-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
seti0714
újonc
Kedves Fórumozók!
Elmaradás miatt kikapcsolták a számomat. Csupán 5 ezer forintról volt szó és ezért amikor a visszakapcsolásért cserébe 7 ezer valamennyi forintot kértek tőlem inkább nem kapcsoltattam vissza, hanem megszűntettem a számomat (nem volt hűség nyilatkozatom, ezért kötbért nem kellett fizetnem). A kérdésem az lenne, hogy mennyi időnek kell eltelnie, hogy új előfizetést köthessek náluk? Tartozásom nincs a szolgáltató felé, azonban a visszakapcsolásért nem voltam hajlandó fizetni... Ezt megőrzi a rendszer egyáltalán vagy inkább menjek másik szolgáltatóhoz?
Köszönöm a segítséget!
-
Onei
csendes tag
Hali!
Az volna a kérdésem, hogy egy ismerősöm, most kapott egy számlát és 900 sms szerepel rajta, egy huszas számra küldve. De ő nem küldött ilyet. Mi lehet ez? Iphon 4s-ről van szó. Vírus?
Mit lehet tenni? Azt mondták: szervíz és az talán ad ki papírt, hogy hibás a készülék és így elengedhetik. -
KMan
őstag
válasz
dedike #47496 üzenetére
Ha elozo honapban rendeltem extra mobil adatforgalmi csomagot, ugy hogy a 1430 ra elkuldtem sms-ben a +NETROLL kodot, akkor ezt most hogyan tudom lemondani? A csomagom Mozaik S azt hiszem. Probaltam szinten sms-t kuldeni a 1430-ra -NETROLL koddal, de ez sajnos nem mukodik. A webes feluleten viszont nem talslom hogy hol lehetne ezr lemondani. Koszi a segitseget!
-
-
St3ven
addikt
Előfizetésesként NetPlusz M-ről hó közben NetPlusz L-re váltva ugye nem kell kifizetni az - immáron második - aktiválás díját? Az M fennmaradó adatmennyisége viszont gondolom elveszik, és egyből megnyílik az új, 1 GB-os adatkeret.
-
anglergab
addikt
válasz
szabogabor10 #47484 üzenetére
Mindkettő LTE blokk az 1800 MHz-es sávban van (és nem szomszédosak)?
-
SonyNex7
senior tag
Igen szerkesztettem az előzőt, valóban így lehet.
Nem sokkal feljebb lévő biztosítási kérdésre tudsz vmit.?
IPTV érdemes beköttettni ha csak 10-20 mit netet tudnak adni?
Amit konkrétan figyeltem az 5 közül az inkább vmi anomáliának tűnt mert se bolt se darabszám nem volt megadva.
-
SonyNex7
senior tag
3 hete nézek egy telot úgyanez van kiirva, felvettem készlet értesítőre.
Tegnap jött egy mail hogy van, belépek és ugyanazt írja ki hogy nincs készleten de újabb készlet várható. Érdekes. Most akkor van vagy nincs vagy mi van?
Pontosan 5 telot nézek és 1-1 db feltunik de valamelyikbol aztán megint csak készlet értesítőre lehet tenni. Szóval tényleg csak pár darabot kotornak elő valahonnan. -
M3xx
tag
Sziasztok!
"Jelenleg nem kapható, újabb készlet várható"-ról lehet valahonnan bővebb információt kapni? Kifutó készülékről van szó és nem tudom ez garantálja-e, hogy tényleg kapható lesz e még.
-
-
St3ven
addikt
My T-Mobile regisztrációmat hol tudom törölni? Sehol nem látok erre lehetőséget.
-
SonyNex7
senior tag
válasz
313313 #47478 üzenetére
Ezt írtam én is, azért mert ezt tudom. De mondjuk ha a 110% 150e akkor választhatok -e 170 ért telefont a 20e különbség befizetésével. (nyilván az önrész mellett)
Erik:gondolom nekik megvan visszamenőleg az összes utolsó ár amennyiért forgalmazták.
Mennyi idő alatt fut ki egy készülék miután a honlapon kint van hogy, kifutó de újabb készlet várható mert az én típusomat 3 hete nem kapni, mert ez van kiirva.
-
-
rayoliviero
veterán
válasz
rayoliviero #47453 üzenetére
Erre valaki?
-
Huroq
senior tag
Amelyik készülék már nincs benne az akciós kiskereskedelmi árlistába, annak a jelenlegi árát honnan lehet megtudni?
-
SonyNex7
senior tag
Biztosítási cserénel ha már kifutó a készülék, akkor a kiskereskedelmi ár 110 %-ért választható másik típus. Mi van akkor ha drágábban szeretnék venni? Kifizethetem a különbséget, természetesen az önrész mellett?
-
válasz
anglergab #47473 üzenetére
technikus és társai illetékesek tudnának rá válaszolni - már ha akarnak és/vagy megtehetik...
a kérdésedben ott a válasz is; 1800 MHz - már ha azt érdtetted sávszélesség alatt.djculture; a domino esetén a túlnyomó többséget nem az olcsóbb bővítő, hanem a jóval drágább adatdíjcsomag érinti, abba szerintem beleférne, inkább a megvalósíthatatlan, vagy aránytalanul drága beruházás miatt nem foglalkoznak vele.
-
anglergab
addikt
válasz
szabogabor10 #47472 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Mi a (technikai?) akadálya a prepaid-es LTE-nek?
A Telekom LTE1800 szolgáltatásnak hány MHz a sávszélessége? -
-
Gedeon31
addikt
-
helixP
nagyúr
Az aktuális kiskereskedelmi árlista mennyire nyilvános és elérhető?
Előre is köszönöm -
anglergab
addikt
Sziasztok!
A Mozaik XS díjcsomagban foglalt 200 MB LTE hálózaton is leforgalmazható? Ha nem, akkor NetPlusz L megrendelése után elérhető lesz az LTE ezen díjcsomagban? Ha nagyon régi a SIM-kártya, akkor az LTE hozzáféréshez ki kell cserélni?
-
club1
veterán
válasz
PRDZsolesz #47462 üzenetére
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, ők tudják az alapot visszakapcsolni.
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Új készüléket vásároltam Move S díjcsomaggal, és kaptam hozzá 190Ft-ért ez az adatforgalom bővítő opciót, ami +500MB internetet jelent. Ezt az online felületen lemondtam, mert nem kell. Azóta nincs internetem, mi a teendőm?
(#47463) club1: Köszi!
-
válasz
djculture #47456 üzenetére
hivatalosan sem feltétlenül kell, hogy újrainduljon a jótállás.
a vonatkozó hazai jogszabály alapján egy év a kötelező jótállás; link, azon belül egyértelmű az újraindulás, a gyártók...stb által adott kiegészítő (korlátozott) jótállásnál viszont már másként működik a dolog, a többletet adó gyártó által meghatározottak alapján.
sok gyártó le is írja a jogi részeknél/ismertetőnél, hogy amit a kötelező jótállás felett ad kiegészítő (korlátozott) jótállást, abban az intervallumban már csak kicserélésre vagy elállásra biztosít lehetőséget, és a kicseréléskor a jótállás nem indul újra. -
#TOTTI
őstag
válasz
djculture #47458 üzenetére
1 éven belül újra indul, mert az amit kötelezően adni kell egy termékre, 2-3 év garanciás terméknél a 2.-3. év már csak grátisz abban az esetben maximum méltányosságból indulhatna újra, de azért nem fog mert egy éven belüli termékre még mindig ott van a több mint 2 éven át tartó garancia.
-
313313
addikt
Garanciális csere esetében, ami a +1 évben történt, tehát a 22. hónapban, nem indul újra a garancia, hiába kapok új készüléket?
-
válasz
ForRedGlory #47451 üzenetére
Pedig a törvény 5 évet ír elő. 17/B. § 3(49)
"(3)49 Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket - ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét -, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles."
-
rayoliviero
veterán
Hogy tudom nyomon követni, hogy mennyi netes adatforgalmat használtam/használok el külföldön? Telekomnak van egy programja, az eddig mintha eddig írta volna a roamingot, de most nem találom benne.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
pepe091 #47449 üzenetére
Aha...
Üzletszabályzat 6.4.6: A Szolgáltató a beszélgetésről rögzített hanganyagot amennyiben a beszélgetés rögzítésre került szükség esetén az Előfizetői bejelentések, panas zok kezelése során a hibabehatároló eljárás részeként a tárolási időn belül felhasználhatja. A hibabejelentő hívások kivételével a Szolgáltató köteles a rögzített beszélgetéseket 2 évig visszakereshető módon megőrizni.
-
válasz
ForRedGlory #47444 üzenetére
Csak pontosításképp, nem kettő, hanem öt évig kell őrizniük.
-
Pepeninho
őstag
válasz
ForRedGlory #47444 üzenetére
1, Én speciel biztos nem vagyok varjú!
2, A személyes tapasztalatom mondtam el ami jelen esetben igaz és megkérdőjelezhetetlen!
3, Ez egy fórum ,ahol mindenki megoszthatja a kérdéseit, nézeteit, válaszait, akár a végtelenségig. Ha ez témába vág (és ez tényleg érinti magát a fórum címét) akkor aztán tényleg ne zavarjon már senkit, hogy ki meddig beszél róla.Ha sértő voltam elnézést, antiszociálissá tett a 2 hetes harc a trémobillal.
-
zoli62
addikt
Okulásul álljon itt egy negatív, és pozitív panasz Májusban az ügyfélszolgálatnak írtam emailt vezetékes internet ügyében ötször is, amire hosszas sürgetésemre júliusban, azaz a törvény által előírt 30 napon jóval túl sikerült váaszolniok, igaz akkor erre való tekintettel kaptam üzletpolitikai kedvezményt is. Múlt hétfőn egy LTE mobilinternet próba után reklamáció után kaptam az előzőnél jóval nagyobb mértékű egyedi jóváírást, ami pénteken már a számlámon volt. Szerintem így kéne mindig eljárni vitás esetekben.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #47444 üzenetére
Semmi.
-
ForRedGlory
félisten
Nem tudom mit porogtok a hanganyagon. Csak kerni kell es kikuldi a Telekom adathordozon, aztan meg lehet hallgatni.
2 evig barmi kikerheto es nem szokott csak ugy eltunni semmi bar karogok mindig lesznek...
-
Én ha jól emlékszem 2x vagy 3x kértem írásban a reklamációm miatt a felvétel visszahallgatását, nem tagadták le és - meg, csak el lett felejtve, nem válaszoltak rá a válaszlevélben, figyelmen kívül hagyták.
Aztán kaptam egy levelet hogy a panasz tárgyában igazam van és korrigálják a számlám.
Félreértések elkerülése végett leírom, hogy másik szolgáltatónál volt. -
Pepeninho
őstag
Megjegyzem, elég kevés a kamat.
Még egy ilyen nagy összegnél is.
Ebből még Titeket sem tudlak meghívni egy sörre.
Egyébként az még Nekik róható fel, hogy üzleten belül 3 nap alatt juttaták el a központjukba a pakkot? Én leadtam 13-án a csomagot az Europarkban lévő T-comba és 16-ára érkezett meg a központba. Ha jól emlékszem a szerződésben a központba bejutástól számítják a 14 napot.
-
djculture
félisten
válasz
Andrewstarr #47436 üzenetére
Szerintem a 1430-on is lelehet mondani ha nincs semmi tartozás..
-
Andrewstarr
aktív tag
Sziasztok!
Lejárt hűségidős, tartozás nélküli előfizetést mindenféleképpen csak személyesen lehet megszüntetni?
Más mód nincs? pl.: net, 1430, Előre is köszönöm a válaszokat! -
Pepeninho
őstag
djculture és kali
Sajnos az én hiányosságom, hogy törvényileg, jogileg annyira nem vagyok mélyen a témában. Ezt most is próbálom pótolni. Lassan "suttyóból" átavanzsálok "a jog nagy tudorrává". Mentségemre szóljon, hogy nem kiabálni szoktam, hanem csak olyan hangosan mondom azt, hogy " a törvény engem véd....fogyasztóvédelem.....kérem ne nézzen hülyének.......kérem hívja a feletttesét', hogy pár várakozó már odafigyeljen. Nekem ez nem kellemetlen, viszont Nekik igen. Ezt próbálom kihasználni ezzel a "fondorlattal".
-
djculture
félisten
-
válasz
djculture #47431 üzenetére
több előfizetésem is van, de mindegyiknek átfutom mindig a számláját, sosem volt még számlázási probléma a hosszú évek alatt.
az elektronikus számlázás más miatt van, sokkal egyszerűbb és olcsóbb a szolgáltatónak.
aki nem nézi a számláit, annak teljesen mindegy, hogy levél, e-mail...stb útján kapja.
sőt, az elektronikus még jobb is, bármikor és bárhonnan elérhető akár egy mobilról is.Pepeninho; nem szoktam kiabálni, már az is nagy szó, ha emelem a hangomat, sokkal célravezetőbb, ha látják az emberen, hogy ismeri a vonatkozó szabályozást, és nem lehet csak úgy lepasszolni és/vagy hülyére venni.
-
Pepeninho
őstag
Én nem is szoktam hagyni, mondjuk általában átmegyek hangoskodós asztalcsapkodós stílusba. Tapasztalatom szerint ha így kezdek akkor oda is figyelnek a mondanivalómra és igyekszenek megoldást találni. Míg a türelmes ember idejével nagyon jól gazdálkodnak. Amit modnani akartam az az, hogy sokan azért adják fel a dolgot, mert a sok probléma közepette ezt a harcot már nem akarják hetekig, hónapokig vívni. Meg is értem őket. Én továbbra is a "bunkó" módot nyomom, ez bejött. Régebben én is simulékonyan, toleránsan próbáltam kezelni az ilyen dolgokat, de szélmalomharcot vívtam folyamatosan....
Egyébként én Csodafonos vagyok 12 éve egy előfizetéssel és itt soha nem volt gondom. Egyszer a nettel volt valami varázslat, de 1 nap alatt megoldották és SMS-t írtak. Kedvelem Őket, viszont sajna kényszeredett váltás lesz hamarosan.djculture: köszönöm, így ismét konkrétumokkal tudok "támadni"
-
djculture
félisten
Nekem sincs különösebb gondom velük de a számlát azt olvasni kell mindig, az elég megondolatlan aki fizet mint a katonatiszt és azt se tudja miért. Elektronikus számlázást is ezért eröltetik a szolgáltatók, könyebb pdf olvasás nélkül fizetni.
Van olyan rokon aki 1,5 év után jött rá mert egyszer elolvasta a pdf számlát hogy olyan tételek is vannak a számláján amiket igénybe se vett soha.. -
válasz
Pepeninho #47428 üzenetére
aki nem járja végig az ügyet az igaza érdekében, azzal sajnos nincs mit tenni...
nem feltétlenül az a lagjobb módszer, hogy probléma esetén az első lépcsőnél meghátrálni és ignorálni a szolgáltatót, mert mindegyik szolgáltatónál vannak/lesznek gondok, és idővel elfogynak az előfizető lehetőségei, hanem inkább egyszer/elsőre megmutatni, hogy az előfizető nem enged az igazából, és akkor az esetleges következő problémánál a szolgáltató is másként áll majd hozzá.
örülnék annak, ha minden szolgáltatónál csak annyi és olyan problémáim lennének, mint a t-s mobilos szolgáltatásokkal bő 17 év alatt!
nem véletlenül nem mentem át például anno sokkal olcsóbb flottába másik szolgáltatóhoz, a jobb minőségért és támogatásért hajlandó vagyok többet fizetni. -
Pepeninho
őstag
Végül nem erőltette a dolgot. Erre játszanak a multik. Ők ráérnek, a kisember meg előbb-utóbb feladja. Én sem bombázom őket már sokáig valószínűleg. Egyszerűen csak szabotálom Őket annyival, hogy senkinek sem ajánlom a trémobilt, én magam és a csaldom meg tuti nem írunk alá hozzájuk. Kis siker.
Valaki akkor esetleg tudnák a kamat korrekt kiszámoláának módját?
-
SonyNex7
senior tag
Sziasztok.
T- s internettel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.Lehet átmennénk hozzájuk.Elég nagy kedvezménnyel lehetne vásárolni náluk pl táblagépet,illetve egy idő után áram és gáz kedvezmény lenne.
Megnéztem nálunk 10mbit sebességet tudnának adni,holott tavaly ez 20mbit volt.??Láttam a múltkori hírt hogy csökkentik.
Mennyire adják a 10-et stabilan,illetve a tv szolgáltatásuk milyen?Esetleg Pécsi vagy Komlói tapasztalat,hogy milyen errefelé a szolgáltatásuk.
Más:
Biztosításnál a telefon értékének 110%-ért lehet választania,ha drágább telefont szeretnék arra rá is lehet fizetni?
Köszi -
club1
veterán
Nem tudjátok véletlenül, hogy egy új feltöltőkártyás előfizetésnél mi lehet olyan mobil vásárlás, aminek az elnevezése "Univerzális egyenleg felhasználása mobiltelefon szolg-ra SZJ 64.20.13", darabonként nettó 79 filléres áron egyik nap 60 db, rá két napra 198 db, majd rá 6 napra 132 db összesen kemény 390 bruttó Ft-ért? A gazdája nem parkol, nem lottózik, azt se tudja, hogy vásárolhat valamit az előfizetése terhére, én meg néztem rá, hogy mi a frász lehet darabonként 79 fillér...
-
Pepeninho
őstag
Az ismerősöm azzal a felvétellel akarta bizonyítani az igazát, de nem engedtek hozzáférést a hanganyaghoz.
Azt tudja valaki, hogy mi alapján kell kiszámolni a kamatot? 2 napot késtek (ha nem számolom bele, hogy az Europarkban lévő irodájukból 3 nap alatt szállították a központjukba)egy 127990 forintos tételnél.
-
szia,
nincs semmi extra díj, 190 ft lesz 30 napig, ha korábban nem volt aktiválva adott opció.
djculture; szívesen megfutnék egy panaszos kört a szolgáltatóval, ha eltűnne egy rögzített beszélgetésem, mert az előfizetői oldalon is van néhány bizonyíték annak megtörténtére, amik miatt nem tüntetget(het)nek el csak úgy bizonyítékot; az ügyintézővel történt beszélgetést követően kapom az sms-t, hogy kivel beszéltem, később kapom a további üzeneteket, hogy értékeljem az ügyintézést, amikben még azt is meg kell adnom, hogy ki miatt...stb eszközöltem a telefonos ügyintézést.
az sms-ek nélkül is érdekes, ha csak úgy eltüntetnek bármit is a zárt rendszerből, amihez nem férhet hozzá bárki csak úgy, pláne nem dokumentálatlanul... -
sch_a
addikt
Sziasztok!
Dominos vagyok, de nem sokára szeretnék újra valami előfizetéses csomagot. Addig viszont szükségem lenne mobilinternetre. Napinet van ugye aktiválva, ami ugye 195Ft/10MB/nap. Tegnap még használtam is, de most nézem a Netplusz M 500MB most akciós. Ezt minden további nélkül aktiválhatom? Majd 30 napon belül lemondhatom? Mert valószínűleg jövő hónapban már előfizetéses lennék, addig meg nagyon megérné ez a csomag 190 Ft-ért. Nincs semmi extra díj ezen felül?
-
#41133696
törölt tag
válasz
#41133696 #46837 üzenetére
Dilemmám volt, hogy kell e nekem egy hónapban 8 GB-nál több mobiladatforgalom. Igaz ebben a hónapban két utam elmaradt, de ma lesz a váltás, és ennyi maradt 24 órára:
Amit itt a városban nem igen fogok tudni lepürgetni, mivel azon az útvonalon amin közelekedni fogok, általában még az Internetes rádió sem megy
Az adatforgalmon kívül más egyébként sem indokolná a váltást nagyobb csomagra - így meg az sem -, mert a 3G sebesség az elég FHD filmekhez is, 4G meg nincs.
Szóval marad a Net & Roll S.
-
Pepeninho
őstag
-
válasz
bicajoskema #47410 üzenetére
"hivatalos levél hogy felvettek "
Nem, ez nem elég. Vagy érvényes felsőoktatási intézményhez tartozó diákigazolvány, vagy hallgatói jogviszony igazolás szükséges hozzá.
(#47411) Pepeninho
Én a helyedben rég nem leveleznék velük, hívd a 1430-at, és ott tegyél panaszt, mert kötelesek lesznek kivizsgálni. Pluszban követeld tőlük a 14 napon felül esedékes kamatot is, kötelességük visszaadni 14 naptári napon belül a pénzt.
-
Intel fan11
őstag
válasz
Intel fan11 #47399 üzenetére
Erre tud vki vmit?
-
Pepeninho
őstag
Igen, én is a 14 napról tudok. Ez a legfrissebb. Ők pedig akár kiírják az oldalukr, akár nem a törvényben meghatározott napszámot nem írhatják felül. Vagy tévedek?
-
bicajoskema
tag
Sziasztok
Like díjcsomagra szeretnék váltani domino csomagról.
Bemegyek egy telekom boltba és ezt nekik is bejelentem, ennyi az egész? Kell érte valami dijcsomagváltási díjat fizetnem? Iletve elég hozzá egy hivatalos levél hogy felvettek vagy szerezzek egy diákigazolványt is? Köszi heló -
#TOTTI
őstag
válasz
Pepeninho #47406 üzenetére
Nekem egy éve 30 naptári napon belül utalták vissza, neked viszont 14 naptári napon belül kell jelezned, hogy a terméket vissza szeretnéd szolgáltatni. A termék beérkezésétől számítva érvényes a 30 naptári nap. Illetve a fizetésre 5 nap türelmi idő van, ezt csak bizonyos ÁSZF-ben olvastam nem tudom törvényileg helyt áll-e, de ez a csúszás mindkét félnek meg volt engedve.
-
Pepeninho
őstag
Ezt írták a kártérítési igényemre. Aki nem tudná, ha nem számoljuk a saját hálozatukon belüli szállítást akkor csak 2 napot késtek a visszautlssal. írtam is nekik egy visszafogott levelet, hogy elegem van a meg nem válaszolással és, hogy kérném, hogy írjk meg mivel akarják tompítani a dühömet. Tehát ez jött vissza:
" Tisztelt XY!
Honlapunkon sajnos téves információ szerepel a visszafizetéssel kapcsolatban, ezért ezúton is elnézését kérem. Ezt jeleztem illetékes munkatársaimnak, akik javítani fogják a hibát.
Tájékoztatom továbbá, hogy az Általános Szerződési Feltételek 12.7 pontjában tájékozódhat a visszaküldéssel és visszafizetéssel kapcsolatban. Ezek alapján továbbra is arról tudom tájékoztatni Önt, hogy amennyiben visszaküldi a készüléket, annak vételárát 30 napon belül juttatjuk vissza Önnek. Adatbázisunk alapján ez 2014. augusztus 1-jén megtörtént. További türelmét ezúton is köszönöm!
Bízom benne, hogy hamarosan megkapja az összeget.
További szép napot kívánok Önnek!
Üdvözlettel: XY
Csak én érzem azt, hogy ez kevés? Akkor verjék le a munkatársukon. Az én kártérítési igényem ugye ettől még jogos. Én legalbbis úgy érzem..
-
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Más is tapasztalta már, hogy a telekom iOS alkalmazás minden forgalomra 0-t ír? Nekem most konkrétan azt írja, hogy 0 sms-t küldtem, 0 perc ilyen olyan irányú beszéd. Egyedül a netet mutatja, hogy mennyit használtam, persze kérdés, hogy azt frissítette-e. Természetesen használtam kimenő hívásokra a telefonomat a hónapban, szóval valamelyik helyen kellene lennie valaminek.
Ki-bejelentkezés megvolt, illetve már letöröltem az appot és vissza is raktam, semmi változás.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÚJ Dobozos Lenovo ThinkPad T460 i5-6300U / 8GB / 256GB SSD / Magyar billentyűzet
- Egyedi Keycapek
- Apple iPhone 14 Pro Max 256 GB Space Black (független, iSTYLE vásárlás)
- Apple MacBook Pro 13 (2016, Touch Bar) ezüst, i5 / 8GB / 512GB SSD / 4x Thunderbolt 3
- iPhone 17 Pro Max 256GB kozmosznarancs apple.hu
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Focusrite Scarlett 2i2 2. gen. // Számla+Garancia //
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest