Új hozzászólás Aktív témák

  • radio100jozs

    őstag

    A Telekom ma 70 percet elvett a semmire az időmből.

    Történt az délután, hogy egy számot szerettem volna áthordozni egy új Domino sim vásárlásával. Fél órát vártam a Bp, Westend hivatalos T pontjában, ami az emeleten van a végében. Mire sorra kerültem, kiderült, hogy nincs egyetlen Domino sim sem, így nem tudnak kiszolgálni. Ezek után lementem a földszinten a bejáratnál lévő partner Telekom üzletbe, itt is fél óra várakozás, mire sorra kerültem. Az értékesítő meg azt mondta, hogy ez 1,5 óra, mármint egy új Domino előfizetés megkötése számhordozással. De tud jobbat, ha kötök előfizetést, csak sim, majd 30 nap után beválthatom kötbér nélkül Dominóba, az gyorsabb. Jót nevettem rajta, hogy az újabb fél órás várakozás, meg a havi díj kifizetése az miért is jobb nekem. Na meg a Vodánál online tudok venni Tuti sim-et, és online számhordozással, az egész nem több 2 percnél, akkor a nagy Telekomnál miért is nem lehet ezt meg tenni csak 1,5 óra alatt, és csak személyesen. De nem is érdekelt a már a válasz, léptem is le az üzletből, és a Telekomtól, ez egy égi jel volt, hogy semmiféle kapcsolatot ne létesítsek egy ilyen céggel.
    Ezek után már nem is csodálkozom, hogy a routerbe akartam használni, és ezért 05.07-én online csatornám megrendelt új Domino Fix Extra sim kártya a bizonyos +10 GB-al nem érkezett meg, azaz 05.09-én szerdán megkapta a futár, majd egészen 05.18-ig volt szállítás alatt a Köki Termináli Telekom üzletbe, mire megérkezett. Miközben közölték, hogy az átvételi idő 05.14-én amúgy lejárt. Így 3-ból nulla alkalommal tudtam Dominó kártyát venni a Telekomnál.

    Ó, és nem is mondtam, hogy ma mindkét üzletben voltak cirkuszok, mert kikapcsolták az adat egyeztetett dominó kártyákat az előfizetőknek, és elég paprikás hangulat volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák