-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
válasz
Real Ghoost #32799 üzenetére
Azonos kategórián belül válthat díjcsomagot, ami akár olcsóbb is lehet pár száz forinttal. Mozaik díjcsomagot között nézelődjetek, majd beszéljetek meg az ügyfélszolgálattal.
-
Real Ghoost
aktív tag
Édesapámnak valami ezer éves sima relax díjcsomaga van, amiben temrészetesen semmi internet nincs, de a héten veszek neki egy okos telefont, még jövő áprilisig hűségidő köti ehhez a díjcsomaghoz, lehetséges valamit így bármit módosítani? Gondolom ha valami drágábbat szeretnénk akkor azt engedik szó nélkül? 1-200 mega már bőven elég lenne.
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Én egy hónapja szerződtem le a T -vel, minden létező hűséggel, LTE -s kedvezményes készülékkel.
Azóta kiderült, hogy emelnek.
Most ha viszaadom nekik a készüléket, SIM kártyát azzal, hogy nem erről szerződtünk egy hónapja, és így inkább nem kérem, akkor ezt most megtehetem mindenféle kötbér fizetése nélkül, ha jól értelmezem?
Csak mert nem igazán jó ez így, ha maradok, akkor januárban megint egy emelés, aztán majd egy valamior a nyár végén és így tovább, azt hittem az árak már csak lefelé fognak majd menni, de úgy lágom tévedtem.
(Így lassan jobban járok, ha maradok a régi Vodás csomagomban. Esetleg ha átengednek kisebb csomagba, akkor maradhatnék, de azt gondolom nem lehet.) (Nyilván itt nem az a pár forint a gond, hanem az egyoldalú kiszolgálltatott helyzet és az egyre rosszabb irányba mutató tendencia.)
Remélem az EU hamarosan rákoppint az orrukra, mert nem igazán jó ez így. -
cris78
őstag
Ha januárban lejár a két év hűségem akkor jól számolom, hogy októberben lehet már előre hozott készülék váltásom? Ha igen és élek vele, akkor a régi telefonomra ami elméletileg garis még, meg készülék biztosítás van rajta. Be is adhatom még javításra?
-
válasz
anonymus89 #32793 üzenetére
ezért is írtam, hogy fordítva talán nem adódik a probléma, de ezt még abszolválni kell a gyakorlatban, vagy igazolja/megcáfolja egy t-s illetékes.
nem muszáj elolvasni a szerződési feltételeket, csak ugye ha látatlanban elfogadja az előfizető, akkor pláne meglepetések érhetik, ráadásul a dühöngésen kívül nem nagyon tud mit tenni, hiszen elfogadta a feltételeket...Vangelis; mivel több tényező függvénye a dolog, ezért hiába írja le valaki, hogy neki engedték, másnak meg nem, mindegyik törvényes út, csak ugye eltérnek a feltételek, ezért esetlegesen a végeredmény is.
azt most nem veszem alapul, hogy néhány ügyintéző nem kellően képzett, ezért egy konkrét helyzetben több állásfoglalás is születhet - számtalan példa volt már rá -, de ha már olyan szintre jut a dolog, akkor olyan fog dönteni, aki kellően képben van. -
anonymus89
addikt
Tényleg nem vitatkozni szeretnék de ez akkor is fura számomra...
Egyébként augusztusban került aktiválásra a drágább csomag és szeptember 7-én lett lemondva a limitbővítő opció.dedike:Ehhez meg annyit fűznék hozzá, élve édesapám szavaival: "Ezt ki a jó isten tudja elolvasni mikor az ember kezébe nyomják hisz oly hatalmas betűkkel vagyon megírva?" Azt mondja az ügyintéző: " akkor elküldöm e-mail-ben ha úgy megfelel" ..
küldje bár az is csak szemétnek lesz ott amennyit használj fater a gépet...
-
Vangelis
félisten
válasz
djculture #32791 üzenetére
Hát nem tudom, én beszéltem többel is.
Azóta is rákérdeztem, hogy rendben volt e a felmondás. Azt mondták, hogy ott van a bejegyzés, hogy nincs kötbér.
Nem tudom a tpontban sem mondták, hogy kötbéres lesz. Simán kifizettem a 2700ft ot és kaptam egy domino kártyát.
Azt mondták , ha bármi gond van akkor hívjam a 1430-at.
Hívtam is és nincs kötbér megállapítva. Akkor lehet csak simán szerencsém volt és nálam a törvényes utat választották?
-
djculture
félisten
-
RM1
aktív tag
válasz
roland0111 #32786 üzenetére
Felmondhatod, de ha van hűségszerződésed, vagy kaptál készülékkedvezményt, akkor kötbért kell fizetned.
-
Vangelis
félisten
válasz
roland0111 #32786 üzenetére
Az internet ára is változik?
-
roland0111
újonc
Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem, hogy van nekem egy mobil netes elofizetésem amin még van màsfél év hűség. Ézt àtlehet alakítani rendes hìvószàmos előfizetéssé?
Másik kérdés: nov1-től vàltoznak a havidìjak(kaptam tájekoztatàst) ez azt jelenti, hogy en felmondhatom a szerződést mert ez szerződésmódosítàsnak bizonyul? -
válasz
dedike #32784 üzenetére
Ez mondjuk szerintem a legjobb megoldás lenne, ha már a rendszer ilyen! Na remélem olyan is olvassa a fórumot akinek lehetősége van ezen változtatni. Ez egy kifejezetten jó ötlet, adott szituációra ennél jobbat nem tudok elképzelni.
Sőt, talán annyiban, hogy lehetne beleírni az sms-be, hogy tisztelt ügyfelünk, visszakapcsolhatja a szerződése szerinti adatcsomagot, ha erre az sms-re válaszban elküldi, hogy mittudomén mondjuk +ADATVISSZANa ha már ezt így kollektíve megoldottuk
akkor segítsen már valaki legyen szíves a következőben, arról lenne szó, hogy van két biznicnet díjcsomagunk, és azt hogy tudom lekérdezni, hogy hol járnak ezek adatfelhasználásban. Van hozzá tandem kártya is, hogy nehezített legyen a kérdés. De ha csak egy adott kártyára le tudom kérdezni, már az is királyság.
Szerk.: a tmobil app-ban nem tudom megnézni.
-
Mondjuk gondolkodtam kicsit (bár most meg a nyakam fáj....
), szóval mikor valaki lemondja a bővítő opcióját, akkor kap egy SMS-t. Ha valaki illetékes beleírná az SMS-be, hogy aktiváltassa újra a netet, s az úgy kerülne kiküldésre, akkor a panaszok 80%-a kapásból megszűnne. Szerintem.
-
erdoke
titán
Sejtem, de nem tudom. Mindenesetre egyértelműen hátrányos az ügyfelek számára, gyakorlatilag mindenki megszívja legalább egyszer, ha ilyen szituációba kerül. Volt már olyan üfsz. ügyintéző, aki figyelmeztetett a problémára kiegészítő net rendelésekor, de még ez se garancia arra, hogy mondjuk 4 hónap múlva emlékszik rá az illető.
-
erdoke
titán
Ha valami a szolgáltatónak jó, és az ügyfélnek egyértelműen rossz, akkor normális esetben a szolgáltató versenyhátrányt szenved, és megváltoztatja a rendszert, hogy az ügyfélnek előnyös helyzetet teremtsen. Persze ha nincs valódi versenyhelyzet, akkor beleférnek az ilyen és hasonló szívatások...
-
válasz
lugosi #32779 üzenetére
írtam a tévés példádra, hogy nem feltétlenül jó, mert ott nem érinti az alapszolgáltatást, esetemben - és bizonyos esetekben másoknál is - viszont igen.
a szolgáltatónak így jó, esetlegesen okkal állították be így, és rögzítették a szerződéi feltételekbe, de biztos nem azért, hogy az ügyfészolgálatnak több munkája legyen...
a szánalmas az lenne, ha nem rögzítették volna az ászf-ben, és támadható lenne az előfizető részéről. -
válasz
dedike #32774 üzenetére
hiába hivatkoztam rá korábban, aki napokig más irányban halad, és akár a telefonon is képes újrahúzni a szoftvert...stb, mielőtt egyszerűbb módon leszűkítené a dolgot az előfizetésére, majd hívná vagy felkeresné a szolgáltatót a problémával, annak szerintem az lenne az utolsó utáni lépés, hogy jogi hátteret keressen a problémának...
-
slice14
veterán
válasz
dedike #32774 üzenetére
Ezzel nincs semmi baj, csak a telefonos vagy személyes aktiválással. Igazán bekerülhetne az internetes felületre, hogy ne keljen fölöslegesen zaklatni az ügyélszolgálatot.
Pl: Csomagban foglalt adatforgalom aktiválása.
Szerintem lenne rá igény. Vagy csak én vagyok így vele?
-
Kedves Fórumtársak!
A lemondott kiegészítő adatcsomag polémiával kapcsolatosan, mindenki megnyugtatására idézném a Telekom utólag fizetett mobiltelefon szolgáltatásának díjszabásában szereplő mondatot (2. 1. 2. pont):
Az opcionálisan megrendelt kiegészítő adatdíjcsomagok vagy adatopciók lemondását követően a díjcsomagban benne foglalt adatmennyiség igénybevételéhez az internet szolgáltatás újraaktiváltatása szükséges.
Szerintem ez semminemű további magyarázatra nem szorul. Azért van így, mert a mindenki által megismert és aláírt előfizető szerződés 2.számú melléklete ezt tartalmazza.
(Megjegyezném még azt az alapvetést is, miszerint a "törvény nem ismerete nem mentesít annak a betartása alól".) -
válasz
anonymus89 #32770 üzenetére
adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.
-
-
Nimda
addikt
Az én példámat is hozzátéve, pár hónapja lemondtam a limitbővítő opciót, majd utána döbbenten vettem észre, hogy nincs adatkapcsolat.Napokig kerestem a hibát, azt hittem a készülékemmel van baj.Senki sem tájékoztatott, hogy ilyenkor "külön szólni kell" az ügyfélszolgálatnak, hogy ugyan állítsák már vissza az előfizetéshez járó alapcsomagot.Ha jól emlékszem innen kaptam a segítséget, hogy ilyenkor mi a teendő
-
Zoli2010
csendes tag
NEXT L és XL figyelők!
Érdeklődnék, hogy ki mire emlékszik augusztusra (esetleg júliusra) a t-mobile.hu WEBOLDAL tekintetében a NEXT díjcsomagokkal kapcsolatosan.
Ajánlott-e T(ré)-mobile +1G adatforgalmat online megrendelés esetén júliusban és/vagy augusztusban?Segítek egy picit egy pillanatképpel, de ezt szeretném ha valaki megerősítené aki hasonló csomagban gondolkodott:
http://web.archive.org/web/20130818061729/http://www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/havidijas/NextElőre is köszi bármi apró szösszenetet..
Üdv:
Zoli -
Zoli2010
csendes tag
válasz
jazzkifli #32651 üzenetére
Hello!
Ha a wifi hotspotra gondolsz akkor az tuti, mert nem tudják a szolgáltatók kideríteni.
De nem is akarják, mert a NEXT XL esetében éppen adnak egy duonet kártyát amit csak internetezésre használhatsz, tehát pont arra, ami Neked kell.
DE! Ha pl. van autós kártyád (1900 Ft kb. és arra jó, hogy a fő kártya minden beszélgetését, sms-ét és adatforgalmát használja), akkor az ügyintéző ígérete ellenére sem fogják beaktiválni a duonet kártyát.Persze az autós kártyát ne vedd készpénznek. A média mánia esetében nekem ment. A next esetében meg még nem kaptam teljes havi számlát, így a trémobil állítása és a valóság között még lehet eltérés....
De elvileg mennie kellene....Zoli
-
válasz
lugosi #32765 üzenetére
én is mozaik xs + 1gb lte kombót használok, és bizony érinti az alapszolgáltatást a bővítés bekapcsolása, mivel a mozaik xs díjcsomag(ban foglalt adatmennyiség) nem 4g/lte képes, de a bővítéssel már az lesz.
ettől függetlenül értem a problémát, bár részint tudom is az okát, de szerintem nem akkora probléma, hogy csak szolgáltatós illetékes segítségével lehet orvosolni a problémát, mert nem annyira jellemző, hogy olyan sűrűn kapcsolgatná valaki csak ki a bővítés, bármilyen bővítés visszakapcsolásával meg ugye azonnal visszaáll az alapban adott keret is, tehát így sem kell telefonálgatni amiatt. -
De ennek továbbra sincs értelme. Miért kapcsolódik ki egy olyan szolgáltatás, aminek a díját elkérik? Amire elő van fizetve? Az előfizető által eszközölt módosítás, a plusz szolgáltatás lemondása, az alapszolgáltatást egyáltalán nem érintette.
Ez pont olyan, mintha lenne egy kábeltévé előfizetésed, 60 csatornával, majd úgy gondolod, hogy előfizetsz az HBO-ra. Aztán 3 hónap múlva úgy gondolod, hogy nem kell az HBO, lemondod. Akkor kikapcsolnak a 60-ból 20 csatornát, amiken filmek mennek. Igaz, az előfizetésed továbbra is 60 csatornára szól, de hát ilyen a rendszer, majd ha szólsz, akkor visszakapcsolják. Röhej. Szerinted valóban logikus?
-
válasz
anonymus89 #32757 üzenetére
nem a díjcsomag módosítása miatt kapcsolódott ki az adatforgalom, akinek pedig az olcsóbb percdíj fontos, abból nem következik a rendelkezésre álló, és az elvárt adatforgalmi mennyiség.
lugosi; nem is kell magyarázni, de az előfizető eszközölte először a módosítást - a bővítés aktiválásával -, és onnan már kövesse a fejleményeket - mondom ezt még úgy is, hogy én is csak előfizető vagyok, és csak részint van rálátásom a kivitelezés ilyenségének az okára.
a régebbi csomagok esetén is így működött, csak ott sms útján is visszakapcsolható volt. -
h1ght3chzor
őstag
válasz
Soulfly842 #32762 üzenetére
Hát azért van különbség aközött, hogy pl én bemegyek, és kérek a jelenleg is használt, ott az orruk alá dugott kártya helyett egy másikat, mert nem megy bele a másik telefonba, és még ezért persze 4500Ft-ot lekasztanak, amikor egy új domino kártyát egyenleggel együtt olcsóbban megkapok...
-
Soulfly842
addikt
válasz
h1ght3chzor #32748 üzenetére
Persze... evidens... úgy lenne az igazi, ha bárki bemehetne az utcáról és kártyacserét kérhetne pl. egy cégvezető alatt mindenféle igazolás nélkül...
Két tanúval és bélyegzővel legyen hitelesítve és igen, legyen nálad egy aláírási címpéldány is az ügyintézéshez.
-
Turbomann
tag
válasz
lugosi #32758 üzenetére
Tisztelt érdeklődő.
. Én csomagot váltottam és nem tűnt fel, hogy fel óráig szórakozott és így nem vettem észre hogy a másik net csomagot is benne hagyta és 2 nézem volt. A máskor történt, hogy vettem egy nokiat és net is kertem hozza. Majd tv ztem és több száz ezer forintos számlám kijött azt a rabszolgatartás hívom hogy ez mi? Közli , hogy majd fizesembe. Mondom hogy a Playstation alá az volt írva ingyenesen használhatóm forgalmi díjat se von le. Akkor megnézte, hogy a csaj net startot ami 10kb 13 Ft kell fizetnem ebben a csomagba rákot. Én néztem az én elofizumat és nem abban a csomag szerepelt. Azt vissza hívott, hogy most át kapcsoltak abba a díj csomagba amit szerződésben lekabeleztuk, de a net startot fizesembe majd be.
izgultam, mert nem volt annyim, de rendes számla jött. [moderálva] Viszont sorozatban szópatott a T és ennyire hülye voltam, de ez mar csak október 30 íg áll fent.
[ Módosította: radi8tor ]
-
válasz
anonymus89 #32755 üzenetére
olcsóbb percdíj? az miként jön ide?
amikor díjcsomagot ugrik valaki, például történt nálatok a mozaik xs -> mozaik s lépték, akkor nem kapcsolja ki a rendszer az adatforgalmat, az csak a bővítő kikapcsolásakor történik meg. -
anonymus89
addikt
De ez akkor is kész vicc, magyarán mondva ha pl. az ügyfél nem az internetért rendeli meg hanem az olcsóbb percdíjért -persze azért néha-néha barangol- és történik egy ehhez hasonló eset de mondjuk kórházba menetel miatt nem használja a mobilinternetet.
Szóval akkor akár több hónapig nincs aktiválva az internetje mert nem kapcsolják vissza alapértelmezésként ami járna???
Ezeknél ugyebár nincs túlforgalmazási díj akkor mi félnivalónk van?
(már bocs de ezen csak kacagni tudok, hogy még itt tartunk)
Parasite
mindig okoz meglepetést nekem a szolgáltató.. -
Onderon
senior tag
-
válasz
lugosi #32751 üzenetére
ennyire nem veszem szigorúan, hiszen adott a lehetőség, csak tudni kell a módját, aki pedig nem ismeri a módozatot, az hívja díjmentesen a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy probléma adódott, és már orvosolják is!
más kérdés, hogy esetlegesen már régen több forgalmazás történt a probléma jelentkezésekor a bővítés miatt, mint az alapban adott a díjcsomagban - mert először az pörög le -, szóval...Parasite; a másik két szolgáltató sem jobb, ha náluk meg már megy a tiltás egy ideje...
-
Onderon
senior tag
válasz
anonymus89 #32746 üzenetére
ugyanígy jártam, lemondod a net&roll-t akkor kikapcsolja a rendszer teljesen az interneted és ügyfélszolgálaton (telefonos vagy személyes) kell visszakapcsoltatni azt, ami alapból a csomaghoz jár. vicc. persze erről sehol semmi info, én is csak lestem, hogy hová lett netem. azt hittem rendszerhiba van. most meg jön ez a VOIP tiltás, aminél nagyobb köcsögséget én még nem is hallottam. szép lassan vágja maga alatt a fát nálam a telekom.
-
válasz
anonymus89 #32749 üzenetére
szia,
régóta ilyen a rendszer - baradság, de esetlegesen direkt -, hogy a bővítés kikapcsolása után nem dobja vissza a díjcsomagban alapban adott adatmennyiséget (mozaik xs; 200 megabyte, mozaik s; 500 megabyte...stb), hanem azt csak ügyintéző segítségével lehet visszakapcsoltatni.
-
erdoke
titán
válasz
anonymus89 #32746 üzenetére
Ez jó ideje így működik, hogy ha a csomagban lévő adatra aktiválású kiegészítést, akkor az lesz az alapértelmezett, és kikapcsoláskor a rendszer nem állítja vissza a csomagot, hanem ügyintézővel kell megoldani. Egyetértek, hogy ez így gáz.
Mondjuk ha 4 napig nem tűnt fel, akkor nagy kárt nem okozhatott a net hiánya... -
anonymus89
addikt
Na srácok leírom, hogy járt Faterom. Márciusban lejárt a 200 mega adatforgalma (Mozaik XS) és megrendelte a Net&Roll 1 GB bővítő opciót. Eljött a szeptember és mivel csomagot váltott (Mozaik S-re) a sok telefonálás miatt így már nem volt rá szükség, lemondtuk az opciót. Erre mit ad isten nem volt mobilinternetje gondoltam biztos valami időszakos probléma lehet a szolgáltatással.
Sajnos korántsem ez volt a hiba forrása hanem az, hogy egyúttal a bővítő opció lemondásával kikapcsolták Fater internetszolgáltatását bravó...
Úgyhogy P-jövő7 keddig nem volt mobilinternetje persze ez akkor derült ki, amikor bement a T-mbile-hoz, hogy mi lehet a hiba.?
Ezt az 5 napot ki fogja jóváírni??? (gondolom senki sem)
Persze még egyéb finomságok is vannak pl. azt sem mondta az ügyintéző, hogy "elnézést kérünk a kellemetlenségért" valamint, hogy akinek munkából adódóan esetleg más miatt romlott a látása, az miképpen fogja elolvasni az üzletben kint levő tájékoztatókat vagy árlistákat, esetlegesen a feltételeket? (egyből jöttek már a jobbnál-jobb ajánlatok kecsegtetésként)
Mert hogy az kb. 3-4-5-ös betű wordben az is biztos, szemüveg nélkül az isten se olvassa el....Szép napot Nektek!
-
válasz
h1ght3chzor #32742 üzenetére
Tavaly én is végigjártam ezt, és zéró rugalmasság van az ügyintézésben. Az említett aláírási címpéldány nélkül nem cserélik ki, holott ez ugye semmilyen szinten nem változtat a szolgáltatáson, vagy egyéb máson...
-
erdoke
titán
válasz
h1ght3chzor #32742 üzenetére
Az aláírásra jogosult előfizető vagy annak írásos meghatalmazottja tud ügyintézni.
-
h1ght3chzor
őstag
Nano simre lenne szükségem, viszont aláírási címpéldányt kérnek... máshogy nem lehetne megoldani? Nálam van a mostani kártya, amiből csak nano simet szeretnék varázsoltatni.
-
GLevi91
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg még a régi Like díjcsomagot használom, amire nincs hűségnyilatkozatom, de az előfizetésre van november 23-áig. Viszont a telefonom kezdi megadni magát, így jobb lenne minél hamarabb újat venni. Lehet-e olyat csinálni, hogy új előfizetésként veszek egy telefont Like 300 díjcsomaggal, vagy addig nem lehet amíg a másik előfizetésnek le nem jár a hűsége? -
adam3
aktív tag
-
válasz
enginev3.0 #32725 üzenetére
szia,
domino; 25 e ft
előfizetés; 15 e ft (az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül) -
erdoke
titán
Közben rájöttem egy fontos különbségre: Bár ugyanakkor és ugyanott volt a két telefon, az enyém egy tegnap esti hívás óta LTE hálózaton lógott, míg az övé (értelemszerűen) 3G-n. Tehát elképzelhető, hogy valami éjszakai LTE frissítés vágta le úgy a készüléket a hálózatról, hogy újraindításig vissza se tudott csatlakozni.
(#32734) D@ve89
Korábban beszéltünk már róla, de nálam még soha nem fordult elő. Sőt, megkockáztatom, hogy az említett i4S-en, ami lassan 2 éves, azóta se. -
erdoke
titán
Most először nálam is megtörtént, hogy újraindítás kellett a hálózatra csatlakozáshoz.
Reggel az iskolánál vártam 5 percet, és meg szerettem volna nézni az emaileket. A telefonon (iPhone 5) "No service" felirat fogadott. Repülő üzemmód nem segített, ahogy a manuális hálózat keresés, illetve a másik toronyhoz mozgás (irány haza) sem. Manuális kereséskor megtalálta mindhárom szolgáltató hálózatát, de nem tudott csatlakozni. Hibaüzenetet nem kaptam, csak maradt a No service... Újraindítás után minden rendben. Ami érdekes, hogy a feleségem i4S-e pontosan ugyanott és ugyanakkor volt az elmúlt 24 órában, és nála semmi hasonló anomália nem történt.
Tönkre vágta a T a 66 napos uptime-ot (július 12).Igaz, max egy hetet futott volna még, mert 4,5 nap múlva itt az új OS.
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32728 üzenetére
Akkor jelentsétek be, hogy azon az adott helyen többen is ezt tapasztaljátok. Adjatok meg példákat (többet is ), hogy melyik szám melyik számot hívta és mikor, amikor megszakadt a hívás, akár az sms küldési próbálkozásod időpontját is megadhatod. Ezalapján elindulhat egy kivizsgálás.
-
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
T-mobilenál melyik domino díjcsomagot ajánlanátok?
Jelenleg domino surf-ben vagyok, ezt szeretném olyan dominora váltani, ami nem von le havonta x összeget.
Hogy tudok másik domino csomagra váltani? -
válasz
D@ve89 #32720 üzenetére
Na ez a WCDMA only dolog eddig tartott. Melóhelyen egy sms-t sem bírok elküldeni így... vissza kellett tennem autora.
Viszont most így kérdezősködve van itt más tmobilos is, aki ilyen gonddal küzd, és nem is ilyen telefonja van. Szóval mégiscsak van némi esélye, hogy szolgáltató oldalon van a probléma... -
Akve
tag
válasz
enginev3.0 #32725 üzenetére
25ezer forintért
-
enginev3.0
félisten
Helló
Tmobil mennyiért függetleníti a készüléket?
-
D@ve89
tag
válasz
Nordik #32721 üzenetére
Nagyon vidéken nem mindenütt van 3G. Másrészt, ha pont a torony mellett álltál (kvázi az antenna alatt), akkor igencsak gyengültek a vételi viszonyok, ugyanis ezek az antennák egy kúp alakban maguk alá nem sugároznak (ezért is hülyeség, amikor panaszkodnak a panelben lakók, hogy a fejük felett lévő antennától lesznek rákosak).
-
Nordik
őstag
Az miért van, hogy ma egy Telekom torony mellett álldogálva csak Edge hálózat volt elérhető?
Térerő az volt bőven. Nem minden torony biztosítja a 3G-t?
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32719 üzenetére
Na tehát: bekapcsolt adatforgalom mellett nem feltétlen lehetséges a zökkenőmentes váltás 3G-ről 2G-re. Amikor telefonálsz, a telefonod folyamatosan méréseket riportol a hálózat felé, ami alapján, ha túl gyenge a jel, a hálózat utasítja a telefonodat, hogy váltson cellát, akár menjen le 2G-re is. A leírásod alapján szerintem az történik, hogy egy hívás fenntartásához túl gyenge a 3G jelerősség, esetleg gyengébbek a padfone "rádiós képességei" (utóbbi az elképzelhető, ha ketten is tapasztaljátok, mások mással pedig nem), a hálózat utasítja, hogy menjen le 2G-s cellára. Csak most jön a bökkenő, amíg 2G-ről 3G-re zökkenőmentesen át lehet váltani, addig ez fordítva nem igaz (sokkal több és másabb szolgáltatásokat nyújt a 3G hálózat, amiket nem lehet átkonvertálni 2G szolgáltatásokra, pl.: videótelefonálás). Ilyenkor történik, hogy a telefonod lebontja a 3G-s kapcsolatot, és felépíti a 2G kapcsolatot. Ha only WCDMA üzemmódban van a készüléked, akkor hiába utasítja a hálózat váltásra, nem fog tenni semmit: ha kibírja a hívást a meglévő jelszinten, akkor kibírja, ha nem akkor majd megszakad a hívás, de azért tudni kell, hogy még a váltás jelszintjén túl van egy minimális tartalék, ezért is működhet a javaslatom.
Másik lehetőség, amit ugyancsak említettem, hogy automata üzemmód esetén kapcsold ki az adatkapcsolatot hívás előtt, mivel a beszédet át lehet konvertálni 3G-ről 2G-re, így észrevétlenül tud váltani a telefonod hívás közben a két hálózat között.Ha ezek sem hoznak eredményt, akkor szerviz.
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32716 üzenetére
Na most ezt a hozzászólásodat nem tudom értelmezni megfelelően. Mégis mit vártál, hogy bárki majd megmondja, hogy pontosan mi a hiba? Amikor az lehet szoftveres és hardveres eredetű is egyaránt, ráadásul nem egy-egy összetevőn múlik csak a dolog. Felvázoltam egy tippet, még lehet only WCDMA üzemmóddal alá is tudod támasztani azt, ha nem fog megszakadni. Innentől kezdve megvan a megoldás. Tesztelés nélkül elég nehéz bármit is csinálni. Ha ennyivel többet tudsz és szervízbe viszed, és ott elmondod a tapasztalatokat, az is nagy segítség, bár nem hinném, hogy ezzel bármit is lehet kezdeni szervízben.
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32712 üzenetére
Ennek most az a hátránya lesz, hogy csak 3G hálózatra megy fel. Tehát ha olyan területre tévedsz, ahol nincs 3G, akkor eltűnsz a hálózatról (nem fog lejjebb váltani 2G-re), valamint ha LTE lefedett területen leszel, nem fog felmenni magától LTE-re. Ilyenkor kézileg kell átváltanod. Esetleg azt próbáld még ki, hogy LTE/GSM/WCDMA auto-ra teszed, viszont hívás előtt kikapcsolod az adatforgalmat.
-
Fryskitt
addikt
válasz
Jonathan92 #32713 üzenetére
Erre még nem volt értékelhető tipp, de mondjuk azt gondolom, hogy 28e-nél már nem nagyon lesz olcsóbb. Egyszerűen van egy szint, aminél lényegesen nem megy majd lejjebb. Talán. Gondolom.
-
-
válasz
Soulfly842 #32691 üzenetére
Hú, köszi a kimerítő választ!
-
1430
senior tag
válasz
chester99 #32702 üzenetére
Egy új előfizetéssel - ahogy dedike is írta- legkorábban a 8. hónapban lehet elérni az arany szintet, de ha ez nem is sikerülne, 7 hónapos előfizetéssel már lehet készüléket venni, feltéve, hogy nem válaltál az előfizetés vásárlásakor hűséget, hogy kedvezőbb legyen a belépési díj (ellenkező esetben még mindig kifizetheted a 4xxx Ft-os kötbért, és akkor nem lesz hűséged).
Fryskitt
Ki is válthatsz a Domino Surf-ből, akkor nem fogja vonni a rendszer 30 naponta a díjat, de ha maradsz, és nincs elég egyenleged, akkor nem is lesz levonva az időszaki díj, míg fel nem töltöd az egyenleged, mert akkor levonja a 890-et (vagy amennyi akkor lesz a díja) és akkor fog elindulni egy újabb 30 napos ciklus. -
Fryskitt
addikt
Ezek a webshopos engedmények, mint most az 520-ra, vajon meddig tartanak:
1. senki nem tudja
2. vasárnap éjfélig
3. kedd éjfélig, mert szerdán jön az új eresztés? -
Fryskitt
addikt
Szóval, csak hogy biztos legyek benne: azt most is lehet, hogy veszek egy Dominós telefont, de aztán egy előfizetéses kártyával használom, a Domino-t meg elteszem a fiókba és ne mhasználom (és akkor nincs is díja...)?
-
chester99
aktív tag
Üdv
Ha először csak sim kártyát hozok ki, majd utána készüléket. Mennyi időnek kell eltelnie, hogy ne kérjenek előleget?
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32698 üzenetére
Van egy tippem: szerintem ahol vagy, gyengébb kicsit (gondolom beltéri) 3G lefedettség, esetleg a padfone2 rádiós képességei gyengébbek (vagy energiatakarékosabb, "zöldebb"), és lehet, hogy hívás közben lemegy 2G-re. Csak ez azzal jár (ha adatkapcsolat is engedélyezve van), hogy megszakad a kapcsolatod. Próbáld ki csak 3G-re erőltetve használni esetleg (ha nem jó, akkor csak 2G-re).
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Házimozi haladó szinten
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple asztali gépek
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- !Akció! Klipsch R-120SW Sub / Mélynyomó
- BMW gyári alufelni, téli gumival
- Eladó LG OLED G4 55" 3 ÉV GARANCIA
- iPad Air 5th gen (2022) 11" Blue M1 Cellular, ESR Rebound Hybrid Case 360 tok, 5in1 Type-C Hub
- AKCIÓ!!! Új SONOS ACE - Dolby Atmos vezetéknélküli fejhallgató, dupla BT, Sonos rendszer nélkül is m
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3438, 94% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő