Új hozzászólás Aktív témák

  • chab7

    addikt

    válasz Soulfly842 #85358 üzenetére

    Ez engem is érdekelne, mert a héten sikerült magenta csomagba új előfizetésre váltanom (kicsit zökkenős volt, mert volt benne hiba az ügyintéző részéről, de betudom véletlennek - topicban írtam erről). Tehát akkor megoldható lenne díjmentesen, hogy a még pár napig élő előző számomat az újra irányítsam mindenféle + díj nélkül? Jó lenne ha így lenne.

    Másik kérdésem, hogy a mobil előfizetés részére már fel tudok menni a neten, ott át is olvastam a papírokat (amit ugye napokig hiányoltam mert helyszínen nem kaptam semmit és belépni sem tudtam egy ideig) és abban azt látom, hogy az eu roaming helyzetre nem azokat írja ami a weboldalon van. Tehát a mobil L csomagomnál csak korlátlan hálózaton belül belföldönt ír és a +150 perc egyéb belföldi hálózatnál sem írja az eu roaming hyelzetet. Sőt külön ki is emeli, hogy ebben az esetben 35ft percenként. Ellenben ahogy a weboldalon hirdeti "belföldi hálozatokba itthon és eu roaming helyzetben". Ez most hiba, vagy majd júniustól kapok valami másik "papírt" (online) amiben már a weben található feltételek lesznek?

    Azért érdeklődök, mert már mindent kinézek belőlük, itteni írások és a mostani esetemben félreírt de telefonos ügyintéző által online javított dolog alapján.

    Sőt még egy hibát találtam a "papírokat" olvasgatva. A születési dátumomat is elírta az ügyintéző, pedig a személyimből írta be az adatokat :O Igaz csak egy napot tévedett, de ez számít valamit és hívjam őket, hogy javítsanak (min 60 pert pesz a hívás mint a minap) vagy hagyjam a csudába mert ez nem oszt nem szoroz.

    Remélem itt tájékozottabb segítséget kapok (mint eddig kaptam is), mint személyesen a szerződéskötéskor.

Új hozzászólás Aktív témák