Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollo17hu

    őstag

    Sziasztok!

    2014. június 22-én apám nevéről a sajátomra írattam a telefon-előfizetésemet. Tájékoztattak róla, hogy az első számlában szerepelni fog a 6500 forintos átírási díj.
    2014. július 1-jén kelt számlában 2014. június 22-i dátummal valóban megjelent a fenti tétel.
    2014. augusztus 2-án kelt számlámban 2014. július 31-i dátummal ismét megjelent a 6500 forintos tétel.

    Ezt követően elektronikusan - és ügyfélszolgálaton is - jeleztem, hogy kifogásolom az augusztus 2-i számlámban szereplő 6500 forintos tételt.

    Ma offline levelet kaptam, miszerint a 2014. július 1-jén(!) kelt számlámat felülvizsgálták, és a 2014. június 22-i esemény miatt jogosan került számlázásra a 6500 forintos tétel. Amennyiben döntésükkel nem értek egyet, panaszommal jogosult vagyok felügyeleti szerveikhez (NMHH, Fogyasztóvédelem, Budapesti Békéltető Testület) fordulni.

    A fentiek alapján megállapítható, hogy trehány és/vagy dilettáns a Telekom panaszkezelő központjának tevékenysége. Nem szeretnék ismét órákat várni az ügyfélszolgálaton, hogy aztán ismét jöjjenek a "30 napon belül kivizsgáljuk" szöveggel.

    Kérdésem, hogy milyen úton tudnám a legkevesebb utánajárással/levélírással rávenni a szolgáltatómat, hogy ismerje el az igazam? Melyik felügyeleti szervhez forduljak? Vagy írjak 1 levelet, és CC az összes?
    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák