-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
vence
aktív tag
válasz
szabonagyur
#139192
üzenetére
Ettem már belőle!
Nem kell meggyőznöd ...
-
Cs1csó
titán
-
Littoral
aktív tag
Az mennyire van rendben, hogy az adategyeztetés után a Domino-előfizetés eltűnik az alkalmazásból? Ha rendben van, akkor miért?
Most van 3 általam kezelt kártya, ezekre tegnap elvégeztem az adategyeztetést, mára eltűntek az alkalmazásból. Mind idős emberé, nyomógombos telefonokkal, sms-t nem tud olvasni egyik se (örülünk, ha sikerül megnyomni a zöld gombot, ha hívjuk őket), tőlem egy kb. 70 kilométeres kör sugarán a szélrózsa különböző irányában. Húsvétig már nem megyek arra, de kb. a héten mindnek lejár a rendelkezésre állási ideje, szerencsére alig van rajtuk egyenleg éppen, de beszélni már nem fogunk tudni ezeken velük. Az alkalmazásban nem tudom menedzselni őket, ja, a webes felületről is eltűntek. Ez is ilyen meg nem nyert ajándék, vagy ezzel mit lehet kezdeni? Az adategyeztetés nincs hatással a sim-kártya rendelkezésre állására?
Amúgy kösz', telekom, túl sok a kapufa, amiről kifelé pattan a labda, más színű kártyák lesznek ebből. -
simpley
őstag
új tarifákat tervez kihozni a T-? Egy csoportban legalábbis látok egy erre vonatkozó kérdést..
-
válasz
vence
#139185
üzenetére
Megnyugtatásodra elárulom, hogy itt is történt hasonló, például 2017-ben a Coop kuponos időszakban némi trükközéssel lehetett 12000HUF-ba kerülő Samsung fülest rendelni a Telekomtól ingyen, és kiküldték. Jó sokan vissza is éltek vele...
Már az adategyeztetésért is elfelejtettek adni ...
Az csak egy időszakos akció volt, én az egyik kártyámra kaptam is. De az sem volt automatikus, csak megjelent az alkalmazásban bekapcsolható opcióként, de ha valaki nem kereste, vagy nem olvasta el figyelmesen a leírtakat, akkor így járt. -
vence
aktív tag
válasz
AnonymusX
#139168
üzenetére
Hasonló esetben (hibás ár) Németben, éppen a Telekomnál,
mindenki megkapta a megjelent áron a készüléket!
(Vmi erős középkategóriás Samu volt, ha jól emlékszem, nem mostanában történt az eset ... Egy hétvégén, amikor rekord forgalmat bonyolított az online shop.
)Persze mindenki csak egyet, a rendelt db-tól függetlenül.
És elnézést kértek, hogy kicsit időbe telik, amíg beérkezik a nagyobb mennyiség. Gondolom elszámolták a "veszteséget" a marketing költségek között.
Itt ugye ilyesmi még egy vacak reklámajándék esetén sem merül fel.
Abszolút más a szemlélet, még ha a cég valahol ugyanaz is!
(Persze a magyarok sokkal "eredményesebben" vezetik a céget.) -
Landsmann
addikt
Már-már azt gondolom, hogy a webfejlesztők, akik a Vodánál vannak, másodállásban a Telekomnál dolgoznak. Mindig van valami gubanc az appokkal. Délelőtt nem töltődött be a telekomos, a Vodafoneos meg jajgatott, hogy valami hiba történt. A Yettelé legalább ment.
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Akkor lehet én is tévesen nyertem, de az ürlapot ki töltötem.
-
Narxis
nagyúr
Na én is Telekomos lettem, érzem a Magenta erejét.
-
Avayasoft
aktív tag
Majd kapunk pár nap korlátlan mobilnetet kárpótlásul

-
#91658752
törölt tag
-
juve600
nagyúr
Sziasztok !
Samsung A34-et ha besétálok t-com pontra akkor ott meg tudom venni listaáron 100k-ért
?
-
AnonymusX
őstag
-
#91658752
törölt tag
Büntessék meg őket.
-
kchris78
veterán
jott ertesites hogy tevesen johetett ertesites nyeremenyrol
. -
glaci
őstag
Nekem nincsen Magenta1 -em, ezért nem is játszottam ezen a játékon. Kicsit meglepett, az értesítés. Természetesen rányomva hiányolja a jogosult előfizetést. (Mondjuk azt a babát tényleg csak a kutyámnak adnám oda, annyira furcsa egy szerzet.)
-
colonia
senior tag
Rákérdeztem Chat-en és ez a válasz jött:

-
Landsmann
addikt
Figuráról nekem is jött értesítés. De ha az a baba az, amit a hibajelzésnél feldobott, nem tartok rá igényt. Bűn ronda egy szerzet. Gyereket lehet vele ijesztgetni. Óriási kapa fogak, valami elkékült köldöksérv a hasa közepén. Nem tudom ki tudott ilyen csúfságot megálmodni, meg még sorozatgyártásba is küldeni.
-
Én egyiknél sem tudok "regisztrálni", pedig elvileg minden csillagos sort kitöltök
-
Azt mondja, nyertem egy Timo figurát és egy T-Phone-t. De bármelyikre rámegyek, azt írja, hoppá, mégsem. Szórakozik a Telekom?

-
joelke HU
őstag
válasz
KillerATi
#139137
üzenetére
Épp én is erre akartam rákérdezni. Mert engem is ez a csoda várt. Mivel több család szám volt a fiókokban ezért nem az én nevem volt alapból kiválasztva, de módosítani sem lehetett.
Csak a keresztanyám adatait fogadta el.
Milyen szomorú lesz, hogy sem plüsst sem mobilt nem fog kapni
-
tuto558
aktív tag
-
bozsozso
őstag
Ez inkább bug lehet mint scam nem? A fejlesztés/karbantartás eredménye.
-
SkiDev
őstag
Nekem felhozta az űrlapot, tölthető, de egyelőre várok, mert én is attól félek, hogy scam.
-
KillerATi
tag
Sziasztok!
Ma hajnalban jött két értesítés a telekom appban, hogy nyertem, de ha rákattintok, csak hibát dob. Ez valami Bug/scam lenne?
-
csaszi75
senior tag
válasz
vence
#139135
üzenetére
Találtam egy rohadt jó ábrát arról, hogy mi minden kell ahhoz, hogy neked az appodban megjelenjen, hogy mennyit forgalmaztál el. De ez csakis a mobilhálózat, ezek után jön még az APP IT infrastruktúra.. S valami olyan rémlik tankönyvből, hogy amikor egy user forgalmazni akar, akkor megkap előre egy kis szeletet a rendelkezésre álló x GB adatmennyiségből: mondjuk 1 vagy 10 vagy 100 MB-os szelet.. tehát az appod nem fog azonnal frissülni, hanem csakis a szeletek elfogyasztása után.. Azonban egy szelettel lehetséges, hogy te már túlléped a rendelkezésre álló kereted, s majd később terhelik rá az újabb adatmennyiségedre, amit épp megvettél..
https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/wireless/asr_5000/21-24/PGW-Admin/21-24-pgw-admin/21-16-PGW-Admin_chapter_011001.html
Mellesleg ezen az ábrán látni a 2G-t, a 4G-t, a VoLTE hívás felhőjét, a VoWifi hívást kiszolgáló eszközöket, a számolást végző OCFS-t, stb..
JA és a problémádhoz, hogy hogyan működik egy app.. bármi lehet.. SW hiba az appban, wifi probléma, telefon probléma, hálózat probléma.. Lehet nem ártana egy teljes tárolt adatok és teljes cache törlés a Telekom APP-ben, nekem segített, amikor számlabefizetési gondom volt.. -
vence
aktív tag
válasz
kovacsmi_74
#139131
üzenetére
Annyira le lett már tiltva minden, h a Play-en keresztül, még akkor sem tudtam, épp a Tré appot mobil-neten frissíteni, amikor akartam.
Szóval a frissítések gondolom, csak WiFi-n mennek.
(Persze a Kugli ma már azt csinál, amit akar, nem mindig és mindenben kérnek engedélyt, de mégsem erre gondolok.)Mint írtam, ez az "adateltűnés" nem csak DD- nél merül fel, csak ott és az 50MB-osnál rögtön kibukik:
Szóval, szerintem nem véletlenül nem mutatják normálisan a keret, egyenleg fogyását, itt is írták már, h adatkupacokat engedélyez, kezel a rendszer, de a tapasztalatok alapján nem kicsit furán és nem feltétlenül korrekten.Én is írtam, hogy miközben az App- karikázását (háttérfolyamatok jelzése) nem győztem kivárni.
Ugyanezt a netet megosztva, desktop nézetben, böngészőből simán és gyorsan meg tudtam venni a maratont, (vissza is igazolta (csak onnan nem volt tovább ...)
még az igazoló SMS is gyorsan jött.
Csak utána voltak a leírt gondok az indulásnál.Ebből teljesen egyértelmű, h az app nem tud az elvárható módon működni a jelenlegi körülmények között,
vagy nem mindenkinél
és nem mindig ...
ki tudja, h ez mitől függ ...
Volt már, h nekem is átment így - igaz nagy nehezen - feltöltés is.A többieknek:
Ezek annyira életszerű helyzetek, h többen már unják itt, csak nagyon más, ha valaki nem állandóan wifi-közelben van.
Leginkább mindig a T-nél voltam, tehát elég sok problémát jeleztem már, (amikor már nem tudtak kibújni, többször is kaptam jóváírásokat) és bőven több, mint kellene és leginkább negatív tapasztalatot sikerült már begyűjteni.
Hiába jelez valamit az ember, meg se próbálják értelmezni a problémákat és a jelzések a legritkább esetben jutnak el azokhoz, akik értelmezni is tudnák.
Sajnos ez a szomorú tapasztalat ... a napi rutinokon túl, kb. meg áll az élet.Amikor pl. leírtam ezeket az app-blokkoló frissítésével kapcsolatos problémákat, a semmitmondó válaszukat egy olyan sablon kisérő-levéllel küldték el, amiben a használhatatlan Appot ajánlgatták. WTF
Még szerencse, hogy így elég nevetségessé vált a szitu ...Szóval ennyi az odafigyelés, a problémák megfelelő egyedi, értő kezelése, ill. ez adódik a kényelmes bebetonozott piaci pozíciókból.
-
válasz
vence
#139128
üzenetére
(Gondolj csak bele, ha egy ilyen frissítést a prérin kapsz be, elfogyott adattal és mondjuk Ft egyenleggel?!)
Azért nagyon életszerű példákat tudsz ám felhozni... Esetleg tedd még hozzá, hogy lemerült telefonnal, és akkor már nincs is probléma. Szerintem akit annyira érdekel a telefonja, hogy 0Ft és 0 adategyenleggel megy a prérire, az kibírja amíg visszaér a civilizációba.
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
vence
#139130
üzenetére
Nem valami app frissítés mobilneten keresztül is van engedélyezve nálad? Amiatt is lehet kevesebb a DD-d.
Korábbi hozzászólásomban van egy kép, amin látszik, hogy adatkeret nélkül be kell jelentkezni a hálózatra, utána tudtam használni az
appot, helyett a telekom fiókot a honlapon. -
vence
aktív tag
válasz
snooze
#139127
üzenetére
A "várhatóan"-t, minden valószínűség szerint - úgy értették, hogy
= "legkésőbb" !!
(Csak ugye mostanában sokaknak nem megy a magyar ilyen szinten.)Amikor, semmi se működött, szerinted,
hol kellett volna látszódnia?Egyébként van, amikor tovább megy a net, mint azt normálisan gondolná az ember ...
Gyanítom, h ezeket a túlfutásokat veszi le néha a rendszer fura módon ...
Nekem, mostanában, többször azonnal eltűntette pl. az 50MB-os vész-pakkot.
Ill. a héten sem nulláról indult a DD 600 MB ...
(hanem 528 MB-ről, azért az nem kis eltérés!
Van kép róla, csak nincs kedvem szerkesztgetni,
maszkolni a privát részt.)Szóval vannak itt fura dolgok bőven, mindenesetre nekem nem úgy tűnik, h ezek megoldódtak volna a nagy karbantartással,
de ne nekem legyen igazam!
-
vence
aktív tag
válasz
4Grider
#139122
üzenetére
Az, h leírod, h nálad minden oké, túl sokat nem segít.
Az App aktuális, mert frissítés nélkül el sem lehetne indítani, az utóbbi időben alkalmazott és full dilettáns szokásuk szerint ...
(Gondolj csak bele, ha egy ilyen frissítést a prérin kapsz be, elfogyott adattal és mondjuk Ft egyenleggel?!)Egyébként közben szerkesztettem, kiegészítettem az előző hsz-t
is még. >>> -
4Grider
félisten
válasz
vence
#139120
üzenetére
A lényeg, hogy nálam működik az aktuális Telekom alkalmazás wifi ÉS aktív net csomag nélkül is. Nyilván nem lehet különbség az ingyenes 50 MB és egy maraton opció megrendelése között, ha az egyik müködik, a másiknak is mennie kell. Ezért nem értem, hogy miért szenvedsz vele, itt minden ok.
-
snooze
veterán
a karbantartásra kapott ingyenes korlátlan netet meddig lehet használni?
-
vence
aktív tag
válasz
4Grider
#139118
üzenetére
Most - szerinted - technikailag,
mi a különbség az 50MB és egy maraton bekapcsolása között?!
vagy szabadna-e különbségnek lennie??De - ezek szerint - akár hálózat és helyfüggő is lehet a dolog ...
És a leírtak többi része?!
Miért nem a valós helyzetet mutatta a desktop felület,
ha már ott a kapcsolat elméletileg megvolt?!"A(z) Maraton 5 GB nevű kiegészítő szolgáltatást, a(z) Domino +36 30 xxxxxx előfizetésre sikeresen megrendelted.
Pár percen belül megjelenik az egyenlegek között."Gondolom, amúgy nem véletlenül írják a pár percet ...
De - szerintem - az SMS igazolást a mindenért felelős és döntő "back"-rész produkálja ... az a döntő!Tehát onnantól elméletileg működnie is kellene ...
feltéve persze, hogy a back és a front-end között megfelelő (és elépg gyors) a szinkronizáció.
Nos úgy tűnik, ezzel lehetnek a gondok.Egyébként arra a múltkor is "elfelejtettél" reagálni, h miért nem tudja adatkeret nélkül megoldani az App. elfogadható működését?!
Mert, ugye Te is csiga-tempót szoktál emlegetni.
Szóval ... ???? -
vence
aktív tag
válasz
yogibear
#139117
üzenetére
Jajj !!!
... hát WiFI-ről persze, hogy működik, mert ott fogyaszthat adatot!
betöltheti az irreleváns és elkerülhetetlen (saját-) reklámokat!! ... stb.Csak ugye a mobilnetnek, nem az lenne elméletileg a célja, hogy csak WiFi-ről tudjuk indítani !!!
Mi van, ha ez a szitu a természetben, távol mindentől jön elő ???
Vagy vki épp WiFI helyett használná a mobilnetet?Az említett szinkron gondokat most nem említve.
És a min negyedóra időigény sem igazán "up to date tech".A fenti kérdéseket persze a termékekért, szolgáltatásokért felelős személyeknek kellene átgondolnia, leginkább még a fejlesztési szakaszban ...
Mert ez így egy kicsit selejtes termék. -
yogibear
addikt
válasz
vence
#139115
üzenetére
Egyenleg nélkül, nem, mert még van rajta, de idehaza wifin használom az appot...
Most aktiváltam azt az 50 mega ingyen netet, repcsimód be, 10 mp vissza, appba belépve (még mindig wifin), már hozzá is adta az 50 megát a net egyenleghez... rá 1 percre jöttek az üzenetek is... -
vence
aktív tag
Próbálta valaki egyenleg nélkül használni a Tel. applikációt?
Vagy nem működik, vagy még az eddigiektől is lassabb lett!
Mindenesetre nem győztem kivárni, hogy jussan valamire a meddő karikázásával ...
pedig még a karbantartás előtt - mindenre felkészülve - megcsináltam a feltöltést.Ami érdekes, az App számára elégtelen netet megosztva - desktopos ügyfélfelületen minden gond nélkül sikerült egy maraton netet aktiválni, amit a felületen is igazolt.
Viszonylag gyorsan megjött az igazoló SMS is.
Csak a sikeres aktiválás felületről sehová nem lehet lépni.Újra belépésnél pedig megint azt jelezte, hogy - SZERINTE - elfogyott az adatkeretem (miután előző kanyarban már jelezte a sikeres aktiválást !!!
Többszöri rep. módba kapcsolgatás és több, mint 10 perc után lett net is, amivel persze már a szuper app-juk is be tudta tölteni a
működéséhez nélkülözhetetlen saját reklámokat ... FYSzóval, nem tudom, de ha lehet ez még rosszabb lett.
A front és a back rendszerek között pedig valahogy nincs szinkron és elég nagy késés lehet.
Egyéb gyanítható problémákat most nem kevernék ide, de az app-ban, még akkor se töltött be a chates bejelentő, amikor már a netet sikerült elővarázsolni.
Mondanom se kell, h a minőségi szolgáltatás nem erről szólna ...Másnak milyen tapasztalatai vannak az ünneprontó karbantartás után??
-
Bzzz
senior tag
Sziasztok! A segìtségeteket szeretném kérni, mi lehet a probléma. Vezetékes internetünk van, speedport w 724v Type ci modem. Van hogy fél óra alatt 3-szor is szétkapcsol a net(mobilon,tableten ugyanez a helyzet), van hogy több órán keresztül működik rendesen. De pl. Viberen egy kép elküldése gyötredelmesen sokáig tart
Mi lehet a megoldás? A modemet újraindítottuk nem segìt. Más is tapasztalt már hasonló jelenséget? -
válasz
jociolaszi
#139109
üzenetére
Reméljük nem felejtettek el valamit megcsinálni
-
Narxis
nagyúr
válasz
kovacsmi_74
#139105
üzenetére
Reméljük akkor mélyreható karbantartás történt és optimalizálták az erőforrásokat, kijavították a hibákat.

#139108 azért csak nem...
-
simpley
őstag
válasz
kovacsmi_74
#139105
üzenetére
mellékes dolog, de fura, hogy az új kampányuk webcíme még egy korábbi helyre irányít..
telekom.hu/tuning -
kovacsmi_74
senior tag
Úgy tűnik, végeztek...
-
válasz
Intruder2k5
#138453
üzenetére
A rendszerük még mindig nincs a helyzet magaslatán. Körülbelül két hete sikerült megcsinálni az adategyeztetést az alkalmazásban, amiről meg is jött a nyugtázó SMS, hogy sikeres volt, és nincs további teendőm. Erre tegnap megint jött az elsődleges kártyámra egy SMS, hogy a Telekom alkalmazásba felvett másik számomra adategyeztetés szükséges. Már nem fogom újra megcsinálni, remélem nem kapcsolják ki hónap végén, mert ha igen, akkor bemegyek a tényekkel a kezemben és asztalt borítok.
-
simpley
őstag
🤔
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba áron eladó Asus Vivobook S433EA /i7-1165G7/16GB/512 GB SSD/FDHD/IPS
- Kihagyhatatlan áron DELL XPS 13 9310 /i5-1135G7/8 GB Ram/512 GB SSD/FHD+ IPS
- Szuper áron eladó Honor MagicBook 16 Series /Ryzen5-5600H/16GB/512 SSD/FHD/IPS/144Hz
- Jó áron ÁRON ELADÓ! Üzleti HP Elitebook 1040 G9 Laptop! / i5-1245U 16GB 256GB
- Exclusive ajánlat! Dobozos új LG GRAM /13. gen i7-1360P/32GB RAM/512GB SSD/14"COL/FHD+/IPS/Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3687, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS37701 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A21s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Épp jól jött volna másodlagos (céges) telónak.



Mi lehet a megoldás? A modemet újraindítottuk nem segìt. Más is tapasztalt már hasonló jelenséget?

