Új hozzászólás Aktív témák

  • reddoors

    tag

    válasz St3ven #86233 üzenetére

    Hát igen , a Telekomnál mostanában így van. Hibásak az információk , nem utolsó sorban nem is szerepelnek domino kártyához rendelhető szolgáltatások.
    Hibás, hiányos adatok lesznek a webes telekom fiókodban (ha létrehozol ilyet ) , hibás és hiányos adatok lesznek a telekom androidos alkalmazásban (ha letöltöd).
    Hibás adatok lesznek az Ászf-ben ha tüzetesebben átnézed.
    Hibás információkat fogsz kapni az esetek jelentős részében a telefonos ügyfélszolgálattól .

    Az az ember aki ezekért a dolgokért felel a Telekomnál nem alkalmas erre a munkakörre . Már régen el kellett volna zavarni mert egy 5 millió + ügyféllel rendelkező cégtől ez elfogadhatatlan.

    Az is elfogadhatatlan, ha kártyás ügyfél vagy semmibe vesznek de a feltételek , aranykártya , platina kártya megszerzésében nincs különbség.
    Ha aranykártyás dominos vagy és áttérsz előfizetésesre megmard az aranykártya jogosultság + a pontok is , de visszafelé megfosztanak mindentől .

    Nem értem miért is , holott az aranykártya megszerzésénél azonosak a feltételek , domino és elfizetéses szerződésnél is 150 pont a határ ami havi forgalomhoz kötött.

Új hozzászólás Aktív témák