Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz Soulfly842 #73222 üzenetére

    Sajnos minden stimmelt, egyedül ugye a nevünk és a személyi száma nem.
    Ezen kívül hivatkoztam én erre is, hogy a honlapon nem ez szerepel, de csak annyit tudott szajkózni, hogy sajnálja. Végtelenül türelmes ember vagyok és megértek mindent, de amikor a napnál is világosabb, hogy valamire van mód és elutasítanak, akkor picit morcos tudok lenne.

    Nem szeretek üzletbe betérni, mert 50%-ban nem tudom elintézni amiért mentem, mert kifogok 1 olyan ügyintézőt, aki ahhoz ért, hogy rám sózza a legnagyobb mobilnet előfizetést, meg vegyek 3 telefont részletre, de arról még nem beszéltünk amiért bementem. És tényleg tisztelet a kivételnek, mert találkoztam már nem 1 emberrel, aki végtelenül kedves és hozzáértő volt, illetve azt is megértem, hogy valamiből keresnie kell, de ezt egy partner üzletben elviselem, de hivatalos T-Pontban, ne ez legyen az elsődleges.

Új hozzászólás Aktív témák