ...
Sajnos, nem kevés ilyen "okos" megoldással találkozik az ember mostanában,
pl, a 150 grammos felvágott bliszterében is már csak 130 van,
(a méret még a régi és csak lötyög benne!)
-
polonic
félisten
válasz
Intruder2k5
#138679
üzenetére
Ez mondjuk igaz. Figyelmetlen voltam.
-
-
-
Cs1csó
titán
válasz
#37698048
#138669
üzenetére
A saját ATM lehet jobb. (Nem tudom van e valami külön költség, ennek is érdemes utánakérdezni)
Lehet postán is fel tudják tölteni ennyivel.Az Inmedio újságosnál nekem nem engedték bankkártyával, már akartam ezt boltot (fel)jelenteni, hogy séremezem ezt a módszert.
(Lehet csak ez a bolt ilyen "egyénieskedő" passz) -
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day
500 MB -
Nikaré
őstag
válasz
#37698048
#138669
üzenetére
Hol találom a partnereket?
Benzinkutak: Országszerte a MOL, Shell, OMV, illetve Lukoil benzinkútnál is lehetőséged van feltölteni.Posták:Bármely postán és mobilpostán elérhető a postai bankkártyás (POS) terminálokon az egyenlegfeltöltési szolgáltatás.Lottózók: A Szerencsejáték Zrt. saját és egyes terminállal rendelkező partnerei közel 2500 értékesítőhelyén is feltöltheted egyenleged.Újságosok: Az ország számos pontján megtalálható újságosoknál (pl. Inmedio, Relay) is feltölthetsz.
Nézd meg, hogy hol van a hozzád legközelebbi feltöltési pont.Áruházak, kisebb üzletek: Az ország számos pontján megtalálható Tesco, Spar, Interspar és további áruházakban is feltölthetsz.
Nézd meg, hogy hol van a hozzád legközelebbi feltöltési pont.Bankok: Egyenleged feltöltheted internetbankon keresztül, a CIB és OTP bank telefonos ügyfélszolgálatán és bankautomatánál is. További információk a bankon keresztüli feltöltésről. -
#37698048
törölt tag
Sziasztok. Hol tudnék 3500-zal feltölteni dominót?
köszönöm a választ -
Landsmann
addikt
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Landsmann
#138663
üzenetére
Kösz. Kicsit fura mert neten sok helyen van hogy végre támogatja X verzió számtól a messages, amitől nekem újabb van már rég, de még semmi. Akkor gondolom ország függő mikor hol teszik elérhetővé/aktiválják az appban, ahogy szokása a googlenak. Miért kell ezen ennyit ülni...
-
vence
aktív tag
válasz
4Grider
#138657
üzenetére
Jó lenne, ha megpróbálnád kerülni a személyeskedést ...
ha pedig nem értesz v.mit, kérdezni sokszor célszerűbb.Elnézést, ha félreérthető voltam, de nem véletlenül volt off-ba téve a hsz. azon része, szóval itt nem a tel-szolgáltatókra gondoltam !!!
(Más területen is létezik ÁSZF, vagy lényegtelen, h h nevezik.)Más szolgáltatások is vannak a neten, ahol feltöltéses, ill. egyenleg rendszer üzemel és szerintem nem véletlenül olyan feltételekkel, amit vázoltam.
Amit írtam, tapasztalatból írtam.Az pedig most is kiderült az előző hozzászólásokból, hogy a szolgáltatók csak a számukra kedvező törvényi rendelkezéseket szeretik betartani, lássd IKÁ!
A költségoldali érvelés pedig pontosan ebben az esetben nagyon nem illő, mivel a szolgáltatók rövidebb-hosszabb ideig ingyen használják, rendelkeznek az ügyfelek pénze felett, így kamatoztathatják, más célokra használhatják stb.
-
Bl.Gyo.
őstag
Üdv. Nem tudom hova írjak evvel, itt megpróbálom:
Elvileg mennie kéne az RCS chatnek dual simmel, úgy hogy mind a kettő aktív (csatlakozva) legyen. Voda mellett van Telekomom is, de a messages appban csak a sim1-et mutatja (Vodát), pedig mind a 2 sim aktív (lásd térerő).
A lényeg hogy a Voda simemet akarom használni RCS-re amikor netre meg a Telekom van állítva, de sehogy sem jön össze, át kapcsolja az RCS-t telekomra, a Vodárol meg le csatlakozik, pedig ezt már tudnia kéne.
Realme GT master a teló.
Ezt neten találtam, elvileg ilyennek kéne lennie:
-
yogibear
addikt
válasz
vence
#138656
üzenetére
Érdemes tudni, hogy ha a feltöltőkártyás előfizetésünk hívószámát hordozzuk el, akkor a fennmaradó egyenlegünk visszatérítését 30 napon belül kérhetjük az átadó szolgáltatótól. Lényeges, hogy a visszatérítés díjköteles lehet, ha ezt előfizetői szerződésünk rögzítette. Ugyanakkor fontos kitétel, hogy ebben az esetben ennek a díjnak arányosnak és összemérhetőnek kell lennie a visszatérítés során – a szolgáltatónál – jelentkező költségekkel.
-
4Grider
félisten
válasz
vence
#138656
üzenetére
Mivel törvényi hely van most már a hordozás esetén bennmaradt egyenleg visszafizetésére, így az ÁSZF-ekben maximum az lehet benne, hogy ezzel kapcsolatban x% vagy y Ft az egyszeri adminisztrációs díj. Mivel ilyen egyelőre nincs még a szolgáltatók ÁSZF-jeiben, így tök felesleges volt a hozzászólásod (megint), az egyenleg visszakérhető hordozást követően 30 napon belül.
Az viszont szomorú, hogy erről a munkatársak nem tudnak, vagy annyira kicsi az összeg, hogy nem foglalkoznak vele. Ha utóbbi eset áll fenn, a szolgáltatók be fogják írni az ÁSZF-be az ezzel kapcsolatos díjaikat (nyilván sem az utalás, sem az ezzel foglalkozó kolléga nincs ingyen a szolgáltatónak). -
vence
aktív tag
válasz
zzola
#138642
üzenetére
Egyik kutya, másik eb!
Ez az ország problémája és sajnos napi tapasztalat szinte mindenhol!
Ha nem rutin ügyet intéz az ember, akkor ez van.
Nem tudják, nem néznek utána, simán félrevezetik az embert stb.Nagyon rossz az ügyintézők felkészítése, de sokszor túl is vannak bonyolítva a dolgok.
Ilyen környezetben pedig sok szolgáltató visszaél a helyzettel, van ahol már az ÁSZF-ben is benne van, hogy a maradék összegek nem járnak vissza ...
Mert nekik így kényelmesebb és sok kicsi sokra megy, avagy nem rossz a semmiért kapni, megtartani valamit!A díjak, feltöltések persze tudatosan úgy vannak alakítva, hogy mindig maradjon vmi! (Ezt a T-nél is sokszor tapasztaltam.)
Hogy ez a dolog polgári jogi szempontból több, mint aggályos, az nem igazán zavar senkit, főleg nem az illetékes hatóságokat és felügyeleti szerveket.
Az egészben egyébként a legszomorúbb az emberek hozzáállása ...
-
skroy
senior tag
Felmondtam az egyik előfizetésemet pár napja. A kötbért mikor számlázzák ki? Azt hittem azt egyből fizetni kell. Lesz még egy tört havi számla, majd azzal együtt elsején?
-
zaskar
senior tag
Sziasztok! Másnak sem működik az alkalmazásban az, ha mobil számlát akar megnézni vagy letölteni? Napok óta ezt írja ki, viszont az otthoni számlák gond nélkül megtekinthetōk és letölthetők.
-
Cs1csó
titán
-
zzola
titán
válasz
zzola
#138425
üzenetére
Megtörtén a telefonszámok (Domino) elhordozása február 12-én. Ma bementem egy Telekom üzletbe visszaigényelni a kártyákon maradt összegeket, Pistike közölte velem, hogy számhordozás esetén erre nincsen lehetőség.
Most felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy panaszt tegyek. Az első kettő ügyintéző levágta a telefont, majd egy harmadiknál sikerült berögzíteni erre az ügymenetre egy panaszt.
Számomra furcsa, hogy az elhordozott számon kívül semmilyen adatot nem kértek.Ez a szolgáltató egy szégyenfolt a magyar piacon, ahol azt hinné az ember, hogy a Vodafone-nál nincsen lejjebb, de úgy látszik van.
-
Marci112233
addikt
Ma délelőtt vissza hoztuk magyar hálóra azzal hogy távolabb mentünk a géppel a határtól és lás csodát amikor már az orange hálózatot nem tudta fogni, visszaállt magyar hálóra. hazaérve meg is tartotta plafon térerővel így végképp nem értem miért nem ált vissza magától magyar hálóra orange hálóról mikor elvileg már stabil a magyar hálózat is.
Roamingnak maradnia kell mert akad olyan hely ahol szükség van rá, ép ezért is van engedve neki, de ha menne a nyamvadt manuális választás az első kérdést se tettem volna fel, mert mint írtam telefonon azzal a módszerrel csak ritkán kell roamingoznom.
Gyári beállítást magamtól tudnám elvégezni, de még nem vettük meg a rendszert, így nem nyúlok mélyebben bele, hanem hagyom aki hozta arra. Ő már utánakérdezett miért nem megy a manuális választás, és várunk mi lesz a megoldás ha lesz.
Román kártya meg nem opció, mert akad olyan hely ahol meg román háló nincs, de magyar kiváló. -
dr9
tag
válasz
Marci112233
#138638
üzenetére
Innen már szerintem csak 3 opciód van:
1. Lekapcsolod a roamingot a Telekomnál (*105# vagy applikáció)
2. Gyári beállításokra visszaállítani a tabletet (ha lehet), mert lehet csak valami rendszerhiba miatt nem indul
3. Szerezhetsz egy román kártyát, ha az jól megy ott (bármely kisboltból lehet már kapni általában)Valószínűleg hiányzik a tabletből az alsósávok, mert akkoriban még nem nagyon volt a B28 elterjedve. Felsőbb sávoknál Yeti lenne az opció, de lehet ott is kiütik a román hálók.
A magyar hálók is átütnek a határon... Csak a Telekom gyengíti le (csak ritkán) a jelet. De pl. Szatmáron ~10km a határtól, már sokszor a második emeleten van Yettel meg Vodafone jel, harmadikon már Telekom is
. -
Marci112233
addikt
válasz
martonl
#138636
üzenetére
Sajnos valós időben kommunikál a rendszer a szerverrel amihez kell a folytonos net. Igaz hogy francia a szerver, de magyarral se jobb a helyzet, mert azt is nettel éri el.
#138637 Soulfly842
A linken lévőket is olvastam. Most csak 1 ilyen eszközünk van, de 3 van tervben. így még minimum 2 SIM kell majd. -
Soulfly842
addikt
válasz
Marci112233
#138635
üzenetére
Kár, hogy csak azt nem olvastad, amit írtam
-
martonl
senior tag
válasz
Marci112233
#138635
üzenetére
A rendszer teljes ismerete nélkül egyébként még azt nem értem, miért kell az ilyen helyzetekre egyáltalán mobilhálózat és internet, de szerintem ezen már értetlenkedtem egy sort korábban. Távoli vezérlésre egy belső rádiós hálózat simán megtenné, helymeghatározás meg szintén megy internet nélkül is. Legfeljebb gyorsabb GPS vevő szükséges hozzá. Mi a 90-es években csinálgattunk szennyvízátemelő vezérléseket, ott több km távolságból vezérelgettük a szivattyúkat 430MHz-en. Igaz, az nem volt egy komoly adatátvitel, meg mindenhova engedély kellett, de szerintem ezek a rendszerek a mai napig így működnek.
-
Marci112233
addikt
válasz
martonl
#138633
üzenetére
Az marha jó. Akkor mindenképp meg kell oldódjon a manuális hálózat választás kérdése. Azzal ki lehetne játszani a dolgot mert telefonnal is így van netem. Röviden manuális hálózat választással magyar hálón vagyok, kivéve ahol nincs magyar hálón net és akkor manuálisan átrakom külföldire épp pont orange hálóra, majd vissza ha kikerülök onnan ahol nincs magyar hálón net. (Az 5G vagy nem tudom mi miatt, de tavaly ősz óta már csak 1 helyen akad ez mert a másik két helyszínen már megy a magyar hálón is a 4G, pedig szó szerint a Román határsávnál van a két terület.)
#138634 Soulfly842
Maradnánk a T-nél. Volt Yettel kártya már de az ahol épp most mint írtam ősz óta van magyar 4G is ott a Yettel elhasalt többször is, és az pont a határsávnál volt, mellette telefonon fél órán át néztem hogy tartja a 4g illetve a 4G+ jelet is stabilan szakadás nélkül, de ugye abban manuálisan van fogva a hálózat választása. Ha tudná a robotkormány táblagépe is a manuális hálózat választást már semmi problémám nem lenne. -
Soulfly842
addikt
válasz
Marci112233
#138579
üzenetére
Szabolcsiként írom, ~10 év telkós múlttal:
Az a legnagyobb baj egyébként, hogy a hálózati interferenciák miatt EU-s törekvés lenne, hogy ne bombázzák túl a határon a 'jelet' a szolgáltatók. Magyar szolgáltatók jobban figyelnek is erre, de a Románok románok, s az ukránok se különösebben foglalkoztak vele soha.
Határ környékén (jó pár km-re is a határtól) itt szabolcsban a Voda már több mint 'kalandos', a Yettel egy fokkal jobb, de a T-től jobb megoldás nem lesz.
Max IoT kártyákkal lehetne még próbálkozni, de arra csak üzleti előfizetőként lenne lehetőség, s nem annak akár eltérő is lehet a lefedettsége, mert pont az agrár szektorban van pl. kiemelt szerepe és érdeme. IoT kártyákban elvileg a Voda jobban áll, de pont a helyspecifikus adottságok miatt (ill, hogy milyen ramaty Hajdúban/Szabolcsban a határhoz közeledve) én lehet nem is próbálkoznék vele.
Telekomosra itt egy hivatkozás, írásban is lehet érdeklődni:
[link]Ezek működésüket tekintve globális roamingra és ellátási pontokra is támaszkodhatnak.
-
martonl
senior tag
válasz
Marci112233
#138632
üzenetére
Ez szerintem teljesen véletlen volt így és semmi garancia nincs, hogy stabilan is fog menni.
Roamingban az adathasználat EU.-ban ugyanaz, azonban csak a méltányos használat keretein belül.
Bővebben:
[link] -
Marci112233
addikt
Üdvözletem!
Jelenetem a robotkormányba berakott saját dominós kártya ami átment roaming-ba az ott is maradt, még úgy is hogy nem csak áramtalanítva lett az eszköz hanem ki lett véve belőle a kártya mert kellett a területmérőbe, onnan telefonba téve Telekom HU hálózatra téve, majd vissza a táblagépbe és ott roaming-ba maradt ugyanúgy mint mikor kivettem belőle.
Tehát jön a kérdés. csak internet kell a robotkormánynak, így ha roaming-ban van akkor az adatot ugyan olyan mértékben fogyasztja mintha magyar hálózaton lenne vagy többet?
-
draco31
veterán
Hello!
Jól tudom, hogy függetlenek az eladott mobilok? -
-
nfsu17
veterán
válasz
AnonymusX
#138626
üzenetére
amit a Simple pillanatok alatt lekap úgy, hogy még teljesen rá sem irányítod a kamerát.
Ez mondjuk nálam is így van.
Busz oldalára téve a kamerát, én még csak úgy látom, hogy félig látja a kamera a QR kódot, de már zizzen is, hogy leolvassa. Csekken is: odateszem, puff, már kész is.
Akkor ez így nem túl jó hír.
-
AnonymusX
őstag
válasz
nfsu17
#138625
üzenetére
Én már a Mobilvásárlás appot használom a Simple helyett. Megelégeltem utóbbinál, hogy egyre gyakrabban elérhetetlen. Egyetlen egy hátránya van a Telekom megoldásának: a QR kódot sokkal nehezebben olvassa le, mint a Simple app. Állandóan macerázni kell vele felszálláskor, amit a Simple pillanatok alatt lekap úgy, hogy még teljesen rá sem irányítod a kamerát.
-
nfsu17
veterán
Ti használjátok ezt a Mobilvásárlás appot?
Ha igen, megbízhatóan működik?
Simple-t szoktam használni parkolásra, buszjegy, csekk, stb, de csomószor nem akar működni, kiírja, hogy valami hiba történt...leokézom, aztán azért legtöbbször bejön az oldal, működik is, de múltkor pont buszjegyet kellett volna vennem és az persze nem működött. Tudom, hogy sokan f.kázzák az appot, én azért inkább elégedett vagyok vele, mint nem.
Viszont valamit B verziónak feltennék, ha nem menne az app.
Voxpay már volt fent, pár használat után le is töröltem.
A többi app is ilyen alig 3*, ami elég gyászos, ez meg 4* fölött van.
Meg van benne lottó is, néha az is jól jönne.
Ha jól látom buszjegy (vidéki), parkolás van benne, annyi nekem elég is lenne most.
A másik kérdésem, hogy ez csak egyenlegre működik, vagy esetleg kártyát is hozzá lehet adni? -
Marci112233
addikt
válasz
martonl
#138617
üzenetére
Passz hogy milyen hardverileg, de szerintem az nem annyira öreg csak a szoftver. Ha működne a manuális keresés nem lenne probléma és pont az van most folyamatban kiderítés alatt miért nem megy. Nyilván kipróbáltam és működik telefonnak megosztott hotspot-al is. ha nem tudják megoldani a dolgot akkor nem lesz bene SIM kártya hanem megy a telefonba, de akkor kell majd egy szivargyújtós töltő mert akkor dupla SIM lesz a telóban és azzal sokkal gyorsabban merül az akku.
-
vence
aktív tag
válasz
Cs1csó
#138612
üzenetére
Ezt rosszul tudod, ritkán használok WiFi-t,
ezt pedig már párszor eljátszották az utóbbi időben.
Régebben ez nem volt jellemző!Amióta használom már párszor csináltam helyet a frissítésnek és olyan Appokat is be kellett áldozni, amit még használtam volna.
Cserében leginkább reklám stb. dolgokat építettek be.
Meg még ki tudja mit, mert hízott az App rendesen.
Új érdemi funkció szinte semmi, leginkább csak minimális átalakítás az érdemi dolgoknál.A lényeg, persze nem kötelező frissíteni, csak akkor nem tudod használni, mert a kezdőképernyő helyett csak a frissítés ablaka látszik, amit még kicsukni sem lehet közvetlenül.
Bizonyos funkciók pedig csak az appban érhetők el!
(Mert az appot tolnák ezerrel, mert az a menő. )
Pl. a fizetés is bonyolultabb a webes felületen.Az egésszel az a probléma, hogy a kétes céljaik sokkal fontosabbak, mint az ügyfelek tisztességes korrekt kiszolgálása.
Mind ez csillagászati árakon, még akkor is, ha az egyébként nem olcsó anyav. (D. Telekom) árait nézzük.Abszolút nem izgatja őket, h a mostani átmeneti időben nem lehet elfogadható módon új szerződéseket kötni. Tolnak egy sablonos választ, mint szinte a legtöbb nem általános problémára és el van intézve.
Itt szó nincs egyenlő felek szerződéses kapcsolatáról ...
ami az alap kellene legyen.@ enginev3.0
Gondolom, ez az Android verzióval is összefüggésben lehet! -
jack982
senior tag
Akkor egyedi hiba volt, mert mostmár nálam is megy mindkettő.
-
-
jack982
senior tag
Telekom app általános hibára fut, ahogy tvgo is.
-
martonl
senior tag
válasz
Marci112233
#138614
üzenetére
Ha a hardver is ilyen régi, mint a táblagép szoftvere, akkor a B20-28-as sáv is necces, hogy benne van. Ha esetleg egy normális mobil routerről lehetne neki netet adni akár wifin, akkor lehet nem kéne ezzel ennyi időt szenvedned.
-
-
4Grider
félisten
válasz
Marci112233
#138614
üzenetére
Emlékeim szerint android 6 alatt is volt manuális hálózatválasztás.
-
Marci112233
addikt
Üdvözletem!
Nem címzem senkinek inkább csak írom ma mi történt. Délután megint kimentünk oda ahol eddig a kapott SIM kártyával max G betű jelent meg. De ma saját biztosan roaming képes kártyával. Először az is G betűt írt majd ki írta a táblagép hogy nincs hálózat, aztán pár percre megjelent az R betű és ki is írta hogy orange/Telekom HU tehát átment roamingba a táblagép. No de onnan vissza magyarra nem jött a szemétláda. Éjszakára áramtalanítva a rendszer és holnap kiderül vissza áll-e magyar hálózatra mert itthon azzal sincs probléma. Az egészet megoldaná az ha a rohadt táblagépben is működne a manuális hálózat választás és listázná mire akarok váltani mint a telefonok. Táblagépen egyébként ez a rendszer van, de szerintem ez zárt és nem igen lehet frissíteni sehogy újabbra.
-
vence
aktív tag
válasz
vence
#138603
üzenetére
Az, hogy jelzi a frissítést és akkor engedem, amikor nekem alkalmas, az szerintem nagyon más ...
mint, amikor úgy jelenik meg, hogy blokkolja az App-ot, ami egyébként működne és használható is lenne.
Nem minősítem most, aki csinálta, vagy még inkább, aki rábólintott.
Régebben ez nem így működött, egyes helyeken talán még most is, voltak különböző kategóriák: időszaki, kritikus stb. frissítés.Nem beszélve arról, hogy leginkább felesleges dolgokat szeretnének felrakni, soron kívül, hogy az adatgyűjtögetésüket ne is említsem!
Elég gyakran használom, használnám az Appot, de sajnos a telón már nincs hely.
(Már többször csináltam, de ez hosszú történet lenne ...
engedély nélküli frissítések stb.)
Egyébként már nincs is mit levenni!
Új telefon pedig pont emiatt az inflációs rablás miatt tolódott el.
De nem is kell nekik az új szerződés, mert nem foglalkoznak a problémával.Persze nem csodálkozom, amikor ennyi +bevételt kapnak ajándékba!
(Erre az évre 3% körüli gazdasági növekedést várnak Mo-on,
mai hír ...)
Ehhez kell viszonyítani az IKÁ-t! -
Cs1csó
titán
válasz
vence
#138603
üzenetére
Érdekes, frissíteni akartam de valami másra nyomtam végül nem feissült egy.későbbi app újra futtatásakor végül lefrissült.
Az ilyen "szolgáltatói" vagy "hivatalos" appokat érdemes frissíteni, hátha valami olyan funkció,. szolgáltatás jön amire ajár azükség is lehet.
Nyilván egy film vagy zene lejátszónál ez a frissítési "kényszer" elhanyagolható. Ott max ha bug vagy adott oprendszerrel való inkompatibilitás nem kényszerít rá.
Mi a bajod azzal hogy frissül?
-
vence
aktív tag
Másnál is frissített az Telekom App?!
És kényszerként jön?!
Nem frissítesz > nem tudod használni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hivatalos infók a Nothing Phone (3a)-ról
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futás, futópályák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Hisense M2 Pro Lézer Okos Projektor // Számla+Garancia //
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Újszerű,Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 15 Pro 128GB 100% Akku,Újszerű Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Videókártyák
- Apple iPhone 15 128GB 82% Akku ONE függő,Megkímélt,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Sziasztok! A Telekom online felületén szeretnék Dominoról havidíjasra váltani, de a személyes adatok megadása után ez a hibaüzenet fogad. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka? Köszi!

).


.
dptrsk
